@watchOut (22.01.2024 21:43): Jo to budeš :), leda něco najít na Nexusu jako volnou modifikaci, ale to ti moc neporadím.
Diskuze
@Charllize (22.01.2024 18:44): Mám právě jen 2011 verzi bez čehokoliv, ani Dragonborn.
Znamená to, že budu muset přežít bez přežití?
Znamená to, že budu muset přežít bez přežití?
Trolla jsem sice ještě neporazil nebo neobešel, ale už jsem dokončil další questy a je to fakt bomba na Switchi. Používáte návody nebo jedete bez ? Já jsem musel dohledat komu odevzdat golden claw a kde začít quest pro vstup do tý legie. Možná jsem jen dával při zadávání q málo pozor. Ale ani v jednom případě jsem nevěděl, kam jít na mapě a musel dohledávat na netu.
@watchOut (22.01.2024 18:39): Je přímo ve hře pokud mas special nebo anniversary edici. V původní 2011 verzi to není. Jen si ho myslím musíš stáhnout skrz creation club.
Hola, díky za zajímavou diskusi! Díky ní jsem se konečně po letech neurčitého pocitu, že bych si Skyrim rád (znovu) zahrál, konečně rozhoupal, nainstaloval pár grafických modů a SkyUI a začal hrát. Za stealth archera...
Je to dobré jako tehdy! Jak se prosím jmenuje ten nutný survival mod?
Je to dobré jako tehdy! Jak se prosím jmenuje ten nutný survival mod?
@Charllize (20.01.2024 14:56): Největším cheesováním je hrát stealth archera.
@Charllize (20.01.2024 16:59): No naopak - celou hru jsem měl smithing a zbroje z něj za úplně k hovnu věc, pak jsem zjistil že se to dá přes ten nákup materiálů krásně rychle vymaxovat a zneužít k levelování, a pak jsem naopak měl rychle skrze to (a enchanting) ty nejlepší věci že jsem snad skoro nic jiného co jsem našel nepoužíval.
@AlieN (20.01.2024 16:55): Naopak to domyšlený je. V rámci té svobody co se snaží preferovat. Sám vidíš i teď jaká diverze v tom je. Jaký si to uděláš takový to máš :)
Třeba ten craft je zajímavý když využíváš jen zdroje co najdeš a natežíš. Krásně se to pak rozprostře progresem hrou a vybízí to i k větší exploraci. Já vím ze to někdo nechápe ale je to v kostce to samý jako když cíleně hraješ v crpg zlou postavu skrz rozhovory a evidentně máš o jiný možnosti :)
Třeba ten craft je zajímavý když využíváš jen zdroje co najdeš a natežíš. Krásně se to pak rozprostře progresem hrou a vybízí to i k větší exploraci. Já vím ze to někdo nechápe ale je to v kostce to samý jako když cíleně hraješ v crpg zlou postavu skrz rozhovory a evidentně máš o jiný možnosti :)
@Charllize (20.01.2024 16:51): Tak to neříkám, jako celek ta hra není úplně špatná, to jen ten leveling systém měla Bethesda vždycky dost nedomyšlený a snadno nabouratelný, Skyrim není vyjímka.
A "takhle se to hrát nemá" je debilní argument, ta hra je evidentně vymyšlená tak aby se to tak hrát dalo. Jsou hry kde je crafting normální častí gameplay která hru dokáže podpořit, vzpomínám jak mě bavilo třeba vydělávat si výrobou lektvarů z nakoupených surovin v Shadows over Riva. A světe div se, tu hru to nerozbilo ;)
Ale kéž by tohle byl jediný problém Skyrimu :D Jak jsem psal, Morrowind se dal rozbít podobně ještě mnohem víc, ale stejně je to lepší hra.
A "takhle se to hrát nemá" je debilní argument, ta hra je evidentně vymyšlená tak aby se to tak hrát dalo. Jsou hry kde je crafting normální častí gameplay která hru dokáže podpořit, vzpomínám jak mě bavilo třeba vydělávat si výrobou lektvarů z nakoupených surovin v Shadows over Riva. A světe div se, tu hru to nerozbilo ;)
Ale kéž by tohle byl jediný problém Skyrimu :D Jak jsem psal, Morrowind se dal rozbít podobně ještě mnohem víc, ale stejně je to lepší hra.
