Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Angli, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a samozřejmě se opět vyskytuje mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to výraznější roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce lze dokonce použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a samozřejmě se opět vyskytuje mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to výraznější roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce lze dokonce použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Angli, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Již dvanáctý díl série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby vikingů, přesněji do roku 873. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Wessex, Northumbria, East Anglia a Merciae. Celková rozloha je mírně větší, než v předchozích dílech série.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde je možné se zhostil role hrdiny, potažmo hrdinky, který je vůdcem vikingského klanu. Hráč má také určitou svobodu co se vzhledové stránky týče a účes, vousy, válečné pomalování či tetování tak lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Možnosti úprav pak nabízí i vlastní domovská základna.
Ve hře se objevuje také vylepšený RPG systém známý z předešlých dvou dílů a mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Co je také výraznou změnou oproti minulému dílu, je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje, hrající o to větší roli, jelikož se lze účastnit krvavých nájezdů. V každé ruce je možno použít jeden typ zbraně, kterými mohou být třeba i dva štíty. Ve světě se nyní nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní různě upravovat a měnit.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce, který oproti minulému orlovi disponuje několika schopnostmi navíc. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát jsou bitvy zaměřené spíše na palubní souboje.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Začátek dvanáctého dílu série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby Vikingů léta Páně 872. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Mercia, East Anglia, Wessex a Northumbria.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde se zhostíme role hrdiny nebo hrdinky. Tady je to Eivor z klanu Krkavců, přičemž volbu mezi mužskou a ženskou postavou je možné libovolně měnit i v průběhu hry. Rovněž účes, vousy či tetování hlavní postavy lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Po příchodu do Anglie je k dispozici i vlastní domovská základna, která také nabízí možnosti dalších úprav a vylepšení.
Ve hře se objevuje upravený RPG systém známý z předešlých dvou dílů. Můžeme odemykat rozsáhlý strom schopností a získávat nové dovednosti. Stejně tak je zde mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Výraznou změnou oproti minulému dílu je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje. Lze se účastnit běžných šarvátek i krvavých dobíjení hradů a tvrzí. Ve světě se již nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní i výzbroje vylepšovat za pomoci surovin nebo magických run.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba šplhání, skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát lodě slouží primárně jako dopravní prostředek pro plavbu při pobřeží a ve vnitrozemí. Lze z nich ovšem provádět loupeživé nájezdy za účelem získání kořisti a taky zdrojů nezbytných pro vylepšování základny.
Kromě hlavní příběhové linky a vedlejších úkolů hra nabízí také další aktivity. Můžeme prozkoumávat staré hrobky, soutěžit v pití čí veršování, hledat podle map s indiciemi ukryté poklady, plnit různé výzvy nebo ve formě minihry stavět sloupy z kamenů zvané cairny.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Příběh základní hry dále rozšiřuje trojice expanzí. V prvním rozšíření s názvem Wrath of the Druids se Eivor vypraví do Irska navštívit dávno ztraceného bratrance Barida a ve druhém rozšíření The Siege of Paris bude čelit franskému králi Karlovi Tlustému. Třetí rozšíření Dawn of Ragnarök nás pro změnu v roli Odina vezme na výpravu do světů ze staroskandinávské mytologie.
Součástí základní hry je rovněž později přidané bezplatné DLC The Forgotten Saga, které přímo navazuje na rozšíření Dawn of Ragnarök. V tomto roguelite modu se znovu ujmeme postavy Odina a pokusíme se prosekat si svou cestu skrz ledový Niflheim, ponurou říši mrtvých.
Mimo příběh základní hry pak stojí DLC Discovery Tour - Viking Age, ve kterém je edukativním způsobem představená společnost v raně středověké Skandinávii a Anglii.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde se zhostíme role hrdiny nebo hrdinky. Tady je to Eivor z klanu Krkavců, přičemž volbu mezi mužskou a ženskou postavou je možné libovolně měnit i v průběhu hry. Rovněž účes, vousy či tetování hlavní postavy lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Po příchodu do Anglie je k dispozici i vlastní domovská základna, která také nabízí možnosti dalších úprav a vylepšení.
