Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mé hodnocení se vztahuje pouze k MP, jsem zklamaný... není na tom nic zvláštního, pár nových módů, které ovšem připomínají módy klasické (CTF atd.) a zbraně jsou vpodstatě to samé co v ostatních BFkách, akorát je jich míň a jsou buď pro kriminálníky nebo policajty.
Co mě ale štve úplně nejvíc je fakt úplně nulovej rozdíl oproti BF4kám, kde jsou nějaký cool věci, co by se ve válce nestaly a v přepadeních mohli? Proč musí kvůli pár autům umřít 200 policajtů? Nechápu tuhle hru.
@fak (24.02.2015 08:07):
jj souhlasím dneska je to hraní na prd příjdeš někam na server někam si sedneš do vrtulníku a tvůj týmovej spoluhráč tě zničí protože si mu ho sebral... tak kde to jsme ? Jsou i teda světlé chvilky, že stojíš někde uprostřed mapy a zastaví ti tam hráč jestli nechceš hodit aby si nemusel běžet jak pako ale moc jich taky není.. když hraju hraju nějakou hard tak je tam spousta hráčů zalezlejch a když to dostanou tak naběhnu s lékárnou a ošetřím a oživím ale oni ne tam můžeš chcípnout ale oni ani prd.

Jinak nové BFH už prostě nění BF nehrál jsem to a ani o to nemám nějak zájem moc mě to netáhne tohle už prostě není Battlefield tohle je spíš nějaký lepší CSko kde bude potřeba mnohem větší kooperace než v klasickém BF!! Mohly by udělat konečně ten BF1943 na PC.
@fak (24.02.2015 08:07): záleží jestli hraješ HardCore nebo Normal obtížnost a také samozřejmě záleží koho zrovna na serveru chytneš. Je pravdou, že medici občas nedělají svojí práci. Je také pravdou, že občas získat munici je vážně problém.
Protože hraji (nyní už jen občas) hardcore only, tam je to řekl bych globálně lepší. Dobří a spolupracující hráči jsou vesměs na německých serverech. Co mě vadí na BF4 a to platí i pro BF3 jsou snipeři, naštěstí na spoustě hardcore serverů je jejich počet omezen na 2 za každou stranu. Stejně tak na spoustě HC serverů je pomalé regenerování techniky, takže to není jen o tom, že sotva přijdeš o heli, už startuješ s novou.

Můj profil v BF3 http://battlelog.battlefield.com/bf3/cs/ ... /stats/355269517/pc/
Můj profil v BF4 http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/RapierCZ/stats/355269517/pc/

PS: upřímně rush mě moc nechytl ano je to o kooperaci, královský mód BF serie - Conquest je to co dělá BF battlefiledem.
@Cobot (23.02.2015 12:22): Máš recht, BF4 už jsem 4 měsíce nespustil. Tady je právě strašně vidět, jak hráči sólujou, proto třeba RUSH mod není tolik oblíbenej, tam se musí člověk vohánět, kooperovat - a nedejbože!!!!!! se často obětovat pro položení nebo deaktivaci bomby.. Valit si na vlastní triko je skáza BF hraní. Medici čumí jak se válíš na zemi, nikdo neoživuje, support čumí jak kolem něk 2 minuty skáčeš a hlásíš, že potřebuješ munici.. A nic!!!!! čumi zakempovanej, má k/d ratio 2/10 po skončení kola. Takových zbytečných hráčů je tam prostě většina. U bf3 je to mnohem lepší, rush je stále v kurzu. Bohužel třeba Aftermath se skoro už nehraje, End Game (to mě teda nikdy taky nebavilo) už vůbec, s obrněncema je to taky bída... A hlavně proto nehodlám hrát ani BFH, protože takových budižkničemů tam bude drtivá většina, BF hráč o tohle nezavadí a pokud ano, tak to znechuceně vypne, protože týmovka fungovat nebude. Ani design hry tomu nenahrává, když všechno dostáváš ze zadu, z boku, převálcuje tě kdejaká kára.. to je chaos, ne battlefield..
@fak (23.02.2015 12:07): Je to tak

