V čele vedení jedné ze tří stran budete mít za úkol splnit zadané mise a buď ovládnout svět nebo nastolit pořádek a zbavit se nebezpečných teroristů.
Další z odklonů od původního světa C&C tentokrát s možností zahrát si za tři strany, USA, Čína, GLA (Global Liberation Army). Budete plnit zadané mise s obvyklými cíli jako likvidace vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se víceméně točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou jako oblíbený dvouhlavňový tank Overlord inspirovaný Mammoth tankem z Command & Conquer: Red Alert, dále např. mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se spoléhá spíše na taktiku partyzánského boje a na ničivé chemické zbraně jako silo s několika SCUD raketami, či na své kvalitní obranné jednotky a protileteckou obranu. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a další. Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka hry se vyznačuje tvrdou hudbou a výbornými zvuky, hudba se liší od toho za jakou stranu hrajete. Dá se říci, že se celá hra nechala inspirovat událostmi posledních let svého času, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
Další z odklonů od původního světa C&C tentokrát s možností zahrát si za tři strany, USA, Čína, GLA (Global Liberation Army). Budete plnit zadané mise s obvyklými cíli jako likvidace vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se víceméně točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou jako oblíbený dvouhlavňový tank Overlord inspirovaný Mammoth tankem z Command & Conquer: Red Alert, dále např. mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se spoléhá spíše na taktiku partyzánského boje a na ničivé chemické zbraně jako silo s několika SCUD raketami, či na své kvalitní obranné jednotky a protileteckou obranu. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a další. Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka hry se vyznačuje tvrdou hudbou a výbornými zvuky, hudba se liší od toho za jakou stranu hrajete. Dá se říci, že se celá hra nechala inspirovat událostmi posledních let svého času, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
V čele vedení jedné ze tří stran budete mít za úkol splnit zadané mise a buď ovládnout svět nebo nastolit pořádek a zbavit se nebezpečných teroristů.
Další z odklonů od původního světa C&C tentokrát s možností zahrát si za tři strany, USA, Čína, GLA (Global Liberation Army). Budete plnit zadané mise s obvyklými cíli jako likvidace vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se víceméně točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou jako oblíbený dvouhlavňový tank Overlord inspirovaný Mammoth tankem z Command & Conquer: Red Alert, dále např. mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se spoléhá spíše na taktiku partyzánského boje a na ničivé chemické zbraně jako silo s několika SCUD raketami, či na své kvalitní obranné jednotky a protileteckou obranu. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a další. Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka hry se vyznačuje tvrdou hudbou a výbornými zvuky, hudba se liší od toho za jakou stranu hrajete. Dá se říci, že se celá hra nechala inspirovat událostmi posledních let svého času, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
Další z odklonů od původního světa C&C tentokrát s možností zahrát si za tři strany, USA, Čína, GLA (Global Liberation Army). Budete plnit zadané mise s obvyklými cíli jako likvidace vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se víceméně točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou jako oblíbený dvouhlavňový tank Overlord inspirovaný Mammoth tankem z Command & Conquer: Red Alert, dále např. mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se spoléhá spíše na taktiku partyzánského boje a na ničivé chemické zbraně jako silo s několika SCUD raketami, či na své kvalitní obranné jednotky a protileteckou obranu. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a další. Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka hry se vyznačuje tvrdou hudbou a výbornými zvuky, hudba se liší od toho za jakou stranu hrajete. Dá se říci, že se celá hra nechala inspirovat událostmi posledních let svého času, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
V tomto odklonu od původního světa C&CV máte příležitost se vžít do čela vedení jedné ze tří hratelných stran USA, Číny a GLA (Global Liberation Army). Vaším úkolem je splnit zadané mise, a buď ovládnout svět nebo nastolit pořádek a zbavit se nebezpečných teroristů.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer: Red Alert, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka oplývá tvrdě podanou hudbou a kvalitně zpracovanými zvuky. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer: Red Alert, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka oplývá tvrdě podanou hudbou a kvalitně zpracovanými zvuky. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
V tomto odklonu od původního světa C&C máte příležitost se vžít do čela vedení jedné ze tří hratelných stran USA, Číny a GLA (Global Liberation Army). Vaším úkolem je splnit zadané mise, a buď ovládnout svět, nebo nastolit pořádek a zbavit se nebezpečných teroristů.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka oplývá tvrdě podanou hudbou a kvalitně zpracovanými zvuky. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vehikly s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl výbornou grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Zvuková stránka oplývá tvrdě podanou hudbou a kvalitně zpracovanými zvuky. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001, kdy slova jako terorista a Al-Kaida skloňoval hlavně v USA snad každý.
