Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Že by to byla dobrá hra na mém bingo listu letos fakt není. Bylo by to cool. nejlepší hry jsou nejčastěji ty co z trailerů hejtím - Prey, Returnal, Nier Automata.
@jones1240 (13.10.2025 23:28): Dívám se na clan trailery na YouTube, a jsem celkem překvapen, protože to nevypadá špatně. Takže se umírněně přidávám k hajpu. Máš pravdu, že ta hudba navozuje solidní atmošku.
Já si stále říkám, že když se vydali tímto směrem, tak museli vědět co dělají.

Pokud se to za každý klan bude hrát trochu jinak a nebude rozdíl jen ve skillech, tak by to mohlo být fajn. Ale u toho combatu se musím smát.
@Cathan (13.10.2025 21:46): Já jsem popravdě spíše zvědavý na reakce hráčů. Tak nějak očekávám, že obecný názor bude ve stylu "je to ok jako hra, ale špatné jako pokračování Bloodlines". Je samozřejmě otázka, zda by se tohle mělo zohlednit (mělo) a myslím, že recenzenti budou v tomhle více shovívavější.
Musím přiznat, že jsem ve stádiu napjatého očekávání. Je vlastně fascinující, co se za posledních pár týdnů stalo. Moc lidí už nemělo nějak zvlášť vysoká očekávání, ale ta marketingová kampaň odvedla velmi slušný díl práce. Jsem zvědavý na první recenze.
Má to být vůbec RPG nebo akční adventura? Všimla jsem si, že xzone to má pod adventurami.
Rozhodl jsem se to milionu red flags navzdory risknout a objednat.
Přinejhorším budu mít aspoň hezkej steelbook :) Ale já furt živím naději že to bude když ne vyloženě Bloodlines successor, tak aspoň slušná akce s RPG prvky a zajímavou atmosférou. Trochu pomáhá že předchozí hra studia (Still Wakes the Deep) se mi fakt dost líbila. Doufám že pokud to bude kvalitní, tak se to i bude prodávat a ta značka opět okamžitě neumře, ale to je pravděpodobně bláhová naděje.
@SilentWolf (19.09.2025 09:02): Mně by vlastně ani nevadilo, že hra jde přímočařejším (či akčnějším) směrem. Spíš si říkám, aby věci jako parkour a combat nestály za vyliž, což by sálo, pun intented, když to má být majoritní náplň hry... a well, co tak porůznu čtu dojmy z dema, tak to nepůsobí, že by B2 v těchto ohledech excelovala
https://www.pcgamer.com/games/rpg/vampir ... -play-unfortunately/
@Tarhiel (18.09.2025 23:44): upíří beat 'em up.

@Sadako (19.09.2025 01:13): taková ta definice RPG alá Fallout/Starfield - můžete nepřátele vyhodit do vzduchu, nebo vyhodit od sebe, nebo k sobě, nebo je nechat vybouchnout, nebo nechat sebe vybouchnout, nebo je nechat ať se zabijí - můžete COKOLIV.
Vzpomínka na to jak u Starfieldu někdo opěvoval že můžu po nepříteli třeba hodit granát, že se originalitě meze nekladou.
@Tarhiel (18.09.2025 23:44): Podle všeho zůstaly pouze klanové disciplíny, které lze různě kombit (amalgam, co je ve V5). A vzhledem k tomu, že do začátku (jakože první věc, co tam udělá, LOL) Phyre zdiablerizuje malkaviánského detektiva, tak není vyloučeno, že bude mít by default i nějaké malkavianské.

@SilentWolf (18.09.2025 17:00): Údajně klan bude ovlivňovat reakce NPC, do jaké míry, to je samozřejmě úplně jiná otázka, já si myslím, že to bude prostě fluff, tj. že z toho úplně jiný průchod hrou jako v jedničce nevymlátíš.
@Zero (18.09.2025 15:25): to UI mě taky irituje, i ten odpornej arial font, zrovna původní Bloodlines mělo parádně vyřešený texty, jak se tam i fonty měnily na základě skillů. Ale jinak jo, pokud to bude takový upírsky laděný Dishonored, tak se na to celkem těším.
@Zero (18.09.2025 15:25): knihovny mají často generická UI, ale souboje jsou teda běžné asi jen u vás. :D

Mě by zajímalo co vlastně volba klanu ovlivní, když ze hry odstranili skoro vše včetně skillů apod..
@Cathan (17.09.2025 18:59): Rozhodně krok dobrým směrem, ale zároveň to tak trochu napovídá, že tuší průser, a tak se snaží víc nalákat.

