Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (18.09.2024 17:03): Já hraju teď za netrunnera, takže chodím jen sbírat věci :D Plus tedy s občasnou pomocí sniperovky. Je ale fér říct, že to hraji dost důkladně, všechno čtu, dělám i ncpd a podobně, takže maximální level dává v mém případě logiku. Ty příběhy jsou někdy krásně propojené, člověk až čumí jak je to propracované. Každopádně jestli se dvojka povede, tak netrunner to jistí, hodně mě to za tenhle build baví.
@Zoltan (18.09.2024 15:08): Přemýšlím ještě o pěti levelech navíc, ale to už by hráč byl opravdu šíleně OP, na jednu stranu je dobře že jde zkompletovat jen dvě schopnosti, případně tři, když hráč nechce body úplně v celém stromu jedné dovednosti. Já v DLCčku už jen chodil a pistolí s tlumičem jen dával všem hedky tak rychle, že nestačily ani zaútočit, ani jsem nestealthoval, ultimátní hitman... :-D
@Artran (17.09.2024 16:05): v tomhle aspektu umějí být jRPG zábavnější, kde hru dohráváš povětšinou na polovině maximálního levelu... i když, tam je to pak dovedeno do druhého extrému, kdy musíš hodiny bezhlavě grindit :)
@S4TW (17.09.2024 15:31): Je to hloupé, protože se tím eliminuje jeden z aspektů toho, co dělá rpg rpg. On tedy už takhle je pro mě CP2077 spíš open world immersing sim, spíš než rpg.
Na jednu stranu je to dobré, protože ti většina zbraní už nebude zastarávat.
Ten level cap na šedesáté úrovni mě teda docela štve. Mám před sebou minimálně ještě tak třetinu main story a celé Phantom Liberty. Aspoň, že se dají rozvíjet ty skilly...
@AlieN (13.09.2024 03:06): zkusil jsem. FSR 3 je bezva, ale proboha co CD Project udělali s AMD FG, viz. https://www.youtube.com/watch?v=J2FMQfEiBOA?
FG je rozmazané až to bolí (!), očividně to naimplementovali špatně, zdali schválně, bo CP77 je výstavní skřín Nvidia nevím, každopádně ztrácejí reputaci. Nevím jak FG vypadá na Nvidia, ale pokud tohle má být údajně budoucnost hraní na PC a konzolích, tak za mě to ztrácí vizuální kvalitu. Nevím co si mám o tom myslet, zdali je tohle konkurenční Nvidia boj a bojkot, nebo se v CDP zbláznili.

