Proklamovyný kolos v podobě adventury o 100 hodinách obsahu to asi nebude, ale to "osekání" a jistá revize jiným člověkem může hře prospět. Pro mě jde stále o nejvíce očekávanou hru vůbec.
Diskuze
@Drolin (14.03.2025 13:42): Vždyť sám čteš ty jeho příspěvky ze kterých to vůbec takhle nepůsobí. Tu hru teď musí jeho přítel Bear Clark osekávat.
A ano byl, vděčím tomu češtině do MI :) Průser byl ale když sem se omylem dostal k Sedm ženichů a jeden navíc když to prodávali v Albertu :(
A ano byl, vděčím tomu češtině do MI :) Průser byl ale když sem se omylem dostal k Sedm ženichů a jeden navíc když to prodávali v Albertu :(
@jones1240 (14.03.2025 13:24): Ve 12ti si byl zkušený a adventury ostřílený gamer? :)
Boakes má Last Crown jako hlavní dílo, své životní, proto chce aby bylo co možná nejlepší. Proto často odskakuje k jiným projektům, jako nový Dark Fall a Incubus.
Boakes má Last Crown jako hlavní dílo, své životní, proto chce aby bylo co možná nejlepší. Proto často odskakuje k jiným projektům, jako nový Dark Fall a Incubus.
@Tarhiel (14.03.2025 13:33): To jsou ti "umělci"...
"Jinak u Boakese to rozhodně není o perfekcionismu, ale neschopnosti si uspořádat práci a efektivně pracovat. "
A ja som myslel, že celý čas hovoríš o Augustínovi :)
A ja som myslel, že celý čas hovoríš o Augustínovi :)
@Drolin (14.03.2025 13:21): Samozřejmě, to co tady Drolin říká je naprostá a čistá demagogie. Na adventurách jsem začínal od dětství a to například na Lucasovkách kdy jsem začínal na Monkey Islandu či sérii Polda a postupoval pak dál a dál. Takže mu nevěř :)
Jinak u Boakese to rozhodně není o perfekcionismu, ale neschopnosti si uspořádat práci a efektivně pracovat. Často mystifikuje, lže a holt si ukousl více než dokázal spolknout. K čemuž určitě napomohlo i hromada jiných projektů co dělal mimo TLC až mu to přelezlo přes hlavu. Samo za sebe i mluví to že teď chce dokončit Silent Night a pak možná padne už Blackenrock.
Jinak u Boakese to rozhodně není o perfekcionismu, ale neschopnosti si uspořádat práci a efektivně pracovat. Často mystifikuje, lže a holt si ukousl více než dokázal spolknout. K čemuž určitě napomohlo i hromada jiných projektů co dělal mimo TLC až mu to přelezlo přes hlavu. Samo za sebe i mluví to že teď chce dokončit Silent Night a pak možná padne už Blackenrock.
@Tarhiel (14.03.2025 13:11): V roce 2010 Jones ani nevěděl co to je "adventura" :D
Reálně na hře začal AC pracovat určitě dříve, v roce 2010 jsem o tom informoval. Pak v 2012 vyšlo demo, pak v 2013 KS a naděje, že to brzy vyjde. A posléze roky a roky odkladů. Bohužel Cordes trpí (nebo naopak je obdařen?) perfekcionismem, a hru chtěl udělat co nejlepší možnou. Ostatně jako Boakes s The Last Crown. Takže fanoušci stihly během té desetiletky leccos: )).
Reálně na hře začal AC pracovat určitě dříve, v roce 2010 jsem o tom informoval. Pak v 2012 vyšlo demo, pak v 2013 KS a naděje, že to brzy vyjde. A posléze roky a roky odkladů. Bohužel Cordes trpí (nebo naopak je obdařen?) perfekcionismem, a hru chtěl udělat co nejlepší možnou. Ostatně jako Boakes s The Last Crown. Takže fanoušci stihly během té desetiletky leccos: )).
@Tarhiel (14.03.2025 13:11): Vždyť v pohodě, my do sebe s Drolem jen tak rýpeme :D
@jones1240 (14.03.2025 12:56): To ja som sa pomýlil s 13 rokmi - verím, že to mohlo byť oznámené už v 2010, viem, že v 2012 to už určite bolo; nevedel som to dohľadať na KS stránke, po istých rokoch/zmenách na webstránkach tie dátumy, kedy úspešne ukončili výber sumy, už neukazuje.
Tak som zvedavým, čo to bude zač.
Tak som zvedavým, čo to bude zač.
@Drolin (14.03.2025 13:06): Scratches bylo fajn, škoda jen nulové finální gradace a příběhu jenž vyšuměl do prázdna. Jinak to bylo super :)
@jones1240 (14.03.2025 12:55): Osobně řadím Asylum mezi očekávaná díla až později, jelikož jsem v 2010 Scratches nehrál.
Druhá půlka 00s byla úrodná na počet kvalitních hororových mystovek. Scratches, třetí Dark Fall, Darkness Within...
Druhá půlka 00s byla úrodná na počet kvalitních hororových mystovek. Scratches, třetí Dark Fall, Darkness Within...