@AlieN (20.01.2024 16:48): No já jen aby bylo jasno že tyhle pokusy o to ze to je hloupoučká hra u mně neprojdou, jako :)
A takhle se to hrát nemá, to pak není divu ze te to nebavi když hodinu klikáš jak šulin výrobu :D
A takhle se to hrát nemá, to pak není divu ze te to nebavi když hodinu klikáš jak šulin výrobu :D
@Charllize (20.01.2024 15:54): Však už jsem ti říkal že jsem nedělal dýky, ale kvalitnější věci co dávají víc. A mám pocit že krom čekání taky fast travel mezi několika obchodníky. Už si to moc nepamatuju, nedělal jsem z toho nějakou vědu - prostě když jsem chtěl build s určitými perky, tak jsem si na něj rychle vyrobil dostatek levelů ;)
@AlieN (20.01.2024 15:44): Ok. Takže kovářka má 20 kusů matroše a potřebuješ 2400 kusů. Takže davas Wait 24 hodin 120x za půl hodiny? Hele jenom 120 24h waitů zabere víc. Když ty časový odhady trochu natáhneš tak tomu uvěřím. V případě dostatku peněz a vzhledem k celýmu procesu spiš pár hodin. A ze začátku hry nemožné, pac nemáš peníze :)
Kdysi to možná šlo jelikož se to zvyšovalo počtem vyrobených věci a na lvl 100 v kovářství stacilo třeba udělat 400 dýk. Teď se to zvyšuje kvalitou předmětu a ne počtem.
Kdysi to možná šlo jelikož se to zvyšovalo počtem vyrobených věci a na lvl 100 v kovářství stacilo třeba udělat 400 dýk. Teď se to zvyšuje kvalitou předmětu a ne počtem.
@Charllize (20.01.2024 15:36): Peníze nejsou ve hře žádný problém a jak píšu, prostě můžeš dát wait dokud ten materiál zase nemají.
@Charllize (20.01.2024 15:36): Mody které jsem měl tohle neovlivňovaly.
Každopádně i tak byl Skyrim v tomhle velké zlepšení od Morrowindu, tam to ultrarychlé zlepšování postavy bylo hrozné a dokázalo hru úplně rozbít. Bethesda, no :D
Každopádně i tak byl Skyrim v tomhle velké zlepšení od Morrowindu, tam to ultrarychlé zlepšování postavy bylo hrozné a dokázalo hru úplně rozbít. Bethesda, no :D
@AlieN (20.01.2024 15:34): To by mne zajímalo jak. Pomoci modů? :)
Protoze na lvl 100 v kovářství je teď třeba udělat 2400 dýk třeba. Nejlíp vycházejí zlatý prsteny ale tam potřebuješ materiál za majlant a jak jsem psal ty zásoby jsou omezené a vyžaduje to čas aby je zas obchodníci měli nebo šli natezit.
Protoze na lvl 100 v kovářství je teď třeba udělat 2400 dýk třeba. Nejlíp vycházejí zlatý prsteny ale tam potřebuješ materiál za majlant a jak jsem psal ty zásoby jsou omezené a vyžaduje to čas aby je zas obchodníci měli nebo šli natezit.
@Charllize (20.01.2024 15:03): lvl 100 v kovářství, to se blíží spíš té půlhodině. Nakoupit materiál, vyrobit gear, prodat, počkat než se obchodníkovi obnoví materiál, nakoupit... etc. On to není cheese, ale herní mechaniky samozřejmě. Ale hloupá, rozbíjí ten systém průběžmého progressu - proto je lepší že se Bethesda poučila a přišla s těmi featy.
@AlieN (20.01.2024 15:00): Jako co? Udělat lvl 100 v kovářství nebo lvl 100 postavy? :)
@Charllize (20.01.2024 14:56): Půl hodiny ne, je to možná tak na odpoledne nebo dvě? ;)
@AlieN (20.01.2024 14:35): No, vždyť Jo, tak to funguje, vyrábíš věci a tím to zvyšuješ, nevím proč tomu někdo říká cheesovat. A nic na čem uděláš lvl 100 postavy za půl hodiny to fakt není :)
Cheesovaní je spiš když se někde někdo hodí do sneak pozice a nemůže bylo objeven a zvyšuje skill tím ze to nechá běžet a jde spát :)
Cheesovaní je spiš když se někde někdo hodí do sneak pozice a nemůže bylo objeven a zvyšuje skill tím ze to nechá běžet a jde spát :)
Mne prišlo, že cez enchanting sa dá tiež rychlo levelovať.
