Tear up the environment, rack up your bodycount.
Moderní světové problémy si žádají moderní řešení. Globalistická společnost Network je připravena vyslat své lidi všude tam, kde vypukne válečný konflikt, nastane přírodní katastrofa či dojde na teroristickou aktivitu. Modré přilby Spojených národů smí střílet jen v případě sebeobrany, a tak hrají v násilím zmítaném třetím světě druhé ukulele. Network totiž žádné konvence nepoutají - nejdřív střílet a neptat se na nic je interním mottem všech ozbrojenců v žoldu této organizace.
Titul se snaží ubírat ve stopách Black (2006). Obě čistě konzolové střílečky původem z města Guildford v anglickém hrabství Surrey spojuje nenáročný příběh, téměř nepřetržitá akce a vysoká míra zničitelnosti prostředí. Bodycount však ukročil arkádovějším směrem, proto během akce sbíráte ze zabitých nepřátel padající žluté (ammo), červenožluté (explosives) a modré (intel) orby podobné těm v sérii Crackdown, které zároveň plní metr odemykající čtveřici speciálních akcí.
Šlehněte si adrenalin a nakopněte dynamiku přestřelek cíleným náletem, výbušnou municí či EMP radarem/rušičkou. Pro co nejčastější příležitosti k aktivaci zmíněných akcí je třeba hrát agresivně a kreativně, od headshotů, granátů a min, až po využití prostředí, což do absurdna rozvíjí bláznivý Bulletstorm (2011). Bezútěšné slumy Afriky a Číny svou barvitostí připomínají cartoonovější Brink (2011). Mimo kampaně připadá v úvahu kooperativní i kompetetivní multiplayer až pro 12 hráčů.
@PRIVATE MARTIN (18.06.2018 16:57): Co není, může být. Nejvíce této hře v době vydání myslím uškodila cena kolem tisícovky. Za pětikilo by jistě získala daleko příznivější hodnocení.