Na RX 5700 XT na Ultra včetně psycho stínů v 1440p v benchmarku: min. 46, průměr 53, max. 60. S FG min. 84, průměr 97 a max. 121.
@AlieN (19.08.2024 23:59): Mně určitě ne, ostatně podle mě jen velmi výjimečně ENB vypadají lépe než originál, za kterým stojí nějaká autorská vize. Co si tak vybavím, užíval jsem ENB za posledních mnoho let jen u pár her, napadá mě Skyrim/Enderal a karibsky prosluněný filtr v Black Flag. Největší zvířeckosti páchají lidé na Witcherovi 3, když vyblívaj jeho sytou a nádherně kontrastní paletu a rovněž zbavují Toussaint toho manického filtru. Tady Cyberpunk vypadá na podobnou písničku.
Eh, vám to uniformně šedé prostředí vážně připadá hezčí a realističtější? Je to hnus.
Taky hraju podruhé a je to ještě lepší než první hraní. Hlavně si užívám různé návaznosti, které mi při prvním hraní utekly (hlavně questy, kolem kterých se motá Mr. Blue Eyes - Peralezovi, Gary the Prophet, Sandra Dorsett). Prostě super, ta propracovanost světa je úplně boží.
@Red (05.06.2024 15:42): já to tak velmi často hraju taky, ale tohle není špatný způsob jak si užít Cyberpunk z hlediska "role play". Když to řeknu cynicky, tak si člověk uvědomí jak je ta kulisa promakaná a detailní:).
@Feidias (05.06.2024 13:12): Já to zase hraju úplně opačně, logotomicky běhám se skoky přes město a likviduji všechny se žlutým indikátorem nad hlavou. Maxuju si postavu a poznávám každé zákoutí.
Cyberpunk IMHO v sub-žánru first person akčních sci-fi RPG nic nepřekoná. Nedávno jsem to hrál stylem pomalé chůze a jízdy k misi a neskutečně jsem si to užíval. Tímto stylem je tam akce tak akorát a člověk má z hry úplně jiný pocit. Bugy to kazí no to je pravda, ale nevím kdy se dočkáme vyladěné hro v tomto rozsahu. Starfield vyšel v překvapivě dobrém stavu. Jenže mě moc nebaví.
Když si z nostalgie chci zahrát chvíli nějaké RPG, tak nahodiím New Vegas před bojem o přehradu, vinařství ve Witcheru 3 nebo byt v Mass Effectu 3. Cyberpunk by byl až za tím. V mém žebříčku je níže a tím je níže i ta nostalgie a chuť se ke hře vracet.
Dost si to užívám i podruhé - hlavně už uplynulo dost času, tak jsem na hodně věcí zapomněl a nevím co je a není nový gig. Líbí se mi kompletní překopání hry kdy už sice nemůžu zabít celou bandu nepřátel přes kamery, ale díky craftingu hacků dává smysl poctivě lootovat a levelovat, takové více RPG a v počtu efektů z kyberware se pomalu ztrácím - zase tam jsou ale ústupky, kdy se 4lvl kyberwaru otevře přesně na 30lvl hráče, ale tak co už..

Jen mě tam stále sere tolik věcí. Ty drobné bugy, kterých je hra plná. Poletující předměty apod.. občas i něco grafického, včera jsme pohřbívali Škorpiona a ta obří díra/rokle nebo jak to nazvat, prostě zářila oslnivým světlem. A já prostě v této fázi ani nedokážu říct zda je to záměr nebo bug. Do toho stále ty mizející auta a třeba jak člověk vyjede z písečné bouře nebo normálního deště mimo města do slunce, tak nad městem není ani mráček. Je to prostě až tak dobré atmosférou, že paradoxně každá taková malá drobnost to pak zvládne rozbít. Nejlíp udělané potěmkinovo město.
Nový pach je venku, a já si na Xbox Series X mezitím stihl všimnout, že HW nároky značně vzrostly, nepochybně to souvisí s vydání datadisku a následných patchů. Hra vypadá skvěle (ačkoliv bych měl jisté výhrady), počet postav ve městě, atd. vše je prakticky stejné jako na PC, až na framerate.

Nelze si ovšem nevšimnou pouhým okem, a to nemusíte mít doma laboratorní podmínky alá Digital Foundry, že nová verze Cyberpunk 2077 se na nejvýkonnější konzoli (XSX), hýbe se zapnutým Ray Tracingem v exteriérech velmi špatně. Stačí se projít po plném městě a trochu se kochat výhledy do krajiny a rychle se otočit. V ten moment FPS padnou znatelně pod 30 a hra se prakticky se zapnutým RT nedá hrát.
Jasně, konzole obraz upscaluje do 4K a s tím souvisí další problém, buď se mi to zdá a mám vlčí mlhu, ale objekty a textury v pozadí nejsou tak ostré jako na PC!
Nahození performance mode je okamžitě znát a nevím jak to CDP udělal, ale vizuálně je rozdíl prakticky neznatelný, možná i proto, že na konzoli jsou k dispozici stejně jen RT stíny.

