@Wulfgar (16.01.2021 14:25): No nevim, proste mi prijde strasne diviny jak jim zalezelo na immersion a to tak, ze v podstate zavrhli 3d person cutsceny a moznost 3rd person hrani (nakonec slo imo ale o ulehceni si prace, nic proti tomu, samozrejme), ale zaroven tam nechaji veci, ktere tu immersion alespon pro me hodne zasadne narusuje. Prvni Zaklinac ma ty denni cinnosti postav. V noci si jdou lehnout, kdyz prsi jdou se schovat apod. Tedy alespon myslim, ze to bylo v prvnim Zaklinaci. Nevim do jake miry byli limitovani rozpoctem nebo nedostatkem lidi, ale treba animaci NPCcek mohlo byt urcite vic, stejne tak jejich reakci na vas apod. Ano, GTA s tim asi srovnavat nelze, tam nejspis meli hned nekolik lidi, kteri psali jen dialogy kolemjdoucich nebo animatory, kteri je animovali a nedelali po celou dobu vyvoje nic jineho. To asi asi nemuze CDPR dovolit, takze ano, urcite jde v tomto smeru o prehnana ocekavani, ale nektere do oci bijici veci by se resit mely.
@AlieN (16.01.2021 13:46): V nekterych pripadech vam hra da na vyber. Rekne vam v popisku ukolu pockej az to a to. Jestli pockas skrz wait system, vyuzijes zidlicky nebo zabradli, kterou vam pro to opodal pripravili a nebo proste pujdete zamordovat par skupinek scavegeru k ukraceni chvile, to uz by melo byt na vas. Ale to, ze vam nekdy daji primo do popisu ukolu "opri se o zabradli a pockej" proste nepusobi dobre.
@AlieN (16.01.2021 13:46): V nekterych pripadech vam hra da na vyber. Rekne vam v popisku ukolu pockej az to a to. Jestli pockas skrz wait system, vyuzijes zidlicky nebo zabradli, kterou vam pro to opodal pripravili a nebo proste pujdete zamordovat par skupinek scavegeru k ukraceni chvile, to uz by melo byt na vas. Ale to, ze vam nekdy daji primo do popisu ukolu "opri se o zabradli a pockej" proste nepusobi dobre.