Jedná se o hororovou adventuru z pohledu první osoby od tvůrců kultovních titulů Scratches a Serena. Hráči se ocitnou v tajemném prostředí Hanwell Mental Institute, starého psychiatrického ústavu, kde interakcí s obyvateli, sběrem stop a řešením hádanek postupně odhalují temná tajemství ústavu.
Příběh čerpá inspiraci z děl H. P. Lovecrafta, Petera Cushinga, Lucia Fulciho a filmů od Hammer Film, přičemž klade důraz na vyprávění a budování atmosféry. Herní mechaniky se zaměřují na pomalé budování napětí namísto přímé akce – klíčové je pečlivé zkoumání prostředí, čtení dokumentů a rozhovory s obyvateli ústavu. Postup hrou je nelineární a závisí na důslednosti při vyšetřování, přičemž některé situace mohou výrazně změnit hráčův pohled na dění kolem něj. Díky minimalistickému uživatelskému rozhraní a absenci přímých soubojů hra sází na pocit izolace, nejistoty a postupné odhalování znepokojivých pravd.
Proklamovyný kolos v podobě adventury o 100 hodinách obsahu to asi nebude, ale to "osekání" a jistá revize jiným člověkem může hře prospět. Pro mě jde stále o nejvíce očekávanou hru vůbec.
Pro: hratelnost, estetika, hudba, dabing
Proti: kratší (cca 6-8 hodin), scénář