Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dobre to mel resene tusim FEAR, kde se ti po prestrelce zdravi doplnilo na 25, tedy na hodnotu, se kterou se da s opatrnosti dostat k dalsi lekarne.
Tak pridáva tempo, uberá na logike, to si myslím, že je + aj - voči atmosfére. Ale jasné, že tá hra je nadesignovaná tak, aby fungovala na ten autoheal, tak ako je iná hra nadesignovaná na lekárničky.
On imho autoheal i pomáhá dost atmosféře, zvyšuje tempo hry, akce je svižnější. Tahle hra je v podstatě postavená na tom, že se prakticky vůbec nezastavuješ a nějaký pídění po lékarničkách by tomu dost ublížilo. Navíc nevím, proč si na tohle Walome vůbec stěžuje - očividně mu vadí, že je to chvilkama těžký, ale přitom ho ten autoheal štve, že je to s ním příliš lehké? No, je to jeho názor, ale dvakrát pochopitelné mi to nepřijde.
Nejde o to, že by na mě byla hra moc těžká, jen se dá mnohem jednodušeji dostat do neřešitelné situace. S autohealem prostě dokud tě nezabijou, tak můžeš pokračovat. A to je, jak říká USER47 pro akce typu CoD určitě lepší.
Akhera: bude to znieť možno ako klišé, ale ak je na teba hra ťažká, môžeš si predsa dať ľahšiu obtiažnosť, nie? :D Od toho tam tie obtiažnosti sú. Nevšimol som si, že by si niekto na doby keď ešte nebol autoheal niekto masívne sťažoval. :)
Autoheal je jeden z nejlepších vynálezů posledního desetiletí. Ale jen pro zběsilý řežby typu CoD, určitě bych ho nechtěl do Deus Ex či podobnejch her...
Walome - Vstát, kropit a skrčit se nestačí - vždyť jsi to sám viděl v Černobylu, ne? :) Navíc ve většině misí musíš postupovat, jinak se na tebe budou valit nepřátelé donekonečna
Jako takhle - já bych si to představoval, že by ti každá rána ubrala malinkatý kousek zdraví, který by už nešel vyléčit + další zranění, která by se vyléčila tím autohealem. Ta "trvalá" zranění by se pak dala vyléčit nějakou lékarnou nebo tak, ale takhle ti nic nebrání vstát, kropit, skrčit se, vydýchat se, vstát, kropit...

Zase je fakt, že někdy ani autoheal nepomůže, viz mise s časovým omezením apod...

Akhera: no právě... autoheal je moc jednoduchý. Ale to je hra od hry - co bych za autoheal dal v Projectu IGI :-D
Mně zase moc na zážitku nepřidává, když musím opakovat celou misi proto, že nemám dost zdraví, abych prošla přes další nepřátele a lékárnička je v nedohlednu. Asi máme prostě jiné preference...
Mne teda, ale moc na zážitku nepridáva, že idem, strieľam, skrčím sa, strieľam, liečim sa, strieľam, liečim sa....
To ale tady na vyšších obtížnostech, kde máš zdraví fakt málo, musíš dělat pořád.
No automatické uzdravovanie to až moc uľahčuje, ja si pamätám, že pri starších fps som s podpolovičným HP hrával oveľa opatrnejšie, úplne som napínal zmysly, aby ma nedostali.
Taková poznámka k Walomovu komentáři: Co furt lidi maj proti automatickému uzdravování? Lékárničky se mi teda lepší nezdají, protože co uděláte když jste hodně zraněný a lékárnička nikde? Load. To zrovna moc zážitku ze hry nepomáhá. A žádný další systém uzdravování snad ve střílečkách není.
RedDwarf: Jak jsem už psal, pětka je výrazně obtížnější než čtyřka, a ten Reichstag je navíc asi nejtěžší pasáž:).
Divím se,že na to máte nervy,hrát to na nejtěžší.Osobně jsem to zkoušel u 5tky a to v co-op,tuším že předposlední kolo a v místech,kdy se máte dostat do toho Reichstagu jsme nedokázali prolomit jejich obranu ani za 30 min.,pak mi ruply nervy a bylo po hraní
Na tu třetí... a celá hra v poho (=rozuměj ne RAMBO styl) , ale teď mě to sere :)
Garret: Kdo? Já? No, přiznávám, že to je jeden z těch momentů, kdy mě hra štvala.
Na jakou obtížnost ty to hraješ? Jsou tam čtyři, přičemž na ty dvě nejlehčí je to opravdu jednoduchý. Přituhovat začne až na "hardened" či tak nějak se ta třetí obtížnost jmenuje.

