Sourozenci Emily a Chester nejsou zprvu nadšení, že musí opustit Chicago a odstěhovat se na léto roku 1960 na venkov za svým dědečkem. Městečko Bloomtown se zprvu zdá jako místo, kde lišky dávají dobrou noc a nic moc se tam neděje, ale pod fasádou skrývá velké tajemství. Děti z městečka mizí, zjevují se znepokojivé vize a objeví se dveře vedoucí do Underside, světa démonů. To vše je dobrá záminka pro zvídavou Emily, aby se vydala s novými kamarády za dobrodružstvím napříč oběma světy a přitom zachránila městečko i unesené děti.
Bloomtown: A Different Story je pixelartové RPG, kde hráči mají skupinku dětí a s nimi se v rámci příběhu pohybují mezi dvěma světy, městečkem Bloomtown a fantastickým světem plném kouzel, magických tvorů a tajemství. Souboje jsou tahové a skládají se z klasických útoků a obrany, využívání speciálních schopností a synergie mezi skupinou, elementárních úderů nebo oslabování protivníků. Každé dítě má navíc svého vnitřního démona, jehož manifestaci může využít v boji a dokáže i odchytávat oslabené démony do své družiny. Postavy si minihrami a prováděním různých aktivit (jako např. cvičením, četbou nebo klábosením s NPC) napříč celým světem zvyšují své statistiky jako odvahu, šarm, chytrost či zdatnost. Nejen to bude potřeba, aby uspěly při dokončení spousty hlavních i vedlejších úkolů, při objevování cizího kraje i u střetů s démony.
Ale tak bylo to fajn, škoda jen že celkově ten souboják a celkově ty dungeony hru neskutečně táhli dolů dle mého. Vyloženě combat byl frustrující, nehodilo se to do takovéto hry. Ale jako bylo to příjemný, jen by to chtělo trochu více vyladit.
Pro: Malebný vizuál, příběh a skvěle napsané postavy, soundtrack, stylizace do Persony,
Proti: Zbytečně těžké souboje, klunky spojení JRPG a relax hry, občas chyby v překladu, poslední část hry