Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (27.01.2025 01:23): Jojo, já to nějak nehaním. Ta spotřeba je fajn na to. na jaký fps se dostaneš. Já si počkám ale na řadu 6xxxx. Mně karta žere kolem 400w, nedoplatek na el. jenom 300 ,- za lonsky rok :D

Moc pěkný, tak taky jednu přihodím:
Screenshot 

@Cobot: @Rapier: Chápu pohled obou. Ber to tak, že když nepotřebuješ pathtracing a rtx, tak nepotřebuješ nutně "fake" framy.
@Say (27.01.2025 11:32): Myslím na hraní, já mám nároky docela nízké ale 25 fps latence u akční hry už je opravdu docela málo.

Že 4060 to s pathtracingem utáhne aspoň takhle je samozřejmě slušné, ale vypnul bych ho.
To nemá chybu. Grafiky reálně RT s tzv. pravým PT neutáhnou a tak musí na pomoc (AI) DLSS (u AMD brzy AI FSR4), ale jelikož to stále nestačí, tak musí pomoc FG fejkové snímky.
Tomu říkám pokrok za který platíme, nebo budeme platit všichni majlant a ještě nám to Nvidia prodá jako must have feature a všichni to žerou. :)
2560x1080, vše na max (RT i PT), kromě kvality odrazů (psycho žere hodně), quality DLSS a frame gen. 50-60 FPS na RTX 4060 jsem fakt nečekal. Škoda, že už to mám dohrané, no. Znova se mi do toho jen kvůli grafice nechce.
@Marci (26.01.2025 23:41): jo s framegenem to pak dává smysl. A jo, 5090 je relativně malej upgrade. Je holt na stejném výrobním procesu, takže tam mohli narvat jen o 5K shader units víc a stejně to žere krásných 580W :)

Ještě pár shotů

https://i.ibb.co/7GPgh0c/1091500-20250127005626-1.jpg
https://i.ibb.co/X4CB10m/1091500-20250127004351-1.jpg
https://i.ibb.co/f1ZyRnT/1091500-20250127003220-1.jpg
https://i.ibb.co/MGzx6RK/1091500-20250127004224-1.jpg
https://i.ibb.co/PZKMRSg/1091500-20250127005759-1.jpg
@Paul (26.01.2025 21:41): Na 4k bych se možná dostal na těch 60, hraju na 3440x1440. Frame generation samozřejmě používám. Zkoušel jsem bez dlss s path tracingem a výsledek kolem 30. Masakr to je, ale čekal bych ten "čistý" výkon mezi 4090 vs 5090 i tak lepší.
@Paul (26.01.2025 20:42): Cože? :D To takhle vypadá na ultra performance, tak to je dobrý. 4090, ale přiznám se, že jsem to jenom zapl a pobíhal chviličku, v akci to určitě dropne.
@Marci (26.01.2025 20:34): Haha. Je to ultra performance. Proces je - interní render rozlišení cca 1100x600, upscaled přes DSR na 3325x1871, a pak downsampled na nativ mý plazmy 1080p.

Jestli tvoje sestava zvládne 80fps s DLAA a pathtracingem, to máš RTX 6090? :)
Ještě jsem testoval ten novej transformer. To je prostě neskutečný. Nečekal jsem že budu moci někdy hrát C77 s pathtracingem ve stable 60fps na týhle kartě (3080Ti) aniž by to vypadalo hnusně kvůli příliš nízkýmu rozlišení. Ale díky tomu transformeru to jde.

Pár screenů s max nastavení všeho včetně PT. Jaký byste si tipli že je interní render rozlišení?

