Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak to nehraju, kdyz to nebavi ne? :) Jsem to ukoncil po cca trech hodinkach, prave diky tomu, ze to bylo porad to stejne dokola.. :)

Koukam, ze jsem zase zil roky v nevedomosti... celou dobu jsem ten nick mel zazity jako stepankaboy :D Asi neco jako Kunickuv tygrik... :o)
@stepankoby1 (29.08.2021 21:13): jasně ale musíš to brát tak, že každý není prvotřídní kuchař ale jen kuchař. Ty jsi vyjmenoval nej indie hry, ne všichni se zapíší do historie. FTL, Hollow Knight, Issac, Bastion atd bych řekl, že se zapsaly nejen do mé historie. Cat Quest tam určitě nebude ale jako hra svůj účel plní.
Škoda, že nevím jak na tom je druhý díl, protože pokud je na tom jako první díl, tak bych ho také odsoudil.
@Strady (29.08.2021 20:56): Jé, já nechtěl odsoudit úplně všechno na té hře, ani jsem nechtěl, aby to tak vyznělo. :D Vzal jsem si to jako zábavnou blbost v bundlu a tomu účelu to posloužilo skvěle. Jen mám moc rád, když ve hře objevím něco víc. To jsem tady nenašel a hra mě jako celek zklamala svou repetetivností. Přitom já tvrdím, že indie hry mají možnost něco víc nabídnout milionkrát větší než velká studia limitovaná časem. Nezapomenutelný příběh jako Undertale, promyšleně nadesignovaný gameplay jako A Short Hike, nebo prostě jen prvotřídně naplněný cíl jako u Into the Breach. Cat Quest byl natolik obyčejný, že si z něj za pár dní budu pamatovat jen svou kritiku.
@stepankoby1 (29.08.2021 20:35): Rozumím ti ale nevím jestli jsi si vybral správnou hru na kritiku všeho a obzvlášť na kreativitu. Přece jen Cat Quest byla první jejich hra, dělali to ve třech, chtěli vydat hru co se jim povedlo, než aby dělali megalomanské návrhy a pak nic.
Spíš je otázka jak se poučili do druhého dílu, který jsem nehrál, takže nemohu říct. Čekám, že spíš jeli na jistotu, než že by se něco extra změnilo a tady bych už napsal tvůj koment.
Asi jen nemám rád nezávislé hry, které mají úplně stejné neduhy jako mass produced hry vycházející každý rok. Notáák, vývojáři, vytváříte přece vlastní hru! Blbněte trošku! Buďte kreativní. Přemýšlejte, co lidi bude bavit a co nudit. Co se bude opakovat, co bude jen variovat stokrát viděné. A když vám přijde, že se opakujete, nebo jen naplňujete všechna klišé fetch questů plných rpgček, vyhoďte to a nahraďte něčím novým. Sebereflexní hlášky hlavních postav typu "oh great, another fetch quest" prostě nevynahradí fakt, že ona opravdu následuje jen další "doběhni, vyvraždi, přines" nezáživnost. A přitom gameplay je ve své rychlosti a jednoduchosti tak zábavný... Ani o nějakém funkčním světě se nedá bavit. Všechny postavy jsou skrytě nevinné, hodné a pouze ovládané nejvyšším zlosynem, od něhož je musíte osvobodit. Celkově vzato obrovská povrchnost, která zabaví, ale hlouběji nepřitáhne.