Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cobot (18.06.2014 11:40): máš pravdu, já si to zbytečně kazím, trochu, pocit ze hry, bo bych chtěl mít K/D co nejvyšší, ale asi srát na to. Zas mě to, ale udržuje v takovým napětí - to mě baví. Rozhodně bych ho ale asi nesnesl pod jedna.
Taky je jiná střelba v Bad Company než v BF3.
@Sinister (17.06.2014 22:30): já mám K/D Ratio 0.734 (http://bf3stats.com/stats_pc/cobot3cz). Who cares... Můj styl boje je, že naběhnu do prostoru a kropim.. Dost chcípám. Většinou se ale i tak pohybuju v horních patrech žebříčku. Prostě mám rád akce a ne sedět za bukem. Koho zajímaj statistiky... hraju abych se bavil a ne si honil triko.

BF4 mi ale překvapivě moc nejde. Accuracy mám mizernou až katastrofální a nevim proč. Střelba mi ale přijde trochu jiná než v BF3. Nevim čím to je.
@bartas (18.06.2014 10:07): Tak dlouho u toho nevydržím, dávám tomu tak tři dny a pak to navěky letí z disku. Nemám čas trávit hodiny rozčilováním se. Za těmi padesáti procenty si betonově stojím, stejně jako za důvodem k nim - neexistující autobalanc.
@Sinister (17.06.2014 22:30): ale velký hovno. :)chi Každej je lama na začátku. Já jsem kolikrát na serveru, kde ani nevylezem ze základny....taky jsem kolikrát prohrál s týmem i pětkrát za sebou. No a co... někdy vyhraješ někdy prohraješ někdy je to vyrovnaný...
Já tedy multiplayer hraju, až od Battlefield Bad Company 2 a jsem nadšenej z živých nepřátelů....
Zatratit by ji bylo škoda..na multák snad ani nikdo nenadává... dej tomu čas a z Lamy bude Bejk...bejček..kravička?
Mám toho dost. Jsem lama, na mém ratio 0,5 je to jasně vidět. Leč server mě teď pětkrát za sebou dal do týmu, který prohrává nejméně o 100 tickets. Ta hra stojí za prd. Měl jsem tomu dát 30%.
@Sinister (17.06.2014 11:53): no hele asi tě to neuspokojí moc protože to omezení není nijak nízký, ale tady je pár názvů

=SASS= MAX RANK 60 - Noobs learn to play
-MGS- LV50 or BELOW ONLY - Reg Admins | Fun Server
MRH-Clan No Shotguns, No Colonel 100 Noob friendly
ale jak říkám ted spíš nejdřív juknu jaký levely jsou přihlášený a když tam vidím jakš takš rozumný jdu si zahrát
v Bad Company 2 byli sympatičtější servery pro začátečníky...
@FildasCZ (17.06.2014 11:49): Protože je to zdarma. A protože to hraju. Leč já jsem v komentáři spíš jen kritizoval. Hra je podle mě průměrná - kdyby fungoval ten autobalanc, kvůli kterýmu tady brečím, dal bych asi kolem sedmdesáti.
@Bodkin (17.06.2014 11:13): Jo, je pravda, že když se přidá ke hře kamarád, který je dost skiller, tak je to zábava - ale to se prostě netýká TDM, ale conquestu a rushe. V takovém případě je zábava hrát a domlouvat se. Já jsem kulometčík a on léčí nebo je on sniper a já léčím. To jo, to jde, to je pravda.
@Bodkin (17.06.2014 10:58): "Nejlepší matche jsou vždy ty vyrovnané" tak to je prakticky absolutny zaklad akejkolvek hry co existuje. Hru skratka musia hrat bud 2 ludia co ju vedia hrat, alebo naopak 2 ludia co ju nevedia hrat. Akonahle sa to skombinuje master/noob tak je cela hra totalne o hovne nuda.