https://i.ibb.co/w77dCCZ/1091500-20250126183416-1.jpg
https://i.ibb.co/YRznKkP/1091500-20250126184143-1.jpg
https://i.ibb.co/zRqHnwt/1091500-20250126183759-1.jpg
https://i.ibb.co/nBxv6q4/1091500-20250126183510-1.jpg
https://i.ibb.co/4PzkG59/1091500-20250126183315-1.jpg
https://i.ibb.co/NZTNvSB/1091500-20250126183914-1.jpg
https://i.ibb.co/CMSzpNg/1091500-20250126183349-1.jpg
https://i.ibb.co/gMDq6Wj/1091500-20250126184014-1.jpg
Jsem to teď snad po roce zapnul na vyzkoušení toho novýho transformer modelu pro DLSSko a wow, hra působí výrazně vypolišovanějc. A ty nový poldové, rozjel jsem mayhem a souboj s doslova armádou policajtů, všichni tam hezky dorazili autama, a nakonec maxtac, který mě teda poměrně rychle sundali, člověk z nich fakt má ten pocit že jsou apex predator NC. A pathtracing v kombinaci s tím novým DLSS je tedy fakt žrádlo. No, na ten druhej playthrough se těším :)
@Stapu (24.01.2025 08:57): death stranding jsem minul, ale u toho Office jsem si to hned pustil originál na porovnání. Je super ze tam davaji takovy blbinky protoze to moc lidi asi nepochopí ale úplně jinak se pak na tu hru dívám.
@ActualPigeon5 (komentář)Připadal jsem si jak Jim Halpert, když mi došlo odkud je ten příběh s chirurgem, kterého nahání mafie. Začal jsem se dívat do skryté kamery s otevřenou pusou. :D Ještě mě potěšil moment, kdy sem se vloupal s Riverem do policejní stanice a našel inkubátor z Death Stranding.
@Adieu (20.01.2025 21:58): Největší problém pro mě byl power creep, kdy prostě od určitého momentu nejdeš zabít kvůli přesílení, Kdyby se upravilo jen toto, bylo by to super, ale zase je tu problém, aby obyčejní gangsteři neměli stejné schopnosti, jako kybermánička s armádním hardwarem. :-D
@Gordon (20.01.2025 21:51): No těžší by to oproti vanille samozřejmě zase mělo být, tu jsem ostatně na nejtěžší obtížnost dohrál a bylo to hodně easy. :) Hlavně roboti zde mají vydržet výrazně více než lidé. Mně to zní jako méně prostoru pro chyby, více krytí a intenzivnější akce. Tak dám vědět, až to ozkouším. :)
Lidi, máte někdo zkušenost s modem HARDCORE22 Realistic Combat Overhaul (ještě bych tedy k tomu měl Hardcore Netrunning)? Obvykle střílečky moduji tak, aby byly méně bullet spongeovité a co nejtaktičtější, ale zároveň se trochu obávám, aby v komplexním FPS RPG hybridu nebyla statisticky „zbroj“ úplně k ničemu pro kohokoliv jiného než specializovaný build, že hra nebude vybalancovaná a budu v některých úsecích příliš narážet, a že gameplay bude spočívat v exploitování hloupé AI. Výhodou je, že lze ten mod vždy smáznout, ale rád bych dojmy někoho, kdo s ním strávil více hodin...
Cyberpunk určitě na nejtěžší, podobně jako zaklínač celkem podmínka abys měl nějakou potřebu unikátních zbraní a cyberware. Jestli už jseš 35 tak bych i zvážil začít od začátku:)

S těmi zaměnitelnými čtvrtěmi hrubě nesouhlasím, naopak mi přijde v tomto Night City špičkový a mnohá zákoutí jsem si opravdu zažil.

Motorka asi nejlepší je, není potřeba ničeho jiného a máš největší rozhled. U aut jsem si spíš užíval spojení interiéru s atmosférou a hudbou.
@Cobot (09.01.2025 13:00): Ještě máš speciální animaci třeba v jedné cutscéně, podle toho, jaký máš ruce (mantis, struna, gorila), ale jinak máš pravdu, vlastně je to jako v každém RPG, kde prostě jen naskakují čísilka, ale můžu tě ujistit, že předtím to bylo o dost horší.

Zbraně si vybírej především podle toho, jak tě baví, samozřejmě s levelingem se musí trochu střídat, aby nebyli silné jako šešívačky ale pro mě bylo zábavnější prostě hrát se zbraní, která má třeba zajímavý vzhled, nebo dobře střílí (zvuk, animace).

Jídlo a voda ti dají nějaký buff do stanimy.

Jestli ti přijde hra jednoduchá, tak není nic jednodušího, než přepnout z normalu na hard. :-)
Stealth hru dost zjednodušuje.
Konečně jsem to rozehrál a celkově dobrý. Mám k tomu ale nějaké výhrady.

Nesedí mi moc vývoj postavy. Dopad jednotlivého cyberware až na výjimky vlastně skoro nijak nepociťuju. Samozřejmě když můžu najednou skákat nebo mám ty mantis blady tak jo, ale u některých ani neregistruji k čemu jsou. Jejich upgrade pak už ale necítím vůbec.

To samé zbraně. Na mě je jich moc. Opět mají plno parametrů. Vybírat si která je lepší je pro mě dost nezábavné. Nakonec to asi hlavně rozhoduje jejich prodejní cena.

