No, je pravda, že ten vál, co tam hraje, se mi taky dost líbí :).
Diskuze
Boj s tim feťákem mi přišel asi nejstylovější z celé hry, byť to bylo těžké, jak prase (na nejtěžší obtížnost) - ale ten song, co tam pořád hraje je chytlavý.
Jinak brokovnice, pokud nejsi voják, tak je naprosto zbytečná a neúčiná.
Jinak brokovnice, pokud nejsi voják, tak je naprosto zbytečná a neúčiná.
USER47: No já blbec jsem si s sebou vzal assault rifle a brokovnici v domnění, že bude potřebná mohutná palebná síla. Nicméně brokovnice se ukázala být neuvěřitelně slabá a na toho bosse takřka nepoužitelná a pistoli, u které mám chainshot, jsem si s sebou nevzal, takže mi asi nezbyde nic jinýho, než si tu misi střihnout znova. Jinak ten focused aim u útočné pušky moc nechápu, to funguje jako auto-aim na PS? Přijde mi to jakýsi divný, navíc mě štve, že přitom nemám přehled o okolí a špatně se mi pak brání přicházejícím nepřátelům.
Nejhorší boss ve hře, ten neustálej nátlak od přicházejících kumpánů je fakt votřesnej.
AiMLEzZz: Používáš ty speciální schopnosti jednotlivejch zbraní? Například pistole je po vylevelování naprosto ultimátní zbraň, se kterou jsem zabil všechny bosse.
Tak jsem v Rusku, snažím se porazit toho jednoho bosse-feťáka a nemůžu si pomoct - to nejde. On se umí teleportovat, rychle se mu doplnuje armor, může mi přerušit jakejkoliv útok na blízko, dávka z pušky ho vůbec nezpomalí a ještě k sobě má pořád přicházející gangstery. To mě fakt sere...
Já to dohrál, přesto chápu všechny recenze, který hru pranýřujou, i ty, který hru oslavujou. AP je velmi rozporuplná hra, něco podobnýho jako Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Nedotažená hra v prostředí s výjimečně dobrým potenciálem.
To je škoda, právě ta arabie je fakt zdaleka, zdaleka nejslabší...nejlepší pořadí je asi arabie - rusko - rome - taipei - moc pěkně to vrcholí
To v prvni rade zalezi asi hlavne na tom, jestli se objevi nejake hutne patche.
Pooky> dal jsem ji sance hned ctyri, nicmene hra je vsechny spolehlive vycerpala behem dvou misi v saudske arabii.
Pooky> dal jsem ji sance hned ctyri, nicmene hra je vsechny spolehlive vycerpala behem dvou misi v saudske arabii.
Pipboy: Udělal si celou misi(e) v Saudské Arábie a dostal ses do jiných zemí, nebo zde tvá cesta skončila? Upřímně, celá Saudská Arábie je jeden velký průser, protože hrdina moc zkušeností/skillů nemá, téměř vše se musí řešit násilnou cestou, protože tak či o nak, za chvíli jste v brindě. Pak ale příjde Moskva, Thajwan a především Řím, který je ze všech naprostá špička - začíná se víc dostávat na stealth postup, začínáte dostávate mise čistě o "kecání", které jsou kupodivu velmi zábavné apd. Chce to dát hře větší šanci.
To jsem rád. Škoda že se ti AP nelíbí, ale třeba mu někdy dáš druhou šanci..
nepovrchni recenze, povrchni nahled... oh whatever, na nejaky pretahovani se o slovicka dneska nejsem zvedavej >_>
Já nepsal nic o povrchních názorech, ale o povrchních prvcích hry. A ty skutečně nějak hvězdný nejsou, ale prostě to jádro pro mne zdaleka přebije ty nedostatky.
To bych mohl u Driv3ra vyprávět...
HEX> fajn, tohle nebylo nejlepsi prirovnani. Na tom ze hra ma fungovat jako celek to nastesti nic nemeni.
Uprimne receno mam problem argumentovat proti nekomu ohledne neceho, co jemu prislo vcelku zabavne, kdezto ja to mel za jeden velky mindfuck >_>
Takze se to radsi pokusim shrnout: To ze se nekdo zameruje na neodstatky namisto nejakeho "real meat", ackoli tobe ty nedostatky prijdou jako kosmeticky blbosti, nutne neznamena, ze jeho nazor je povrchni.
Nemala rada lidi se na tu hru tesila ze stejnych duvodu (a z jakych jinych taky v podstate) a presto ma stejny negativni nazor. Osobne si ted ani nevzpomenu na jedinou hru, ktera by moje ocekavani zklamala vic, nez prave Alpha Protocol.