Totalna dominancia je dobra z casu na cas ako pomasturbovanie ega/skillu ale po chvily je to hrozna nuda.
@Sinister (17.06.2014 11:03): Já mám rád obojí. Unrealovky pro ten pocit, když sám masím celou mapu a teamovky pro to, když se sejde dobrý tým a dobrý protihráč a je to brutální bitkovina.

Pravda, nejsem si příliš jist jak jdou ty unlocky v BF3 po sobě, ale pokud je hráč dobrý a hraje s ostatníma i když jen noob v BF3, tak není nepoužitelný (narozdíl od takového Bioshocku 2).
Víc zemí by bylo mnohem lepších. Taky bych chtěl evropu (brity, němce, francouze..). Je to fakt škoda. Jenže to by někdo musel vytvořit modely a na to zrejmě v tom malém rozpočtu nejsou peníze... :D Takhle je to jen rozdělené na západní techniku a východní techniku. Śkoda no. Mě i vadí to, že za USA je tam vlastně jen USMC..

@bartas (17.06.2014 10:44): ve čtyřce je USA x Rusko x Čína

@koudy_cz (17.06.2014 10:56): Jo čtyřka je datadisk. Přináší jen pár novejch věcí. Bohužel mi přijde, že má horší mapy. Na pětku už mě nenalákaj. A na Hardline už vůbec ne.
@Bodkin (17.06.2014 10:58): Nevím no... Mojí představou, když jsem viděl, jak kámoš leveluje, bylo, že si udělám profil, s naprostými lamkami nějak profičím prvních pár levelů a pak se budou koulovat s hráči na levelu dejme tomu 15-22. To je podle mě tak moje úroveň skillu. Jenže ono ne. No a pak prostě se sejdou proti sobě naprosto nevyrovnané týmy a je to už úplně na hovno.
...faktem nicméně je, že mi Unreal-like hry sedí mnohem více právě proto, že nezdůrazňují (většinou) týmovou práci, ale dávají důraz na jednotlivce (a mají arkádový raketomet! :) ).
@Sinister (17.06.2014 10:34): To není zfušovaná práce (až na 4), to je prostě multiplayer. Někdy máš dobré spolubojovníky (nebo se jim alespoň daří) někdy máš naprosté lamy (nebo se jim vůbec nedaří).

Nejlepší matche jsou vždy ty vyrovnané, ale absolutní dominance protivníka je občas taky zábava. Ale ne pořád.
@bartas (17.06.2014 10:44): Jo je,
Ve dvojce to bylo podle mně nejlepší, bylo tam USA, pak MiddleEastCompany, čína, rusko a pak dokonce i Evropská unie, za kterou jsem byl hrozně rád, protože ti používají evropskou techniku/zbraně, což je dost změna oproti USA. Nechápu, proč v nějakém DLC ke trojce prostě taky nepřidali čínu nebo EU, místo toho vydali čtyřku, kterou já považuju za datadisk ke trojce, protože přináší novou frakci a pak změnu UI, to je tak vše.
@bartas (17.06.2014 10:44): Mě spíš mrzí, že se prostě ignoruje existence ostatních zemí. Já vůbec nemám nic proti hernímu rozdělení Západ vs. Východ (příp. Jih), ale bylo by fajn, kdyby tam prostě nebyla nálepka USA a RU. Ono to i působí strašně moc neautenticky, obzvlášť, když si někdo dal práci s přenesením jednotlivých reálných kusů výstroje.
USA vs. RUSKO (SSSR)...to je prostě pozůstatek studený války ještě...tak to bylo hrozně dlouho ty misky vah... no a ted to možná pomalu bude zase aktuální...
ve 4ce je už teda čína jo? USA × Čína?
@Cobot (17.06.2014 10:01): @bartas (17.06.2014 10:14): Mně, co se týče výtky o vybavení, vůbec nešlo o vytvoření si naddimenzionálního tanka. Spíš mi jde o to, že zcela nesmyslně jsou určité druhy zbraní pro některé třídy nedostupné - tzn., že např. nevidím důvod, proč by snajperku prvního stupně (MK MOD 0) nemohli používat útočníci a inženýři.