@Paul (18.09.2025 10:23): Hehe, to "libraries of Prague" v 0:45 mě pobavilo, protože zrovna v jedné sedím. Nelíbí se mi to generické UI a spousty soubojů, ale jinak to vlastně vypadá vcelku ok.
Z traileru vidím, že tvorcovia napriek všetkým obavám nacítili ducha jednotky a nahliadli, že čo činilo z Bloodlines tak úchvatnú, atmosférickú, pohlcujúcu hru, ktorej scény sa vpálili všetkým, čo to hrali, do neurónov ako jedny z najnezabudnuteľnejších spomienok v dejinách videohier, je GORE A USEKNUTÉ HLAVY.

Preto sa to ostatne volá maškaráda, že, pretože upíri v danom univerze legendárne maskujú ľudí s hlavami za ľudí bezhlavých.
Já si jdu zahrát jedničku :) Zrovna jsem v TV viděl, že dávají opět Angela, to má tu atmošku občas dost podobnou... tak mě to na první díl docela navnadilo.
Tenhle výtvor si nezaslouží nic jinýho než totální propadák, aby všichni ty greedy vydavatelé pochopili, že se to nevyplatí.
@MickTheMage (19.08.2025 22:40): Však odpověď tvůrců na to, proč se to jmenuje Bloodlines 2, bylo že to chtělo vedení. Nezastávám nijak radikální názory na tuhle hru, ale je tu fakt nehezky vysoký počet červených vlajek.
Já so Bloodlines 2 určitě koupím, ale počkám si, až to bude v kompletní edici a ve slevě. :-)
Vypadá to dost fádně - jako hra vytvořená managementem a AI. Ty klany zamknuté za DLC tomu jen nasazují korunu.

A vůbec nejsem překvapený; pokud by nestačily ty předchozí indicie (oznámení v roce 2019, vyhazov původních tvůrců), tak každý, kdo sledoval vývoj okolo Cities: Skylines 2 a má všech pět pohromadě, chápe, že Paradox je dnes příšerný publisher. Takový EA-wannabe, který má ve vlastnictví několik skvělých značek, nehorázně dojí těch pár starších trvalých titulů skrze nekonečný zástup DLC, ale když má vyprodukovat něco nového, tak je naprosto neschopný a jde nakonec jen o cash grab. Zaplatit za tohle plnou cenu (nebo to ještě dokonce předobjednat) je ekvivalentem procházky centrem Prahy s tisícovkou koukající ze zadní kapsy od kalhot. Nulová reflexe a neznalost hodnoty peněz. Snažím se být a většinou snad jsem na straně spotřebitelů, ale tady nemám žádné sympatie; už jen proto, že každý jouda, co si to koupí, tím jen podpoří žalostný stav, ve kterém se herní průmysl nachází.
@MickTheMage (19.08.2025 22:40): Auvajs, mně až po přečtení toho článku došlo, že to je V5, když tam vidím Banu Haqim, LOL. A teda mít dva klany z šesti schované v DLC, to je taky velmi zajímavé rozhodnutí, ngl. Na druhou stranu, podle popisu technického stavu to zatím nemusím řešit, tahle legrácka nepůsobí, že by ji můj poněkdu archivnější stroj utáhl.
Mno, co som si cital teraz dojmy na games, tak rozmyslam preco sa to vlastne vola Bloodlines 2, ked to vyzera (po hratelnostnej stranke) na uplne inu hru :(
@Fritol (19.08.2025 21:52): Překvapivé, že to fakt vyjde. Po všech těch turbulencích vůbec netuším, co od toho čekat. Pokračování Bloodlines určitě ne, to je jasné. Jestli snad aspoň trochu dobrou hru, to se uvidí. Ale jako u všech nových her tomu dám šanci tak možná rok po vydání, až budou vyřešené bugy a vydané DLC.

Podle traileru vypadají některé exteriéry celkem pěkně, ale jinak úplně klasická bezduchá grafika jako kterákoliv jiná novější hra.
@Flowerpot (01.02.2024 14:50): zrovna Blizzard se ale po Reforged aspoň trochu poučil a vyšvihl přes Vicarious Visions špičkovej remaster D2 Resurrected, kterej je všechno co mělo Reforged bejt. Občas se i korporát může poučit..
@Adieu (01.02.2024 13:35): Predaj povrazu, na ktorých ich potom obesíš, poznáš to. To je nič proti ničomu. Ale šlo samozrejme o nadsádzku, ktorá má akurát artikulovať to, že civím nad blbosťou rozhodnutí a exekúcie u mnohých high-level projektov, kde tá odtrhnutosť nejakých tých suits od reality gejmerov je mind-blowing. (Viď napr. ten Warcraft Reforged, máme tu jednu z najmilovanejších a najpopulárnejších hier vôbec, doslova jediné, čo stačí, je to taď nejakému kvalitnému štúdiu a dostatočný čas, aby to len vymazlilo a graficky aktualizovalo, a bum, zalejeme tú fanúšickú lásku a môžu si sypať dukáty do kapies ďalšiu dekádu, a oni si namiesto toho proste si nechajú takýto silný brand a povesť zničiť, čo je u takého zlatého vajca fakt spektakulárny výkon. GTA remastery to isté.)