V tomto odklonu od původního světa C&C máte příležitost se vžít do čela vedení jedné ze tří hratelných stran USA, Číny a GLA (Global Liberation Army). Vaším úkolem je splnit zadané mise, a buď ovládnout svět, nebo nastolit pořádek a zbavit se nebezpečných teroristů.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vozidla s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vozidla s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001.
V tomto odklonu od původního světa C&C máte příležitost se vžít do čela vedení jedné ze tří hratelných stran USA, Číny a GLA (Global Liberation Army). Vaším úkolem je splnit zadané mise, a buď ovládnout svět, nebo nastolit pořádek a zbavit se nebezpečných teroristů.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vozidla s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001.
Náplň misí zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov nebo bránění strategicky významných objektů či lidí. Dějová linka se točí kolem společného nepřítele jak Číny tak USA a tím je GLA - teroristé sympatizující s Al-Kaidou - bojující s fanatickým nasazením. Každá strana má své unikátní jednotky a přístup, USA například své moderní pozemní vozidla s možností upgradů a letecké útoky. Čína se spoléhá na jednotlivce s mocnou údernou silou v podobě oblíbeného dvouhlavňového tanku Overlord, inspirovaného Mammoth tankem z Command & Conquer, dále např. na mocné dělo střílející malé atomovky nebo použití jaderné zbraně jako takové. GLA se vyznačuje spíše taktikou partyzánského boje a ničivými chemickými zbraněmi, do nichž patří silo s několika SCUD raketami. Poslední její devízou jsou obranné jednotky nebo protiletecká obrana. Další novinkou je přítomnost bonusů a speciálních zbraní jako uzdravování jednotek, výsadkáři, termobarická bomba, kobercový nálet a jiné.
Hra je vytvořena ve známém SAGE enginu, který ve své době nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a efektů. Hudba sama se liší od toho, za jakou stranu hrajete. Hra se nechala inspirovat událostmi z 11. září 2001.
Generals je po tiberiových válkách a alternativní historii od doby před začátkem druhé světové války s bojem Východu proti Západu v pořadí třetím univerzem značky Command & Conquer. Zdroj zla v herním světě, těžícím z událostí 11. září 2001, představuje teroristická organizace Global Liberation Army (GLA); zastavit se ji snaží mocnosti USA a Čína. Hra za každou ze tří stran obsahuje kampaň o délce sedmi misí, jejichž náplň zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov a bránění strategicky významných objektů a osob. Vlastní hra v misích je proložena in-game animacemi.
Herní koncepce C&C: Generals má oproti všem dříve vydaným real-timeovým strategiím Command & Conquer mnoho odlišností. Na první pohled je zřejmá změna způsobu stavění budov a produkce jednotek: zatímco v předchozích C&C strategiích se budovy a jednotky objednávaly v pravém postranním panelu, přičemž vždy bylo možné budovat současně jen jednu budovu a jen jednu jednotku daného typu, v případě C&C: Generals k výstavbě základny slouží v závislosti na frakci bagry, buldozery nebo dělníci, trénink jednotek se zadává v kontextu produkčních budov a veškeré budování probíhá nezávisle. Jiným stereotypem, který byl opuštěn, je schéma zabírání budov, jež v rozporu s minulými tituly není realizováno strojníky (angl. engineers), nýbrž základní pěchotou, přičemž novinkou je, že samotné zajmutí nějaký čas trvá, jednotka se při něm „nespotřebuje“ a jakožto schopnost musí být vyzkoumáno; upgrady jsou přitom další inovací – ve světě Command & Conquer nemají předobraz. Nově hra také hráče zavazuje držet se zvolené strategie – generálské hvězdičky, získávané zkušenostmi z bojů, hráč může utržit za přístup ke speciálním jednotkám, cvičení určitých typů jednotek jako veteránů či periodicky nabízené bonusy v podobě výsadků, bombardování, nouzových oprav, špionážních dronů, krádeží kreditů a další. Nikoli ze starších herních sourozenců převzatý je též systém ekonomiky, kde jedinou surovinu – peníze – lze získávat i druhotným způsobem, který nezávisí na zásobách na mapě.