Rovněž mi nedochází, proč po padlém nemůžu sebrat nabité RPG a omezit to třeba jednou ranou - hra by byla daleko flexibilnější a organičtější namísto mechanického masomlýnku.

Tohle podle mě vede k hovadinám, že výbušniny mají malý nebo žádný efekt na lehčí vozidla.

Co se týká odemykání - to mi vůbec nevadí, naopak to strašně moc vítám jako skvělý nápad. Jenže zase - pro drtivou většinu zbraní máš jeden typ puškohledu, který by se měl lišit v přizpůsobení vlastnostem zbraně a drážkami, které se ale dají obměňovat. A ty si to tady musíš úplně pitomě vystřílet na každou zbraň znovu a znovu.

Co se týče customizace - ta přece není povinná. To je pro každého hráče možnost. Defaultní modely přece nezmizí. Jen je mi strašně nesympatický souboj klonů.

@Bodkin (17.06.2014 10:09): 2) 3) 4) = stejné jádro stejného problému a tedy zfušovaná práce, podle mého.

Já jsem teda v komentáři nicméně chtěl, aby vyznělo, že to všechno je více méně subjektivní a i s tímto vším považuju hru za relativně zábavnou. Ale právě onen neexistující autobalanc je kat.
...jo ta drogová cool přirovnání... :D

- levelování (+nové vybavení), u zbraní tak podstatné po několika upgradech není. U techniky je sakra znát. Já si ale pro zábavu odemykal většinu zbraní a vybavení a nehrál jak kokot jens s M16.
- USA.. Holt taková je doba. Logicky je to velmoc a EA je americká firma. Osobně bych taky přivítal jiné národy. V BF4 jsou aspoň nově číňani. i když chce to víc..
- conquest a rush jsou v podstatě totéž..? ehm...
- ovládnání vozidel je dostačující. Je to arkáda. Neříkám, že je dokonalé, ale stačí. Ano jíszdní model by mohl lépe reagovat na terén a překážky..
- co-op mě nebavil (ale ok možná někoho jo..)
- nudné mapy...? To je subjektivní. Každej si najde svojí. Spolu s DLC je map mraky..
- zničitelnost prostředí se kritizovala hodně. Hodně se porovnávalo s BC2 a ano je asi hoší. Je ale třeba si uvědomit, že v BC2 byly většinou jen pár baráčků a objektů na mapě bylo asi méně. Nicméně to neomlouvá debilní propagaci EA. Ano tohle mělo být mnohem lepší,
- autobalanc opravdu nefunguje. Serverů je ale mraky, tak se stačí přehodit na jinej a nebo si ideálně najít nějakech svůj oblíbenej.

Z BF se stala masovka. Půjde stále víc cestou arkádovosti a zjednodušování, nicméně pořád se jedná o komplexní akční hru, která toho nabízí sakra hodně. Má dost vad, ale zábavu nabídnout dokáže.
@Cobot (17.06.2014 10:01): přesně tak...
odemykání si vybavení není stěžejní, ale jiný hledí už dělá hodně, zbran která mín kope taky a nemluvě u tanku tam vylepšení dělají moc jak svina...
mapy jsou každá jiná...v jiným prostředí jinak postavená... a plus ještě dlc....
rush a conquest = nebe a dudy...+ ta hromada vtipných přirovnání to je tak coool až...hodně drsno vtipný teda
jinak s tím autobalancem máš pravdu, ale serverů je 3 zadky tak to stačí omrknout a píchnou se jinam...
btw. nic ti nebrání si pujčit raketomet a pak si zase vzít svý vybavení zpět... je to kvůli vybalanovanosti, hratelnosti jak píše cobot...asi by nebylo uplně ono mít kulomet raketomet a ještě lékarničku apod.
@Sinister (komentář):
1) Recon by měl mít proti tankům C4
2) Classy jsou v 'realističtějších' (heh) FPSkách lepší než 'poberu cokoliv'
3) Je to právě o teamu, kdy doufáš, že máš dost dobrých spoluhráčů, kteří se o ten tank bazookou postarají. Ale ne, všichni se buzní u Recona :P
4) Špatně (vůbec) fungující autobalance je klasický Battlefield trademark :/
@Sinister (17.06.2014 09:14): můžem to vzít postupně. Rozdělení na třídy je v BF snad od jakživa. Je to prvek, který pomáhá hratelnosti. Jasně definované třídy zcela schválně omezují možnost používat vybavení jiné třídě a pomáhají kooperaci při hraní.