Ve hře se objevuje upravený RPG systém známý z předešlých dvou dílů. Můžeme odemykat rozsáhlý strom schopností a získávat nové dovednosti. Stejně tak je zde mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Výraznou změnou oproti minulému dílu je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje. Lze se účastnit běžných šarvátek i krvavých dobíjení hradů a tvrzí. Ve světě se již nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní i výzbroje vylepšovat za pomoci surovin nebo magických run.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba šplhání, skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát lodě slouží primárně jako dopravní prostředek pro plavbu při pobřeží a ve vnitrozemí. Lze z nich ovšem provádět loupeživé nájezdy za účelem získání kořisti a taky zdrojů nezbytných pro vylepšování základny.
Kromě hlavní příběhové linky a vedlejších úkolů hra nabízí také další aktivity. Můžeme prozkoumávat staré hrobky, soutěžit v pití čí veršování, hledat podle map s indiciemi ukryté poklady, plnit různé výzvy nebo ve formě minihry stavět sloupy z kamenů zvané cairny.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Příběh základní hry dále rozšiřuje trojice expanzí. V prvním rozšíření s názvem Wrath of the Druids se Eivor vypraví do Irska navštívit dávno ztraceného bratrance Barida a ve druhém rozšíření The Siege of Paris bude čelit franskému králi Karlovi Tlustému. Třetí rozšíření Dawn of Ragnarök nás pro změnu v roli Odina vezme na výpravu do světů ze staroskandinávské mytologie.
Součástí základní hry je rovněž později přidané bezplatné DLC The Forgotten Saga, které přímo navazuje na rozšíření Dawn of Ragnarök. V tomto roguelite modu se znovu ujmeme postavy Odina a pokusíme se prosekat si svou cestu skrz ledový Niflheim, ponurou říši mrtvých.
Mimo příběh základní hry pak stojí DLC Discovery Tour - Viking Age, ve kterém je edukativním způsobem představená společnost v raně středověké Skandinávii a Anglii.
Začátek dvanáctého dílu série Assassin's Creed nás tentokrát zavede do doby Vikingů léta Páně 872. Vikingové se v této době vydávají z Norska hledat svůj nový domov v Anglii. Hra se tedy odehrává jak na území Norska, tak i v rozlehlé oblasti Anglie, ve které jsou obsažena čtyři království: Mercia, East Anglia, Wessex a Northumbria.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde se zhostíme role hrdiny nebo hrdinky. Tady je to Eivor z klanu Krkavců, přičemž volbu mezi mužskou a ženskou postavou je možné libovolně měnit i v průběhu hry. Rovněž účes, vousy či tetování hlavní postavy lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Po příchodu do Anglie je k dispozici i vlastní domovská základna, která také nabízí možnosti dalších úprav a vylepšení.
Ve hře se objevuje upravený RPG systém známý z předešlých dvou dílů. Můžeme odemykat rozsáhlý strom schopností a získávat nové dovednosti. Stejně tak je zde mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Výraznou změnou oproti minulému dílu je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje. Lze se účastnit běžných šarvátek i krvavých dobývání hradů a tvrzí. Ve světě se již nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní i výzbroje vylepšovat za pomoci surovin nebo magických run.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba šplhání, skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát lodě slouží primárně jako dopravní prostředek pro plavbu při pobřeží a ve vnitrozemí. Lze z nich ovšem provádět loupeživé nájezdy za účelem získání kořisti a taky zdrojů nezbytných pro vylepšování základny.
Kromě hlavní příběhové linky a vedlejších úkolů hra nabízí také další aktivity. Můžeme prozkoumávat staré hrobky, soutěžit v pití čí veršování, hledat podle map s indiciemi ukryté poklady, plnit různé výzvy nebo ve formě minihry stavět sloupy z kamenů zvané cairny.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Příběh základní hry dále rozšiřuje trojice expanzí. V prvním rozšíření s názvem Wrath of the Druids se Eivor vypraví do Irska navštívit dávno ztraceného bratrance Barida a ve druhém rozšíření The Siege of Paris bude čelit franskému králi Karlovi Tlustému. Třetí rozšíření Dawn of Ragnarök nás pro změnu v roli Odina vezme na výpravu do světů ze staroskandinávské mytologie.
