Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak už vím úplně přesně co bylo myšleno tím špatným pathfindingem a popravdě jsem si nemyslel že to bude až tak hrozné. Když člověk vjede mezi nepřátele a Walrus, který ho měl následovat, se zasekl o pneumatiku co ležela uprostřed silnice, ničí to celou hru.

A pominuli fakt že boje jsou celkem nezáživné, i samotná mechanika obsazování ostrovů je docela nudná.

Potenciál v té hře rozhodně je, ale je podle mě zcela zahrabaný špatným zpracováním. Škoda.
@LIUWIL (13.03.2014 10:29): No mě nejdou všechny 16bit instalátory. Mám win 8.1 64bit.

Ono asi to jde nějak obejít ale já nevím jak. Prostě nic co má 16bit instalátor neumím nainstalovat. Nedávno jsem třeba zkoušel Quake III a to samý.
No to jste mě tedy nalákali....

Taky jsem to vzal teď v tý slevě. Víc jsem za to jakou má hra pověst dávat nedával. Hostile Waters jsem si vždycky chtěl zahrát. Původní verze z Levelu je už nefunkční (instalátor), ale GOG verze snad pojede. Tak radši nechám Carrier Command ve steam ledu a nejdřív prubnu Hostile Waters.
@Rattus (12.03.2014 21:46): Jo, miloval jsem držet linii u zrovna zničené základny, kdy zatímco jsem koordinoval dva recyklátory a postupně posílal posily, si mezi sebou posádka prohazovala hlášky. Opravdu nezapomenutelná atmosféra.
@LIUWIL (12.03.2014 17:34): ja ti poradim jednoduchou vec.
tvar se ze campaign v menu vubec neni. tak. mas jen strategy a to je "obstojne" presneji "ujde to pokud se zrovna nestane ....".
Hostile waters to bohuzel nesaha po kolena ( na kotniky to dosahne ) ale holt nemuzu hrat hostile waters popate dokola :-D

rozhodne doporucuju ten deadly islands mod, "vyresi" napr smesnou obtiznost ciziho carrieru tim ze ho jednou za cas ( nastavitelne kdy a jak ) respawne a tusim ze s nim i vic utika aby ste se postupne otukavali.

pokud clovek vypusti ten AI pathfinding kterej je vazne vazne tragickej u walrusu, tak je to skoro i dobra hra. Stane se ze hrajes i hodinu aniz by udelali neco stupidniho a pak je to v poho.

Beztak ale neni to hlavni z hostile waters - osobnosti z chipu a jejich dynamicke dialogy behem hry. Hlavne kdyz si nadavaji tak je zeru :-)
Vulgarism=1
Bad_attitude=1
.
.
Loading personality: Massive jerkbag
.
.
.
Personality loaded!
Commencing rant in...
3...
2...
1...

Ty vole! Tak jsem to na tom Steamu v té slevě vzal, že to konečně sám srovnám s mým oblíbeným Hostile Waters.
Ty pěší mise!!! Říkal jsem si, že to nemůže být taková hrůza, ale jak jsem se pletl. To je vyslovená herní katastrofa. Takový gameplay si dovolí možná začínající vývojář co to vydává jako freeware. Absolutně nechápu proč to do té hry dávali.
Design lokací je zcela otřesný. Ještě jsem snad neviděl tak špatný level design plný neviditelných zdí, u kterého člověk doslova neví kudy jít a když už si myslí že to ví, hra ho zabije protože posraný kopec měl úhel větší než 45° nebo co. Dělají si ze mě prdel? A kdyby aspoň měli waypointy, tak to člověk skousne, protože by věděl kam jde a ty cesty naprosto chudobně zacpané kamením a vším možným, co tam očividně nepatří, by vůbec neviděl.
Pak jsem na chvíli dostal do ruky walruse. Může mi někdo vysvětlit, proč se vozidlo chová ve vodě úplně stejně jako na souši? A ta kamera? To je taky fór.
Pak je tu hudba - by mě fakt zajímalo čí to byl skvělý nápad skoupit trailerovou hudbu, vůbec ji nijak nesestříhat a jen tak ji pouštět během hry. FUJ!
Dabing je velmi podprůměrný, dialogy spíš směšné.

Co mělo oproti tomuto Hostile Waters vydané o celých jedenáct let dřív? Profesionální dabing, propracované vyprávění, na svou dobu velmi kvalitní jak grafiku, tak zvuk a v té době prvky jako dynamické počasí, zničitelné objekty a deformovatelný terén byly dost pokrokové. Oh, a skoro bych zapomněl, že se tehdy zmohli i na vlastní hudbu.

Takže jsem akorát dostal toho Walruse, příjedu k lodi a říkám si "paráda, teď dostanu pod palec ty vozidla."

ALE ONO HOVNO, DALŠÍ ZKURVENÁ PĚŠÍ MISE!

