Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

NateLogan: Tvůj příspěvek mi připoměl reklamu na Skyrim z letošní E3. Takovou reklamu na hru v ČR určitě nikdy neuvidíme :-)
Levelování je to poslední, co mě zajímá. Samozřejmě za předpokladu, že na unranked bude vše zpřístupněno.
Třeba Londýn je reklam na MW3, BF3 a Skyrim plný. Na Steamu je taky velká reklama na MW3.

Jinak ale MW3 má jak matchmaking z MW2, tak dedikované servery. Na těch dedikovaných ale není levelování.
Proto jsem CoD přestal hrát pátým dílem, kde byly ještě modtools a s tím promod. Prý je ten system stejný jako u MW2, to znamená, že nebudu moct jít na server jako třeba u BF/BC? Prostě nějaký automat rozháže hráče?

edit: To už vyšlo? Kde je nějaká reklama, masáž skrz internet tak jak tomu bylo u předchozích dílů? Jsem v šoku, myslel jsem, že to má vyjít později.
Tak to je fajn, většinou mě právě sundávali pomocí killstrike, hlavně ten sk píp Pave Low nebo Harrier Strike :-D
Jo, konfigurace serverů/her je hodně detailní, BF3 by se měl stydět. Lze i vypnout levelovací systém (tedy vše je přístupné všem). Jediná věc, která to fakt kazí, je to nenastavitelné FoV.
Viděl jsem video na YT, kde jde v nastavení serverů vypnout killstrike, perky, atd. proto o té hře uvažuji, zas by to bylo to staré CoD
Plusy:
- Je to CoD (tedy fajnová rychlá akce bez nutnosti kooperace)
- Hafo módů
- Geniální replay systém

Mínusy:
- Příšerné Field of View (kolem 60°), AA jen 4x a další drobnosti v grafice
- Privátní matche a dedikované servery neumožňují levelování
- Ranked matche pouze na bázi p2p
- Ne zcela odladěný síťový kód v ranked hrách
Plus CoD klasika, tedy zastaralá grafika, nemožnost změny výbavy tříd při hře, nezastavitelné kill-streaks, možná až moc krkolomný systém levelování a perků (oproti BO), body za asistence jsou skoro bezvýznamné.

Celkově to hodnotí jako dobrou hru, pokud dotyčnému nevadí ty Kill-Streaks, malé FoV, zdlouhavé levelování (dlouho je člověk v nevýhodě) a p2p pro ranked hry. Ovšem v jeho případě malé FoV tu hru zabíjí (u mě taky, stejně jako u MW2, kde jsem hrál jen singl a na konzoli).
Tuhle hru prostě miluju. Zatím je to fakt super zábava. Optimalizace jede krásně. Jen je potřeba si pohrát s kvalitou textur. Soubor "Config.cfg" si otevři pomocí poznámkového bloku a vyhledej text "r_imageQuality" (bez uvozovek).
Za tímto textem bude mezi uvozovkami číslo ... Číslo zmeň na hodnotu 4 (Nevím jestli je to maximální možné číslo).
Já s tím mám jisté zkušenosti z CoD. V CoD4 jsem používal 4 confg. , v každém byla jiná nastavení včetně FOV, záleželo jaká se hrála mapa. Měl jsem to nastavené na klávese + - a volil dle typu mapy. V CW to pomáhalo.
RedDwarf: Pravda, už z principu se musí obraz smrsknout, aby se vešel na obrazovku... :). Mi to nějak uniklo, pač já při štelování FoV nastavuji hodnoty vždy kolem těch 90°.
FoV je dobře řešený v OPF, jak se ti nehejbe zprvu celá obrazovka ale jenom kříž
Blíž nic není, jen toho vidíš míň :). S tím otáčením ale máš pravdu (pokud tedy daná hra neaplikuje zápornou akceleraci myši, což CoD naštěstí nedělá).
Na druhou stranu jsou objekty blíž k tobě, takže větší- lépe trefitelné. Jde o to, co komu sedne.
Rychlost otáčení vykompenzuješ DPi. S dnešníma 5600 "ani nehneš rukou"
Menší FoV znamená větší úsporu výkonu. To je hlavní důvod, proč se to používá.

U větších zejména širokoúhlých monitorů (či pokud člověk na to hledí hodně zblízka) je FoV menší jak 90° často zdrojem nevolnosti a namáhání oči. Plus člověk ve hře prd vidí a občas se o špatně orientuje.

PS: Změřit se to dá snadno - kolik obrazovek je potřeba k otočení se o 360°, pokud 4, je to přesně 90° :)
Jo, je to teď standardní praxe u většiny her. Menší FoV je vhodnej pro konzolovky, protože na TV se díváš z větší dálky...
////Humans have an almost 180-degree forward-facing horizontal field of view////
v realitě

ale zase vidím pořádně jen nějakých cca 90°, když se dívám dopředu, ne ? Těch 45° na každou stranu už je trochu rozmazaných.
Field of View, ne Fog of War :D. To házení tomahavků (pokud tu taky jsou) přes celou mapu nijak neovlivní.
Tak to si snad zahraji multiplayer i já a možná mě to nebude frustrovat, když mě někdo přes celou mapu killne...
MW3 pokračuje v tradici CoD a opět trochu snížila FoV... Kdo s tímto má problémy, tak pozor na to, nelze to nijak změnit (minimálně zatím).
Pánové, mé zkoumání z Youtube: nevíte někdo, jestli ČR bude ruskem okupována nebo se připojí k rusku? prostě jesli budeme hodný nebo zlý -> @czKarlos budeme pod okupací (v jiným traileru je jak vojáci voděj lidi s rukama nad hlavou na Karlově mostě)

A nezdá se vám, že se v poslední době herní vývojáři vybíjí na Paříži? V BF3 aromovka, tady to vypadá, že to ajfelofka neustojí...

http://www.youtube.com/watch?v=Z7xL5Tz7VUk&ob=av3e 0:53 - kampa?
WaW je trochu náročnější než MW, ale ne tak hrozně jako Blops. Právě tady u toho moc netuším, jak ten engine bude vypadat, protože samotný IW je překopaný a ještě do toho fušuje Sledgehammer.:/
Black Ops dělali Trayaerch... A jejich verze CoD enginu je snad jednou tak náročná než verze od IW, bez ohledu na grafické nastavení. To platí jak pro BO, tak pro oba Bondy (ten první navíc vypadá příšerně). WaW jsem nehrál, ale hádám, že situace bude podobná.
Já bych do toho i šel, ale nejdřív musím na warez verzi vyzkoušet, jak mi to pojede. Oba MW mi jely dobře, ale u Black Ops se můj hardware z nějakýho záhadnýho důvodu vůbec nechytal:/.
Wolverine: Schválně jsem si pouštěl všechny trailery - hledal jsem sebemenší náznaky Prahy a pak mě napadlo, že sou na Steamu vlastně screeny. Bum ho! byl tam :)
Bodkin: tak to jsem taky nějak přehlídl :-D
Stejně SP v MW3 bude nemastný neslaný, ale jsem zvědav, jak si vývojáři pohráli s misemi v Praze (a v "českých horách") a jak ji zpracovali. Ještě teď mám strašný vzpomínky na rusky mluvící ČSLA v SoF II :-)
czKarlos: Hmm... tak uvidíme. Jinak dobrý postřeh s tím nápisem (teda jestli sis toho všiml dříve bez toho, aniž by ti to někdo před tím řekl ;-) ), já bych si toho nápisu na tom screenu normálně snad ani nevšiml :-)