Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@KRoman47 (26.01.2012 12:51): Ano ,to souhlasím, hodnocení je na každém dle vlastního vkusu, ale většinou platí že ona veřejná hodnocení (recenze) jsou od toho aby hráčům říkala které hry kupovat a které ne. Já beru že Kristmeisterovi se to nějakým podivným způsobem může líbit a taky mu to neberu (ač to hodnocení nechápu). Ale taky on by měl stejně hledět na ty recenze kde tomu dávají menší hodnocení a akceptovat to.
Jinak vzhledem k tomu že takových recenzí je více, lze z nich celkem bezpečně odvodit k čemu má ona hra blíže, zda k bezvadné hře či ke hře která je velice špatná. Postal směřuje spíš k té špatné hře.

Bod 2- Ne, nejsme zase u toho, špatně jsi to pochopil, (mám pocit, jako by jsi v tom co píšu hledal zbytečně něco, co tam není, jen proto aby jsi mohl vyvolávat jakousi "hádku"- alepoň tak to na mne působí). Každopádně k věci- abych tě uvedl na pravou míru- Já neřekl že ta hra je špatná protože se líbí jen menší části publika a ne masám, říkám že ta hra je špatná a PROTO se líbí a bude se líbit jen pár lidem. A v tom je sakra velký rozdíl.

K dalšímu se nebudu vyjadřovat protože mám pocit že to už prostě vychází z něčeho o čem jsem nepsal (tedy z toho že jsi tošpatně pochopil).
BTW- inteligenci těch lidí jsem také pokud vím nehovořil (jen jsem napsal že se to může líbit jen nedospělým lidem-teenagerům a tp). Pokud ano, prosím ukaž mi kde jsem nějak znevažoval jejich inteligenci . A speciálně upozorňuji že věta ---- "To že tě obklopí třeba 10 mentálů není známka a důkaz jejich "inteligence" ale něčeho naprosto jiného"---- nebyla o lidech co tu hru hrají, ale o umělé "inteligenci" postav v té hře.
Tolik k tomu co jsi napsal.
@Giovanni Antonio Kekelli (26.01.2012 00:33): Hodnocení je na každém, jestli hodnotí dle jednotlivých prvků a nebo jak ho bavila. Já hodnotím hry tak něco mezi a filmy spíš tím druhým způsobem.

A už jsme zase u toho, tak se to líbí jen určité menšině, proto je to špatné? Protože se to nelíbí masám? Protože to nemá všude reklamu jako CoD. To jsou opravdu pádné argumenty a spíš to svědčí něco o tvé mentalitě, odsuzovat něčí inteligenci na základě toho, že se mu něco líbí (co tobě ne). Doufám, že dle tebe je tedy člověk jednoduchého střihu každý, komu se líbí hiphop, kdo se dívá na telenovely, kdo se zabývá sportovními auty, či zbraněmi, provozuje nějaký konkrétní sport...prostě vším, co se tobě znelíbí. Všichni jsme úplní hlupáci prostě, jen to řekni. =)
Tak Postal urcite neni pro kazdyho.
kristmeister :
Hral si dvojku ? Co kdyz to srovnas, naky prvky hratelnosti tam snad zachovany jsou ne ? :)
@Bodkin (26.01.2012 00:48): Takhle, abych mohl vynášet nějaké vlastní soudy musel bych to opravdu hrát sám. Zatím jsou to stále jen poznatky založené na sledování hry a na tom co mě říkali ti co to už hráli na vlastní kůži. Ale taky jsem myslel že to bude alespoň jako dvojka nebo i lepší (což byla pravda malá naděje) a to podle všeho není .