Arzenál každé ze stran konfliktu nabádá k jinému způsobu boje. Teroristé, znalí maskování a práce s toxiny, jsou nezávislí na elektrické energii, dokáží přesouvat pěchotu podzemními tunely a mezi jejich dovednosti patří bezplatné znovupostavení zničené budovy; Američané těží z nejnověji osvojených technologií, upřednostňují minimalizaci ztrát, mají jasně navrch ve vzdušném prostoru a kladou důraz na organizaci boje; Číňané disponují nukleárními zbraněmi, oslňují svým nasazením, nahánějí hrůzu svými těžkými tanky, dělostřelectvem a počtem svých pěchotních oddílů a ve svém středu mají schopné hackery. Každá frakce má k dispozici zbraň hromadného ničení, již lze budovat v neomezeném počtu: Američané do této role postavili částicový kanón, který lze ovládat ještě i v době jeho působení, teroristům na tomto postu slouží skupina Scud raket a u Číňanů má své nezastupitelné místo ortodoxní atomová hlavice. Vysoké rozlišení stran podtrhává skutečnost, že částicový kanón se nabíjí čtyři minuty, Scud se připravuje o minutu déle a jaderná raketa se vychystává dokonce minut šest.
Hra je vytvořena v enginu SAGE, jenž v době vydání hry nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a možností stavět budovy v kterémkoli směru. Ovládací panel s minimapou se na dosavadní hry Command & Conquer nachází nezvykle v dolní části obrazovky. Z hudebního doprovodu je cítit charakter frakce. V multiplayeru, možném po lokální síti nebo Internetu, může na mnoha mapách změřit síly až osm hráčů, každý sám za sebe nebo v týmech. Konfigurační rozhraní hry více hráčů účastníkům umožňuje zvolit si na mapě startovní pozici.
Herní koncepce C&C: Generals má oproti všem dříve vydaným real-timeovým strategiím Command & Conquer mnoho odlišností. Na první pohled je zřejmá změna způsobu stavění budov a produkce jednotek: zatímco v předchozích C&C strategiích se budovy a jednotky objednávaly v pravém postranním panelu, přičemž vždy bylo možné budovat současně jen jednu budovu a jen jednu jednotku daného typu, v případě C&C: Generals k výstavbě základny slouží v závislosti na frakci bagry, buldozery nebo dělníci, trénink jednotek se zadává v kontextu produkčních budov a veškeré budování probíhá nezávisle. Jiným stereotypem, který byl opuštěn, je schéma zabírání budov, jež v rozporu s minulými tituly není realizováno strojníky (angl. engineers), nýbrž základní pěchotou, přičemž novinkou je, že samotné zajmutí nějaký čas trvá, jednotka se při něm „nespotřebuje“ a jakožto schopnost musí být vyzkoumáno; upgrady jsou přitom další inovací – ve světě Command & Conquer nemají předobraz. Nově hra také hráče zavazuje držet se zvolené strategie – generálské hvězdičky, získávané zkušenostmi z bojů, hráč může utržit za přístup ke speciálním jednotkám, cvičení určitých typů jednotek jako veteránů či periodicky nabízené bonusy v podobě výsadků, bombardování, nouzových oprav, špionážních dronů, krádeží kreditů a další. Nikoli ze starších herních sourozenců převzatý je též systém ekonomiky, kde jedinou surovinu – peníze – lze získávat i druhotným způsobem, který nezávisí na zásobách na mapě.
Arzenál každé ze stran konfliktu nabádá k jinému způsobu boje. Teroristé, znalí maskování a práce s toxiny, jsou nezávislí na elektrické energii, dokáží přesouvat pěchotu podzemními tunely a mezi jejich dovednosti patří bezplatné znovupostavení zničené budovy; Američané těží z nejnověji osvojených technologií, upřednostňují minimalizaci ztrát, mají jasně navrch ve vzdušném prostoru a kladou důraz na organizaci boje; Číňané disponují nukleárními zbraněmi, oslňují svým nasazením, nahánějí hrůzu svými těžkými tanky, dělostřelectvem a počtem svých pěchotních oddílů a ve svém středu mají schopné hackery. Každá frakce má k dispozici zbraň hromadného ničení, již lze budovat v neomezeném počtu: Američané do této role postavili částicový kanón, který lze ovládat ještě i v době jeho působení, teroristům na tomto postu slouží skupina Scud raket a u Číňanů má své nezastupitelné místo ortodoxní atomová hlavice. Vysoké rozlišení stran podtrhává skutečnost, že částicový kanón se nabíjí čtyři minuty, Scud se připravuje o minutu déle a jaderná raketa se vychystává dokonce minut šest.