Já BF4 moc nehraju. Je to bída. Jsem snad na 60 úrovni. A i mám pocit, že mi jde hůř. Chtělo by to lepší HW. Bohužel se taky nehraje dost map, který bych rád hrál. Rush skoro vůbec. Nový módy taky moc ne. Tohle je ale problém i u BF3. Taky se plno map už nehraje. Jak dali tenkrát BF3 v Humble Bundlu tak asi všichni jedou jen základ.
@Cobot (23.02.2015 11:08): To ani nemyslíš vážně, že se Gold Battlepacky (který mimochodem obsahujou pár zasraných kamufláží a psích známek, při troše štěstí nějakej tlumič :-DDD) prodávají za peníze????? Jo těch boostů tam mám taky asi 90 v téhle chvíli, ale jak říkáš. A hlavně v BF4 jsem dosáhl levelu 120 za 4 měsíce, to v BF3 ani za rok pomalu.. Úplně nahovno ty battlepacky a boosty.. Vývojáře bych nechal, ti dělají jen svou práci (ikdyž pochybně), ale ten management bych nakopal do kulí.. Já tak moc doufám, že se BFH nebude dobře prodávat.. ale.....
@fak (23.02.2015 07:19): Shut up and take my money!!! :D

Půl hodiny po aktivaci bude kupující dostávat 200% násobky. Tvl... Opravdu na světě existuje někdo, kdo o tohle stojí?

Já mám v BF4 asi milion těch boostů 25%, 50% a 100%.. Použil jsem to asi dvakrát, abych viděl jak to funguje. Hraju proto, abych si zastřílel a ne abych onanoval nad číslem úrovně svého avatara. Navíc ještě za pomocí cheatujících boostů. Celý ty jejich Battlepacky... Věděli jste, že pět zlatejch battlepacků stojí €11,99? Chtěl bych vidět idiota ochotnýho za to dát byť jen €0,01...

Vyházet ty lidi a dát jim lopatu do ruky. Nic jinýho si nezasloužej...

Každopádně jasně nikoho to kupovat nenutí..
@Cobot (21.02.2015 20:05): Tak to je dobrej fór, dobře sem se nasmál.... No tak teď to určitě už kupuju, to je jasný, půlhodinovej boost - no z toho su fakt hotovej. :-))) ZADARMO by mě to ty kurvy měli dat a ještě se omluvit.. :-D
Tohle už snad ani není možný:

Pokud vlastníte některou ze starších her pro kterokoli platformu - Battlefield: Bad Company 2, Battlefield 3 nebo Battlefield 4 (zaregistrované na Originu) - a zároveň si koupíte nový Hardline, obdržíte za odměnu tzv. veteránský balíček (automaticky po prvním přihlášení do hry).

Ten vám do Hardline poskytne 200-procentní Objective Boost aktivní po půl hodiny od aktivace a 200-procentní Teamplay Boost po stejnou dobu.


Já se pochčiju smíchy... :D
@Johny8x (07.02.2015 10:53): spíš takhle, vsunout něco mezi jednotku a dvojku, protože dvojka se odehrává o mnoho let za jedničkou. Sice má stále nějaký mise z minulosti, kde je Mason naživu, ale to jediné ji zachraňuje :)
Jinak se musím přiznat, že jak jsem byl zpočátku na Hardline nasranej, tak sice nasranej na něj pořád jsem, ale včera jsem trochu propadl módu Heist a přijde mi nakonec docela fajn. Hlavně ta mapa mi přijde super, i když by bylo samozřejmě co zlepšovat. Je to v podstatě Capture the Flag, ale vždycky jsem si chtěl vyzkoušet, jaké je to vykrádat banku, tak jsem si to konečně mohl vyzkoušet a nemuselo to být ani v reálu. :) Taky se mi hodně líbí song (od 50 sekundy), který hraje, když váš tým prohraje. Alespoň malá příjemná kompenzace za prohru. :)
Nicméně zbytek je fakt na hovno. Mód Hotwire je fakt výsměch největšího kalibru a Conquest alespoň na té mapě, co se v betě nachází, je těžká nuda. Možná, že kdyby se to nejmenovalo Battlefield, vynechali stupidní mód Hotwire a asi i Conquest, stejně tak stupidní rádoby cool hlášky apod, tak by to celkem i ušlo, avšak v podobě, v jaké se hra nachází, je to pořád výsměch a pěst do ksichtu, zvlášť za těch 60 éček.
@kristmeister (06.02.2015 14:08): První Black Ops jsem hrál a vcelku se mi líbil (hlavně ty části ve Vietnamu), dvojku jsem nehrál, takže ani nevím, jestli teoreticky může být třetí díl, který by na něj navazoval nebo zda je dvojka nějakým způsobem uzavřená. To by byla ta lepší varianta, která by zvýšila pravděpodobnost, že bude World at War 2. Ale je také možné, že připravují úplně něco nového. :D

