Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zkoušli jste už někdo jít za tu mlžnou bariéru na začátku hry, kde jsou potřeba dva stonesword klíče? No co to tam je za šílenost. Celkem takový pohybový puzzle. Po pár pokusech jsem to vzdal s tím, že se tam vrátím až na to budu mít nervy. Na konci tuším nějakou hezkou odměnu :D
Ten štít z medúzy je asi nejlepší věc, co jsem v Souls viděl O_O Navíc ta indikace efektu je nejen geniálně přehledná ale navíc i odpovídá zkušenostem z dosavadního hraní (tj. chování medúz).
@Charllize (07.03.2022 23:07): No, některé skilly jsou opravdu nevybalancované. Ten Hoarfrost je hlavní příklad. Ve smyslu, že to může kazit variabilitu.

Ale zase je pravda, že na tom koneckonců nezáleží - ten speedrun je parádní v tom, že ukazuje, jak jsou Souls hry vyladěné pro základní výbavu - žádné triky ani OP předměty, ale "sword & board" styl.
@7c (07.03.2022 22:24): Něco bude, už teď plno lidi skuci ze pvp je o ničem, tak proč to nenerfnout ať i v tom pve poznají zač je toho loket. Ještě ze mám diskovou verzi kde je 1.0 hra, v nejhorším nebudu patchovet. 
Ale stejne nemyslím ze to změní nějak zásadně a bude to třeba.
@mazar1234 (07.03.2022 21:49): Popravdě, těžko něco plánovat, když je několik dnů po vydání a určitě přijde nějaký patch na balancování. Spíš bych experimentoval se vším možným.

Koneckonců, Quality Longsword je všechno, co potřebuješ k dohrání hry (viz ten speedrun).

Ad zbroje - IMO zatím je to spíš Fashion Souls. Možná to bude mít nějaký vliv v PvP (Poise), ale v PvE mi přijde, že brnění nehraje roli (určitě ne u bossů - opět viz ten speedrun v základním brnění - není tam prakticky moc rozdíl proti nejlepšímu brnění ve hře).
@7c (07.03.2022 21:45): Tak daj link do spoileru alebo čo nie som spoiler nazi skôr ma zaujímajú zázory pre porovnanie, ja som pragmatik.

Ináč keď zabijete obchodníka vo Warmarters schach, tak z neho dropne dosť mega zbroj , jeho ponuka sa presunie do stolného hubu takže sa to oplatí.

Ale osobne sa chystám testovať tú hrdzavú kotvu s "Pierce" DMG, len si vylevelovať STR

S Bleed Runou by to mohlo byť OK, ale otestujem.
@Charllize (07.03.2022 16:06): Celkově mě ty kouzelnický věci štvou, jedu sílu a obratnost a pořád čekám na nějakou ultimátnější zbraň. Mám teď ten fang a nebo palcát černýho rytíře s krvácením a dost mě baví. Ale kolega mi v práci zkazil náladu tím, že nejsilnější meč ve hře je prý zaměřený na inteligenci. Prevíti japonci :D
@Charllize (07.03.2022 16:39): Moonveilka je vskutku pekelná <3 A respec tam je, akorát je třeba pokročit v příběhu no. Já ho taky ještě nemám a zřejmě dlouho mít nebudu. :D

Asi budu chvíli hrát bez helmy, úplně jsem zapomněl, jak fešný mám háro a jak fajně se při pohybu hejbe.
@7c (07.03.2022 16:26): U toho claymoru mas pravdu ale bohužel to je málo na to abych do nej investoval na +8, zatím.
Snazim se dropnout greatsword z tech rytířů s dlouhými šedými vlasy v hradu u kterého jsem si našel ze je staty aspoň trochu jinde. 
Rad bych zkusil tu Moonveil katanu která působí dobre. Ovšem respec nikde a inteligenci na tuším 28 boostovat fakt teď nebudu :)
@Charllize (07.03.2022 16:06): Fashion Souls :) Jinak Claymore má jiný moveset než Lordsworn's Greatsword, takže celkem zásadní rozdíl. U LGS se mi líbilo hraní na charged attack - obvykle 2 a pak rovnou kritický zásah (u běžných bossů nebo minibossů).

BHF má celkem nízkou spotřebu staminy a to krvácení se dá ještě vylepšit kouzly/předměty.