Je to subjektivní, ale já o customizaci panáků nestojim. Díky podobnejm srágorám, jsme naprosto přestal hrát Team Fortress 2. Nenávidim to!
@bartas (15.06.2014 23:37): jj mel jsem úplně stejný pocit :-D Jako bych střílel slepýma. Každý druhý mel m16 a kosil to s ní jak nevím co ale to za boha nešlo. Takže jsem byl schopný trefovat ze začátku jen se snipou :-) až jsem si pak nasel svou assaultku, AUG mi vyhovuje asi nejvíc, dobrá na velkou vzdálenost, málo kope, silná tak akorát.
@koudy_cz (15.06.2014 21:37): přesně tak
tak jo...
to trefování .... ze začátku jsem si myslel wtf mě snad nefungujou kulky ... a ono recoil...furt se ho snažím zkrotit...ale líbí se mi, že tam je....
@bartas (15.06.2014 21:13): Jako jo, je samozřejmě poznat, když má někdo 100 level, ale od cca 35. levelu už jsem měl pocit, že jsem jim rovnocenným soupeřem, páč jsem se naučil střílet tak, abych se trefil :) i vozidla jsem si z větší části osahal, takže když mám teď 59, tak už mi nečiní protivníci se 100 problém. A to hraju už opravdu jen občas, hlavně s někým přes TS nebo Skajp, protože jinak mně to moc nebaví.
Tak si mně přidej (koudy_cz89) a můžeme někdy přes TS/Skajp zahrát, akorát teď nemám moc čas, hodně práce a školy no.
@koudy_cz (15.06.2014 20:38): level vypovídá o zkušenosti hráče. samozřejmě ne přímou úměrou.myslím - nebude takový rozdíl mezi hráčem 30 - 50 jako 1 a 30. pak jde taky o to co si z té zkušenosti dokáže vzít poučit se....ale každopádně někdo, kdo má level 100 má v ty hře naběháno až až a to se musí projevit - víc či mín
spolupráce je super...na mě v tanku kolikrát čekaj já taky...ale spíš větší levely i se navzájem opravujem a tak ...
ale s kámošema na skype nebo teamspeaku jsem to ještě nehrál...to musí bejt skvělý...
@bartas (15.06.2014 19:55): podle mého level nevypovídá o hráči vůbec nic, vem si třeba ze to člověk par měsíců nehrál... Chvili pak trvá než se do toho dostane. Ve hře nejvíc záleží na kooperaci a to zásadně, hlavně teda u Rush, nic jiného moc nehraju. Protože když nikdo nespolupracuje a dělá si co chce, tak jsou i levely k ničemu. To už jsem zažil hodněkrát - nikdo neozivuje, neopravuje, nekoordinuje útok tanků, pěchoty a letectva tak je to pak zmatek a nikam se nepostupuje.
Nejvíc to jde vidět právě na Rush, při bránění tak i útoku. Na servery chodím, které mám v oblíbených, pac tam chodí většinou stejní lidé a už tak nějak vím co od nich čekat.
Dokonce, a to mne fakt překvapilo, na mne několikrát i počkali, když odjížděli s tankem nebo bvp atd.
@Sinister (15.06.2014 17:18): je to znát no...ted jsem byl v týmu, všichni level kolem 30 a proti nám lvl 15 a valcovali jsme je jako svině kolo za kolem... já si servery vybírám podle toho jaký levely tam běhaj zrovna ... nechci být jak na střelnici... a jsou servery který maj v názvech, že tam mohou jen do určitýho levelu .. to je velice fajn... pro začátečníky
@Sinister (15.06.2014 17:18): autobalanc moc nefunguje, na lepších serverech to může dělat admin. Obecně se na to ale kašle. Já teď taky hraju běžně ve čtyřce proti levelům přes kilo..

