Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@marwel (12.02.2012 16:25): Dead Space 2 mám i na PS3 a můžu říct, že to díky myšni není lehčí, na PC je ovládání jen o něco komfortnější (=v uživatelském smyslu slova), Dead Space na gamepadu není těžší, než s myší, je prostě neohrabané. Třeba takové to otočení na patě je tam kvůli pomalým páčkám.
Co je s gamepadem těžký, ač stále hratelné, to je Extraction, který by se měl ovládat s Move, které nemám, tak to jedu gamepadem. :)
marwel: Já bych řekl, že pokud hra hráče omezuje ve střílení (nebo celkově v ovladatelnosti), pak je to docela násilné donucení hráče používat i ty jiné prvky. Nicméně likvidací jiným způsobem než ustřílením se nemůže pyšnit každá hra, že? (ba naopak bych řekl, že jen minorita her může)

Ale neinvestují hráči tolik peněz do herních myší, klávesnicí a bůhví čeho všeho, aby se hra lépe ovládala? Nenadávají běžně hráči na špatnou ovladatelnost her? (ať už jakýchkoliv, tím nutně nemyslím konzolové porty;)). Pokud je pak herní "obtížnost", herní "variabilita" (tedy nucení hráče používat to či ono) založena pouze na blbém ovládání, tak to pro mě příliš košér řešení není. To s tím BG mi zrovna jako dobrý příklad nepřipadá. Aneb lépe... bavilo by tě hrát BG bez myši a pouze s klávesnicí? To samé platí o oldschool strategiích, které též to ovládání neměly zrovna dobře navržené (přinejmenším nepodporovaly klávesové zkratky a tak si hráč musel každou skupinku označit zvlášť, pokud ta strategie označování skupinek už vůbec podporovala), ale že by tím získávaly nějaký další rozměr bych netvrdil...
@Isair (12.02.2012 16:03): Nerekl jsem ze je hra zabavnejsi, protoze je tezsi (sle kdyz uz jsem u toho, nestezuje si vetsina PC hracu na to, ze jsou dnesni hry prilis jednoduche?), ale protoze hrace nenasilne primeje pouzivat vsechny dostupne moznoti, ktere hru delaji zabavnou. Kdyz nekterym hracum pripada zabavne hrat multiplayerove hry s aimbotem, je pak mozne asi uplne vsechno.

Predstav si treba tve oblibene BG a pridej si do hry jedno ultimatni kouzlo, ktere ze vsech souboju udela prochazku ruzovou zahradou. Zabavne? Mozna pro nekoho ano, ale pro me rozhodne ne.
marwel: Ono asi dost záleží na zvolené obtížnosti...

Nicméně dávat zásluhu gamepadu, jakožto zařízení, se kterým se hraje hůře, a proto je hra těžší a "zábavnější" je přinejmenším docela komické. Za chvíli nám tu snad někdo bude tlouct do hlavy, že hraním bez monitoru hra získá ještě další rozměr... a takové hraní na touchpadu musí být také celkem sranda.
@Fg (12.02.2012 15:17): To nerozprávanie bolo vysvetlené tým, že je rád, že vôbec žije. :D Ten oblek ho držal po kope a ešte k tomu mal poškodené pľúca. A to ,,Som Prorok" povedal Prorok, nie Alcatraz. :)
@RNDr. Gunár Pavel (12.02.2012 15:07): Nejspis ano. Dead Space 1 jsem dohral na klavensnici s mysi a dohral jsem ho pouze s vylepsenou rezackou, ktera vlastne prakticky druhy mod strelby nema (jen se meni osa rezani) a to bez problemu. Ted hraji Dead Space 2, pouzivam vsechny ctyri sloty se zbranemi a vsechny jejich mody strelby.