Technicky to zrovna není žádná sláva, o to smutnější je že to běží na source engine který je podle mého jeden z nejlepších enginů, jedno že je už poměrně starej . Kdyby se tomu tvůrci věnovali trochu víc, tak alespoň ty technický problémy mohli a měli vyřešit, protože ten engine ten potenciál prostě má, ale zase je to hezká ukázka toho že i na skvělém enginu lze udělat technicky špatná hra :B.
@Bodkin (26.01.2012 00:36): No, trojku zatím ne, ale už jsem měl tu "čest" ji vidět i na živo. To co jsem viděl rozhodně nebylo nic pěkného :). Prostě, předchozí Postal 2 jsem měl možnost ozkoušet a Postal 3 jsem nějakou dobu sledoval, a přijde mi že Postal 3 je v porovnání s 2kou značně horší, a to ani P2 nebyl nijaký extra trhák. A vlastně se mi to potvrzuje i při debatách s těmi cotrojku již hráli delší dobu. Zatím jsem krom Kristmeistera nenarazil na nikoho kdo by to vyloženě chválil.
@kristmeister (25.01.2012 23:18): Bezduchý, ubohý a primitivní humor se prostě každému nelíbí (spíš se líbí jen malému počtu lidí) stejně jako míra stejně ubohého násilí kterou Postal 3 překypuje, s tím se musíš smířit.

To že tě obklopí třeba 10 mentálů není známka a důkaz jejich "inteligence" ale něčeho naprosto jiného.

Nejlépe by se asi dalo říci že Postal 3 je primitivní hra jako celek, každičká její část je primitivní, a jediná její šance na úspěch jsou jen děti a pubertáci (takové občas podobné kraivny mohou bavit- jak dokázal třeba kristmeister) a nebo lidé velice jednoduchého "střihu". Ovšem, to zda zrovna tací lidé budou za hru platit je otázka.
@KRoman47 (26.01.2012 00:12): Potíž je v tom že dle dostupných informací to hodnocení k téhle hře celkem sedí, rozhodně mnohem víc než jí chválit do nebes a pak jí dát třeba 80-90 procent které jsou ve skutečnoti pro tuto hru naprosto nereálné.

Faktem totiž je že Postal 3 evidentně není nepodařený jen v pár bodech (tolik k tomu "na všem se dá něco najít") ale je nepodařený téměř ve všem a není důvod to ignorovat a napařit tomu vysokou známku.
Co bys chtěl po lidech, kteří se nechají ovlivňovat okolím a nejsou schopní si vytvořit vlastní názor. Spousta i když tvrdí opak, tak jen názory přejímá od ostatních. Sám jsem z takovýchto her vyrostl a už v tom nevidím takovou zábavu, ale pořád je neodsuzuji. Když bych chtěl, tak bych dokázal každou hru strhat tak, aby vypadala jako odpad, na všem se dá něco najít.
zabugovaný to neni, jen jednou mji to spadlo, jednou za 12 hodin....hratelný to je, však za chvíli uvidíte.....Postalovo chůze je krásně naanimovaná, jeho kabát za ním krásně vlaje a aspoň vypadá jako frajer....prostředí není stejné, pořád ste někde jinde....protivníci že se nekryjí?? Tak proč běhaj za ty zdi??? Se vy*rat?? Headshot jsem dal pokaždý a zas tak tupí nejsou, když vás jich obklopí třeba 10 a ukopou....a zbraně vás nenadchnou??? Ty jsou na tom právě to nejlepší......tak si říkám jestli to ONI vůbec hráli nebo taky sjížděli trailery a videorecenze
@kristmeister (24.01.2012 18:16): To můžeš, ale to je tak vše co s tím uděláš, Postal 3 je evidentně nepodařená hra, jak technicky tak hratelnostně + žumpový pubertální styl humoru (který dle mého ocení jen člověk v pubertálních letech, a to ještě jen horkotěžko).