@Pluto (14.03.2025 12:54): Vždyť to tu říkám že to je patnáct let atd :D Na videohovor kouknu :)
@Drolin (14.03.2025 12:52): Hele já beru to co říká sám Augustýn, že na té hře makal 15 let :) To že odpočítáváš od dema je asi nepodstatné.
O Scratches vím už spoustu let. Jenže kvůli její hratelnosti a absenci postav jsem jí odkládal. Asylum, hlavně kvůli slibované inspiraci béčkovými horory a Luciem Fulcim, mě zaujal natolik že jsem si chtěl Scratches před vydáním dát. Takže tu přestaň jako obvykle šířit svojí demagogii kterou ti stejně nikdo nežere :)
O Scratches vím už spoustu let. Jenže kvůli její hratelnosti a absenci postav jsem jí odkládal. Asylum, hlavně kvůli slibované inspiraci béčkovými horory a Luciem Fulcim, mě zaujal natolik že jsem si chtěl Scratches před vydáním dát. Takže tu přestaň jako obvykle šířit svojí demagogii kterou ti stejně nikdo nežere :)
@jones1240 (14.03.2025 12:48): Hra byla oznámena už v roce 2010. V roce 2012 jsme dokonce s Augustínem dělali videorozhovor a už tam měl hratelné demo.
@jones1240 (14.03.2025 12:48): 2012 vyšlo interaktivní demo, o kterém samozřejmě nevíš, když si Scratches objevil teprve před pár týdny.
Nás, opravdových pamětníků, bude málo! :)
Nás, opravdových pamětníků, bude málo! :)
@Drolin (14.03.2025 12:44): Tady zajímavý rozhovor, kde Cordes mluví o 15 letech vývoje, nikoliv třinácti :)
@Tarhiel (13.03.2025 16:30): Věřil jsem celých 13 let :). Jako u Grimoire, a snad i The Last Crown!
Očekávám moderní variací na John Saul's Blackstone Chronicles: An Adventure in Terror.
Očekávám moderní variací na John Saul's Blackstone Chronicles: An Adventure in Terror.
@ad142 (14.03.2025 11:35): Rozehrál jsem to, a už od prvních chvil to evokuje VHS horory. Co mě překvapilo ale že tam je pákrát proboření čtvrté stěny. Plus příběh začíná citací Herberta Westa z Reanimatora :)
Zjistil jsem dokonce že autor je veliký fanoušek béčkovýc hororů apod. Tak se těším až se k tomu o víkendu více dostanu.
Zjistil jsem dokonce že autor je veliký fanoušek béčkovýc hororů apod. Tak se těším až se k tomu o víkendu více dostanu.
With influences ranging from Peter Cushing to Lucio Fulci ??? No, to som zvedavý, čo tam z tvorby Lucia Fulciho bude...:)
@Tarhiel (13.03.2025 16:30): Dokonce po patnácti :)
Edit: Jsem teď zjistil že Jonathan Boakes se vrací, dabuje tam jednu z postav. Jerry v jeho podaní ve Scratches byl famózní.
Edit: Jsem teď zjistil že Jonathan Boakes se vrací, dabuje tam jednu z postav. Jerry v jeho podaní ve Scratches byl famózní.
Tak svete div sa, ono to naozaj po 13 rokoch vyšlo... tak som zvedavý na recenzie.
Jak jsem říkal, nebyl to scamovací odklad :) Takže opravdu to vyšlo :O
@jones1240 (07.03.2025 17:23): Tak zrovna Scratches na svém listu "to play" nemám zrovna moc vysoko...
@Pluto (07.03.2025 17:22): Aspoň by si mohl dohrát Scratches ne? Než to vyjde :D Ohodnocené ho nemáš :)
Chápu, podobně to mám s Boakesem. Ten už mě vyloženě sere.
Chápu, podobně to mám s Boakesem. Ten už mě vyloženě sere.
@jones1240 (07.03.2025 17:19): Já jsem si s ním za posledních 15 let zažil už tolik (a nejen já), že mu nevěřím ani nos mezi ušima. Jak pořád říkám - dokud ta hra skutečně nevyjde, tak neuvěřím :-)
@Pluto (07.03.2025 17:08): Já bych tomu věřil, z toho co psal a je potřeba zmínit tak to udělal v reakci na "hejty" které dostal ohledně dabingu v rámci Steam Next Fest dema a nových in game videí které z toho vznikli :)
Myslím si že to klapne. Necítím z toho žádné jako trapné výmluvy.
Myslím si že to klapne. Necítím z toho žádné jako trapné výmluvy.
Tak plánované vydání věčně odkládaného hororu od Augustína Cordese opět nevyšlo v naplánovaném termínu. Tentokrát je odloženo jen o jeden týden, což je po patnácti letech od prvotního oznámení nicotné zpoždění. Otázkou je, jestli nově naplánované datum 13. března 2025 je konečné nebo jde jen o další z mnoha falešných nadějí...
A důvod odkladu? Sám (už lehce zestárlý) Augustín to ve videu zdůvodňuje předabováním hlavního protagonisty...
A důvod odkladu? Sám (už lehce zestárlý) Augustín to ve videu zdůvodňuje předabováním hlavního protagonisty...