Někde jsem četl, že CDP to textur zapekl nové nasvícení a hra tak vypadá dobře i bez RT. Každopádně k ostrosti textur (domy, postavy, auta, atd.) mám výhrady. The Witcher 3 next-gen vypadá značně lépe. Možná je to ale jen můj dojem a ve skutečnosti je vše OK, protože v CP77 je celá řada kovových materiálů, a ty zkrátka působí na pohled jinak, na rozdíl od dřevěných (případně kamenných) chatrčí a plotů v TW3.

Hra by potřebovala implementaci FSR 3.0 + Frame Generation jako sůl nad zlato!

The Witcher 3 se zapnutým RT vypadá značně lépe, především díky implementaci RT Global Illumination, a konzole udrží za všech okolností plynulých 30 fps, min. jsem pouhým okem nezaregistroval žádný propad.
@marwel (03.01.2024 19:19): já to mám třeba rád, při řízení auta je to naprosto skvělý a co se ovladačů týče tak mi to přijde jako největší inovace od vzniku vibračních motorků :)
Jsem to za po case zapnul, pripojil dualsense kabelem a koukam, ze hra podporuje tu vylepsenou haptiku a adaptive triggers. Ty adaptive triggery jsou strasne otravnej gimmick. :)
Tři roky od prvního rozehrání...strašně to letí, připadá mi to jak předevčírem. Každopádně, druhej run s datadiskem bude nejspíš v lednu.
Tak už jedu:). Přišla mi zpráva a dostal jsem kartu:). Jen to chvíli trvalo...
@Feidias (08.12.2023 16:52): Ale tohle je dost zásadní věc. Je to jakoby v ps4 bylo město menší nebo tam nešlo jezdit autem. To ze v ps4 verzi byli horší textury nebo min lidi na ulicích není chybějící gameplay mechanika. Nevím jestli se správně chápeme oč mi jde. Jde mi o to ze třeba hry ps4 vs ps4pro byli obsahově totožné jen na pro vypadali/běželi lip. A tohle by jakoby mohlo znamenat ze na slabších verzích konzoli ( do budoucna PS5PRO vs obyc ps5 ) budem dostávat hry ořezané o obsah .



@Zoltan (08.12.2023 16:58): aha, ok :)
@Charllize (08.12.2023 16:31): tak mám možnost to skutečně porovnat. Obrovským rozdílem je třeba provoz. Na PS4 jak kdyby jsi se pohyboval ve městě jak po lockdownu. Opravdu je to markantní. A pamatuju si, že u nějakého updatu byly i právě mechaniky rozdílné. Už nevím co to bylo. Nic vyloženě zásadního myslím, ale kdybys po tom pátral, tak rozdíly určitě najdeš.
@Feidias (08.12.2023 16:15): To tedy nevím jestli v ps4 verzi chyběli mechaniky hry oproti třeba pc verzi. Pak tam nedali to dlc ale to je něco jiného. Na series s bych fakt čekal ze tam bude všechno obvzlášť když tam je i to dlc.
@Charllize (08.12.2023 13:34): takhle to je v podstatě od vydání hry. PS4 verze byla též osekaná. Jako já to nevím s jistotou, ale podle toho co jsem viděl ve videu, tak by se měla objevit možnost nejenom Fast Travel ale jet tím metrem. To, že mám aktivní update mimochodem 80 gb download i s Phantom Liberty poznám podle toho, že mě při nasednutí do auta hned atrakovali gang members, což se předtím nedělo:).

