Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@HEX (23.06.2020 08:02): Nech už idú do hája, fakt nechcem, aby to skončilo umelým moralizovaním (only in America, mám pocit) a lá Spacey (nie, nezastávam sa ho, ale kardinálne nesúhlasím s tým, aby sa mu rušili už dohodnuté role a bol vytlačovaný na okraj filmového záujmu, lebo "nie je morálne čistý" - doriti, a kto je?

Obzvlášť pokrytecké mi to príde od Hollywoodu, ktorý je povestný tým, že sa niekto niekto niekde dostal "cez matrace").

Tak dúfam, že to podobne neskončí s Avellonom, lebo v takýchto prípadoch stačí obviniť, a a aj keby sa mu obvinenia nedokázali, tak povesť mu zrejme pošramotená zostane.
@Paul (23.06.2020 01:06): Torrents goes vrrrrr then. Ale popořadě. Techland si musí dávat sakra pozor, protože sami mají v historii kauzičku s politicky nekorektne pojmenovaným perkem v Dead Island, Chris tu měl dost velkou roli při vývoji a jeho stopu vymazat nepůjde. Bloodlines 2 se od začátku prezentuje jako SJW masterpiece, takže ani nepřekvapuje, že reakce lidí z tohohle studia jsou i na tweetru nejzuřivější, i když se MCA koulem hry jen ochomytnul. Pak je tu nějáká třetí hra, která od něj dala ruce pryč, ale to je sta variace na druhořadé RPG, takže nezájem. Ale tohle je pořád málo a dav chce další krev. Teď jsou k veřejnému zřeknutí se Chrise nuceni Owlcat games, tvůrci skvělého Pathfinder. Jsem zvědavý, kolika ukřižováními si Avellone ještě projde, protože jako freelancer rozhodně nezahálel.
Tak Chris byl úspěšně zmýtůován a jeho heretické texty byly odstraněny z Bloodlines 2, také Techland se s ním rozešel, byť tam zatím nepotvrdili že hru budou přepisovat aby neobsahovala písmenka od twitterem odsouzeného predátora.
Detroit, Death Stranding, Resident remaky, DMC5 maji super xichty, to RDR2 občas padal do té kategorie "uncanny valley" ale i tak je to pořád solidní nadstandart.

Ono udělat RPG s dobrýma xichtama, kde je mimika řízená algoritmem, je náhul, bet dobré xichty a blbá mimika je jak fekál na vynikajicím steaku.
@SilentWolf (08.05.2020 13:54): Tak cim vykonejsi stroj a moznosti nastaveni lepsi kvality tomu pomuze. Takze je rozdil mezi zakladni PS4 a PRO. A taky je rozdil mezi PRO a nabusenym PC.

Ale ohledne te FF13 je nutno rict ze se jim tam tyhle veci moc povedly, na svou dobu az neskutecne. A taky to ze malokteri japonsti vyojari do tohohle jdou s takovym nasazenim. vetsinou delaji takovou kreslenejsi grafiku a tyhle veci tam zas tak nevycnivaji.
https://attackofthefanboy.com/wp-content ... ria-Consume-Claw.jpg
Ono uz i na zapade nejak dosli do bodu ze to umeji udelat, treba Odyssey ma ty ksichty a vlasy podle me docela super.
Mně ten týpek u vánočního stromku dal vzpomenout na Sims 2. Ale jinak se mi to líbí, město vypadá parádně. Pořád se bojím primárně hratelnosti a dialogů.
@Jab (07.05.2020 22:07): Vieš čo, toto nejako neriešim - jediná hra, kde to bolo až príliš vidieť, bol pre mňa Doom 3 a (teraz spätne) aj potato heads v Oblivione, inak mi tváre v hrách všeobecne prídu v pohode, bozvlášt pri hrách posledných rokov.
@Jab (07.05.2020 22:07): Zásadně nesouhlasím s DA:I, kromě tělesného ochlupení jsou postavy po umělecké i grafické stránce good, což je divné, neb se jedná o nejstarší hru z tvého výčtu "odporných" postav.
@Tarhiel (07.05.2020 21:33): Trailer je super. Ale zase a znova mi přijde, že se snad v té grafice obličejů vracíme zpět. Nebo se uplatňuje nějaký nový grafický styl, který jde mimo mě. DA:I je grafikou postav odporný, to stejné Outer Worlds, Jedi: Fallen Order, Anthem, ME Andromeda, Fallout 4, Vampyr, KC:D a mnohé další. Je to jako kdyby stoupla "realističnost" a zároveň s tím se rozhodli podivně pumpnout do obličejů i nějaké plasty a domalovat to štětcem. Přesně to popsat neumím. Ale nějak se mi ty xichty v poslední době nelíbí.
Celkem se začínám těšit, i když co se píše o téhle hře nemusí být úplně příjemný.
Tak videa byly dobře clunky. Ne, že by to zrovna nějak vadilo a navíc hodně starý build prezentovali znovu nedávno. Tak kdo ví jaká je realita. Nicméně každý odklad je dobrý, když se podaří domluvit nový termín s kravaťáky je to vždy dobře. Sice je jasné, že tvorba her nebude totéž co SAP, ale věřím, že se za tu dobu může stihnout mnohé. To bude všude stejné. A ubude chyb ze spěchu.

Ale vydání těch pecek na jaře tomu asi taky trochu pomohlo.. :D možná právě díky nim se management podřídil. Kdo ví. Je to ale hodně dobře.
Ten bojový souboj je snad horší, jak v Sérii TES. Čekal jsem něco zajímavějšího, když už se jedna o takovou hru. A AI sorrry, jako, ale stojí na místě a a střílí s pauzama ? Kdo si vzpoemne na FEAR tam bylo pořádné AI. Schovávali se, kryli se obešli vás. A ne jen tupě zírali až umřou.