@Fatality (06.02.2015 14:10): Tak to je dobrá zpráva. Teď ještě doufat, že to je World at War 2. :)

@themacs (06.02.2015 16:45): No vzhledem k tomu, že je teď v módě dělat hry z blízké budoucnosti (viz třeba COD: Advanced Warfare), tak se mi jeví pravděpodobné, že to bude pokračování nebo něco na styl BF: 2142, ale jak říkáš, uvidíme. :-)
@Johny8x (06.02.2015 11:06): Souhlasím s tebou, pokračování nebo remake BF1942 by byl parádní, i ten Vietnam bych uvítal. Avšak bych to spíš viděl na (bohužel pro mě) pokračování 2142 ... ale kdo ví ...
@kristmeister (06.02.2015 11:20): Bože, jako by už všude nebylo dost zombíků. Začíná to být fakt otravné. Jak to furt někoho může bavit? Jako v rámci COD ještě OK, ale samostatná hra?
No a já myslel, že letos je s novým COD na řadě Treyarch, když poslední dva díly byly od jiných studií. Tak uvidíme. Ale je fakt, že spíš čekám, že bude Black Ops 3 než World at War 2... :/
@Cobot (05.02.2015 10:07): Vietnam se dá v klidu stále hrát. Řekl bych, že počet hráčů je pořád stejný jako třeba před půl rokem. V klidu najdeš plně zaplněné servery, zvlášť večer nebo o víkendu.

Jinak by se podle mě Battlefield série měla vrátit do druhé světové války, případně do Vietnamu (ne jako datadisk, ale plnohotnotný díl). Remake Battlefieldu 1942 by také nebyl na škodu. Na první světovou válku to určitě nevidím. Ne že by to nebylo zajímavé, ale pro dnešní hráče by to mělo děsně pomalé tempo a nebyla by tam skoro žádná technika. O Koreji si už nedělám žádné iluze, že by o tom mohla někdy vzniknout kvalitní a nebudgetová hra. Další díl ve stylu BF3 a BF4 mi přijde jako blbost, dost pravděpodobné mi přijde pokračování Battlefieldu 2142 nebo Bad Company 3.
Snad letos vyjde Call of Duty World at War 2, uspěje a přesvědčí další vývojáře, že návrat k "ohrané" druhé světové válce má pořád smysl a má co nabídnout.
@fak (06.02.2015 10:19): Já? Nezkusím, poslední BF co jsem hrál, byla 3jka :D Tato sračka mi na disk ani nepáchne :D

@Cobot (06.02.2015 08:44): Někde jsem právě tuším četl, že další od DICE by mělo být pokračování 2142 ... ale jako s tím WW2 to taky nemusí být špatná teorie ... každopádně nic podobného BF3 a BF4 podlě mě další díl nebude ... ještě by mě napadala WW1, ale to spíš ne :D
@themacs (05.02.2015 19:26): No tak musím ti říct, že jsi neměl pravdu!!! odinstalace trvala úplně přesně tak dlouho, jak když řekneš borůvkový koláč - fakt.:-DDD Však si to určitě brzy zkusíš sám. :-D
Tady se člověk pobaví... Přesně mě mluvíte z duše... "mutherfucker spotted..." :D

@themacs (06.02.2015 08:05): pokud je pravda, že CoD bude z WWII tak to asi EA okopčí. Ale nezlobil bych se i když remake 2142 bych bral všemi deseti. Samozřejmě pokud série přestane upadat...

@koudy_cz (06.02.2015 07:25): používá snad policie RPG? Prostě těžký zbraně v tomhle tématu nemaj co dělat a to i kdyby to byla dobrá hra, . V minulý betě byly i auta s těžkym kulometem. Proč tam nedat rovnou tank s majákama, že..? Ale ono je to fuk hlavně když je v autě kúl rádio.