Hra je vytvořena v enginu SAGE, jenž v době vydání hry nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a možností stavět budovy v kterémkoli směru. Ovládací panel s minimapou se na dosavadní hry Command & Conquer nachází nezvykle v dolní části obrazovky. Z hudebního doprovodu je cítit charakter frakce. V multiplayeru, možném po lokální síti nebo Internetu, může na mnoha mapách změřit síly až osm hráčů, každý sám za sebe nebo v týmech. Konfigurační rozhraní hry více hráčů účastníkům umožňuje zvolit si na mapě startovní pozici.
Generals je po tiberiových válkách a alternativní historii od doby před začátkem druhé světové války s bojem Východu proti Západu v pořadí třetím univerzem značky Command & Conquer. Zdroj zla v herním světě, těžícím z událostí 11. září 2001, představuje teroristická organizace Global Liberation Army (GLA); zastavit se ji snaží mocnosti USA a Čína. Hra za každou ze tří stran obsahuje kampaň o délce sedmi misí, jejichž náplň zahrnuje likvidaci vojenských zařízení, obsazování budov a bránění strategicky významných objektů a osob. Vlastní hra v misích je proložena in-game animacemi.
Herní koncepce C&C: Generals má oproti všem dříve vydaným real-timeovým strategiím Command & Conquer mnoho odlišností. Na první pohled je zřejmá změna způsobu stavění budov a produkce jednotek: zatímco v předchozích C&C strategiích se budovy a jednotky objednávaly v pravém postranním panelu, přičemž vždy bylo možné budovat současně jen jednu budovu a jen jednu jednotku daného typu, v případě C&C: Generals k výstavbě základny slouží v závislosti na frakci bagry, buldozery nebo dělníci, trénink jednotek se zadává v kontextu produkčních budov a veškeré budování probíhá nezávisle. Jiným stereotypem, který byl opuštěn, je schéma zabírání budov, jež v rozporu s minulými tituly není realizováno strojníky (angl. engineers), nýbrž základní pěchotou, přičemž novinkou je, že samotné zajmutí nějaký čas trvá, jednotka se při něm „nespotřebuje“ a jakožto schopnost musí být vyzkoumáno; upgrady jsou přitom další inovací – ve světě Command & Conquer nemají předobraz. Nově hra také hráče zavazuje držet se zvolené strategie – generálské hvězdičky, získávané zkušenostmi z bojů, hráč může utržit za přístup ke speciálním jednotkám, cvičení určitých typů jednotek jako veteránů či periodicky nabízené bonusy v podobě výsadků, bombardování, nouzových oprav, špionážních dronů, krádeží kreditů a další. Nikoli ze starších herních sourozenců převzatý je též systém ekonomiky, kde jedinou surovinu – peníze – lze získávat i druhotným způsobem, který nezávisí na zásobách na mapě.
Arzenál každé ze stran konfliktu nabádá k jinému způsobu boje. Teroristé, znalí maskování a práce s toxiny, jsou nezávislí na elektrické energii, dokáží přesouvat pěchotu podzemními tunely a mezi jejich dovednosti patří bezplatné znovupostavení zničené budovy; Američané těží z nejnověji osvojených technologií, upřednostňují minimalizaci ztrát, mají jasně navrch ve vzdušném prostoru a kladou důraz na organizaci boje; Číňané disponují nukleárními zbraněmi, oslňují svým nasazením, nahánějí hrůzu svými těžkými tanky, dělostřelectvem a počtem svých pěchotních oddílů a ve svém středu mají schopné hackery. Každá frakce má k dispozici zbraň hromadného ničení, již lze budovat v neomezeném počtu: Američané do této role postavili částicový kanón, který lze ovládat ještě i v době jeho působení, teroristům na tomto postu slouží skupina Scud raket a u Číňanů má své nezastupitelné místo ortodoxní atomová hlavice. Vysoké rozlišení stran podtrhává skutečnost, že částicový kanón se nabíjí čtyři minuty, Scud se připravuje o minutu déle a jaderná raketa se vychystává dokonce minut šest.
