Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To je...nepochopitelný... Kdyby tam nezůstal žádnej seriozní člověk. Ale kurňa, Casey Hudson byl zpět nějakou dobu, jak nemůže vidět na míle daleko, že je to průser?

To nemají Q&A?

+loading times... Jak se to podaří schovat? Byli ukázky pro média, alfy, bety, veřejné demo... Nikdo si toho nevšim? WTF?!
Víte co je vtipné - kdyby mi někdo řekl, že Anthem byl vyvinutý Spiders (Technomancer, Mars: War Logs)... tak bych tomu věřil. A pochválil je.
@Shoggot (22.02.2019 10:27): Heh. Dobré.

Dřívější Bioware tituly mi přišly dělané s láskou. Teď v tom EA korporátu už asi chodí do práce zaměstnanci, kterým je jejich dílo jedno a podřizují se chaotickým pokynům managementu, kterým je jedno hra i ti zaměstnanci. Takové to klasické "odcizení" na všech úrovních, do kterého se občas přece jen prosadí pozitivní nápad nějakého miniona, který ještě špetku zájmu má.
@Maugh (22.02.2019 09:01): Odišli zakladatelia Zešuk a Muzyka, rok tam vládla anarchia bez oficiálne zvoleného šéfa a o pár rokov na to posadili maníci z EA do šéfovského kresla kočku Ryanovú, ktorá im predtým viedla mobilnú divíziu.. Hneď po tom prchli skúsení veteráni ako je Ohlen, svojho času hlavný dizajnér Baldur's Gate.
Co je to za období, jednotlivá herní studia degradují... Odcizují se původnímu stylu....

Zrovna se mi na disku instaluje ELEX, ale začínám mít obavy, jak to dopadlo s Piranha bytes
Kritika Anthem je podle korporátního viceprezidenta Xboxu kňučením
Nabádá, ať nevěříte recenzím.

Stačí se podívat na twitch / youtube a po hodině dívání se člověk unudí k usnutí. Hra na oko vypadá pěkně, ale to je tak vše. Jinak je to totálně nudná, průměrná hra.

Jak jsem zkusil demo, na poměry demoverze to bylo ok, ale co teď předvádí s plnou verzí .. Vzpomněl jsem si na dojebané NFS a dalo by se toho vyjmenovat více asi ...
@Ria Kon (21.02.2019 20:48): Pripadať ti to tak môže, no nikdy a nikde som tú hru neobhajoval, predtým som tu ani poriadne nepísal :). Od piatkového patchu taktiež nečakám vyložené zázraky, lebo ako písal i Paul, úplné jadro, s ktorým majú viacerí taktiež problémy, prekope len veľmi ťažko. A počiatočný stav treba reflektovať, čakať polroka je, samozrejme, nezmysel.
@M.a.t.t. (21.02.2019 19:32): Stále mi to příjde jak z kolonky obhajoby, ale chápu, co tím myslíš. Problém je v tom, že se taky může stát, že adekvátní čas na recenzi by podle tohodle bylo třeba za půl roku. A to mi nepřijde vůbec fér proti lidem, kteří teď kupují za 60 éček "plnou" hru.
@Paul (21.02.2019 14:00): Jo, hajim. Ale jako soucast cele hry. hru kde budu mit mapu, postavu a kun..eh..ukazatele a to je vse, nechci. Proste kdyz Andromeda ma plno dalsich mechanismu, pribeh, zajimavy postavy tak ten vedlejsi obsah je pro me v poradku a bavi me. U Anthemu mam obavu ze to bude jen ta pekna mapa s tema ukazatelama.
Taky mimochodem vzdycky rikam ze hru je treba brat a hrat jako celek, tudiz pak tvoje vynechavani sbirani sutru mi leze na nervy:) Stejne jenom remcas a pak tam stravis 150 hodin a ty sutry seberes, tak co:)
@Ria Kon (21.02.2019 19:12): To si trochu zle pochopila, hru skutočne vôbec neobhajujem - nehral som, nemám na to najmenší dôvod. Áno, mám rad tvorbu Bioware, no Anthem mi od začiatku niečím nesedí. Nepopieram, že sa z neho neskôr môže vykľuť v rámci možností zábavná záležitosť, aktuálne ma však veľmi neláka a smer, akým sa tvorcovia vydali, mi nepripadá vôbec šťastný. Pointa môjho príspevku bola úplne iná. Jednako poukázať na povrchnosť médií, ktoré sa predháňajú v tom mať recenziu čo najskôr, hoci vedia, že ešte nie je v ideálnom stave a v súvislosti s tým i na to, že Bioware a EA si týmto spôsobom cielene škodia.
@Ria Kon (21.02.2019 19:12): Holka řízná jako ryncol s čilipapričkou. :D Já souhlasit, ale zároven je to v kontextu "live service" odpovídající. Slyšel jsem, že patchují jako o závod a že loading screeny se zkrátili o polovinu. Stejně je pro mě jakožto člověka, který si tu hru koupí tak možná koncem roku, je momentální stav tohoto produktu pro mne irelevantní.
@M.a.t.t. (21.02.2019 12:05): Že lidi recenzují nehotovou hru, protože je v Early Accessu? Proboha, kdy už se vy zastánci proberete... hra vyšla 15.2. jako PLNÁ HRA - takto byla propagována a takto bude souzena.