Ono ten level zas nijak výrazně skill hráče nevyjadřuje. Jasně člověk s vyšším levelem má nahráno, ale spíš jde o styl hraní nebo kooperaci. Ve čtyřce díky xp boostům a double xp eventům dovedli levelování už naprosto do absurdna. (aneb skillerem za dva týdny..)

Jinak 76:300...? To se mi ještě nepovedlo. A to já zrovna na tohle dost kašlu a bojuju stylem uráááá nás mnógo... :D
Autobalanc dle schopností hráčů je v této hře asi sprosté slovo, že? Jsem strašná lama a vím to o sobě, ale když je můj tým sestaven z hráčů kolem levelu 12 a proti nám hrál jeden hráč level 38 a ostatní nad čtyřicet, něco asi není dost v pořádku. Prohrát 76:300, to je hodně k ničemu.
A vůbec - nač jsou ve hře levely hráčů, když to servery absolutně nezohledňují?
ten javelin není zas taková pecka...každej stejně používá kouř....
@FildasCZ (13.06.2014 10:21): Stači umět trochu anglicky a zadeho pana cestina tam nepotrebujes :)
Ja tomu naštěstí už dost rozumím, takže ani na titulky nekoukám.
Jo Cheateri se tam občas objeví no, bohužel, co už s nimi, v MW2 mně ale srali nehorázně :D Ještě když v v ofiko multiplayeru lze hrát jen přes lobby, které hostují většinou úplní tupci a cheateři si tam hrají bez újmy a když se chcete připojit jinam, tak vás inteligentní lobby hodí zase ke stejnému hostovi.
Tak teď jsem zapl BF3 a hned na prvnim (mem oblibenem serveru) si jezdi borecek v tanku a vsechny zabiji na 1 ranu, hned 35:0, mne zabil ikdyz jsem stal nekde za barakem a on mne nemohl ani videt.
tak asi mé prví setkání s cheeterama, po delší době jsem pustil bf3 a hned na dvou serverech - 53 ku 0 smrtím, žádnej tank nebo vrtulník...to je fakt vopruz.... pobíhal tam s pistolkou a pif paf fuck
@MarezCZE (31.05.2014 07:49): hele je zbytečný, abychom se tady přeji, kolik hráčů ve skutečnosti hraje sp nebo i mp, oficiální čísla nevíme.
Vidíš, ale mně třeba příběh v CoD zaujal hodně a mam to tak 40/60 (sp/mp), jsem schopnej projet kampaň v mw1-3 klidně i popáté, je to jak kdybych se znovu díval po letech na můj velmi oblíbený film. V MP jsem strávil snad 3 roky, hráli jsme i v klanu, takže moc dobře vím jak to s tím mp myslíš :-)
Proste máme každý pohled na ten poměr jiný a tím to asi uzavřeme ne?
Nakonec z toho vlastně vyplývá ode mne jen to, že v CoD se mu líbí sp o dost víc.
O pirateni radši ani nemluvím, ale tam to mám podobně jak vy. Akorát už tak nějak nemusím snad vůbec, ptz mám koupených tolik her, ze je stejné nemam kdy hrát.
@MarezCZE (31.05.2014 08:16): heh :) já nikoho jako tak neobviňuju (já taky například nekupuju zajíce v pytli, příklad za všechny X Rebirth, nebo Alien: Colonial Marines), je to jen narážka na to že pirátěné verze občas nemívají multiplayer a nezbývá jim nic jiného než zhodnotit jen SP :)