Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
No Regret jsem dohrál hned po No Remorse a rozhodl se napsat dvojkomentář k obou dílům najednou. No Regret je totiž v podstatě datadisk, kde se skoro vůbec nic nezměnilo. Příběh navazuje na jedničku - Silence zničil orbitální stanici a v únikovém modulu se dostává na vesmírnou loď a pak na Měsíc. Zde v deseti misích pokračuje v boji proti WEC a Drayganovi. Bohužel protože třetí díl nikdy nevznikl, musíme se spokojit s koncem, kdy rebelové obsadí Měsíc, ale boj na Zemi teprve čeká. Škoda, zahrát si trojku a vědět jak to dopadlo bych moc chtěl

No Regret se hraje úplně stejně jako první díl, obsahuje jen pár kosmetických změn. Jsou tu nové bomby, pár nových zbraní, které mají tutéž nevýhodu jako v jedničce. Nepřátele sice efektně zlikvidují, ale mrtvola pak nejde obrat. Je tu pár nových pohybů, zejména kotoul vpřed se hodí. Misí je jen 10, ale jsou ještě delší než mise v No Remorse, jejich náplň je podobná.

Co se změnilo je samotná hratelnost. Občas s Vámi někdo komunikuje i uprostřed mise. A hra je o dost těžší. Nepřátelé jsou vražednější, raketometné věže, nebo kyselinové věžičky s Vámi udělají krátký proces. Kamery, věže i další zařízení jsou občas kryté štíty a musíte napřed najít a vyřadit jejich generátory. Je tu spousta secretů, poschovávaných spínačů, rozdvojených cest a především sadisticky poschovávaných klíčů, takže občas budete bloudit a marně hledat. A se narazit i na Easter Egg když v jednom rafinovaně skrytém seretu dojdete k Diablovi :) .

Zkrátka No Regret je totéž co No Remorse, jen občas během té bezhlavé řezničiny musíte i zapojit mozek a přemýšlet kudy dál. Vadí to? Vůbec ne, třetí díl bych si dal ihned.

Pro: Je to totéž co No Remorse, trošku vyšší ale férová obtížnost, spousta secretů.

Proti: Kola jsou ještě delší a občas nudnější.

+13
  • PC 75
Pokračování osudů statečného Silencera, který v předchozí jedničce zdrhl ze zničené orbitální stanice a přesunul se tentokrát sabotovat a likvidovat nepřátele na Zemskou souputnici Lunu.

Prostředí i hudba v deseti levelech jsou téměř totožné, změnilo se jen pár věcí: v rámci ovládání parakotouly vpřed a do stran, v rámci inventáře přibyly nové plasmové zbraně, kterých může hrdina nést bezpočet ( problémem je, že některé z nich usmaží protivníka na škvarek, který se nedá obrat ), stejně jako podvybavení v rámci rušiček, dekodérů a podobných pytlovinek ( nekonec jsem nejvíc využíval bomby, pochodujcí pavouky a samozřejmě lékarničky ).

Hlavní změnu jsem viděl v přísunu vražedných mechanických věčí - které metou rakety nebo plasmu a kyselinu či co a častokrát je musíte nejdříve z provozu jako první, abyste mohli právě těkou techniku zlikvidovat. Vývojáři dodali i pár vylepšení droidů a robotů - některé tyto mrchy se tváří jako výdejní automat a jakmile se k nim dostanete blíž, přetvoří se a zaútočí. Keycards jsou někdy pekelně maskované, stejně jako některé z otevíracích nebo rušících mechanismů, takže jsem se kolikrát zapotil při běhání po levelech. Druhý Crusader mě bavil stejně jako první - 75 %
+12
  • PC 85
Slintal jsem uz u No Remorse, ale to, co predvedl No Regret, to bylo proste nepopsatelne. Nejvice mi ucarovaly nove devastujici zbrane, diky kterym se z mistnosti po mem odchodu stavaly jen coudici ruiny. Parada.

Pro: Stejne jako u No Remorse + spousta veci navic.

Proti: Nic.

+5 +6 −1
  • PC 80
Pre hráčov jedničky trochu rozpačité rozčarovanie. To čo si Origin dovolil vydať pod nálepkou pokračovania Crusadera je vlastne taký rozsiahly datadisk tváriaci sa ako plnohodnotná hra (cenou) s nulovou pridanú hodnotu noviniek. Origin sa proste zviezol na obrovskom (a zaslúženom) úspechu jednotky a naservíroval to isté ale na inom tanieri. Chutí, ale...
+2 +3 −1