Hra je vytvořena v enginu SAGE, jenž v době vydání hry nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a možností stavět budovy v kterémkoli směru. Ovládací panel s minimapou se na dosavadní hry Command & Conquer nachází nezvykle v dolní části obrazovky. Z hudebního doprovodu je cítit charakter frakce. V multiplayeru, možném po lokální síti nebo Internetu, může na mnoha mapách změřit síly až osm hráčů, každý sám za sebe nebo v týmech. Konfigurační rozhraní hry více hráčů účastníkům umožňuje zvolit si na mapě startovní pozici.
Herní koncepce C&C: Generals má oproti všem dříve vydaným real-timeovým strategiím Command & Conquer mnoho odlišností. Na první pohled je zřejmá změna způsobu stavění budov a produkce jednotek: zatímco v předchozích C&C strategiích se budovy a jednotky objednávaly v pravém postranním panelu, přičemž vždy bylo možné budovat současně jen jednu budovu a jen jednu jednotku daného typu, v případě C&C: Generals k výstavbě základny slouží v závislosti na frakci bagry, buldozery nebo dělníci, trénink jednotek se zadává v kontextu produkčních budov a veškeré budování probíhá nezávisle. Jiným stereotypem, který byl opuštěn, je schéma zabírání budov, jež v rozporu s minulými tituly není realizováno strojníky (angl. engineers), nýbrž základní pěchotou, přičemž novinkou je, že samotné zajmutí nějaký čas trvá, jednotka se při něm „nespotřebuje“ a jakožto schopnost musí být vyzkoumáno; upgrady jsou přitom další inovací – ve světě Command & Conquer nemají předobraz. Nově hra také hráče zavazuje držet se zvolené strategie – generálské hvězdičky, získávané zkušenostmi z bojů, hráč může utržit za přístup ke speciálním jednotkám, cvičení určitých typů jednotek jako veteránů či periodicky nabízené bonusy v podobě výsadků, bombardování, nouzových oprav, špionážních dronů, krádeží kreditů a další. Nikoli ze starších herních sourozenců převzatý je též systém ekonomiky, kde jedinou surovinu – peníze – lze získávat i druhotným způsobem, který nezávisí na zásobách na mapě.
Arzenál každé ze stran konfliktu nabádá k jinému způsobu boje. Teroristé, znalí maskování a práce s toxiny, jsou nezávislí na elektrické energii, dokáží přesouvat pěchotu podzemními tunely a mezi jejich dovednosti patří bezplatné znovupostavení zničené budovy; Američané těží z nejnověji osvojených technologií, upřednostňují minimalizaci ztrát, mají jasně navrch ve vzdušném prostoru a kladou důraz na organizaci boje; Číňané disponují nukleárními zbraněmi, oslňují svým nasazením, nahánějí hrůzu svými těžkými tanky, dělostřelectvem a počtem svých pěchotních oddílů a ve svém středu mají schopné hackery. Každá frakce má k dispozici zbraň hromadného ničení, již lze budovat v neomezeném počtu: Američané do této role postavili částicový kanón, který lze ovládat ještě i v době jeho působení, teroristům na tomto postu slouží skupina Scud raket a u Číňanů má své nezastupitelné místo ortodoxní atomová hlavice. Vysoké rozlišení stran podtrhává skutečnost, že částicový kanón se nabíjí čtyři minuty, Scud se připravuje o minutu déle a jaderná raketa se vychystává dokonce minut šest.
Hra je vytvořena v enginu SAGE, jenž v době vydání hry nabídl grafickou podívanou s množstvím destrukcí a možností stavět budovy v kterémkoli směru. Ovládací panel s minimapou se na dosavadní hry Command & Conquer nachází nezvykle v dolní části obrazovky. Z hudebního doprovodu je cítit charakter frakce. V multiplayeru, možném po lokální síti nebo Internetu, může na mnoha mapách změřit síly až osm hráčů, každý sám za sebe nebo v týmech. Konfigurační rozhraní hry více hráčů účastníkům umožňuje zvolit si na mapě startovní pozici.