No, já jsem věrný křídlům, takže jen pokukuji a občas zaexperimentuji s jinými zbraněmi. Příště to vidím buď INT/DEX nebo čistě DEX/ARC-DEX.
Příspěvek obsahuje spoilery, bohužel na mobilu nejsem schopen to dat do spoiler tagu, tak pozor kdo to začne číst.


@7c (07.03.2022 13:16): Jsou tací co po 75 hodinách mají sesbirane všechny achievmenty a říkají ze to byla celkem krátká a lehká hra. Je jen zvedam oči v sloup když to čtu. Buď lžou nebo používají omamné látky :)

Pod hradem jsem po umornem boji zabil červeného rytíře a odměna byla velké zklamani, ostatně jako všechny kouzelnické věci.
Magma drak sice dropnul hezkou katanu ale z půlky ji pohání inteligence kterou mám na 10ti bodech. Blodhound fang (slash vs armor zřejmě) u mnoha nepratel má velmi slabý backstab, takže mám zase grestsword ze začátku hry. BTW proč je bastard Sword a claymore staty úplně stejný jako ten počáteční greatsword? Dost otrava. 
Proste jedno zklamani za druhým :)
Kladna věc je to ze mám konečně pocit ze jsem zkompletovat hrad, byla tam část kterou jsem viděl a ani po hodinách prolezani jsem se tam nedokázal dostat. Až včera. A už teď jsem zapomel jak jsem se tam dostal, tak komplikované to bylo :)
Take po velmi podivnem úkolu mám set armoru v kterém vypadam jak schnila mrtvola kombinovaná s vrahem a kostlivcem. Vypadá cool, ovšem staty tak na permanentní kotouly.
@HolyMeatball (07.03.2022 12:55): Tak pokud to nějaké horní procento hráčů (kteří se hraním Souls her skoro živí už roky) dohrálo za cca 60+ hodin (a to samozřejmě neznamená projít úplně vše, jen ty hlavní/nejtěžší bossy), prakticky nonstop - a díky tomu, jak jsou dobří, tak s (relativně) minimem smrtí, z toho několik hodin čistě na bossech, tak pro běžné smrtelníky bych to pod 100 neviděl :)

Ale hlavně není kam spěchat.

Jinak další humorná historka - Caelid, Dragonbarrow Cave - nepřekvapivě brutální medvěd hned u vchodu, kterého v potu tváře pižlám 20 minut (včetně opakovaných testů různých "cheese" taktit) dává 6k run. O kus dál je pak hlavní boss, kterého vyřídím bez problémů za 15 sekund a dává 65k :)

Popravdě jsem rád, že tu není víc těch medvědích bossů... Jinak doporučuji Selia Crystal Tunnel (Caelid u těch bažin) co nejdříve - tamní boss je parádní a je škoda nevyzkoušet ho na nižších levelech.
@HolyMeatball (07.03.2022 10:28): To není až tak kritické, paradoxně většina OP zbraní má celkem nízkou konzumaci FP, takže není třeba nějak extra investovat (pokud hráč nekouzlí nebo nechce používat z nějakého důvodu ty drahé (v FP) spirit summony). Navíc je tu (stejně jako v DS3) talisman na snížení konzumace FP za WA (nebo jak se tomu teď říká :)
@7c (07.03.2022 10:14): Takový je cíl, ale zatím jsem stále nijak extra neinvestoval do mind, takže FP větvička je až moc krátká na to se na to víc spoléhat, z větší části to pořád hraju jako čistý dex se snahou o parry u všeho rozměrově rozumného. Ano, vysloužil jsem si tím přemíru zbytečných smrtí, ale starýho kamzíka novým kouskům nenaučíš. C:

Taky jsem sosnul ten pause mod, abych mohl dělat pěkné fotky i za pohybu. Zbytečných smrtí teď bude opravdu hodně.
@mazar1234 (06.03.2022 22:24): Já to jedu pěkně postaru, bez internetů, přijde mi to o dost napínavější :D S nápovědou si dám až druhý průchod, abych vytěžil co půjde. Jižní poloostrov byl super, ten mě bavil hodně. Já vyrazil zase na západ. Je to tam moc pěkný, spousta fajn scenérií. Jen pořád nevím jak se dostat na ten vysoků útes který se táhne po celém západním kraji. Ale to přijde :)

Včera jsem ještě pobíhal po Stormveilu a nějakým záhadným způsobem objevil nemrtvýho draka, nebo co to bylo. Ten mě sfouknul jako svíčku, takže se tam ještě určitě vrátím :D
Taxem konečně našel katanu, která mi učarovala. A cením její detaily.

