@PavelU (16.01.2023 06:20):
Staženo. Kouknu potom na to.
Doplňkové mise Hall of Memories jsou trochu jiné, než zbytek hry. Jak jsem pochopil, podíleli se na ní jiní autoři. A je to poznat, trochu se proměnil styl hratelnosti. První mayská úroveň je taková klasická a pěkně odsýpá, zbylé už začínají být vůči Tobě celkem nespravedlivé. Zvláště ta, kde dobýváš obří pevnost, ale je zase celkem krátká. Potom je tu jedna hodně interiérová, kde se procházíš levely prvního Dooma. Ta je hodně nepříjemná, protože je tělo na tělo. Nakonec jsem si nechal takovou hodně nepříjemnou arénovku, která Ti hned od začátku oznámí, že zhebneš, takže jsem čekal romerovské podrazy všeho druhu, málo munice a spousta těžkých nepřátel. A dostal jsem z toho vše :-D. Ale dá se to, když přistoupíš na její hratelnost. A hlavně závěrečný bossák je opravdu MEGA bitva a jsem moc rád, že jsem to hrál až úplně jako poslední hratelnou oblast, protože tam se zúročí vše, co ses naučil v celé hře.
Ta větvenost a provázanost těch úrovní mě právě strašně bavila. Často jsem opustil rozehranou úroveň a šel se kouknout zda není něco nového v království, nebo jsem si šel něco vylepšit, když jsem nasbíral větší hromádku drahokamů. Takové hodně zjednodušené RPGéčko. S klíči jsem problém neměl, posbíral jsem je vždy docela brzy. Už ke konci první epizody jsem se dostal k hradu. Možná, že na Tvé hrané verzi to bylo komplikovanější, nebo bylo klíčů prostě méně. Rozhodně zkus aktuální verzi. Má hodně plynulý postup a nic Tě zásadně nelimituje.
Dát level od znova jsem právě nemohl, protože už jsem měl přepsané všechny autosavy a záložní save jsem si omylem, jako na potvoru, také přepsal. Kdyby nebylo konzole, tak bych tu hru prostě nebyl schopný dohrát a to jsem fakt nechtěl.
Staženo. Kouknu potom na to.
Doplňkové mise Hall of Memories jsou trochu jiné, než zbytek hry. Jak jsem pochopil, podíleli se na ní jiní autoři. A je to poznat, trochu se proměnil styl hratelnosti. První mayská úroveň je taková klasická a pěkně odsýpá, zbylé už začínají být vůči Tobě celkem nespravedlivé. Zvláště ta, kde dobýváš obří pevnost, ale je zase celkem krátká. Potom je tu jedna hodně interiérová, kde se procházíš levely prvního Dooma. Ta je hodně nepříjemná, protože je tělo na tělo. Nakonec jsem si nechal takovou hodně nepříjemnou arénovku, která Ti hned od začátku oznámí, že zhebneš, takže jsem čekal romerovské podrazy všeho druhu, málo munice a spousta těžkých nepřátel. A dostal jsem z toho vše :-D. Ale dá se to, když přistoupíš na její hratelnost. A hlavně závěrečný bossák je opravdu MEGA bitva a jsem moc rád, že jsem to hrál až úplně jako poslední hratelnou oblast, protože tam se zúročí vše, co ses naučil v celé hře.
Ta větvenost a provázanost těch úrovní mě právě strašně bavila. Často jsem opustil rozehranou úroveň a šel se kouknout zda není něco nového v království, nebo jsem si šel něco vylepšit, když jsem nasbíral větší hromádku drahokamů. Takové hodně zjednodušené RPGéčko. S klíči jsem problém neměl, posbíral jsem je vždy docela brzy. Už ke konci první epizody jsem se dostal k hradu. Možná, že na Tvé hrané verzi to bylo komplikovanější, nebo bylo klíčů prostě méně. Rozhodně zkus aktuální verzi. Má hodně plynulý postup a nic Tě zásadně nelimituje.
Dát level od znova jsem právě nemohl, protože už jsem měl přepsané všechny autosavy a záložní save jsem si omylem, jako na potvoru, také přepsal. Kdyby nebylo konzole, tak bych tu hru prostě nebyl schopný dohrát a to jsem fakt nechtěl.