Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

T.L.Blade: Tak pokud budeš mít vytuněnou zbraň a postavíš se jednomu nepříteli, pak si u toho můžeš klidně i zapálit (samozřejmě záleží, kdo se proti Tobě postaví), ale tady jde spíš obtížnost spočívající v početní převaze nepřátel, která je tu postupně čím dál častější. Tam už pak záleží na Tvé hbitosti a taktice a musíš se opravdu co ohánět, aby Ti obrazovka soustavně nerudla, což tedy s tou obtížností souvisí víc než dost. Nevím, kam jsi v té hře došel, ale věř, že takových situací tam je s přibývajícím počtem kapitol ažaž.

Jaký bug máš na mysli? V téhle hře je docela obtížné na nějaký narazit.
Chuck: Obtížnost rozhodně klesá, protože čim více si vylepšuješ zbraň/zbraně a výbavu, tím je to jednodušší.

Bartas: Pokud si hrál Resident Evily, tak je Dead Space hodně jednoduchá hra, protože 85-90% náplně gameplaye by si už znal, nábojů je všude dostatek...

Scar: Rada, ukládej na vícero pozic, protože hra má jeden stupidní bug, který Ti sám od sebe může změnit obtížnost - někomu z Easy na Hard, někomu z Hard na Normal... A je úplně jedno jak hraješ, tak si to hlídej.
Díky za rady, nechám na Hard. Nesnáším když ve střílečce téměř nejde umřít. Dost se mi líbí to, že nestačí vysypat do nepřítele bezhlavě zásobník, ale musím si pěkně zamířit na končetiny. No už se těším na večer (přes den se horory nehrají)
scar:no rozhodně bych neřekl,že je hra jednoduchá. (možná na podruhé když už čl. ví co a jak) ale rozhodně si to nech na HARD!! to pak má tu pravou atmosferu. Obtížnost časem nestoupne, když si správně vytuníš zbraň. Trošku si pak i oddychneš.
Scar: Spíš záleží na ostřílenosti každého hráče. Ale rozhodně bych netvrdil, že by obtížnost klesala. Často máš před sebou několik monster najednou, takže nevíš co dřív.
Scar: Ta hra je od počátku jednoduchá i na Hard a obtížnost rozhodně nestoupá, spíše naopak.
tak jsem si to konečně rozehrál a vypadá to náramně. Samozřejmě jsem si to dal pěkně na nejtěžší obtížnost a hned ze začátku mi to dává celkem zabrat, nemám moc munice a místy musím mlátit ručně. Tak se chci zeptat jestli obtížnost časem ještě značně stoupne, nebo ne. Zkrátka jestli si to mám dát na nižší obtížnost, nebo to zkusit. Nechci z toho mít zase procházku růžovou zahradou.
A omluvte pravopis, ještě se trochu klepu.
Tak proč tady neukážeš, čím podle Tebe RE kopíruje AitD? Kromě té kamery, kterou jsem zmiňoval.
Samozřejmě že ne. Japonci by nikdy nic "západního" neokopírovali. To dá rozum.
"Já bych řekl, že RE je japonská orvávka AitD." Naštěstí se realita nezakládá na tom, co by který uživatel databáze her řekl :)
Sweet Home je survival horor RPG a původně měl RE být remake Sweet Home, ale nakonec to trochu pozměnili. Podívej se na gameplay videa, kde uvidíš, že RE má mnoho prvků ze Sweet Home - logické hádanky, dveře jako načítání, prostředí, kde se to odehrává... Co má z AitD? Kameru a víc mě nenapadá.

Jedinou věc nechápu - proč myslíš, že AitD založilo žánr, který se začal rozlišovat až po RE? Pacman také inspiroval tvůrce Metal Gearu (a vzali si z něj i nějaké prvky), ale není to zakladatel stealh žánru...
Schválně jsem se šel mrknout na ten Sweet Home. A ono je to hororově laděné jRPG! Zajímavé.

Takže RE je teď (přímý?) nástupce Sweet home, jo? Já bych řekl, že RE je japonská orvávka AitD. A teď to nemyslím vůbec nějak negativně, RE mám vcelku rád, na to, že jsem ho pořádně ani nehrál.
Promiň, ale Resident Evil je nástupce Sweet Home - který vyšel v roce 1989 - takže jak může být AitD první, když Sweet Home tu byl dříve? A nejen Sweet Home.