Moc mě nebaví auta. Na mě moc kloužou. Většinu času trávím na motorce. Nemám důvod kupovat nová. Koupil jsem teď nějaký sporťák a moc mě nenadchnul. Asi koupím jen něco ozbrojeného.

Jednotlivé čtvrti ve městě mi hodně splývají. Mají málo zapamapovatelnych míst podle kterých poznám kde jsem.

Hudba v autě mě taky nechytla. Nuda.

Oblečení se předpokládám změnilo s patchem. Proč má tedy ty barvy úrovni. To jen zapomněli zrušit?

K čemu je tam to jídlo a alkohol?

Trávím v tom dost času a hlavní příběh brzdim a zřejmě jsem už o dost silnější než bych měl být. Jsem na úrovni 35 asi. Boj mi nedělá problémy spíš je to dost jednoduché. Hraju na normál.

Tak půlku konfrontaci řeším na stealth, z kterého mám ale pocit že je zbytečný a jen se tím zdržuju.

Teď pozitiva. Většina questů je dobrých a zábavných. Postavy jsou uvěritelné včetně jejich motivaci. Dialogy jsou většinou stejně tak dobré. Za tohle opravdu palce nahoru a je to hlavní důvod proč mě to baví. Boj jako takový je zábavný. Gunplay paráda. I swordplay :). Grafika a to jak to vše vypadá a funguje taky na jedničku.
Tyvole to je hustoles.

Náhle jsem podlehl. Dlouho jsem o tom přemýšlel, ale věděl jsem, že nemám železo.

Sešlo se to - přečetl jsem si nějaký random reddit post, kde někdo děkuje CDPR jak mu CBP pomohl překonat těžké období. Kámoš mě nahypoval na Geforce Now. Slevy. Před rokem viděné video od Skill Upa, jak je to komplet opraveno mi nějak vytanulo na mysli,

A bylo. Takže hraju přes GeForce Now a celkem to jde (ještě přijít na to jak syncovat sejvy).

Je to hustoles. Taková masáž všech smyslů ze všech stran. Nedá se to pobrat.

Pobavila mě reklama na hadry - parodie na Matrix ("Need clothes? Lots of clothes"?). Fakt vymakané. Umím si představit, že to budu těžko dostávat z hlavy.
@NikoCZ (17.12.2024 14:32): Destrukce těl je kvalitativní aspekt a jako takový si ho v bojovkách/střílečkách a rubačkách žádám, protože výrazně posiluje zážitek. Mám udat konkrétní příklady, bídáčku?
Update 2.2

Following Act 1, Johnny will now sometimes appear in the passenger seat while V is driving to comment on and react to what's happening.
Už jsem hrál dvakrát a vyzkoušel si podruhé cestu, kterou zmiňují Tahriel a Vurhor. Za mě. To je tak jaksi drsný příběh, že se asi v jedné variantě nedá čekat něco jako dotočený šťastný konec v Blade Runnerovi. Bylo právě super, že jsem v pasáži zhruba ve 3/4 hry měl pocit, že hraju jiný příběh. Tedy znovu možnost hrát znovu tu rozhodně je a bavilo i podruhé.
K tomu konci: "Would you rather live in peace as Mr. Nobody, die ripe, old and smellin' slightly of urine? Or go down for all times in a glaze of glory, smellin' near like posies, 'thout seein' your thirtieth?"
@Vurhor (28.11.2024 00:36): A pritom mi príde objektívne najlepší z DLC - nezradíš Reeda, zachováš si ľudskosť a i keď Ti prezidentka aj on skritizujú, nakoniec prizná, že si mal pravdu - niekedy ten smutný koniec je ten najsprávnejší.

I keď som si nakoniec počas hrania vybral ten druhý, keby som to hral teraz, tak zoberiem tento problém by to nebol, save odložený mám - tesne po tom, čo porazíš toho robota a vlezieš za ňou do tej gule a máš na výber, či ju zabiješ, alebo nie.
@AlieN (28.11.2024 00:11): Spíš si myslím, že mnoho hráčů prostě nemůže vystát smutné konce, i přestože jsou třeba dobře napsané. Ale je pravda, že jsem viděl lidi nadávat na tu děsivou Alien: Isolation část, kde tě nahání ten robot, byť mně třeba přišla super.
Navíc mně upřímně přijde ta Reedova cesta zajímavější i z hlediska gameplaye - cool boss fight s Hansenem, možnost bojovat proti MaxTacu, zmíněná Alien: Isolation mise, která je nejunikátnější a nejlepší stealth pasáží z celé hry, plus hráč se dozví něco více o So Miině minulosti. A celkově mi přijde, že to má i lepší emoce.
 