Ty screeny krásně ukazují jak hroznou to má grafiku- třeba ohledně modelů postav.
kristmeister: Já bych ty dábery hodnotil tak na stejno. j Osama get pissed :D je tam toho spousta. Tak Running With Scissors udělali důstojné pokračovaní. Postalovská trilogie:)
Možná, že bude i nějaký datadisk nebo DLC. Nebo i Postal 4, ale když se to veme jaký má odstup 2 díl ke třetímu tak to dělá 8 let. Jestli to vyvíjeli celou dobu, nebo od jakého roku na tom začali dělat to netuším.
kristmeister: Někde sem četl, nevím jestli tady nebo jinde, že to má u nás vyjít česky. Tak bud si to koupím, nebo seženu češtinu a ještě to prubnu. A jinak eng dabing v Postal 3 je hodně povedený s kupou hlášek. :D
Když se to veme celkově, tak rok 2011 byl dost nabitý hlaškujích a drsných hrdinu ze staré školy.
Duke Nukem
Sam "Serious" Stone
Postal
Gray (Bulletstrom)
@GamerCZ (20.01.2012 20:41): já mám ruskou s eng patchem no =) ale tu eng už mám taky, ale to jsem si jen zkopčil dabing =) myslim že tu fartgun můžeš někde najít....je to někde před mexikem, takže hledej v barácích =) atd.
kristmeister: Jo fart gun. O tom zrovna taky píšu, že ji máš na zádech podobně jako vysavač. A nemám jí. Zbraně se dostávají automaticky po,před,mezi misi apod. ale na tyhle dvě sem nenarazil. Mám eng verzi 10gb. Tak měl si stěští, že si neměl žadné bugy.
kristmeister: Já sem neřekl, že vypadá škaredě. Grafika vypadá solidně, ale prostě graficky Mafii 2 řadím o pár levelu výše. A Ten koment nechej tak jak je. Nestojíš si za svojím názorem?:) řešit nějaké +,- takové blbosti by tu ani nemuseli být a absolutně to o ničem nevypovídá.
Zpět k Postalovi 3. To vím rozhodovaní mezi dobrem a zlem je na policejní stanici, tam sem vykosil všechny a stejně sem jezevce neměl a neměl sem ani tu zbran co máš na zádech jak vysavač. Proto se pravě ptám, nevím asi bugy nebo nějaký crap ve hře, jinak bych to měl oh UWE FUCKING BOLL :D. Ostatní zbraně bez problému.
Jinak to mám taky projete za zlo, ten konec byl epic. :D
jo provedl jsem editaci komentu.....jo a kdyžtak pište co se vám na tom komentu nelíbí, jen abych věděl (protože u pár lidí si myslim, že mam mínus jen kvůli tomu, jak jsem ke hře přišel anebo kvůli tomu že jsem tomu dal 95% i když podle ostatních je to blbost
@GamerCZ (20.01.2012 10:47): no, já to dneska donesl czKarlosovi a on povídal že graficky je to pěkný....jo a jezevce seženeš v misi kde se rozhoduješ na jakou stranu se přidáš....buďto ho získáš když pomůžeš ekologům anebo naopak poldům anebo když zabiješ úplně všechny osoby v budově
BTW-Tak mne napadá že celkově bych se při tvorbě hry hodně inspiroval třeba u Quest for glory+ slovanské pověsti a trocha vlastní invence. Z grafického hlediska bych třeba chtěl aby ve hře existovalo za deště bláto a to špinilo třeba zbroj té herní postavy. Ono se řekne že to je pitomost, ale já myslím že v případě atmosféry to udělá dost hodně, je totiž třeba hledět na ten celek jak to ve finále působí.
Tohle já mám promyšlený :D, třeba takovej průběh lesem za deště- v současnejch hrách je to hlubokej les a ono je tam za noci světla že by si knížku mohl číst. To já bych udělal aby tam byla tma, vysoká tráva, bláto a mlha , samosebou bych přidal i další efekty ale tohle je pro nákres situace. Myslím že by to působilo stokrát lépe a lze toho přitom dosáhnout čistě efekty.
@USER47 (19.01.2012 21:48): Tak ono nelze říci že by to nějak vadilo, ta "bezstylovost" to je koneckonců problém hodně her, ale potíž je že jsou hry u kterých by to člověk čekal tak nějak míň. A to zrovna podle mého (alespoň u mne) platí pro hry "z východu" . Ono vůbec, slovanské pověsti a báje jsou hodně nevyužité a nevypotřebované a je škoda že se tvůrci nějak více neinspirovali.

Každopádně, já jsem takovej že prostě hledím i na to jak působí vhled příšer a tak a prostě je těžké brát vážně hru kde kolem vás pobíhají chvílem příšery které jsou spíš k smíchu (u TW prostě obrovskej problém), a přiznejme si že (např.kostroun) co se šklebí prostě ty správné pocity nevyvolá.

