Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Potkal mě supr čupr krásnej game breaking bug v 8. kapitole. Po cutscéně zasouvání toho fialového cosi mě to tady hodilo za texturu, takže konečná. S rozmrzelným povzdechem restartuju checkpoint a zjišťuju, že se hra chytře uložila přesně po té cutscéně, takže jsem stále seklý za neviditelnou zdí. Ok, zatnu zuby, zrestartuju celou scénu a prásk, přestávají fungovat komplet všechny skripty, tahle budova se nezhroutí a nenačte se ani další sekce mapy (tady). Tohle musim teda vydejchat.

edit: Jen co jsem to dopsal, tak opraveno. Já totiž ty dveře musím vykopnout 2x teď. Jednou je vykopnu s tradiční animací a nic se neděje. Dveře otevřené, budova se nehroutí. Když se ale vrátím zpátky na ono místo, tlačítko pro vykopnutí zůstává aktivní. Tak to zmáčknu znova, najednou se spustí ta správná skriptovaná animace. Borec sice kope do prázdna, ale barák jde k zemi. Hallelujah! Ten checkpointový systém je každopádně nějaký rozbitý, podobných bugů jsem po reloadnutí potkal víc, ale tenhle mi teda zavařil.

Každopádně i bez toho bugu nejhorší Killzone. Klasická launch rychlokvaška, která povětšinou naprosto postrádá atmosféru původní trilogie a působí spíše jako techdemo. Ale kouká se na to fakt dobře, to jo. Na 7 let starý titul klobouk dolů, některé scenérie fakt stojí za to.
Opravdu neni 30 fps jako 30 fps. Zatimco hrat takovy Shadow of the Tomb Raider s uzamcenym framerate na 30 je jako jizda na kole bez sedla, tady jsem si az po trech hodinach vsiml, ze to hraji s 30 fps lockem. A rozdil mezi odemcenym a uzamcenym framerate je maly, neni temer vubec znat (testovano v nenarocne scene, takze takovych 50 fps jsem tam urcite mel). Snad to bude u dalsich her na PS4 stejne. Graficky je to pekne, jen ten podelany depth of field, kdy mate vse vice vzdalene rozmazane dokud se nezacnete divat pres miridla a DoF se prepne z okoli na vasi zbran. To je vylozena demence.
Dohrán i tento nejnovější díl série. Graficky pěkné a akce místy celkem fajn. Čím mě to sralo? Tak nudné pasáže ve vesmíru mě moc nebavily. Ale hlavně ten pitomý návrat k respawnu, kde mě to ke konci hodilo do místnosti, kde neustále naskakovali pitomí vojáci a já se u toho celkem navztekal. Pak ještě pitomý boss se vrátil, ale ten byl naštěstí jednoduchý a stačilo jen rychle vystihnout jeho pozici a střílet a pamatovat si jeho typ útoků. A pak pitomý dviný konec, který byl nějaký useknutý.

Ale jinak docela fajn a pořád lehký nadprůměr a akce místy odsýpala. Celkem mě to bavilo.