@Charllize (20.01.2024 12:59): Co si vzpomínám tak je to velmi snadné a rychlé, ke konci jsem si tím vytáhl level snad na max. Ale nedělal jsem dýky, byly to myslím hlavně luky a šperky.
@Gordon (20.01.2024 02:44): Tak cheesovat. Ono na ty dýky potřebuješ materiál a ten musíš nasbírat nebo koupit což je kusově a časově omezené. A jelikož třeba od 40 úrovně kovářství jich na postup o jednu úroveň musíš udělat třeba 30 a to se stále dál zvyšuje, zas tak rychlý postup to fakt není. Na začátku se na tom pár levelu rychle udělat dá, to jo :)
@Charllize (19.01.2024 21:17): Tak vím, že tím jdou cheesovat levely vyráběním železných dýk...
@Gordon (19.01.2024 18:58): Záleží na obtížnosti s tím craftem.
@Kubino (19.01.2024 19:58): Dobrý je od každýho něco. :-)
@Jarda z Obyčtova (19.01.2024 19:01): Jak říká kolega, můžeš ho obejít, ale pokud jsi pro akčnější přístup, můžeš to udělat přesně jak jsi psal. Tedy jít plnit jiné úkoly a vrátit se, až budeš silnější :-)
@Gordon (19.01.2024 18:58): Ok zkusím to díky. Já jsem si taky říkal. Když tě chválí, že jsi zabil draka zatímco ses jenom díval. Takovým tempem to přece musí jít i dál.
@Jarda z Obyčtova (19.01.2024 18:47): Ah ano, troll z Hrothgaru, zhouba všech drakobijců... :-)
Můžeš ho obejít, proplížit se. Crafting není duležitý.
Můžeš ho obejít, proplížit se. Crafting není duležitý.
Je výroba zbraní atd. důležitá součást hry ? Mám za úkol vyjít na nějakou horu a tam v cesťe nějakej troll nebo co to je. Po třech ranách je po mě a sám mu ubírám strašně málo. Nebo to chce dát ten quest zatím stranou a vrátit se tam až později ? Až budu např. vyšší level plněním dalších úkolů ?
@Charllize (12.01.2024 15:26): Víš, že trolím. :)
@Charllize (12.01.2024 15:26): Ona je vůbec škoda, že těch fantasy FPS RPG není víc. Moc se jich neurodí. Těším se na Avowed, to by mohlo zase na chvíli zaplacnout prázdný místo :)
@Charllize (12.01.2024 16:07): Chybu děláš, Enderal za to opravdu stojí.
@Charllize (12.01.2024 16:07): Chybu děláš, Enderal za to opravdu stojí.
@Paul (12.01.2024 15:47): Tak totálních konverzí TES her je vícero, už od Morrowindu. Možnost to je, když někdo chce něco TES like. Pro mně to ovšem není, důvody rozebírat nebudeme :)
@Charllize (12.01.2024 12:44): je to trochu cheat, protože běží na enginu Skyrimu, ale Enderal existuje a je lepší :)
V podstatě zachovává to dobrý ze Skyrimu, a to méně dobrý dělá mnohem lépe (příběh, postavy, design dungeonů a explorace).
V podstatě zachovává to dobrý ze Skyrimu, a to méně dobrý dělá mnohem lépe (příběh, postavy, design dungeonů a explorace).
@strejdafido (12.01.2024 14:29): Ani ne. Pro TES je stěžejní ten fps pohled a odkaz na klasické dungeony kterých tam je vždy plno. Gothic ani Elex na tomhle nestaví. Podobnost tam samo nějaká je ale to jde napasovat na skoro všechny rpg.
@Dunemaster (12.01.2024 15:17): Jdi se vycpat :)
@Dunemaster (12.01.2024 15:17): Jdi se vycpat :)
Já si myslím, že bychom prvně měli si říct, co je to RPG, co je jeho definice.
@Charllize (12.01.2024 12:44): A co Gothic, Elex?
@SilentWolf (12.01.2024 08:16): Survival je teď pevná součást hry a každý kdo má speciál nebo anniversary edici ho tam má. Jde vypnout/zapnout v options. Pro plno lidi bude u nej největší problém že v něm není fast travel, ale to je taky fajn věc jelikož fast travel ve Skyrimu skoro totálně zabijí ty desítky náhodných věci co se po cestě někam můžou stát a kolikrát jde fakt o dost zábavný a zajímavý věci.
