Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Crusader: No Regret

1996
79
49 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Crusader: No Regret pokračuje tam, kde skončil předešlý díl, tedy přesně 46 hodin po jeho událostech. Znovu se vžíváte do role Křižáka Silencera a pokračujete v jeho příběhu. Tentokrát se podíváte na Měsíc, který organizace WEC využívá jako doly a vězení pro politické disidenty.

Na první pohled jde spíše o datadisk. Hra je izometrickou akční střílečkou, která běží stejně jako její předchůdce na vylepšeném Ultima VIII: Pagan enginu, v téměř nezměněné SVGA grafice. Kromě nového příběhu a lokací, ale přibyly i další změny. No Regret přidal několik nových zbraní a animací smrti, včetně zmrazení a následného roztříštění. Dále, v No Remorse hlavní hrdina nemohl nést více než pět zbraní najednou, v No Regret, bylo toto omezení úplně zrušeno. Přibyly i nové pohyby, díky kterým se lépe uhýbá nepřátelským útokům. I struktura levelů je o něco přímočařejší. Jinak je vše po starém a to včetně totožné hudby.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
No Regret jsem dohrál hned po No Remorse a rozhodl se napsat dvojkomentář k obou dílům najednou. No Regret je totiž v podstatě datadisk, kde se skoro vůbec nic nezměnilo. Příběh navazuje na jedničku - Silence zničil orbitální stanici a v únikovém modulu se dostává na vesmírnou loď a pak na Měsíc. Zde v deseti misích pokračuje v boji proti WEC a Drayganovi. Bohužel protože třetí díl nikdy nevznikl, musíme se spokojit s koncem, kdy rebelové obsadí Měsíc, ale boj na Zemi teprve čeká. Škoda, zahrát si trojku a vědět jak to dopadlo bych moc chtěl

No Regret se hraje úplně stejně jako první díl, obsahuje jen pár kosmetických změn. Jsou tu nové bomby, pár nových zbraní, které mají tutéž nevýhodu jako v jedničce. Nepřátele sice efektně zlikvidují, ale mrtvola pak nejde obrat. Je tu pár nových pohybů, zejména kotoul vpřed se hodí. Misí je jen 10, ale jsou ještě delší než mise v No Remorse, jejich náplň je podobná.

Co se změnilo je samotná hratelnost. Občas s Vámi někdo komunikuje i uprostřed mise. A hra je o dost těžší. Nepřátelé jsou vražednější, raketometné věže, nebo kyselinové věžičky s Vámi udělají krátký proces. Kamery, věže i další zařízení jsou občas kryté štíty a musíte napřed najít a vyřadit jejich generátory. Je tu spousta secretů, poschovávaných spínačů, rozdvojených cest a především sadisticky poschovávaných klíčů, takže občas budete bloudit a marně hledat. A se narazit i na Easter Egg když v jednom rafinovaně skrytém seretu dojdete k Diablovi :) .

Zkrátka No Regret je totéž co No Remorse, jen občas během té bezhlavé řezničiny musíte i zapojit mozek a přemýšlet kudy dál. Vadí to? Vůbec ne, třetí díl bych si dal ihned.

Pro: Je to totéž co No Remorse, trošku vyšší ale férová obtížnost, spousta secretů.

Proti: Kola jsou ještě delší a občas nudnější.

+10
  • PC 85
Slintal jsem uz u No Remorse, ale to, co predvedl No Regret, to bylo proste nepopsatelne. Nejvice mi ucarovaly nove devastujici zbrane, diky kterym se z mistnosti po mem odchodu stavaly jen coudici ruiny. Parada.

Pro: Stejne jako u No Remorse + spousta veci navic.

Proti: Nic.

+5 +6 −1
  • PC 70
Pre hráčov jedničky trochu rozpačité rozčarovanie. To čo si Origin dovolil vydať pod nálepkou pokračovania Crusadera je vlastne taký rozsiahly datadisk tváriaci sa ako plnohodnotná hra (cenou) s nulovou pridanú hodnotu noviniek. Origin sa proste zviezol na obrovskom (a zaslúženom) úspechu jednotky a naservíroval to isté ale na inom tanieri. Chutí, ale...
+1 +2 −1