Jedině, že bych zvolil linku metra, která to neumožňuje.
Tak na series s asi nadzemka bohužel nikoliv. Mám jen možnost fast travel. Docela jsem se těšil.
@Gordon (07.12.2023 19:37): Taktiež som mal ten prepad FPS, ale ako som si všimol, moje nadstavenia grafiky boli po update hodené do defaultu, tak som ich muserl opäť prenadstaviť, potom to už fungovalo normálne.
@Adieu (07.12.2023 19:41): i v tom tvym threadu tam ten týpek co ho založil píše What davidr.houston suggested worked for me. I set everything to default, saved it, reset system and set back my old settings again and it worked! 
@Gordon (07.12.2023 19:37): No jak říkám, zkoušel jsem povypínat DLSS a zase pozapínat, ale stejně jako některým jiným to nepomohlo, FPS jsou stále poloviční, z 60-70 na 30-40, nastavení totožné jako před patchem. Drivery poslední, mody (snad) taky aktualizované. Aspoň že jsem Cyberpunk stihl dohrát, než jej zase dorasili. :D
@Paul (07.12.2023 18:49): DLSS to není, respektive některým lidem to pomohlo, ale problém u řady jiných, včetně mě, přetrvává, když grafika (v mém případě RTX 3060 Ti) nevyužívá významnou část výkonu.
Ten 2.1 update je pořádný průser, lidem klesly FPS klidně o polovinu. :D
@vilda (06.12.2023 08:57): Záleží ako starý máš save - ak si rozohral hru prednedávnom, s novým 2.0 patchom, kľudne pokračuj z konca hry.

Ak máš starší save, rovnako ako ja, odporúčal by som Ti začať hru odznova - balanc a leveling up je dosť zásadne prekopaný, vyhneš sa tým niektorým problémom, ktoré som mal a určite ich rozpíšem v komentári.
@Gordon (06.12.2023 09:02): Díky, udělám to. Jenom musím počkat, až mi přijde ovladač na series x z reklamace. Rozjel jsem to se starším z one x a kurzor je pořád v pohybu. Nemůžu ani zmáčknout tlačítko ve výtahu . U jiných her funguje normálně.
Ahojte, možná debilní dotaz. Je lepší si zahrát celý příběh včetně PL nebo si zahrát PL z uloženého místa na konci původní hry?
Tak jsem si vyzkoušel úplně nenuceně (zrovna se to šiklo, nemám rád fast travel) nadzemku a dobrý! Jen je na některých zastávkách vidět, proč je to tak skriptovaný. :-) Ale výhledu dobrý.
Dokážu si představit, že na začátku hry to metro bude dost užitečný.

Jízda na motorkách je taky zábavnější, povedlo se mi přeskočit celej sjezd z dálnice při plnění úkolu, takže jsem díky tomu dojel včas.

Závody jsou jen ty z úkolu pro transku z aftelife baru, žádné nové. Zkusil jsem jeden, smykl jednou zatáčku a dojel druhej, moc si nejsem jistej, jak to nyní funguje s chováním těch protivníků.

Schválně jsem byl agresivní vůči gangům, ale zatím na mě nic neposlali, nejsem si jistej, jak to předtím formulovali ve videu, ale pochopil jsem to tak, že se budou mstít.

A rádio taky dobrý, teď se nepřeruší hudba pokaždé, když vystoupín z auta a alespoň ty songy doposlechnu.

Takže tu máme momentálně tři volnočasový, nekonečný aktivity: kradení zásob Hensenovi, závody a kradení aut. Zajímavé.
@Tarhiel (04.12.2023 20:02): No, právě že je to no-brainer, akorát to bere čas z hraní, proklíkat to nevyžaduje absolutně žádný skill, soustředění ani uvažování, připadám si u toho jak laboratorní šimpanz. Akorát mi odměnou není skoro nic, ani banánový protlak.

A je to dost zvláštní, jak iritující to pro mě je, protože podobné minihry mi většinou ve hrách nevadí, ale tahle...
@AlieN (04.12.2023 18:46): Tak ked už Ta netlačí čas, vyklikať to je hračka - čo by som za to dal, keby takúto možnosť pridali do Prey (2017) svojho času.

Avšak podľa mňa je tá minihra úplne tak, ako je.
@Jab (04.12.2023 17:21): To jo, ale taky taky by klidně v rámci nastavení obtížnosti mohli dát možnost to úplně vyřadit. Já bych to nedělal, ale zjevně jsou lidé kteří by za to byli rádi.
Tak vše dobré, ne? Možností volby určitě nikoho z vás nepoškodí.