A jelikož až díky prvnímu Resident Evilu přišel název žánru "survival horor" (což bylo díky omezené munici, lékárnám...), tak je logické, že ten žánr založil - kdyby nevyšel, tak tento žánr by doteď nemusel existovat, co by poté byl AitD? Hororová adventura?
Fajn, jak myslíš. Nehodlám se přetahovat o tom, co je záležitostí názoru - Alone in the Dark přišel se systémem, který převzal Resident Evil v té samé formě. To mi připadá jako doklad dostačující. Rogue, ač je také označován jako zakladatel hack'n slash žánru, tehdy s žánrovou definicí také nepřišel. Samozřejmě když chceš, tak si za zakladatele žánru považuj Resident Evil, jak je libo :-)
Ano, první 3D, Sweet Home je 2D.

A když chceš citace z wiki - "The term "survival horror" was first used for the original Japanese release of Resident Evil in 1996." a také "The name has been used since then for games with similar gameplay, and has been retroactively applied to games as old as Haunted House from 1982."

A taky se můžeš podávat na toto video, kde to je objasněno hodně slušně - http://www.gametrailers.com/video/episode-1-resident-evil/45114

Co z toho vyplývá? Že Resident Evil založil survivor horor, jakožto žánr.
Pokud to bereš takhle, tak je zakladatelem Sweet Home, ze kterého si Resident Evil bere hodně. Navíc Resident Evil je první hra, u které byl použit ten název "survival horor", takže je zakladatel survival hororu jako žánru.
Bodkin: Na ten vždy zapomenu, protože mě nikdy moc nechytl. A kromě prvního dílu to byla vcelku slabota.
pipboy: Já bych řekl, že spíš myslel vrchol amerického béčkového horroru.
Tak vrcholem hororu je Silent Hill (první a druhý) a vrchol (a zakladatel) survival hororu jsou staré Resident Evily.

jezek: Jenže na tom je postavený celý DS - tvůrcům se líbily Resident Evily, tak použili stejný gameplay, CGI (animovaný) film jako prequel, po vydání RE on-rails shooterů udělali DS on-rails shooter a z Horizontu události si vzali celý děj... A tak se dá pokračovat.
Garret si velmi vtipny... ;-) Krome "fidlani housli" bylo ozvuceni v poradku.
Aftermath je dělaný stejně jako Dantes Inferno film. Až teda na digitální části. Mám právě pocit, že se Visceralům líbilo, jak Inferno vypadá, tak najali stejné animátory a ti udělali/splácali něco podobného s mizerným výsledkem :-(
Aftermath je strašná sračka. Udělal jsem tu chybu, že jsem shlédnul hned po dohrání Dead Space 2 a zkazil si tak závěrečný dojem. Příběh je splácanina o ničem, film vystřídá 5 různých grafických stylů, všechny ošklivé a v každém jednotlivé postavy vypadají a hlavně působí naprosto rozdílně. To Downfall nebyl nic moc, taky zbytečný, ale jako doplněk ke hře se celkem dal...
na doplneni deje je to dobre a dostacujici, zatimco Downfall clovek vubec videt nemusi, 2jka je celkem dulezita v hodne ohledech a jako film se mi daleko vic libil, katastrofa to rozhodne neni....
Tak jsem viděl oba dva filmy odehrávající se v Dead Space univerzu a hodnotím je takto:
Dead Space: Downfall docela ujde, je to takový průměr, neurazí ani nenadchne, na jedno podívání se to dá.
Dead Space: Aftermath je katastrofa, nepochopil jsem proč tam používají dvojí výtvarné pojetí. Ručně kreslené části ujdou, ale ty 3D animované jsou jak animace z videoher z roku 1995, v dnešní době naprosto hnusné až odporné. Příběhově taky nic moc. Díval jsem se na to po částech a trvalo mi to 3 týdny než jsem se donutil to vidět do konce. Rozhodně nedoporučuji.
No nevím, ale mě se třeba Bad Company 2 hraje na PS3 mnohem lépe, než na PC. S výjimkou headshotů, ty jdou opravdu těžko. Nicméně je pravda, že na konzolích mám odehráno fakt docela dost hodin v multiplayeru a to ještě z dob, kdy hraní po internetu u nás nebylo možné :)
Gunár:"jezek: Ty mas taky recht, jsou. Mnoho z nich fakt stoji za to, ale troufnu si tvrdit ze jsou vsechny pro vetsinu PCckaru zbytne. Tedy dobra alternativa nikoliv nutnost."
S tím souhlasím. Jako hráč FPS zůstávám věrný kompům a na konzoli si spíše odpočinu nebo si zahraju s někým ve splitu. Rozhodně je na kompech spousta věcí, které na konzolích nenajdeš. Osobně mám PS3 primárně jako BD přehrávač a hry se nakupily tak nějak samy.
Fq: Ja bych se rad probral kamarade, ale Bad Company v multiplayeru je peklo. At se pripojim k jakekoli hre po peti minutach zacnou hrabat spoluhraci na miste a za par sekund pote mam hlasku connection lost. U zadne jine hry takove problemy nemam a v pripade BC nejsem sam.
jezek: Ty mas taky recht, jsou. Mnoho z nich fakt stoji za to, ale troufnu si tvrdit ze jsou vsechny pro vetsinu PCckaru zbytne. Tedy dobra alternativa nikoliv nutnost.
A občas jsou prostě na kompech fajn věci, které na konzolích nenajdeš... viz. Amnesia, Cryostasis, Penumbra a další (pouhý výčet těch, které mám zrovna nainstalované). Tenhle apel se mi zdá vždycky úsměvný:)...měl-li bych se rozhodovat mezi PC a konzolí (a za obojí bych osobně rozhodně neutrácel).

