Retro hratelnost ano, ale vůbec ne taková, jakou jsem očekával.
Více než cokoliv jiného Amid Evil připomíná staré akční plošinovky - velmi jednoduchá hratelnost, různé power upy, spousta skákání po plošinkách a manévrování po úzkých římsách a nepřátelé, jejichž umělá inteligence funguje na principu "vidím hráče -> běžím zabít hráče". Levely jsou přímočaré, komplexní level design ustupuje rychlosti a plynulosti zážitku (pád z výšky nezraňuje, ve vodě se postava netopí).
Spíše než na Heretic a Hexen jsem si při hraní vzpomněl na Hocus Pocus.
Více než cokoliv jiného Amid Evil připomíná staré akční plošinovky - velmi jednoduchá hratelnost, různé power upy, spousta skákání po plošinkách a manévrování po úzkých římsách a nepřátelé, jejichž umělá inteligence funguje na principu "vidím hráče -> běžím zabít hráče". Levely jsou přímočaré, komplexní level design ustupuje rychlosti a plynulosti zážitku (pád z výšky nezraňuje, ve vodě se postava netopí).
Spíše než na Heretic a Hexen jsem si při hraní vzpomněl na Hocus Pocus.
Pro: Hratelnost, Zbraňový arzenál, z větší části level design, vizuální stylizace, hudba.
Proti: Nevyvážený "soul mode", občas level design, design nepřátel.