Ale ano, barvy se daly přežít i když byly přehnané (stejně tak ten blur jak jsi psal) ale co mě vadilo na té hře nejvíc- ta hra byla plná grafických efektů, sice podařených, ale prostě nebyly využitý na správnejch místech. Ta mapa a prostředí byla díky tomu prostě bez atmosféry a stylu (byŤ to možná zní směšně) , třeba podívej, takovej šibeniční vrch (jedna lokace TW1). Tam si to přímo říkalo o to aby tvůrci ten vrch udělali správně temnej a tajemnej, a udělat to by nebylo dle mého nijak těžký, předně by se muselo zařídit to aby se na tom vrchu nestalo že by tam svítilo slunce jako všude jinde, přes efekt bych stáhl barvy a vedl to hodně tmavých (nebo naopak studených a vybledlých) odstínů, u země bych pak dal "mlhu" (ta by se dala použít i na víc místech, chyběla mě třeba v ranních hodinách nad vodními toky) a už by to bylo atmosféričtější.
Prostě mě u téhle (a popravdě né jen té) hry chybí ta atmosféra, technická stránka je skvělá ale je až neuvěřitelně nevyužitá, sem tam nějaká mlha nad vodní hladinou, utlumení světla v některých lokacích, víc tmy v nočních hodinách a správně "dřevní" zjevování démonů (v tom se mi vždy líbil třeba ten Quest for glory s tím jak se objevovaly duchové třeba na hřbitově :D, on celkově byl skvěle navrženej co do stylu) a příšer by udělalo s atmosférou nevídaný věci a myslím že herní dojem by se dost zlepšil.
Vzhled nepřátel mi nějak nevadil. Ani jsem si nevšiml, že by s nima bylo něco špatně. Jinak barviček bylo hodně, ale celkem se to hodilo k tomu prostředí.

Ale je pravda, že nepatrný poladění postproces efektů v configu je nutnost, zejména ty všemožný blury v základní verzi to dost kazej (mám dojem, že nějakej patch umožnil tyhle věci nastavovat i normálně ve hře).

Každopádně jsem téměř celou dobu hraní žasnul, jak to vypadá fantasticky a přitom to běží na mým jednojádrovým pentiu a ati hd3850. Kam se hrabe Skyrim.
@USER47 (19.01.2012 20:38): No, mě to přijde nadhodnocený TW2, graficky je to tedy dost slušný, ale celé to naráží na jeden obrovskej problém, a to ti tvůrci vůbec nemají vkus a neumějí udělat pořádně vypadajcí nepřátele, bylo to poznat už z TW1ky, nikde jinde jsem neviděl mračící se kostlivce (s podivným zlomyslným úsměvem) a zombie které vypadají spíš jako gorila stažená z kůže s divnou lebkou. To je prostě zlo a u té TW to děsně škodí. Přitom fakt potenciál by tam byl protože technicky ten engine umí evidentně hodně, i když musím uznat že je děs jak je tam vše "přesvětlené" a barevné. Chybí mi pořádné temné RPG, a TW je bohůžel jeho přesný opak. Dodnes nechápu co mají tvůrci (celkově) za problém že nejsou schopí udělat hru temnou, z opravdu hnusnými a stylovými nepřáteli bez přepálených barviček. To by bylo moje.
@kristmeister (19.01.2012 19:07): Jsem na straně pana Kekelliho. Kdyby byla řeč o příběhu, pak chápu, že z videjí člověk pozná prd, ale když jde zrovna o grafiku... Na posouzení kvality textur nebo modelů stačí i statické obrázky natož video.
@KRoman47 (19.01.2012 14:46): Tak to bych nesouhlasil že postavy jsou v GTA SA nejhůře udělané z celé série, jsou prakticky stejně škaredé jako tomu bylo v Vice City nebo GTA3 :).

Grafika Mafie 2 je mnohem lepší v těch nejdůležitějších bodech který určují celkový grafický dojem a o tom to je (zajímavé jak neustále operuješ jen s tou vodou). M2 má lepší textury, má lepší detailnější modely a prostě vše co ve hře vidíš neustále během hry. GTA4 má tak leda ty efekty a to ještě tak nějak na stejno s tou Mafii2.

Btw-Tak to já bych ti tu vyjmenoval pár her kde voda vypadá mnohem lépe, třeba mne napadá Crysis 1.
Pravda je taková, že designérsky a esteticky je i první Mafia lepší než všechna GTA dohromady, grafika negrafika.