A zrovna "zlé korporáty" trope, ktorý tak organicky náleží kyberpunku, by musel byť do Maškarády fakt citlivo všitý - napr. ako proste súčasná dobová podoba prastarých upírskych mocenských hierarchií, kde dáva zmysel, že kde kedysi puppetmasterovali za chrbtami aristokratických kruhov, tak teraz by boli súčasťou nejakých korporátnych boards. Aby to nebolo prvoplánové lepenie agendy (jedno akej) na dielo, s ktorým to vnútorne nijak neladí. Ale to je všetko beztak už jedno.
@Flowerpot (01.02.2024 12:04): Jinak co si vzpomínám, tak s Mitsodovou prací si developerské studio zřejmě vytřelo zadek, protože jej pravděpodobně chtělo použít jen k marketingu. Měli asi úplně jinou autorskou vizi (nebo dojem, že ji chápou lépe), kterou ostatně od začátku stříleli do médií, tj. inspirace Seattlem, progresivní náhled na sociální problémy, zlé korporáty apod. Tudíž nejsem si jist, jestli krach tohoto projektu tak úplně tkví v iracionalitě kapitalismu...

Ačkoliv ano, tkví, protože dát ten projekt onomu studiu nýmandů a writerce, co se proslavila leda tak banem Hotline Miami 2 tušímže v Austrálii nebo na Zélandu, to mi přijde dost šílený, a jediným logickým vysvětlením je pro mě nepotismus nebo kvalitní orálek. Co bych dal za to, abych viděl výraz prověřujícího programátora, kterého musel tehdy jistě Paradox vyslat, aby zjistil, cože jim studio za všechny ty prachy odvedlo za práci. :D
Kdyby jste tam měli v tom rozhovoru parkrát pět nebo šest odpovědí co lze zvolit a krvesaj se proběhnul po temné ulici s neony a vše jinak zůstalo tak jak je, tak by jste ječeli radostí :D
@Sadako (01.02.2024 11:45): Naprostý souhlas, gameplay působí jako random fps sračka pro playstation (smrt zpomalovačkám!), doporučuji také povšimnout si onoho "feedingu" upíra, který trvá asi tak půl vteřiny ve slow motion, aby se reelisté neunudili. :D

Stejně tak se musím souhlasně pochechtávat u reakce Bellerofonta, to jsou texty fakt jak z nějaké AI, kterou chudáka krmili výhradně wattpadem. :D A rovněž mi u her nejde ani zdaleka v první řadě o grafiku, ale MCZ správně podotknul, že jde přece o art direction, kterého se této hře evidentně krutě nedostává. Skutečně nevzbuzuje žádnou důvěru, když existuje řada projektů, kde jediný člověk dovede v Unreal Enginu vytvořit zázraky, a tady tohle má být profi produkt, kde grafici nezvládají ani své základní nástroje.

Je to podle mě zřejmý velký špatný, ale to jsem od VTMB2 čekal už přesně od první prezentace, tudíž jsem nikdy nemohl být moc zklamaný ani překvapený.
@Sadako (01.02.2024 11:45): Spôsob, akým si veľké zvieratá na manažeských miestach splachujú tak lukratívne značky s tak sľubným nábehom (máme na to Mitsodu, oh yeah! až na to, že ho potom vyhodíme, lebo si sme to vyveštili z nastrihaných hexagramov z Wall Street Journal, pretože iný dôvod zjavne nebol furt prezradený), pre mňa ostáva jedným z najlepších argumentov proti racionalite kapitalizmu.

Jako človek fakt civí a nechápe, na čo tú licenciu vôbec kupovali.
Extended Gameplay Reveal (delší verze scény z traileru + nějaké dev kecy okolo)
Vypadá to hrůzostrašně. Mně by bylo nakonec celkem jedno, že se z Bloodlines 2 stane +/- FPS, co má s prvním dílem společný pouze název a setting, ale ten combat působí nudně a neohrabaně, also tohle studio nemá zrovna zkušenosti s akčními hrami. Grafika je hodně špatný vtip a ty dialogy jsou jak z kanadsko-německého TV filmu z 90. let. Vidím šanci maximálně na to, že to bude tak zábavně špatné, že bude stát za to podívat se na gameplay nějakého streamera.
@MCZ (01.02.2024 04:47): Já s tím souhlasím, ale jelikož jsem schopný v pohodě hrát zmíněný Archolos nebo teď se zaťatými zuby i umělohmotný New Vegas, tak co se grafických nedodělků týče, dokážu být velmi, opravdu velmi tolerantní.
Spíš tam ze mě trochý dýchla atmosféra předchozího dílu, tak to ve mně vzbudilo kousek naděje, byť to tedy bude co se možností týče osekané (@Paul (31.01.2024 21:47) ).