Jinak obtížnost se určitě měnit v průběhu kampaně dá, osobně jsem takhle vyměkl u pětky, která byla oproti MW o dost těžší a ke konci jsem na hardened neměl nervy.
To se dá? Hledal jsem to, ale nenašel. No pokud by to šlo, tak se nestydim si dát tu nejlehčí :-D
tohle jsou přesně ty dva momenty, u kterých nadával a snížil kvůli nim obtížnost na Hard :-)
Kubulus: je to tak, místo aby šli za mnou, krčí se za stohy slámy. Takže vždycky vyrazím dopředu sám. Párkrát se mi podařilo prorazit až téměř dolu ke kostelu, ale bohužel čas vypršel.

Místnost s počítačema byla trošku tužší, ale tam se aspoň dalo krejt. Tohle je trochu INÉ KAFE.
Walome: jakou to mas obtiznost? Jako ono se to da, je to preci jen hra pro deti...ale opravdu cekani na vrtulnik v Cernobilu asi nejtuzsi situace, pak si nevybavuji nic extra hrozneho...
Jo, tohle je taky docela těžký, ale udělat se to dá. Chce to jen trpělivost.

RedDwarf: Walome už je o dost dál, tahle mise byla někde na začátku (a byla poměrně jednoduchá). Pak si ještě vzpomínám tak na dvě těžký pasáže ke konci hry, ale nic, co by bylo těžší než ten Pripjať.
Ne, ale jsem amatér a po zkušenostech s prvním dílem jsem si dal těžší obtížnost, celou dobu v poho, ale teď je to nějaký tuhý.
Walome: ty to hrajes na konzoli/PC pomoci gamepadu ci co?
Tak s obtížností jsem se asi přecenil - hned další mise je problém - mám čtyři minuty dostat se do LANDING ZONE, všude nepřátel jak nasráno, mám sice podporu letadel, ale to je k ničemu.

Rady? Vím, že otravuju, ale v návodu píšou "proběhněte to, schytáte pár ran, ale to nevadí" :-)
Prý je a to v misi,kde jsou ty počítače.V MP se mapa jmenuje Broadcast,ale mám to jen z "doslechu" ,takže ruku do ohně za to nedám
Pivo: nene, musíš to zmáčknout během asi dvou vteřin, jakmile tě ten pes rozsápe, tak to tam píšou.

