Dohráno po 28 hodinách. Většinu hry jsem s hodnocením laboroval mezi šestkou a sedmičkou, ale příběh to nakonec vytáhl výše. Ten, plus dialogy a postavy obecně mě na tom bavily nejvíc a kvuli nim to doporučuju zahrát. Jinak pro jrpg fans co maj rádi tenhle typ soubojáku je to asi celkem povinnost. Já zjistil, že mě tenhle typ turn-based soubojáku moc nebere, preferuju styl Jagged Alliance 3 či BG3. Zde je to primárně jen o skládání buildu a pak vybírání skillů a QTEs. Vizuálně spektakulární, ale mechanicky velmi chudý. A když nějakej souboj trvá 30 minut, tak se mi to začínalo silně zajídat.
Ohledně příběhu, zvolil jsem zničení canvasu, přeci jen hlavní téma hry je grief/ztráta blízkých. Maelle i Aline se z toho nikdy nedostanou, když budou žít v návykovém fantasylandu.
Jen to tedy asi znamená takovou menší genocidičku, pokud bereme jako dané že ti lidé v canvasu mají sebeuvědomění (sentience). Asi lepší nad tím moc nepřemýšlet :)
Ohledně příběhu, zvolil jsem zničení canvasu, přeci jen hlavní téma hry je grief/ztráta blízkých. Maelle i Aline se z toho nikdy nedostanou, když budou žít v návykovém fantasylandu.
Jen to tedy asi znamená takovou menší genocidičku, pokud bereme jako dané že ti lidé v canvasu mají sebeuvědomění (sentience). Asi lepší nad tím moc nepřemýšlet :)