Vietnam je super tak jak je. Atmosféra, mapy... Mě vyhovuje i to, že tam není žádnej vývoj zbraní. Prostě dostaneš co je.
@Cobot (05.02.2015 10:07): v čem konkrétně hře prospělo, že tam nejsou rpgcka?
Btw Vietnam a bc2 jsem taky o vánocích pořídil, snad si najdu čas to zahrát, co jsem to tak zkoušel, tak se mi to celkem líbí, hudba ve vozidlech, jezdit si v Pattonu po vietnamské vesničce :-)
Akorát mi tam chybí možnost lehnuti a teda to že tank nerozjede ani tu rakosovou chatrc, to jsem moc nepobral.
@themacs (05.02.2015 19:26): Hlavně tuhle sračku dlouho nevymažu z paměti.. :-)



@FildasCZ (05.02.2015 19:37): V podstatě je to tak, bohužel. Pár kamarádů tam mám. Akorát oni to berou trochu jinak než my, pro ně je to taková společenská zábava - sejít se v obyváku s partičkou a pařit. A takový kokotiny jsou přesně pro ně, oni nepotřebujou hru, která vydrží rok, dva. Oni skonzumujou hru za měsíc a potřebujou další, novou, víc cool. To co se hrálo pžed rokem je shit, chápeš.. My jsme takový sólisti a paříme pro zážitek, trvanlivost nebo nevím co, ale to je prostě jiná kultura pokud to tak můžeme nazvat. Hele slyšel jsi před pár lety o té hře s 50 centem? Vyšli dokonce dva díly, jmenovalo se to nějak Bloody Cent nebo já už nevím. Prostě hrozná konzolová mrdka hra s negrem 50cent. Von aji dělal motion capture pro tu svou postavu, aji to nadaboval. Můžeš mi v Evropě ukázat někoho, kdo to opravdu hrál? Nebo kdo tomu dokonce zvedl palec? Prostě hrozná píčovina s americkým raperským negrem, kterej je HYPER MEGA KŮL. Ale v Ameru kdo to neměl doma v obejváku, tak byl za totální trosku. My se tomu smějem, protože naše hodnoty u her, jsou absolutně jinde.



@montana (05.02.2015 20:50): Fakt jsi to trefil s tou budgetovkou, absolutní souhlas. :-) Sou to sráči, DICE ode mně už neuvidí ani pětník. To by se museli s BF5 ale kurevsky pochlapit.. Hele jsem rád, že ta beta vyšla, protože mě to jen utvrdilo v názoru, že je to otřesný. Mý kámoši se na to strašně těšili navzdory mým kecům jaká je to sračka, ale po ani ne dvou dnech hraní mi úplně všichni dali za pravdu. :-)
Tak hororové studio zacne delat strilecku... Dice děla ocasek, aby se neřeklo..
"No a pokud nechytneš místo v autě, tak se tam plahočíš jak dylyna a v podstatě čekáš, až tě nějakej týpek v MUSCLE CAR sroluje na blatníku."

To je přesný :)) A fakt čumím, že jim není ve Visceralu naprosto trapně zveřejnit takovejhle jízdní model. Prepnuti na pohled za autem tomu dodavá ještě grády a ze hry se stává deset let stará budgetovka.
@fak (05.02.2015 18:17): Takže jsem si to myslel dobře :P.. Každopádně mě nebavila ani bf3 ani bf4 .. Problém je, že i kdyby to nikdo nekupoval v Evropě tak v Americe ano.. Cetl jsem nějakeho recenzanta, ze v americkejch televizich porad behaj herni reklamy a ze kazdej tam vlastni konzoli, a ze vlastne hraci s pc jsou tam, takova vzacnost, jako u nas s konzolema :D a takove perketni rpg, jako witcher je tam rarita ..
Ale lidi z tech cool hlasek cool velkejch zbytecnejch map lidi asi roztrhnou penezenky.