Hraji u pocitace, ale sedim u toho v kresle. Klavesnice a mys se z kresla ovladat neda. Na televizi bys predpokladam take koukal radsi z pracovni zidle u stolu?
původně jsem chtěl jít s hodnocením docela nízko, ale poslední +-čtvrtina hry byla dobrá, škoda, že toková nebyla celá hra...jinak s tím koncem se mohli trošku ještě víc vynasnažit

btw kde bylo řečeno, proč nemluví? ani na konci nic vysvětleno nebylo a zničehonic řekl "macho drsným" hlasem: Já jsem Prorok :D to mě pobavilo a nenásledovali ani titulky, no to je drzost
@marwel (12.02.2012 14:41): K Dead Space 1&2, to jsme asi oba hráli jiné hry. Já byl zbraně teda nucen střídat neustále a kinezí jsem sbíral různý tyče, abych si pro blížící se marast nechal co nejvíce střeliva (for close encounters:)

A pohodlí? Když si nezainvestuješ do sezení (pořádná židle, k tomu odpovídající stůl), pak ti může připadat nějaký pololeh-polosed pohodlnější, ale moment ty myslíš sedět u PC a držet se gamepadu. No na to je jen jedna rada, nehrát na nádobí z Tesca.
@RNDr. Gunár Pavel (12.02.2012 11:23): Ve skutecnosti to u modernich her casto zabavnejsi je, spousta her tim dostane jakoby dalsi rozmer. Uz jsem to rikal myslim nekde jinde. Napriklad v Dead Space si vystacis s dobrou muskou na mysi a nic te tak nenuti pouzivat kinezi, stazi, volit ruzne zbrane v ruznych situacich a pouzivat vzdy oba rezimy strelby. Jednoduse az s gamepadem zacina byt Dead Space survival hororem.

Ja jsem jen myslel, ze je pro me masochismus kdyz hrajes hru v takto extremnich podminkach jako hraje Fg BF3, ne ze je pro me masochismus samotne hrani na gamepadu.;-) Je to o zvyku a vkusu kazdeho hrace. Nekdo rad obetuje presnost za pohodli.
překvapivě teďka dobré, když se to nesnaží být "taktickou hrou", přímočará FPS a hned je to zábava(škoda, že tak nebyla celá hra), teď sem se dostal na ten ostrůvek, jak ste říkali, že je tam fajn stealth, už bude předpokládám +- konec?
@Fg (11.02.2012 15:48): Zalezi na hrach. Napriklad ted vychazejici Darkness 2 ma hodne dobre provedeny aim assist. Hrac nema vubec pocit, ze by mu hra pomahala pri mireni a presto dava headshoty jak na bezicim pase. Podobne treba Warhammer 40k Space Marine. Naopak hry, ktere maji dle meho spatne reseny aim assist je treba Bioshock. Takze skutecne zalezi na hrach, ktere hrac vyzkousi, zda se nauci mirit, nebo nenauci. Ja treba mam na gamepadu rozehrany Dead Space 2 a byt to na zacatku trochu haprovalo, ted uz si to davam v pohode.
@Indian (11.02.2012 14:58): Skôr by som povedal, že je to vec zvyku, alebo skôr trpezlivosti. Zo začiatku to síce ide ťažko (pamätám si, že mojich prvých 10 zásobníkov íšlo niekde úplne mimo), ale potom sa to spraví. Samozrejme s kombom klávesnica+myš sa to porovnávať nedá.
Myslím, že hra, ktorá ťa najlepšie pripraví na konzolvé FPS, je prvá Killzone. Žiadna pomoc pri mierení, nedajbože automatické mierenie. Proste len ty a tvoja búchačka :)
@Joke (11.02.2012 14:05): no já ji budu prodávat, tak ji můžeš koupit a já si ušetřím čas s nahazováním na aukro :)

tak dneska zase borec chodil s neviditelnou zbraní, pak se mi kluci zasekli o strom a už sem je neviděl :D

tak bugy bych ještě přešel, ale že je to tak strašně repetivní a nudné, to už ne, hratelnost taky pokulhává a graficky se mi líbí spíše BF3
awesome, tak jsem se propadl zemí a plaval pod pevninou asi po 3 minutách jsem to vzdal a hru musel vypnout, aby se to vrátilo do normálu, pak nestřílel raketomet, když jsem měl sundat gunship a AI je stále chybová, tohle je nejzabugovanější hra za poslední 2 roky, hmm tak teď to může leda klesat, zatím tam krom hudby není nic pozitivního :)