Součástí základní hry je rovněž později přidané bezplatné DLC The Forgotten Saga, které přímo navazuje na rozšíření Dawn of Ragnarök. V tomto roguelite modu se znovu ujmeme postavy Odina a pokusíme se prosekat si svou cestu skrz ledový Niflheim, ponurou říši mrtvých.
Mimo příběh základní hry pak stojí DLC Discovery Tour - Viking Age, ve kterém je edukativním způsobem představená společnost v raně středověké Skandinávii a Anglii.
Stejně jako v minulém díle Assassin's Creed: Odyssey, i zde se zhostíme role hrdiny nebo hrdinky. Tady je to Eivor z klanu Krkavců, přičemž volbu mezi mužskou a ženskou postavou je možné libovolně měnit i v průběhu hry. Rovněž účes, vousy či tetování hlavní postavy lze přizpůsobit dle vlastního vkusu. Po příchodu do Anglie je k dispozici i vlastní domovská základna, která také nabízí možnosti dalších úprav a vylepšení.
Ve hře se objevuje upravený RPG systém známý z předešlých dvou dílů. Můžeme odemykat rozsáhlý strom schopností a získávat nové dovednosti. Stejně tak je zde mytologie, která se v sérii hojně vyskytuje již léta. Výraznou změnou oproti minulému dílu je kompletně předělaný a především brutálnější způsob boje. Lze se účastnit běžných šarvátek i krvavých dobývání hradů a tvrzí. Ve světě se již nenachází nepřeberné množství zbraní s různými číselnými údaji, je ovšem možné dané typy zbraní i výzbroje vylepšovat za pomoci surovin nebo magických run.
Zůstává však zachována řada již známých prvků z minulých dílů. Nechybí tak třeba šplhání, skryté čepele nebo ptačí pomocník, tentokrát v podobě krkavce. Samozřejmostí je také přítomnost lodí, ovšem nelze očekávat námořní bitvy ve stylu, který započal již v díle Assassin's Creed III. Tentokrát lodě slouží primárně jako dopravní prostředek pro plavbu při pobřeží a ve vnitrozemí. Lze z nich ovšem provádět loupeživé nájezdy za účelem získání kořisti a taky zdrojů nezbytných pro vylepšování základny.
Kromě hlavní příběhové linky a vedlejších úkolů hra nabízí také další aktivity. Můžeme prozkoumávat staré hrobky, soutěžit v pití čí veršování, hledat podle map s indiciemi ukryté poklady, plnit různé výzvy nebo ve formě minihry stavět sloupy z kamenů zvané cairny.
Milovníky soundtracků jistě potěší i návrat skladatele nejznámějších kousků série, tedy Jespera Kyda. Toho doplňuje i se sérií spjatá skladatelka Sarah Schachner a trojici uzavírá Einar Selvik, známý ze seriálu Vikingové.
Příběh základní hry dále rozšiřuje trojice expanzí. V prvním rozšíření s názvem Wrath of the Druids se Eivor vypraví do Irska navštívit dávno ztraceného bratrance Barida a ve druhém rozšíření The Siege of Paris bude čelit franskému králi Karlovi Tlustému. Třetí rozšíření Dawn of Ragnarök nás pro změnu v roli Odina vezme na výpravu do světů ze staroskandinávské mytologie.
Součástí základní hry je rovněž později přidané bezplatné DLC The Forgotten Saga, které přímo navazuje na rozšíření Dawn of Ragnarök. V tomto roguelite modu se znovu ujmeme postavy Odina a pokusíme se prosekat si svou cestu skrz ledový Niflheim, ponurou říši mrtvých.
Mimo příběh základní hry pak stojí DLC Discovery Tour - Viking Age, ve kterém je edukativním způsobem představená společnost v raně středověké Skandinávii a Anglii.