Proto neupadne COD, kdy kazdej rok vyda novej dil, aleaspon na jine tema, ze ;).
@FildasCZ (04.02.2015 13:08): No tak už jsem to zahrál do syta, a tady je můj peprný komentář a postřehy z WOW njů kůl US madafaka hutné megarychlé akce BFH.
Jedním slovem: Sračka
Vice slovy:
Tak to si opravdu Visceral/DICE/EA dělají prdel. Já se opravdu jen celou dobu smál a kroutil hlavou, jestli tohle myslí vážně. Cobot to tady popsal dost dobře. Já bych jen doplnil, že Conquest je absolutně prázdné místo, i když tam běhá 64 hráčů. Nepochopil jsem. Takže se nedivím Cobotovi, že ho to ani nebavilo, tam není co by tě bavilo. Jako jestli si autoři myslí, že když do aut přidají muziku (otřesnou, ale záměr byl, aby to bylo cool - to je jasný). Nebo když označuju vrtulník a místo ukázání rukou je mou postavou vztyčen prostředníče se slovy "fucking helicopter spotted" nebo "mutherfucker spotted" - to jsem jen nevěřícně otevřel hubu. Tomu se nešlo ani zasmát, ani plakat. Jen nevěřícně čumět. Po nějaké té hodince se všechny tyto cool novinky slijou v jeden velký headache. Zkusil jsem všechny mody. Hra je kupodivu na mém PC absolutně stabilní na max nastavení. Netcode stejný shit jako bf4 (samozřejmě, vždyť je to úplně to stejné!!). Hráči tady na Middle East s pingem max 50 nelagovaly, vše ok, hráči připojení z Evropy s pingem kolem 150 už je jiná písnička. Netcode je v prdeli úplně stejně, detekce zásahů a hitmaker fungují tak na 70%, což je u střílečky naprostá katastrofa. Hotwire? Tam jsem se nejvíc nasmál té rychlosti, kdy se hra stává v podstatě random chaosem, kdy týmová hra absolutně upadá. Cobot budiž ti dáno opět za pravdu, to je jako kurva CoD v autech? Nesmysl a sólová hra na štěstěnu, protože je absolutně nemožný si uhlídat vlastní prdel, všechno dostáváš ze zadu nebo z boku, protože tě zaskočí nějakej vocas, kterej se tam na motorce dostal ze svýho spawnu během pěti vteřin. Směšně rychlej nesmysl mod, ale fakt směšně. No a pokud nechytneš místo v autě, tak se tam plahočíš jak dylyna a v podstatě čekáš, až tě nějakej týpek v MUSCLE CAR sroluje na blatníku. Heist je fakt asi jediný mod, který je trochu zábavný a uplatní se tu i týmová hra, ale... Jak píše kolega níže, stačí někde zakempit a dáváš si soupeře k snídani. A naopak samozřejmě!!! Což je úplně na píču.

Celkově je to otřesná sračka zaměřená na cigány, blbce, američany vymletý televizí a na děti, kterým se nejvíc líbí hodně barviček, rádo-by hustý americký hlášky (tady je to dotáhnuto k vrcholu a předčí to i všechny tupý hlášky všech CoD her, co kdy byly, dabéři jsou taky obsolutní tragédi), a hodně rychlý bouráky. Málem bych zapomněl model řízení je k uzoufání nepohodlný a špatně ovladatelný. pokud si tohle zahraje normální (nedej bože zkušený) hráč a majitel alespoň poloviny mozku, tak to smaže z disku ještě rychleji, než bys řekl borůvkový koláč. DICE/Visceral/EA, vy ste fakt ubožáci a dementi tohle dávat za plnou hru a ty peníze, to je šílený..



@kristmeister (04.02.2015 19:04): Klamou??? To si ze mě děláš prdel..
Tak jsem to včera na chvíli zkusil. Bohužel se mi to ňák seká. Spíš to budou lagy protože snižování detailů nepomáhalo. Začnu pozitivama. Hře prospělo, že tam už nejsou RPGčka. Prý se dají sebrat někde na mapě, ale součástí výbavy snad nejsou.

Heist mě překvapivě celkem bavil. Mapa co tam byla mi sice přijde blbá, protože umožňuje nechutnej spawnkill a celkově se dá kempit jako prase. Ale jde to.