/rant

Prozradí mi někdo, jestli ty pěší mise budou častým úkazem? Protože bych fakt chtěl hru zkusit, ale jestli tohle budu muset trpět často, nemíním se přes to překousávat.
Nechapu.. kafe pauza + WC pauza + svaca pauza + prilozit pauza + trochu se pohnout pauza + neco si precist na telefonu pauza = barka dorazila. :)
Nasel sem deadly islands.
krome mraku zlepseni a zvyseni obtiznosti to hlavne resi jednu zasadni vec pro me - da se tlacitkem zapnout timewarp. nechapu jak bez toho mam hrat... cekat 2 hodiny nez dojede barka? wtf
Artificial Demency. Aspon kdyz jsem to hral ja, tak vypustit mantu z retezu znamenalo o ni jistojiste prijit. A tak jsem lital sam, nanejvys jsem mel v zaloze za kopcem protiletecke Walrusy. A nebylo to spatne. :)
Po zniceni nepratelskeho carrieru nasleduje jeste jedna kampan, obcas si rikam ze si to dam, kdyz uz je venku ten patch..
Ze ja blbec si to nakonec koupil :-D
hraje to nekdo aktivneji s modama? nejakej na vylepseni ovladani ( obzvlast manta si spis lita jak chce ).
myslim ze sem cetl o nejakejch co fixovali chovani AI carrieru
Zasek ve druhe misi, to se mi uz dlouho nestalo. Potrebuju poradit: Prvni pesi mise na carrieru, je to kus srotu, ani svetla nesviti, semtam se kolem motaji nevypnuti nepratelsti droidi. Vybehnu z hangaru, z chodby se dostanu na osetrovnu a do strojovny? (engineering). Ve strojovne si muzu ochocit droida, abych s nim zapnul svetla ve skladisti. A to je vsechno. Vubec nevim jak dal. Vsecko ostatni je neaktivni. Mam posledni patch.
EDIT: tak uz vim... vedle cervene sviticich dveri je ciselnik na heslo, ktere asi znam. Odkoukano z walktrough na youtube.
EDIT2: Tak uz chapu, proc rikaji, ze je tahle hra tezka. Je to proto, ze je tak <dopln expresivni vyraz> neovladatelna. Umela demence je schopna se na klidne hladince tocit jak hovno v mixeru. Ostatni aspekty hry vynikajici, dobry, zbytek jde prekousnout, ale ten pathfinding to je na rozbiti klavesnice. Dementni Walrus s granatometem co ma dostrel 150 metru a 48 naboju je pul kilometru rovne silnice od kulometu, co to do nej obcas nasije, a co byste rekli ze chytreho udela... rozjede se proti delu a cestou si jen tak do kroku strili. Nez dojede na dostrel tak je samozrejme uplne na suchu. Po cely zbytek doby anabaze po ostrove je tato zbran bez naboju uplne k nicemu.
O neco pozdeji.. jedeme pro benzin, fajn zkusim to nechat na chlapcich: vsichni na vlastni pest doplnit do carrieru, krasna rovna silnice, na tom nejde nic zvorat. A co byste rekli, prvni tri se na silnici vejdou, ale ctvrty se rozhodne s virem v nadrzi prozkoumat ostrov a veme to jen tak mimochodem trojnasobnou zajizdkou. A co udelame s Walrusem, kterymu dosel benal? Nic pratele. Kdyz je to blizko, muzete ho zkusit jinym dostouchat k benzince, ale je to o nervy.
O neco pozdeji.. budeme utocit, spanila jizda ctyr Walrusu jede na nepritele, v pozadi hraje epicky choral, Imperial March hadr. V pulce cesty narazim na tri manty, dobry, mame presilu, to bysme meli zvladnout. Kulovy. Zbyli panove, co me meli nasledovat, se zasekli o patnik u cesty pul kilometru za mnou. Cemu se do haje divim, delaji to tak kazdeho pul kilometru, proc jsem si sakra myslel, ze tohle bude vyjimka.

Blahove jsem se domnival, ze popisovane problemy jsou detskou nemoci po vydani, pockal jsem si, stahl patch... a je to presne jak psali recenzenti po vydani. Musim se mrknout na fora, co o tomhle pristupu pisi hraci.

A na tohle jsem se tesil rok pred vydanim. A ted jdu hrat, snad se to jeste zlepsi. :)
@MATADOR (06.10.2012 17:14): jj to je napsané na článku na wiki ze kterého jsem čerpal. Je to tam uvedené jako zdroj, necítil jsem potřebu to tam rozepisovat. Ale možná by to nebylo od věci... nepadlo mě to...
@konvice (05.10.2012 15:25): Na žádném oficiálním traileru není o BES asi zmíňka, takže si myslím, že to je dost zavádějící. Pokud by se na hře podíleli, bylo by to napsané i na originálce, což také není!
mám to přidat do zajímavostí, že jsou za to zodpovědní vlastně lidi z Black Element?
@Bodkin (03.10.2012 01:47): minimálně nějakou zásluhu na tom mají lidi z Bohemie. Viděl jsem několik developer diaries a na 90% tam, říkali, že to dělají sami. Fakt 50%. To by bylo tedy dost zklamání. Hra na, kterou jsem se opravdu těšil.
@Bodkin (03.10.2012 01:47): Ja myslim, ze to delal Black Element nejak outsourcovali pro BI, tudiz asi BI primarni a BE sekundarni, ale uprimne receno jsem to pri schvalovani nejak nezkoumal, za coz si sypu popel na hlavu.
Spis bych to srovnaval s novejsim Hostile Waters

kazdopadne kvuli AI se to momentalne temer neda hrat.
ovladani je krajne nepohodlne, radial menu ve srovnani s moznostmi hostile waters je uplne nanic.
pockat pul roku na patche :)