Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 60
Tradiční 3D adventura se vším co od takovéto hry lze očekávat. Podstatnou informací ale je, že ač Barrow Hill vyšlo v roce 2006, používá statické pohledy na okolí namísto plynulého pohledu, jak je tomu například u ve stejném roce vydaného Scratches. Což může nejednoho hráče odradit, zvláště v porovnání s vizuálními hody vysokorozpočtového Mystu IV nebo i staršího Obsidianu.

Vcelku komorní děj, točící se okolo narušení pradávného uskupení kamenů v situovaného v okolí Cornwallu archeology dokáže zaujmout, ačkoliv jako celek nenabízí větší hloubku či něco nového, čím by příběh překvapil. To však plně vynahrazují herní principy, které zahrnují nečekaně působivé využívání svítilny nebo použití různých přístrojů (detektor kovu, gps). Hlavním kladem je ale v souvislosti s tímto titulem často zmiňovaná atmosféra, kterou se daří tvořit především za pomoci četných poznámek, deníků a jiných informací, které zanechaly zde již nepřítomné osoby. Přestože se hra odehrává na malé ploše čítající pouze okruh podél benzinové pumpy, dílo M. Clarka vydrží až překvapivě dlouho, především díky možnosti opomenutí některého z předmětů/informace s kódem. Z technického hlediska, mimo volného 360 stupňového pohledu, chybí větší počet animací, které by dodaly hře více realismu.

Barrow Hill pokračuje tam, kde J. Boakes započal principy nezávislých adventur z vlastního pohledu se sérií Dark Fall – dílo od Shadow Tor přináší relativně dlouhý a obtížný titul zasazený do jihozápadní Anglie, který však nenadchne, ale jistě ani neurazí.

Pro: zvuky, hratelnost (inovativní prvky), vyšší obtížnost, délka

Proti: nerozvedené téma, omezený počet lokací

+15