Fanouškovský fotomód je vůbec sranda. Doporučuju chňapnout, dokud je grátis (i když potom to prostě beztak někdo někam nahraje).

A ne, moje hra nevypadá docela takto, toto je jen výsledek mé snahy vrátit fotkám život poté, co vychází se zaplým HDR poněkud mrtvé.

EDIT: Btw, až díky fotomódu jsem si všiml, že můj borec má i chlupy na prstech. Tak buď do budoucna plánujou ofiko fotomód, nebo jsou ozaj úchylní. :)
@boovol (06.03.2022 21:56): Asi tak 6 pokusu celkem. Kupodivu na ten poslední vítězný padly jen dvě flašky z šesti. Někdy je člověk mimořádně lucky šikovný :)
Ted mě trápí magma drak, působí to trosku jako bych tam byl moc brzy, pizlam ho po kousickach a on mě na dvě rány.
@Widl (06.03.2022 22:19): Ja idem pragmaticky, mám teraz centrál + ten južný poloostrov komplet (+- aspoň si to namýšľam, že komplet, ale konzultujem to s mapou), toho "akože prvého Bossa Margitu Besnú" ignorujem a presunul som sa na východ mapy.
@boovol (06.03.2022 21:56): Potrápil, hlavně jeho druhá fáze, takže jsem šel raději na chvíli jiným směrem po mapě a po pár dalších levelech a s hezkým novým kopím +7 to už na pár pokusů vyšlo :D
@mazar1234 (06.03.2022 21:09): To je nemilé. Vlastně ani nevím, jak byl ten Godrick těžký, byl to hned první pokus, taky jsem si jen párkrát sekl a bylo. Celý fight byl kratší než ty cutscény před a v průběhu :-) Takže otázka do pléna: Jak moc vás potrápil Godrick?
@boovol (06.03.2022 20:17): Ja som zažil extrém v DS2 DLC, ako je tam Bossfight s 3 NPC. Privolal som nejakého týpka v Havelarmore s Dragontooth ako zbraň a on ich asi do 2 minút rozdrvil na sračku, mne sa podarilo za ten čas asi tak 2 krát seknúť do niekoho.
@SilentWolf (06.03.2022 19:32): Je to obrovská hra (jako svět). A to nemluvím o dungeonech. A perfektní "polish".

Je tam pár (ok, dost) nevyladěných věcí (ve smyslu síla/účinnost zbraní a kouzel), ale to bylo asi v každé Souls hře. A při tom množství to na "normálního" hráče nemá vliv (alespoň to při invazi bude rychlá smrt, ehm). A je to zábavnější, než mít přísně regulované/vyladěné zbraně.

Obtížnost je tu možné hodně přizpůsobit hráči. Hardcore? Solo, na nižším levelu, regulérní zbraně. Tak trochu normální hráč? Vyšší level, používat spirit summon. Too hard? Mimic a nějaká ta OP zbraň/kouzlo. Hlavně zábava? Vše předtím a přivolat si (jak kde) nějaké další hráče online. A samozřejmě vše mezi tím, takže je to hodně na preferencích.
@SilentWolf (06.03.2022 19:32): Já až na par menších výletu se vzasade taky pořad melu v Limgrave. A to mám skoro 50 hodin. Jako uznávám ze to je zčásti tím ze dělám blbosti ( rozbijim a hledam lebky na zemi kvůli 200 runam) a často chodím pěšky místo teleportu nebo koně, ale rozhodne to bude krapet delší jízda :)
A je k nevire ze ackoliv jsem plno části Limgrave navštívil už mockrát pořad se stává ze narazím na něco co jsem úspěšně mijel. 
S tím hodnocením ale moc optimistický nejsem, zdejsi temné síly o hře bohužel vi :D
@Charllize (06.03.2022 18:19): já se pořád plácám v Limgraive (dál chci až budu mít víc času, tj.už od zítřka) a vím že hra tedy pořádně ani nezačala. Ale pokud bych na základě dosavadního zážitku strhával body, tak jsou to jednotky procent.

Tzn. Rýsuje se další stovečka. Nechci to nikdy dohrát. :-D

Ale jsem popravdě překvapen že to všude sbírá taková hodnocení. Přecijen ten žánr není pro každého. A je to vlastně "jen" další Souls.