Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity.
Příběh hry se má opět odehrávat v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně nebude přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Má navazovat na novou pen and paper kampaň Baldur’s Gate: Descent into Avernus, která vyjde 17.9.2019. O samotném příběhu se zatím moc neví, mají v něm ale hrát důležitou roli mind flayeři.
Baldur’s Gate III bude obsahovat pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Hra byla oficiálně oznámena zatím pouze na PC a streamovací platformu Google Stadia.
Příběh hry se má opět odehrávat v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně nebude přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Má navazovat na novou pen and paper kampaň Baldur’s Gate: Descent into Avernus, která vyjde 17.9.2019. O samotném příběhu se zatím moc neví, mají v něm ale hrát důležitou roli mind flayeři.
Baldur’s Gate III bude obsahovat pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Hra byla oficiálně oznámena zatím pouze na PC a streamovací platformu Google Stadia.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity.
Příběh hry se má opět odehrávat v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně nebude přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Má navazovat na novou pen and paper kampaň Baldur’s Gate: Descent into Avernus, která vyjde 17.9.2019. O samotném příběhu se zatím moc neví, mají v něm ale hrát důležitou roli mind flayeři.
Baldur’s Gate III bude obsahovat pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Hra byla oficiálně oznámena zatím pouze na PC a streamovací platformu Google Stadia.
Příběh hry se má opět odehrávat v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně nebude přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Má navazovat na novou pen and paper kampaň Baldur’s Gate: Descent into Avernus, která vyjde 17.9.2019. O samotném příběhu se zatím moc neví, mají v něm ale hrát důležitou roli mind flayeři.
Baldur’s Gate III bude obsahovat pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Hra byla oficiálně oznámena zatím pouze na PC a streamovací platformu Google Stadia.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Příběh hry se opět odehrává v Baldurově Bráně a na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Mind flayerů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Mind flayera. Mezi nimi je i hráčská postava. Po havárii lodi se tak hráč vydává najít někoho, kdo přeměnu zastaví.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude deset ras a dvanáct povolání, stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným charakterem a příběhovým pozadím.
Tvůrci slibují obrovský svět, který bude reagovat na činy hráče, se spoustou obsahu k prozkoumání. Nicméně se nebude jednat o open world, ale o menší lokace ve stylu prvních dvou dílů.
Třetí díl legendární série, na jehož oznámení čekali fanoušci dlouhých 19 let. Baldur’s Gate III však tentokrát nevyvíjí Bioware, studio zodpovědné na první dva díly série, ale Larian Studios, tvůrci her ze série Divinity. Hra také běží na stejném enginu, jaký byl použitý v sérii Divinity: Original Sin.
Příběh hry se opět odehrává na Faerûnu na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Illithidů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Illithida. Na lodi se v takové situaci probouzí také hlavní hrdina či hrdinka hry. Než je však přeměna dokončena, zaútočí na Illithidy githyanki a zanedlouho se loď poroučí k zemi. Hrdina je osvobozen, avšak stále je nutné zjistit, jak se zbavit parazitického pulce ve své hlavě.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude 11 ras, 31 podras, dále 12 tříd a 46 podtříd. Stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným příběhovým pozadím. Origin charakterům nelze měnit rasu, podrasu, původ ani vzhled, lze jim však změnit třídu, schopnosti a podobně. Výjimkou je origin The Dark Urge, který si mimo pozadí můžeme upravit dle libosti. Všechny origin postavy, mimo The Dark Urge, můžeme najít ve hře jako případné družiníky.
Hra obsahuje tři uzavřené akty, do lokací z předchozích aktů se nelze vrátit zpět. Samozřejmostí jsou i družiníci, v partě můžeme mít naráz hlavní postavu a spolu s ní tři družiníky. Zbytek družiníků, které ve hře potkáme, pak můžou setrvávat v táboře, podobně jako například v Dragon Age: Origins. Úkoly můžeme plnit několika různými způsoby, hra nabízí i velký počet zakončení hlavního příběhu. Nalezneme zde i romance. Hru si lze užít jak solo, tak i v co-opu až čtyř hráčů.
Příběh hry se opět odehrává na Faerûnu na Mečovém pobřeží, nicméně není přímým pokračováním příběhu Bhaalova zplozence. Ve třetím díle začíná příběh útokem Illithidů na Baldurovu bránu. Tito inteligentní, ale také zlí obyvatelé Podtemna ovládající psionické síly unáší nebohé obyvatelstvo na svou létající loď, kde jim vkládají do mozku jejich pulce. Tím začíná přeměna osoby na dalšího Illithida. Na lodi se v takové situaci probouzí také hlavní hrdina či hrdinka hry. Než je však přeměna dokončena, zaútočí na Illithidy githyanki a zanedlouho se loď poroučí k zemi. Hrdina je osvobozen, avšak stále je nutné zjistit, jak se zbavit parazitického pulce ve své hlavě.
Baldur’s Gate III obsahuje pátou edici pravidel Dungeons and Dragons, samozřejmě upravenou pro potřeby videohry. Největší změnou oproti předchozím dílům je přechod na tahový soubojový systém. Hráči mají tímto krokem získat naprostou volnost v tom, co můžou dělat. V souboji tak lze klidně házet po nepřáteli vlastním vybavením, přesouvat objekty, dělat si schody z beden a mnoho dalších možností. Do tahového systému může hráč vstoupit kdykoliv, takže si může naplánovat například přepadení nic netušících nepřátel.
Jak je v D&D zvykem, vše začíná tvorbou postavy. Na výběr bude 11 ras, 31 podras, dále 12 tříd a 46 podtříd. Stejně jako v Divinity: Original Sin zde najdeme však i origin postavy, čili postavy s předpřipraveným příběhovým pozadím. Origin charakterům nelze měnit rasu, podrasu, původ ani vzhled, lze jim však změnit třídu, schopnosti a podobně. Výjimkou je origin The Dark Urge, který si mimo pozadí můžeme upravit dle libosti. Všechny origin postavy, mimo The Dark Urge, můžeme najít ve hře jako případné družiníky.
Hra obsahuje tři uzavřené akty, do lokací z předchozích aktů se nelze vrátit zpět. Samozřejmostí jsou i družiníci, v partě můžeme mít naráz hlavní postavu a spolu s ní tři družiníky. Zbytek družiníků, které ve hře potkáme, pak můžou setrvávat v táboře, podobně jako například v Dragon Age: Origins. Úkoly můžeme plnit několika různými způsoby, hra nabízí i velký počet zakončení hlavního příběhu. Nalezneme zde i romance. Hru si lze užít jak solo, tak i v co-opu až čtyř hráčů.