Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@jones1240 (14.03.2025 13:24): Ve 12ti si byl zkušený a adventury ostřílený gamer? :)

Boakes má Last Crown jako hlavní dílo, své životní, proto chce aby bylo co možná nejlepší. Proto často odskakuje k jiným projektům, jako nový Dark Fall a Incubus.
"Jinak u Boakese to rozhodně není o perfekcionismu, ale neschopnosti si uspořádat práci a efektivně pracovat. "

A ja som myslel, že celý čas hovoríš o Augustínovi :)
@Drolin (14.03.2025 13:21): Samozřejmě, to co tady Drolin říká je naprostá a čistá demagogie. Na adventurách jsem začínal od dětství a to například na Lucasovkách kdy jsem začínal na Monkey Islandu či sérii Polda a postupoval pak dál a dál. Takže mu nevěř :)

Jinak u Boakese to rozhodně není o perfekcionismu, ale neschopnosti si uspořádat práci a efektivně pracovat. Často mystifikuje, lže a holt si ukousl více než dokázal spolknout. K čemuž určitě napomohlo i hromada jiných projektů co dělal mimo TLC až mu to přelezlo přes hlavu. Samo za sebe i mluví to že teď chce dokončit Silent Night a pak možná padne už Blackenrock.
@Tarhiel (14.03.2025 13:11): V roce 2010 Jones ani nevěděl co to je "adventura" :D

Reálně na hře začal AC pracovat určitě dříve, v roce 2010 jsem o tom informoval. Pak v 2012 vyšlo demo, pak v 2013 KS a naděje, že to brzy vyjde. A posléze roky a roky odkladů. Bohužel Cordes trpí (nebo naopak je obdařen?) perfekcionismem, a hru chtěl udělat co nejlepší možnou. Ostatně jako Boakes s The Last Crown. Takže fanoušci stihly během té desetiletky leccos: )).
@jones1240 (14.03.2025 12:55): Osobně řadím Asylum mezi očekávaná díla až později, jelikož jsem v 2010 Scratches nehrál.

Druhá půlka 00s byla úrodná na počet kvalitních hororových mystovek. Scratches, třetí Dark Fall, Darkness Within...
@Drolin (14.03.2025 12:52): Hele já beru to co říká sám Augustýn, že na té hře makal 15 let :) To že odpočítáváš od dema je asi nepodstatné.

O Scratches vím už spoustu let. Jenže kvůli její hratelnosti a absenci postav jsem jí odkládal. Asylum, hlavně kvůli slibované inspiraci béčkovými horory a Luciem Fulcim, mě zaujal natolik že jsem si chtěl Scratches před vydáním dát. Takže tu přestaň jako obvykle šířit svojí demagogii kterou ti stejně nikdo nežere :)
@ad142 (14.03.2025 11:35): Rozehrál jsem to, a už od prvních chvil to evokuje VHS horory. Co mě překvapilo ale že tam je pákrát proboření čtvrté stěny. Plus příběh začíná citací Herberta Westa z Reanimatora :)

Zjistil jsem dokonce že autor je veliký fanoušek béčkovýc hororů apod. Tak se těším až se k tomu o víkendu více dostanu.
With influences ranging from Peter Cushing to Lucio Fulci ??? No, to som zvedavý, čo tam z tvorby Lucia Fulciho bude...:)
@jones1240 (07.03.2025 17:19): Já jsem si s ním za posledních 15 let zažil už tolik (a nejen já), že mu nevěřím ani nos mezi ušima. Jak pořád říkám - dokud ta hra skutečně nevyjde, tak neuvěřím :-)
@Pluto (07.03.2025 17:08): Já bych tomu věřil, z toho co psal a je potřeba zmínit tak to udělal v reakci na "hejty" které dostal ohledně dabingu v rámci Steam Next Fest dema a nových in game videí které z toho vznikli :)

Myslím si že to klapne. Necítím z toho žádné jako trapné výmluvy.
Tak plánované vydání věčně odkládaného hororu od Augustína Cordese opět nevyšlo v naplánovaném termínu. Tentokrát je odloženo jen o jeden týden, což je po patnácti letech od prvotního oznámení nicotné zpoždění. Otázkou je, jestli nově naplánované datum 13. března 2025 je konečné nebo jde jen o další z mnoha falešných nadějí...

A důvod odkladu? Sám (už lehce zestárlý) Augustín to ve videu zdůvodňuje předabováním hlavního protagonisty...