Souboják na blízko je trochu clunky ale zas tragédie to není. Kouzlení a luk jsou ale o dost lip udělaný. Prostě jak jsem už říkal několikrát survival+vyšší obtiznost = lepší hra. A hra podobného stylu z fantasy prostředí stále jiná/lepší neexistuje.
Souboják na blízko je trochu clunky ale zas tragédie to není. Kouzlení a luk jsou ale o dost lip udělaný. Prostě jak jsem už říkal několikrát survival+vyšší obtiznost = lepší hra. A hra podobného stylu z fantasy prostředí stále jiná/lepší neexistuje.
@SilentWolf (11.01.2024 21:07): Ono to funguje nasledujúcim spôsobom:
1. scaling loot - tam, kde má hra naprogramované, že je random loot sa scaluje. Scaling je ešte rozdelený niekedy na typ lokácie a nepriateľov, aby sa nestávali také tie diabloviny, že z medveda vypadne daedrické kladivo.
2. pevne definovaný loot - sú miesta, kde má hra naprogramovaný pevne definovaný loot bez ohľadu na scaling
3. crafting - ignoruje akýkoľvek scaling
1. scaling loot - tam, kde má hra naprogramované, že je random loot sa scaluje. Scaling je ešte rozdelený niekedy na typ lokácie a nepriateľov, aby sa nestávali také tie diabloviny, že z medveda vypadne daedrické kladivo.
2. pevne definovaný loot - sú miesta, kde má hra naprogramovaný pevne definovaný loot bez ohľadu na scaling
3. crafting - ignoruje akýkoľvek scaling
@Charllize (11.01.2024 21:55): Survival co tak koukám vyšel do Skyrimu 6 let po vydání hry. Tak asi nemůže být řeč o tom, že to tak bylo zamýšleno a asi to nemůže být bráno v potaz v diskuzi o Skyrimu který mnozí hráli při vydání. Oblivion taky nehodnotím podle modifikace OOO, která jej taky trochu zachránila a hra byla težší.
Vtipné je že se nepoučili a ve Starfieldu ty nejextrémnější podmínky na planetách vyústí v kašlání postavy a rychlejší spotřebu staminy. :-D prostě to be finished..by modders.
Ale ten Survival mé zajímá. Jen se v dnešní době nejsem schopen přenést přes ten souboják. To už bych se z nostalgie vrátil do Oblivionu - tam je to větší srdcovka.
Vtipné je že se nepoučili a ve Starfieldu ty nejextrémnější podmínky na planetách vyústí v kašlání postavy a rychlejší spotřebu staminy. :-D prostě to be finished..by modders.
Ale ten Survival mé zajímá. Jen se v dnešní době nejsem schopen přenést přes ten souboják. To už bych se z nostalgie vrátil do Oblivionu - tam je to větší srdcovka.
@AlieN (11.01.2024 23:04): A stačilo !
@Charllize (11.01.2024 21:55): "TES hry jsou o tom jaký si to uděláš takový to máš"
No vidíš, já věděl že to modding scénu taky začneš milovat :D
No vidíš, já věděl že to modding scénu taky začneš milovat :D
@AlieN (11.01.2024 21:46): Ano Todd udělal chybu ze hra neměla survival už v základu 2011 a měla nastavitelnou obtiznost. Kdyby byla na pevno něco mezi master a Legendary hra by sice neprodala 40 mega ale měla by lepší pověst. A ještě jedno říkám, TES hry jsou o tom jaký si to uděláš takový to máš, bohužel dost lidi to neumí. Tudíž ten challenge tam může být nyní velký, stačí jen chtit a mít jistou herní sebekázeň. Můžu ti zaručit ze na Legendary plus Survival většina lidi nedojde ani do Vorařova :)
To si děláš srandu ne? Vždyť když si tu hůl bral má to tam napsaný k čemu je. A jasne ze drak chcipne, je to ukol a jdeš tam s tema straznejma, to tam mají stát a koukat? Lidi jsou proste debilové a vůbec by to neměli hrát když nezvládnou základní věci. Tohle nemá designem co dělat. Co by za to jiný Ai ve hrách dali kdyby uměli sundat draka. To je už moc na mně, debil absolutně neví co dělá a je to chyba hry :D
To si děláš srandu ne? Vždyť když si tu hůl bral má to tam napsaný k čemu je. A jasne ze drak chcipne, je to ukol a jdeš tam s tema straznejma, to tam mají stát a koukat? Lidi jsou proste debilové a vůbec by to neměli hrát když nezvládnou základní věci. Tohle nemá designem co dělat. Co by za to jiný Ai ve hrách dali kdyby uměli sundat draka. To je už moc na mně, debil absolutně neví co dělá a je to chyba hry :D
@Charllize (11.01.2024 21:08): No pořád je to docela hrozný, ale už tak nějak hratelně. Vanila Oblivion hratelný nebyl.