Pokud nekdo dokaze nevnimat vsechny nedostatky, ktery ta hra ma a uzivat si kvalitu pod povrchem, good for him, I guess. Ale jeho nazor neni o nic erudovanejsi nez nazor cloveka, ktereho se ty nedostatky dotykaji a nedokaze je tak dobre ignorovat, prehlizet, nebo co s nima proboha delate. Neni pravda ze vsechny ty sestky, petky, dvojky dostava AP nepravem, nebo ze by kvuli tomu slo o povrchni nazory.
Uprimne receno mam problem argumentovat proti nekomu ohledne neceho, co jemu prislo vcelku zabavne, kdezto ja to mel za jeden velky mindfuck >_>
Takze se to radsi pokusim shrnout: To ze se nekdo zameruje na neodstatky namisto nejakeho "real meat", ackoli tobe ty nedostatky prijdou jako kosmeticky blbosti, nutne neznamena, ze jeho nazor je povrchni.
Nemala rada lidi se na tu hru tesila ze stejnych duvodu (a z jakych jinych taky v podstate) a presto ma stejny negativni nazor. Osobne si ted ani nevzpomenu na jedinou hru, ktera by moje ocekavani zklamala vic, nez prave Alpha Protocol.
Pokud nekdo dokaze nevnimat vsechny nedostatky, ktery ta hra ma a uzivat si kvalitu pod povrchem, good for him, I guess. Ale jeho nazor neni o nic erudovanejsi nez nazor cloveka, ktereho se ty nedostatky dotykaji a nedokaze je tak dobre ignorovat, prehlizet, nebo co s nima proboha delate. Neni pravda ze vsechny ty sestky, petky, dvojky dostava AP nepravem, nebo ze by kvuli tomu slo o povrchni nazory.
Deus Ex má ale narozdíl od AP dobrej level design. AP je celkem zábavná hra, ale pohřbená pod neuvěřitelnou spoustou nedodělků, polofunkčních herních mechanismů a divnejch designerskejch rozhodnutí. Grafika či animace jsou to poslední, co mi tam vadí.
Mě přijde hratelnost jako celek (i to plížení, používání pistole, close quarters combat) zábavná.Příběh a dialogy a choices and consequences jsou ale real meat of the game, to jo.
Samozřejmě tam nedostatky jsou, animace by mohly bejt lepší, grafika taky, user interface jakbysmet..ale v rámci celý hry to jsou pro mne osobně kosmetický blbosti..Deus Ex taky nemá geniální grafiku nebo animace a v nejmenším mě to nesere.
Samozřejmě tam nedostatky jsou, animace by mohly bejt lepší, grafika taky, user interface jakbysmet..ale v rámci celý hry to jsou pro mne osobně kosmetický blbosti..Deus Ex taky nemá geniální grafiku nebo animace a v nejmenším mě to nesere.
A když do chcánek přilijeme libovolné množství vína dostaneme co? A mazej vymyslet něco lepšího...
to nemuzu vyloucit, ale drzme se obecnejsich pojmenovani :)
Veltlínské zelené. :-)
Paul> Pribeh dobry, vsechno dobre? Teda, taky mam ve zvyku ignorovat negativa, ale vocad pocad. Hra ma v prvni rade fungovat jako celek. A pokud do sudu chcanek prilijeme libovolne mnozstvi vina, dostaneme co?
Bodkin: jen 77%? tak to bude sračka
Recenze ve Score je dobrá, ale hodnocení vůbec neodpovídá textu. Kdyby na konci chybělo číslo, tak tipuju, že by jí nedal víc než 6.
...jen
Score dalo jen 77.
Myslis treba Level 9/10? :)
Fg - povrchní náhled je takovej co se zaměří na to co je hned vidět (na povrchu) - takže grafiku, animace, user interface.. a ignoruje to co je pod povrchem - skvělej ultra větvící se příběh, dialogy, zábavnej rpg systém, etc
Většina americkejch a (paradoxně) českejch recenzí se zaměřuje hlavně na ten povrch, ale ve zbytku evropy se většina recenzentů zaměřuje i na ty nepovrchní záležitosti (a pak z toho plynou ty osmičky - devítky v recenzích).
Většina americkejch a (paradoxně) českejch recenzí se zaměřuje hlavně na ten povrch, ale ve zbytku evropy se většina recenzentů zaměřuje i na ty nepovrchní záležitosti (a pak z toho plynou ty osmičky - devítky v recenzích).
obal je na te hre to nejlepsi! :D
Prodava se na vsechny verze ten co je tady, zadna nadhera to ale taky neni :)
jaky se prodava obal hry? ten hnusny, co maji na tiscali v recenzi, jak podemnou linkuje Paul nebo ten cool co je tady na dh? pac u PC verze sem videl ten hnusny a u konzolovek tady ten, takze celkem rozporuplne :)
Paul: a ty mas nepovrchni nadhled ze? :D
Paul: a ty mas nepovrchni nadhled ze? :D
Konečně nějaká nepovrchní česká recenze.