@Tarhiel (28.11.2024 00:26): Jsem rád, že je nás víc, na Steamu za ten konec dostaneš achievement, který má doslova nejmíň lidí. :D
Osobně si dovolím tvrdit, že hrát od znova naprosto netřeba. Nahoď starý save a užij si nový obsah v DLC.
@Paul (27.11.2024 19:57): Já se teda taky musím přidat ke chvále a pobízení. Je to opravdu naprosto parádní přídavek, jehož příběh se mi možná líbí víc než ten v původní hře. Hlavně teda s tím jedním jistým koncem, který je co jsem tak koukal nejméně populární, ale dle mého ten děj uzavírá naprosto bezvadně. (King of Cups)
Hlavně to stojí za to rozehrát už jen kvůli tomuhle parádnímu nářezu.
@Adieu (27.11.2024 20:21): @AlieN (27.11.2024 22:13):@Tarhiel (27.11.2024 22:38): to je právě ono, abych zahrál PL, tak to znamená zahrát celej C77, což znamená minimálně 150 hodin, což je fakt velká časová investice něčeho co už jsem z velký části hrál...a je tu ten fakt že C77 bylo tak dobrý že si toho furt hrozně moc pamatuju, chtěl bych toho víc pozapomenout než si to dám podruhý. I když tedy aspoň plánuju dát to za Valerii a s corpo originem, takže aspoň z těchto hledisek by to bylo fresh, plus ty 2.0 změny (a ostatních patchů, já to dohrál měsíc po launchi).

@Red (27.11.2024 22:22): a to taky, je příjemný mít něco na co se furt můžu těšit :)
@Paul (27.11.2024 19:57): Tvl tys nehrál ještě Phantom Liberty! :O Takový CD Projekt fan?! Jako chápu, času je málo a her moc, ale stejně mě tu po dlouhé době někdo vyloženě překvapil. :D
Za mňa rozhodne odporúčam také tie módy, ktoré pridávajú na imerzií, ktorá normálne Cyberpunku zúfalo chýba, jakože reálne pijete panáky v krčmách (a nielen mechanicky klikáte v inventári), fajčíte etc.
@Adieu (27.11.2024 12:55): ok. Jsem právě ještě záležitosti na úrvni Fallout moddingu neviděl, ale přeci vydali nějaké komplexní nástroje pro Witchera a mělo to vyjít i pro Cyberpunk, kde alespoň dle JuiceHeada je větší moddingová komunita (on dost často sdílí podložené informace a nevycucává si je z prstu). Jen nevím jestli to je už toto, nebo přijde něco "většího".
@Feidias (27.11.2024 12:17): Asi to kdovíjaké bájo nebude ani s tím editorem, stačí se podívat na recentní mody na Nexu a vyjma mechanicky zajímavého Dark Future, který přidává urban survival hodnoty, se pro Cyberpunk stále tvoří výhradně lite mody. Které jsou fajn, ale nedá se očekávat, že tam bude nějaký zásadnější průlom.
@Atreides (27.11.2024 11:01): tyjo, to jsem nevěděl. Spolehál jsem na JuiceHeada jako svůj zdroj informací a ten tvrdil, že to je jen pro Witchera a pro Cyberpunk se to zatím chystá. Takže moddeři už s tímhle můžou dělat dodatečné questy, apod.?
@Paul (26.11.2024 19:02): to je dobře. Už by mohli oznámit ty modding tools ať se dočkáme dodatečného obsahu od komunity. Ne, že by v základní hře + Phantom Liberty nebylo dost obsahu, ale modding je fajn:).
@Petr..... (21.11.2024 11:07): Nemáš náhodou přetížení? Když si otevřeš menu, tak v horním pravém rohu máš ikonku ukazatele, kolik váhy uneseš. Jestli jsi přes, tak nemůžeš běhat nebo chodit rychle.
Pokud jste získali odměnu za dohrání arkády Trauma drama, máte ji ještě? V bytě na jejím místě teď leží nějaké papírové krabice.
@Gordon (18.09.2024 17:03): Já hraju teď za netrunnera, takže chodím jen sbírat věci :D Plus tedy s občasnou pomocí sniperovky. Je ale fér říct, že to hraji dost důkladně, všechno čtu, dělám i ncpd a podobně, takže maximální level dává v mém případě logiku. Ty příběhy jsou někdy krásně propojené, člověk až čumí jak je to propracované. Každopádně jestli se dvojka povede, tak netrunner to jistí, hodně mě to za tenhle build baví.
@Zoltan (18.09.2024 15:08): Přemýšlím ještě o pěti levelech navíc, ale to už by hráč byl opravdu šíleně OP, na jednu stranu je dobře že jde zkompletovat jen dvě schopnosti, případně tři, když hráč nechce body úplně v celém stromu jedné dovednosti. Já v DLCčku už jen chodil a pistolí s tlumičem jen dával všem hedky tak rychle, že nestačily ani zaútočit, ani jsem nestealthoval, ultimátní hitman... :-D
@Artran (17.09.2024 16:05): v tomhle aspektu umějí být jRPG zábavnější, kde hru dohráváš povětšinou na polovině maximálního levelu... i když, tam je to pak dovedeno do druhého extrému, kdy musíš hodiny bezhlavě grindit :)
@S4TW (17.09.2024 15:31): Je to hloupé, protože se tím eliminuje jeden z aspektů toho, co dělá rpg rpg. On tedy už takhle je pro mě CP2077 spíš open world immersing sim, spíš než rpg.
Na jednu stranu je to dobré, protože ti většina zbraní už nebude zastarávat.
Ten level cap na šedesáté úrovni mě teda docela štve. Mám před sebou minimálně ještě tak třetinu main story a celé Phantom Liberty. Aspoň, že se dají rozvíjet ty skilly...
@AlieN (13.09.2024 03:06): zkusil jsem. FSR 3 je bezva, ale proboha co CD Project udělali s AMD FG, viz. https://www.youtube.com/watch?v=J2FMQfEiBOA?
FG je rozmazané až to bolí (!), očividně to naimplementovali špatně, zdali schválně, bo CP77 je výstavní skřín Nvidia nevím, každopádně ztrácejí reputaci. Nevím jak FG vypadá na Nvidia, ale pokud tohle má být údajně budoucnost hraní na PC a konzolích, tak za mě to ztrácí vizuální kvalitu. Nevím co si mám o tom myslet, zdali je tohle konkurenční Nvidia boj a bojkot, nebo se v CDP zbláznili.