Ale jak píše SilentWolf, Skyrim nemá a nemáže představovat challenge dokud si ji tam schválně nevyrobíš, je to hra pro děcka.
@Charllize (11.01.2024 20:22): Tahle výtka platí o jakékoli komplexnější hře a u většiny teda ještě mnohem víc než u Skyrimu. Jenže součástí kvalit hry je jestli tě dokáže dost přitáhnout i k těm složitějším mechanikám a naučit tě je - což tady je fail Skyrimu jednoznačně, když nepozná že nedělá damage protože hra se v klidu odehraje i bez něj, tak z toho přece nemůžeš vinit hráče, to je prostě blbý design.
Ale jak píše SilentWolf, Skyrim nemá a nemáže představovat challenge dokud si ji tam schválně nevyrobíš, je to hra pro děcka.
@Charllize (11.01.2024 20:22): Tahle výtka platí o jakékoli komplexnější hře a u většiny teda ještě mnohem víc než u Skyrimu. Jenže součástí kvalit hry je jestli tě dokáže dost přitáhnout i k těm složitějším mechanikám a naučit tě je - což tady je fail Skyrimu jednoznačně, když nepozná že nedělá damage protože hra se v klidu odehraje i bez něj, tak z toho přece nemůžeš vinit hráče, to je prostě blbý design.
@SilentWolf (11.01.2024 21:07): Ve Skyrimu to tak určitě není. Můžeš mít klidně ebony vybavení na lvl 1 když víš co a jak. Craft, pevne daný loot na určitých místech a nepřátele určití co mají pevnou výbavu celou hru. Celou hru tam mas bandity v kožkách a i jejich leadeři většinou nejdou dál jak na steel nebo orčí armor. Ale samo par nepřátel tak jak píšeš funguje taky. Velmi se v tomhle poučili z Oblivionu kde tohle bylo hrozný.
@Charllize (11.01.2024 21:06): jakože není pravda že jakmile se dostanu přes určitý level, najednou zničehonic začnou padat skleněné zbroje ač předtím ve světě nebyla ani jedna? :D
@SilentWolf (11.01.2024 21:03): Až budeš mít chvíli udělal jsem video o tom level scalingu, určitě koukni, abys nepsal blbosti :)
https://youtu.be/H5lFSHrzamE?si=Dtq76b-03RrCjxDw
https://youtu.be/H5lFSHrzamE?si=Dtq76b-03RrCjxDw
@Charllize (11.01.2024 20:22): proto jsou hry od Bethesdy ideální pro lidi, kteří v životě žádnou hru nehráli. Tam nepotřebuješ nic vědět ani umět. Drak umře i na světelnou kouli, prostě ho zabijí parťáci. Ty u toho vypiješ 70 lektvarů a jde se o draka dál. Vše je na mapě, dialogy přímočaré a tupé, díky level scalingu máš vždy zbraň, která tak nějak odpovídá nepřátelům kolem tebe.
Zrovna Bethesda opravdu nedělá hry, ke kterým by byl potřeba řidičák jak ty píšeš a i proto je adekvátně kritizovaná. Nainstaluješ to osmiletému děcku a nepotřebuje to ani česky, nikdy se ti neozve že neví jak něco udělat. Díky tomuto jsou skvělé! Ale taky debilní. Ale taky skvělé!
Teda Starfield do toho hodil vidle, protože má tak debilní U.I. že na to potřebuješ vysokoškolský titul a krabičku ibalginu. Tam se nevyzná nikdo.
Zrovna Bethesda opravdu nedělá hry, ke kterým by byl potřeba řidičák jak ty píšeš a i proto je adekvátně kritizovaná. Nainstaluješ to osmiletému děcku a nepotřebuje to ani česky, nikdy se ti neozve že neví jak něco udělat. Díky tomuto jsou skvělé! Ale taky debilní. Ale taky skvělé!
