Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@yenn (09.02.2021 18:48): Dalsi vec, ktera me za hre docela mrzi je ten linearni design, ktery vubec nevybizi k prozkoumavani. Presto jsem za celou hru narazil jen na dva ty Alfheim portaly a neodemkl si vsechny zbrane (nenasel ty desky). A mam takovy neprijemny pocit, ze je ani pri druhem pruchodu bez navodu nenajdu protoze debilni level design. No je proste znat, ze Bayonetta ve srovnani s DMC taha neustale za kratsi spagat.
Tak dohrano. Krom prvnich dvou levelu a asi dvou boss fightu vsechno pekne na kamenne sosky. :D Vyvojari by meli mit alespon trochu soudnosti a umoznit hracum se behem hrani levelu nejak lecit (mimo consumables, ktere stejne musite prevazne kupovat). Takze po nekolika kapitolach jsem se na to vysral, radeji bral ten bonus za nepouziti predmetu a pro leceni proste obcas umrel. :) Vazne skvela motivace snazit se o nejaka komba a hodnoceni souboju, kdyz i kdybyste meli platinu v kazdem souboji, ale treba petkrat zemreli (souboj po smrti zopakovali na platinu treba atd.), tak si na konci stejne odnesete kamen.

Jinak co se tyce te silenosti o ktere se casto v souvislosti s Bayonettou mluvi, tak nic moc, cekal jsem to lepsi. Zacatek dobry, pak dlouho docela seriozni nuda a zase az na konci, po zaverecnem bossu se to k tomu vrati, kdyz uz vlastne o nic nejde no.
@bukrrCZ (07.02.2020 19:01): Jj alespoň Steam achievement mi to ukazuje :) Co si pamatuji, okoukal jsem z YT pár komb. Ale hlavní je naučit se protiútok a úskok v pravý čas (oboje zpomaluje čas, čož je obrovská výhoda).
@bukrrCZ (06.02.2020 22:37): Už si to moc nepamatuji ale chtělo se to naučit správná komba a hlavně mít na nohou bazuky, pak jsem to dal. Obtížnost Climax jsem zkusil dva první levely a vzdal :)
Haha, že jsem na normal nebyl bůhví jaký ale mít problémy udělat první level na Hard to už je majštrštyk :)
To je snad poprvé co bych potřeboval změnit tlačítka. Jako pistole na X (PS [] ) je strašný má tam být lehký útok a na Y ( PS △ ) má být silný útok a pistole na B (PS O).
Zatím si to dost pletu.
Parádní jízda s výborným soubojákem. Dvojku bych na PC taky bral.
@Marcusss (17.04.2017 21:57): Jde o to, kdo ted momentálně vlastní značku (Bayonetta). První hru vydala na PS3 a x360 SEGA přičemž SEGA ztratila mnoho money v důsledu špatných prodejů. Proto byla Dvojka vydaná Nintendem, ale stále pod dohledem Segy, která má práva na celou značku, kdežto Nintendo spoluvlastní práva na dvojku, takže bych PC možnost druhého dílu neházel do jámy pekelné.
@GodOfTheSick (16.04.2017 19:11): Kdyby to prodávali před 7 lety za pade, tak to nikdo nekupuje. Přecijen PC hraní v té době bylo v trochu jiné pozici než dnes. A taky si myslím, že za uspěch japonských her na PC v poslední době může z části i dlouhodobá nedostupnost.
Celkem zvláštní obchodní model prodávat 7 let starou hru za dvacku. Kdyby to tehdá vydali rovnou na pc, tak to mohli prodávat za pade.
@Fritol (16.04.2017 18:12): Já také nenapsal, že je to neodpustitelné, ale dost podstatné mít ve hřee jako Bajoneta poslušnou kameru, která se nezasekává o zdi nebo ti nepřekrývá výhled objekty či ti neodlétne někam na výlet. Při hraní na gamepadu ten problém není tak razantní nebot pokud chceš mít hru ovladatelnou na M+K jsi nucen namaxovat citlivost myši a rychlost kamery, což zapříčiní, že kamera je jak posedlá retardovaným démonem, jelikož původní hra a její kamera nebyla kalibrována pro myšáka, v tom je asi hlavní problém. Apropo ovládání na M+K je zcela vyhovující.


@Starletka (16.04.2017 18:33): Ale nepovídej, opravdu? Nee :D
@pajmič (16.04.2017 17:54): Není to tak hrozné jak to možná vyznělo hele. Já mám problém s kamerou v každé third person hře pomalu. Nenasralo mě to nikdy natolik, abych celý rudý vypl hru. Prostě se tam jen najdou fighty, kdy se zasekaš s kamerou někde o zdi a chcipneš no, na další pokus to jde.

A taky jsem neměl konzoli od základky a gamepad na PC nemam v ruce tak často. Když hraju na kamaradovém PS4, tak oproti němu vypadam jak retard. Takže to je dost možná i má chyba, protože jinak by to v recenzích nesbíralo tak vysoké hodnocení kdyby to bylo tak "neodpustitelné".
@Fritol (komentář): "Problémy s kamerou dokážu tomuhle žánru odpustit" Nejpodstatnější prvek v (pohodlném) ovládání v chaoticky zaměřené hře, kde je kontrola v prostoru naprostou nezbytností - dokážeš odpusit problematickou kameru. Panejo, tolerance nezná hranic :D