Jo a mezi všechny negativa bych ráda přidala, že ta hra je schopna vám náhodným match makingem vyspoilovat finální misi při lvl 3 ..... 3!!
Jako by si v Bioware předsevzali, že od Andromedy budou tvůrci nějakýho meme. Adromeda měla "my face is tired" Anthem "loading screen simulator" :D
@Paul (21.02.2019 14:00): Staří lidi mají potřebu si připomínat své zážitky, ty dobré, i ty špatné, například Čárlí si připomíná tvrdá léta ve fabrice u pásu pomocí nekonečného grindění ve stereotypních hrách.
@Charllize (21.02.2019 13:40): vždycky když tu lidé, ať už já nebo někdo jiný, nadává na fetchquesty a filler v ubisoftích/biowařích/bethesdích hrách (DAI, Andromeda, radiant questy) tak to bráníš s tím že jsme líní a že je super že tam tenhle obsah je, tak mě tady laskavě nelakuj :)
@Paul (21.02.2019 13:26): ve vsi ucte Paule, ale o tom co mam rad nic nevis. Anthem mam za podezrelou hru, a ne sbirani ubisoftich kund (myslen ten symbol) po mape me nebavi kdyz k tomu nemam dalsi veci ktere zrejme Anthem mit nebude. Jen povazuji za dobre znameni remcani milenialni komunity. To neni nic proti nicemu ani to neni spatne, Jsem jina generace takze nazorove rozdily na ruzne veci jsou normalni :)



@SilentWolf (21.02.2019 13:29): a ses ta smetanka?
Vtip je v tom, že všetci recenzujú nehotovú hru a v Bioware sa nechali počuť, že piatkový update bude upravovať mnoho chýb, vrátane pomalých nahrávacích časov. Tým sa nechcem zastávať ani Bioware, ani EA, pretože osobne mi uniká logika sprístupniť do bety a následne i do Early access nehotový produkt, ale i tak.
Třeba to bude znamenat že se bioware zkusí vrátit k tomu, co mu šlo nejlépe. :-)
jak tak koukám na dojmy a recenze, tak mám pocit že se u Andromedy ještě zpětně zvedne její docenění :)
Bang, mašiny startují, nabíhá loadingovací obrazovka..10s..20....30s...40...47. jupí, konečně jsem tam. Ale zábava teprve začíná - najednou mi začne blikat upozornění, že všichni členové naší grupy už jsou dost vepředu(aha, já jedu na HDD a oni na SSD, je mi to jasný) a já mám teď 20 sekund na to, abych je dohnal, to samozřejmě nestíhám, nejsem flash gordon ani superman, takže následuje další 40.ti sekundový nahrávací loading screen , po kterém se konečně shledám se svým týmem. Zabijem pár zdivokých zvířat. rozluštíme jednoduchý hlavolam, což zabere tak 15 sekund a pak se otevře konečně ta hrobka, ze které máme odnést ten celý den zmiňovaný artefaft., Při vstupu do hrobky se spustí další loading screen , tentokrát asi 60 sekund dlouhý, ale nakonec se tam dostáváme.. Bohužel dva z partnerů nevydrželi tíhu loadovacích screenů, pravděpodobně usoudili, že jim hra zamrzla a odpojili se.. Ve dvouch máme proti Titánovi jen malou šanci. Hrajeme na HARD, takže je jasné, že v tuto chvíli nás zachrání jen skutečný zázrak. Bohužel ten se nekoná, protože první přesně mířený beam z Titanovy pravé ruky rangera Emila na místě usmaží. Zkouším mu pomoci, ale Titánek najednou vycastí fireball, který téměř nadzvukovou rychlostí vystřelí mým směrem. Ještě pár milisekund, už budeš zas jak rybička Emile..říkám si..No nakonec se povedlo, tu injekci dostal celou a okamžitě odlétám, bohužel dosah explodujícího fireballu je příliš velký a po chvíli padám k zemi plnou vahou na tělo již nedýchajícího Emila, kterému jsem zachránil, tedy vlastně nezachránil život.. Game Over. Z tohohle moc XP nebude, tak snad alespoň nějaký matroš na rare ember... Zítra to zkusíme zase znova, tentokrát ale raději na normal.
"In my early reviews of both vanilla Destiny games, I at least emerged happy with the time I'd spent exploring their diverse environs, facing their varied foes, and riding through their roller coasters. Whether their endgame was good or bad, I at least thought I got $60 worth of good shooting from each of those campaigns. I absolutely cannot say the same about Anthem in its current state."