Hotwire (nebo jak se to jmenuje..): tohle je jako co? Need for Speed Battlefield...? Na papíře možná dobrý. V reálu kokotina, protože to si tak běžíte po mapě k bodu A. Zjistíte, že je to auto, sednete do něj a pak jak kokot jezdíte pět minut dokola a říkáte co to do prdele kua má jako bejt...

Conquest: ... je conquest. Odehrál jsem chvilku na jedný mapě, která mě ani nebavila.

Bejt to DLC ke čtyřce a dostat ho v Premiu "zadara" tak si možná ten Heist občas zahraju. Stejně jako se dodnes občas vracím k BF3 Close Quarters. Brát to ale jako plnohodnotnou hru to prostě ne. Šedesát euro? No tvl...

@Johny8x (04.02.2015 21:06): A jo Vietnam z BC2 je super. Už jsme teda dlouho nehrál, ale snad ty dva servery co to vždycky našlo ještě fungujou.
Smarja, to je tak strasne moc spatny uplne na vsech frontach. To bude silenej provar.
@FildasCZ (04.02.2015 19:01): No z větší části ano, ale furt jsou tam i nováčci. Jinak to jsi udělal chybu, že jsi do toho nešel. Jak jsem už psal níže, považuji to za nejlepší počin v Battlefield sérii. A jestli máš rád Bad Company 2, tohle je určitě fajn zpestření. Až zas bude někdy datadisk v akci, měl bys do toho jít. :)
@kristmeister (03.02.2015 01:27): Bohužel nepřekvapilo, aspoň tedy mě.
@fak (04.02.2015 12:13): Pod tvůj příspěvek se můžu podepsat. Stačilo pár hodin a her, aby šlo zkonstatovat, že Battlefield Hardline je fakt epic fail. Totální nuda a recyklace, kterou se tvůrci snaží zakrýt "coolovostí", která tak stěží může oslovit maximálně děti na základní škole. Celkově celá hra na mě působí děsně dětinsky, trpí vnitřní prázdnotou, kterou se tvůrci snaží zakrýt děsivě rychlým tempem hry, které mi k Battlefieldu absolutně nesedí. Za tohle chtít 50 éček? Plivám vám do ksichtu. Milé rád se vrátím k Bad Company 2: Vietnam, které je dle mého názoru vrchol série.
multak je necekane opet nefunkcni katastrofalni strelecky model a prisernny netcode vsecko opozdene jak svina
Jojo, každé nové video a trailer mě pouze utvrdí v rozhodnutí nedat EA/DICE/nyní Visceralu už ani pětník. Po té sprasenosti BF4, kterou vydali totálně nedodělanou a byla nehratelná ještě půl roku po vydání teda rozhodně ne. BFH jsem dnes v noci stáhl, takže si to taky zkusím, ale už jsem zkoušel tu betu před rokem když vyšla. Nic mě ta nenadchlo, naopak tam toho strašně moc chybí. A od té doby, co BF série sází na rychlost a v případě BFH na "muscle cars" místo dobré náplně a variabilitě na bojišti, tak BF série pro mne definitivně skončila. Po vydání BF4 (díky DICE za absolutně vyhozený prachy za Premium, který je nedodělaný ještě dnes dva roky po vydání) jsem se postupně vrátil k BF3, který je mnohem lepší absolutně ve všech směrech. Prostě ve všech.. Mimojiné, kdo BFH aspoň chvilku hrál a může porovnat s BF4 tak rychle zjistí, že je to lautr to stejné, akorát s absencí bojové techniky, 2x zrychlené s pár novými mapami a mody, které jsou stejné jako předtím, akorát se jinak jmenují. Toto by dokázala spatlat partička nadšenců za 4 měsíce, protože to prostě NENÍ nová hra, je to větší datadisk pro BF4. Měli by ho dávat zadarmo s omluvou všem nasraným hráčům BF4. Buzeranti. Kurva já su nasranej..!! :-D
Kdyby to někoho zajímalo, tak zítra skrze Origin začíná veřejná beta, která potrvá až do pátku. Stáhnout hru už jde dnes od 19.00. Já do toho jdu. Nečekám žádné zázraky, ale za zkoušku to stojí. Navíc když vím, že bych si to za plnou pálku po vydání nikdy nekoupil a ani později asi ne. Navíc se mi vůbec nelíbí, kam Battlefield série směřuje...