Tak jsem konečně díky vašim radám ten číselák zvládnul a teď už nečiní žádný velký problém.
Pooky: Na ironii jsem ani nepomyslel, pomohlo mi to!
Pooky: Na ironii jsem ani nepomyslel, pomohlo mi to!
Kolik existuje různých konců? (do spoileru! kdyžtak)
MATADOR: Snad to nebylo myšleno s kapkou ironie.
MATADOR: Snad to nebylo myšleno s kapkou ironie.
Hovno posunutej ale celkem málo citlivý a když změníte citlivost na myši je velké riziko že při konečném kliknutí se vám to celé posune, nesmíte ani dýchat xD, ke konci jsem sebou radši tahal hromady EMP
Přesně..prostě kouknout na ty dva kódy, najít je v tý změti čísel, a pak tam dojet přes wsad a myš. Akorát ten kurzor myši je tam posunutej, ale na to se dá hned zvyknout.
Díky za cennou radu Pooky!
MATADOR: Jde čistě o náhodně vygenerovanou pozici - smyls vlastně zpočívá v tom, rychle si očima prolítnout celou tabulku a najít v řadě statické (neměnící se) kódy. Chce si to vymyslet strategii.
Tak nějak jsem nepocjopil její smysl, v ukázce to vypadá strašně jednoduše. Ale potom nevím, jak najít ten určitý kód. Docela by se hodila pomoc ;-)
Co máš za problém?
Pověsit do průvanu toho, kdo vytvořil tu imbecilní hackovací minihru se zjišťováním kódů.
Konečně to dorazilo, tak jsem to teď testoval (zatím jen tutoriál) - působí to dobře, slušná grafika, žádný problémy s ovládáním, ani zatim bugy, akorát jeden - u hackovací minihry je kurzor myši jakoby posunutej, takže to není úplně pohodlný.Ale jinak dojmy příjemný.
Tak už hraji skoro 2 hodiny a nemůžu se zbavit dojmu, že ta hra je prostě stylová :)
Snad to tu není: http://www.eurogamer.cz/articles/alpha-protocol-mel-byt-zrusen
Takže je, aspoň jiný link.
Takže je, aspoň jiný link.
ten si nepise poznamky :))
No jo, typickej recenzent :P
To nebude jen názor pipboye. Kvůli recenzi si v průběhu hraní píšu poznámky a zatím mám napsaný samý zápory... :-/
Stale to o cem jsem tu mluvil. Obsidiani maji spoustu lidi s silenymi napady, ale predevsim spoustu lidi, kteri se neboji niceho a nikdy. Kdyz nemeli kuraz udelat poradne rpg co se 'choices & consequences' tyce v Bioware, v Obsidianu tu kuraz maji. Bohuzel maji spatne designery a v pripade AP i spatne 'investory'.
Kdoví jestli je to skutečněj dev, a ikdyby jo, tak to asi bude nějakej propuštěnej with an axe to grind..
Když budu ignorovat pipboye, tak čtu převážně pozitivní dojmy, dost lidí hovoří o cult classic..co se choices & consequences týče, AP nemá konkurenci (je dál než ME nebo DX).
Když budu ignorovat pipboye, tak čtu převážně pozitivní dojmy, dost lidí hovoří o cult classic..co se choices & consequences týče, AP nemá konkurenci (je dál než ME nebo DX).
http://www.hrej.cz/novinky/2010/05/31/zd ... pha-protocolu-22175/ zajimavy nazor od jednoho z vyvojaru :) ach jo...kde je ta SEGA z let 90satych a hlavne z let MEGA Drivu, co zrusili Saturn a pak zacali laskovat s PC SEGA nevydala zadnou kvalitni hru, alespon si nevzpominam...A Total War nehraju ;)
Jsem asi v 25% hry (osobní odhad) a mám zabito 5 nepřátel, dva protože jeden hodil granat pod nohy a oba bouchli xD to je v kolonce zabito jinými nepřáteli a boužel tři střelbou a to jen protože ve skladišti byli 4 nepřátelé a jen jeden z nich byl boss, boužel nešel poznat tak jsem dal skill který nejvíc připominá tu featurku z conviction a zamířil všem 4 na hlavu .. takže 3 z nich jsem zabil zbytečně, ale na druhou stranu hraju to na nejtěžší takže vymlátit je ručně mezitím co do vás střílí boss by bylo stejně nemožné.. no a omráčeno nepřátel ? to tak 150 xD
edit: tak už se rozjelo peklo, bez střílení to nejde, zkusím to projet až napotřetí bez jediného zabití xD teď se to zvrhlo nedostatkem uspávacích nábojů
edit: tak už se rozjelo peklo, bez střílení to nejde, zkusím to projet až napotřetí bez jediného zabití xD teď se to zvrhlo nedostatkem uspávacích nábojů