https://arstechnica.com/gaming/2019/02/a ... ly-its-not-finished/

Welp...:/
@Gordon (18.02.2019 20:05): To je pravda.

Z tý recenze co postoval Paul -At one point, the game gives up trying to string you along entirely and you’re asked to open a handful of tombs in free roam. You head into the map, fly to the tombs, and are met with a list of challenges you must complete to unlock them: get 50 kills with an assault rifle, 20 melee kills, complete five world events, etc. It’s blatant, dull padding that kills the pacing dead.. Tak přesně do týhle fáze jsem se včera večer dostal, asi první a poslední šance jak se dostat do freeroamu a přerušit na chvíli rutinu mise - > Fort Tarsis (hub, kde prokecáte lidi a naberete další questy) - > další mise. Ve freeroamu se dá lítat po celý mapě, bohužel tam není moc co dělat, maximálně sbírat collectibles, materiály na craft nebo plnit world eventy, který se pořád dokola opakujou.

Přehled dosavadních recenzí. Podle očekávání slabota, divil bych se, kdyby tomu jinak.
Všechy ty výtky jsou na místě, na druhou stranu gunplay je někdy celkem fajn a graficky to taky není k zahození, takže aspoň nějaký plusy... Jinak co se týče kampaně , říkáte 12 hodin ? Ne to fakt ne, momentálně mám nahráno 18 hodin a dosáhl jsem 17. lvl. Podle toho co píšou lidi na redditu bych se měl dobrat na konec kampaně někde okolo 25 lvl. Takže bych si tipnul, že tak 25-30 hodin to celý zabere.
@Paul (18.02.2019 15:01): Presne co jsem ocekaval. Krom toho je Anthem uz od predstaveni hra, ktera pro me vicemene vubec neexistuje. Proc? Jednoduche. Coop. Stejne jako pro me neexistuje treba The Division nebo Ghost Recon Wildlands i presto, ze Ubisofti genericke open worldy mam jinak rad.
Tyvole
https://www.vg247.com/2019/02/18/anthem-review/

it feels like it’s been designed by a board room full of grey-skinned men in £2,000 suits

It’s a loot shooter where all the loot is variations of the same boring shotguns and assault rifles

what would a game from the creator of Mass Effect be without player choice? Anthem. It would be Anthem.

You fly to a mission, shoot stuff, occasionally hold X on something interactive, head back to the hub, swap your mech’s crotch from chrome to rubber, then head back out and do it again

Ale animace super

Those facial animations were likely an issue of scope. Andromeda was a proper RPG with hundreds of thousands of voice lines and branching paths. The budget went elsewhere. In Anthem, all the money has been pumped into making sure it can’t be mocked by gifs. It looks phenomenal and the performance capture is some of the best I’ve seen. It’s also lacking any substance.
Hm, lidi kterým věřím když přijde na tyhle hry moc nadšení nejsou:

"This game is so much worse than i expected it to be, many many technical issues aside. Entirety of games content can be completed in less than 12 hours, and after that its just doing same missions over and over. SAME THREE MISSIONS, one of which has a generic enemy made into a boss, and the other is literally last mission of the game on repeat. To achive end game rewards you need... to do same missions 100 times. For that you get a decal and a 4000 coins - and one skin set costs like 60k coins. There's less content in here than in Destiny 1 on release day."


Kampaň má 12 hodin? To na Bioware zní jako hodně hovno.

A technický stav kampaně taky zní katastrofálně:
https://twitter.com/SkillUpYT/status/1097001581160017920
@Jab (17.02.2019 17:10): :D Tvého požehnání si cením :) Těd si opakuju právě JE, zapoměl jsem, že ta hra umí být slušně těžká a že Dawn Star je setsakramentsky hezká baba.
Ted jde o to, zda vůbec nějaká dvojka bude.