Teda Starfield do toho hodil vidle, protože má tak debilní U.I. že na to potřebuješ vysokoškolský titul a krabičku ibalginu. Tam se nevyzná nikdo.
Nedávno jsem sledoval nějaký náhodný stream Skyrimu. Dotyčný bojoval s tím prvním drakem u pevnosti. Vzal si na něj magickou hůl a šil to do něj o sto šest. Akorát ta hůl kouzlila light ball, tedy kouli světla co osvití třeba temnou chodbu. Do toho draka střílí i několik strážných takže životy mu pomalu ubývali a ten hráč měl za to ze ho porazil. A přesně takhle to je se Skyrimem a jeho kritikou, takovýhle lidi to hrajou a pak chodí po fórech s tím jak to je blbě udělaná hra. Přesně tenhle příklad vystihuje v kostce jak plno lidi tu hru hraje. Já bych možná na hraní her vydával něco jako řidičák :)
@John Mirra (11.01.2024 17:40): Morrowind mě moc nebavil, ty lokace byly takové tmavé, ošklivé. Ale Oblivion, to bylo něco jiného, u něj jsem strávil mnoho hodin. A Skyrim, to je nádhera, až na tu spoustu sněhu všude :-)
@Rapier (11.01.2024 15:56): Já hral Morrowind a Oblivion. Hlavně ten Morrowind mě ze začátku bavil, cca 2 - 3 hodiny, pak se dostavil hrozný stereotyp a já se u toho hrozně nudil. A na zážitek z Fallout 3 bych nejraději úplně zapomněl. Ani ten tolik oblíbený New Vegas mi nepřišel kdovíjak přeúžasný... :(
@Red (11.01.2024 16:51): Nedá se ten Daggerfall nějak hrát na androidu ? Poslední dobou je telefon moje priorita.
@S4TW (11.01.2024 15:07): Teď frčí remake Daggerfall na Unity, vznikají na něj i různé mody.
@John Mirra (11.01.2024 14:51): náhodou TES Skyrim je fajn hra (osobně mám raději TES Oblivion), jen zkrátka musíš některé věci Bethesdě odpustit předem ale kdo je dokonalý, že?!
Fallout 3 jsem nehrál, Fallout 4 je docela fajn, taková typická Bethesdí hra no, starý dobrý Fallout 1/2 to není. Když zapomeneš, že existuje např: The Witcher 3, nebo Zelda hry, anebo Genshin Impact, tak dostaneš kupu zábavy. :)
Fallout 3 jsem nehrál, Fallout 4 je docela fajn, taková typická Bethesdí hra no, starý dobrý Fallout 1/2 to není. Když zapomeneš, že existuje např: The Witcher 3, nebo Zelda hry, anebo Genshin Impact, tak dostaneš kupu zábavy. :)
@John Mirra (11.01.2024 14:51): já mám nové Fallouty rád, takže věřím, že i TES by pro mě byl, ale chtěl bych to dát od prvního dílu a to je šílená investice, takže jsem se ještě nedokopal, ale možná pojedu jen 3-5 a první dva si doplním někdy v daleké budoucnosti :D
@S4TW (11.01.2024 14:17): Já mám s bethesdími hrami už zkušenosti a vím, že je prostě rád nemám a to, co provedli novým Falloutům, jim nikdy neodpustím... ale říkal jsem si, že ten Skyrim by teď stál za zkoušku (hezká atmosféra, hudba), tak bych třeba aspoň jedné jejich hře přišel na chuť.
A takhle si to říkám už asi 5 let, tak jsem to chtěl konečně prubnout a... :D
A takhle si to říkám už asi 5 let, tak jsem to chtěl konečně prubnout a... :D
@S4TW (11.01.2024 14:17): Stejně bys to nikdy nedohrál, tak nebuď smutnej. :-D
@John Mirra (11.01.2024 11:15): Skyrim byla jedna z prvních pěti her (27.11.2015), co jsem si na Steam pořídil a pořád jí tam mám, ale ještě jsem jí nehrál :D
@stepankoby1 (11.01.2024 13:24): Tak to jsem se musel splést, sakra.
@John Mirra (11.01.2024 11:15): Special edice přibyla každému, kdo měl původní hru v Legendary edici. Hra ze steamu zmizet nemůže. Sám jsem Legendary edici kupoval až o pár let později po vydání Special edice, a normálně to jde hrát.