Na RX 5700 XT na Ultra včetně psycho stínů v 1440p v benchmarku: min. 46, průměr 53, max. 60. S FG min. 84, průměr 97 a max. 121.
@AlieN (19.08.2024 23:59): Mně určitě ne, ostatně podle mě jen velmi výjimečně ENB vypadají lépe než originál, za kterým stojí nějaká autorská vize. Co si tak vybavím, užíval jsem ENB za posledních mnoho let jen u pár her, napadá mě Skyrim/Enderal a karibsky prosluněný filtr v Black Flag. Největší zvířeckosti páchají lidé na Witcherovi 3, když vyblívaj jeho sytou a nádherně kontrastní paletu a rovněž zbavují Toussaint toho manického filtru. Tady Cyberpunk vypadá na podobnou písničku.
Eh, vám to uniformně šedé prostředí vážně připadá hezčí a realističtější? Je to hnus.
Taky hraju podruhé a je to ještě lepší než první hraní. Hlavně si užívám různé návaznosti, které mi při prvním hraní utekly (hlavně questy, kolem kterých se motá Mr. Blue Eyes - Peralezovi, Gary the Prophet, Sandra Dorsett). Prostě super, ta propracovanost světa je úplně boží.
@Red (05.06.2024 15:42): já to tak velmi často hraju taky, ale tohle není špatný způsob jak si užít Cyberpunk z hlediska "role play". Když to řeknu cynicky, tak si člověk uvědomí jak je ta kulisa promakaná a detailní:).
@Feidias (05.06.2024 13:12): Já to zase hraju úplně opačně, logotomicky běhám se skoky přes město a likviduji všechny se žlutým indikátorem nad hlavou. Maxuju si postavu a poznávám každé zákoutí.
Cyberpunk IMHO v sub-žánru first person akčních sci-fi RPG nic nepřekoná. Nedávno jsem to hrál stylem pomalé chůze a jízdy k misi a neskutečně jsem si to užíval. Tímto stylem je tam akce tak akorát a člověk má z hry úplně jiný pocit. Bugy to kazí no to je pravda, ale nevím kdy se dočkáme vyladěné hro v tomto rozsahu. Starfield vyšel v překvapivě dobrém stavu. Jenže mě moc nebaví.