Uff, tak nakonec jsem to dal - stačilo se krčit vedle nebohého zraněného a střílet po všem co se hejbe, mít kliku a vytrvalost. Jako stálo mě to pět let života, po asi třech letech jsem mlátil vzteky do stolu jak děcko, ale udělal jsem to. Ovšem pokud tam bude ještě jeden podobnej moment, jsem v prdeli.
Mě se nezdá, že když to zmáčkneš dřív, tak tě roztrhají, že bys musel v přesný okamžik mačkat. No, já jsem měl vždcky připravenou ruku, když už se přiblížil na nebezpečnou vzdálenost a většinou jsem to ustihl. (ale hrál jsem na střední, na vyšší je to možná jiné)
Jo coklove. Tam mas asi desetinu sekundy zmacknout Vecko. Abych se priznal, nikdy se mi to nepovedlo, vzdycky jsem je musel rozstrilet driv nez ke mne pribehli.
Ne, tak opravdu, NASRAT. Člověk se tam krčí jak kretén, přiběhne pejsek, člověk mačká Véčko a je to hovno platný. Končim. GRRRR
Ja nikdy nepovazoval COD za tymovou hru a taky mi to tak vyhovuje. Kooperace je dobra pokud jde o dva tri lidi, ale o cely tym? Jeste k tomu o tym plny 14- starych hracu? Ne, dekuji. Jinak mam rad i Sabotage (bohuzel se moc nehraje) a nebo Headquarters, ale SaD je prilis o kempeni a pomalym postupu a to je mi proti srsti.
marwel: Overgrown je náhodou odbrá sniperská mapa. Mě ty ostatní režimy vůbec neberou, protože je to jen pobíhání a kosení bez cíle či smyslu (je to akorát dobrý na rychlý vylevelování). V S&D už se hodí aspoň trocha kooperace a taktiky, díky absenci respawnů má každej v týmu svou váhu.
Protože S&D v těch novějších dílech už není takovej. Zlatej první díl a jeho datadisk, tam byla ta hratelnost dokonalá, žádný high tech hračky, ale poctivá střelnice. Dneska už je to o něčem jinym, ale pokrok nezatavíš a čtverkovej kufřík má co do sebe.
Jo to me SaD vubec nebavi. Ja hraji COD prave kvuli te rychle akci a SaD je docela nuda. Zvlaste na mapach jako Crossfire ci Overgrown. Stejne tak hardcore mod, kde je kontraproduktivni pouzivat cokoliv jineho nez pistole (jsou nejpresnejsi). Holt sto lidi sto chuti.
Momentálně nejvíc času trávím ve Free-for-all v mapě Killhouse, to je mazec...
Možná v nějakým DM nebo TDM. Osobně mi jako jedinej zábavnej mód v multiplayeru připadá S&D, to aspoň není taková zběsilá divočina.
Přesně tak, průměrná délka života v Multi Playeru je většinou cca 20 sekund...
Pánové, běžte na MP. Tam Vám to kempení dlouho nevydrží ;-) A obtížnost je když máte štěstí taky docela vysoká.
PS: a nemusíte čekat na vrtulník ;-)
No, to jsem v podstatě psal v tom spoileru:-D. Já to takhle dal celkem v klidu i na veterána.
prasátko :) - hraju na předposlední nejtěžší, zatím to šlo v poho, až na pár momentů - např vesnice, ve které se skrýval ten hlavní záporák byla dost tuhá i s leteckou podporou.

Jako mise v Černobylu je LUXUSNÍ, atmosféra skvělá, jeden si chce hned nainstalovat STALKERA :) Ale ten závěr, to asi nedám.

btw spoiler jsem zatím nečetl, ale časem se k tomu asi dostanu :-D momentálně to dělám tak, že naběhnu do místa, odkud ti kašpaři vybýhaj a čekám, než přistane vrtulník. Pak mě ale buď sejmou nebo vrtulník nestihnu.
Jo, mise v Chernobylu byla taková originální a atmosferická (hlavně to dívání se z oken a prožívání toho - ty hlášky parťáka).

btw: Já hrál na střední a obtížnost byla úplně jedndouchá (skoro žádný load za celou hru) a tak mi to vyhovuje (nesnáším loady). Warfare 2 jsem kousek zkoušel na nejtěžší a tam se mi to také nezdálo nijak těžké (normální obtížnost byla stejná jako u první warfare).
A ten konec byl též celkem stylový, se mi líbil :-)
Na jakou hraješ obtížnost? Na dvě nejtěžší už je to opravdu dust tuhý. Existuje jeden takovej trik, jakým se to dá udělat snadno. Následující řádky nečti, pokud to chceš udělat poctivě. Když stojíš u kola čelem k místu, odkud budou nabíhat nepřátelé, po pravé straně je tam ulička. Naběhni do ní, naházej kolem několik claymorů a někam se tam zašij. Ten tvůj postřelenej parťák je nesmrtelnej a o tebe se nikdo nebude moc starat. Občas k tobě možná naběhne nějakej pes či tak něco, ale to se dá zmáknout. Až přiletí tvůj vrtulník, tak už se musíš jen dostat zpátky k parťákovi a odnést ho, to už není velký problém.
To je vtip? Mise v Černobylu byla supr, ale ten závěr je fakt tuhej, jak se mám asi ubránit tolika vojákům doprdele :)
Nicméně je to pro mě funkce docela k ničemu, tedy alespoň zatím jsem ji nikdy nepoužil. Mám ji vypnutou, hra funguje, tak nic dál neřeším. Jo a díky za tipy, asi bych se doteď nehnul z místa.