2Gunár: Sice máš svým způsobem pravdu, ale osobně jsem za žádnou hru na PS3 nedal víc než 600,- a to tam jsou i hodně áčkové věci. Tady jde spíš o to, jestli chceš hrát hned nebo si počkáš. Samozřejmě můžeš říct, že v době, kdy věc na konzoli stojí pětikilo, na kompy je za 150,-, ale občas prostě jsou na konzolích fajn věci, co na kompech nenajdeš...
pokud bys byl clovek, co v potrebuje kazdy druhy rok nove pc, aby mel vse na max...btw zalezi kde nakupuje, ja nakupuji za 3stovky(rok stare hry)

casto si kladu otazku, proc vubec mas ps3, kdyz si takovy hater

wtf? ja hraju MP BC1 porad a je skvely, prober se ;)
Fg: Jenže to není "jen" sedmička za konzoli, hry taky něco stojej a né právě málo. Ano vstupní investice do PC je vyšší, ale pak se to všechno vrácí od multifunkčnosti po levnější hry až po možnosti jako jsou módy a lepší mulťák. Já naposled upgradoval v roce 2008 za 4000Kč :) základ mého komplu je 6 let starý co hrát mám. A není to Tetris, ale Borderlands, Singularity, či Crysis Warhead. To co říkáš o upgradech už dávno ani zpola neplatí.

Šitka, která se na PC za rok prodává za 149, nebo se dává zadarmo k Ábíčku je na PS3 za pětikilo a víc. Ceny na PSN takřka nehybný. A sry ale kupovat si konzolu kvůli přídavku za 130 korun to není moc chytrý. Jistě se můžeš vytasit s pár výjimkama kdy je cena PS3 hry stejná, nebo dokonce nižší než té samé na PC, či s bazarovkou ale to nic nemění na tom jak se věci mají ve velkém. Když někdo chce přejít na konzoli protože má pocit, že nemá prachy na PC a chce hrát udělá to a nějaké odůvodnění si proto najde. Proč by sebou ale ten, kdo koupil a dohrál DS2 na počítači sebou měl nechat manipulovata kupovat si něco co vlastně nepotřebuje. Absence PC DLC v DS2 ukazuje jen na nepružnost managementu EA a EA tímhle poškozuje hlavně sebe.

Třeba Bad Company 2 už kupuju na PC přesto, že mám jedničku na PS3, je to skvělá hra, ale ne zásluhou PS3. Potřebuju mířit a ne se otáčet jak z tankem, nechci se dívat na svět přes zrnivý filtr a chcu funkční mulťák, který BC1 na PS3 schází.
Marles: tak pokud v tom nevidis "neco vic" tak je to opravdu zbytecne....zas kdyz si to sectes kolikrat musi upgradovat HW je ta 7micka srandovni :)
Marles: tohle mi taky vadilo, proto zahraj 2jku a zkoukni filmy je to super, skvele vedlejsi postavy(zvlast po zkouknuti Aftermath) a Isaac je fajn chlapik ve 2jce - mluvi, ukazuje tvar ;)

Edit: pokud mozno zahraj Extraction je to vynikajici hra a cele universum posouva uplne jinam, kdybych ral jen jednicku, popripade 2jku zavrhl bych to jako nicmoc scifi, jenze po kompletnim vniknuti do tohoto univerza je to bomba :) teda jeste mi chybi Ignition, abych doskladal vse potrebne :) btw pokud bude Severed stat tech 130,- hned do toho jdu, s Lexine se potkam velmi velmi rad, ikdyz podle traileru v grafice 2jky neni tak pekna :(
NateLogan: Imho jakýkoliv závěr je lepší než ten, který měl Fahrenheit. Co se týče Dead Space, tak jediný co mi vážně vadí je Isaac Clarke. Mlčící hlavní postavy jsou na zastřelení, nechápu proč se v současných hrách objevují.
NateLogan: osobně nepovažuji příběh DS za nějak úžasný, ale v kontextu celého toho universa to celkem dává smysl. Je třeba vidět i film který předchází dějové linii hry.