Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (27.04.2018 11:08): Jo, ty povinné úseky před bossem, to je nejspíš záměr (no spíše určitě), ale mě to často vytáčelo :-) I když je fakt, že u toho Gwyna už jsem to bral jako trpělivost a vždy už jsem šel s klidem "Možná to teď vyjde." Věděl jsem, že stačí 4x zvládnout protiúder a je tuhý a několikrát předtím se mi to už skoro povedlo a zlepšoval jsem se v tom a znal jeho útoky lépe, takže jsem věděl, že je otázka času, kdy to nakonec dám.

Jinak NG+ jsem jenom na chvíli zkusil, ale zatím nedávám :-) Teď zase zkouším další hry, i když Bloodborne se mi docela líbí, ale škoda že je pouze na PS4.
@CrocoRay (27.04.2018 10:00): Gratuluji k dohrání. Už jedeš NG+? :-))

Jednička je IMHO jediný díl série, který má smysl hrát se štítem a těžší zbrojí (nikoli výlučně, třeba u Manuse to smysl nemá). A oněch "otravných úseků" (cesty k bossům) jsou DS plné, asi bych to označil za trademark série. Leckde je možné je proběhnout, v DS2 je možné nepřátele rubat tak dlouho až se respawn vypne a pokud neplatí ani jedno, tak je třeba mít na paměti základní poučku série, don't rush.

Celá série vlastně tak trochu učí člověka trpělivosti. Takové trochu složitější a méně náhodné japonské Člověče, nezlob se :-)
Konečně jsem toho buzeranta asi na 20-30. pokus zabil. Nakonec mi neubral skoro žádné zdraví, když jsem zjistil v jakém sledu útočí a kdy začít parryovat. Ale tak ostatní bossové pro mě byli jednodušší. Já celou hru hrál bez štítu a dělal kotouly a uměl to hrát jinak. Není to o tom, že bych to neuměl, ale měl jsem na každého protivníka jiný styl boje a věděl jak na ně, ale problém byl ten, že nic z toho nefungoval tady na tohohle hajzla a musel jsem se naučit parryovat. Jak jsem se to naučil, tak už nebyl tak těžký, ale lehký též moc není. Útoky má silné a stačí malá chyba a hráč je dole.

A ten otravný úsek, kde se chodí furt dokola, to vytvořil nějaký mentálně vyšinutý jedinec. Toho museli v dětství šikanovat a v dospívání musel být párkrát znásilněn a celý život se musí pomočovat, že přišel na něco takového. Za to jsem hře strhl 10%, ale jinak mě hodně bavila, takže přísný s hodnocením nejsem. Ostatním hrám bych za to strhl i více.
@Charllize (26.04.2018 21:37): Tak já jsem samozřejmě rád, že japonské konzolovky i zpětně vychází na PC a porty jako Okami, Vanquish, Bayonettu nebo Dragon's Dogma jsem taky podpořil za plnou cenu, ale na dvacet éček za patch mě Namco neutáhne, sorry :) To si ty peníze radši nechám třeba na Shenmue. Nebo Code Vein, když jsme u toho Namca :)
@Ronik (26.04.2018 21:17): jen pockej az ta moje imaginarnost dostane zretelnejsi obrysy, si pak na me vzpomenes :)

ne vazne. Ja mel obrovskou radost kdyz japonske hry zacli prorazet na PC trh. Kdyz jsem hral na PS1/2 plno her se sem nedostalo o PC ani nemluve. Strasne mi to vadilo. takze ted jsme nadseny ze tomu tak jiz neni a vsechny pokusy jakkoliv bojkotovat japonskou produkci vidim v tom nejcernejsim slova smyslu, z obavy ze to bude jako driv.
na steamu a jinych sluzbach mam cca 500 her, takze o vymreni hrani na PC vazne nestojim. Ale jiste upravy, zavedeni vetsi unifikovanosti, a omezeni toho bordelu co tam je bych rozhodne uvital.
@Charllize (26.04.2018 21:07): Sorry, to je tak imaginární otázka, že to ani nemá smysl řešit :) Chápu, že bys byl rád, kdyby PC hraní vymřelo pokud možno co nejdřív, ale bojím se, že to k tomu nespěje.
@Charllize (26.04.2018 20:28): Vidím to trochu podobně - rád bych, když budou brát PC buď jako rovnocennou, nebo (ideálně .-) i primární platformu.

Navíc mnoho her jsem na konzolích nekoupil třeba i kvůli absenci duálního audia (klasický ATLUS *pliv* *pliv*) a na Steamu je to skoro samozřejmost (až tedy na Trails) a v nejhorším případě je tam alespoň snadnější možnost ho přidat "jinou" cestou a to bez homebrew (a potenciální brick).
@Charllize (26.04.2018 20:28): Bojkot vypadá jinak, tohle je normální logické rozhodnutí, jestli mi ta hra za požadované peníze stojí. Úplně stejně bojkotuju 99% her, co vyjdou na Steamu, neboj :)
@7c (26.04.2018 18:48): ja si sice u her na 60 fps nepotrpim, ale DS je zrovna serie kde ano. Treba DS3 na zakladni PS4 jsem nemohl hrat pri tech 30 fps protoze jsem diky tomu proste podaval horsi vysledky. Na PS4 PRO to je o dost lepsi. Je pravda ze jednicku jsme hral na PS3 taky pri 30 ale tenkrat jsem to jeste asi nevnimal. Samo tech 60 je lepsi u jakekoliv hry, ale touzim po nem jen u her kde mi to primo ovlivnuje to jak hraju. Treba u Dragons Dogmy mi to nevadi, i kdyz by to mohlo vypadat ze by melo.

Na PC jsme DS 1 hral i s tim fixem, ale ze bych mohl rict ze to je stabilni to asi ne. Takze ten remaster pro me urcite smysl ma.



@Ronik (26.04.2018 18:30): tak japonci obecne zhruba od roku 2012-13 zacli PC brat vazneji, zejmena diky Steamu a snadne digitalni distribuci. A taky byl na PC po japonskych hrach hlad. Do te doby tam skoro zadne nevychazeli.
Takze penizky jim to sype, ale z minulosti musi byt kazdemu jasne ze jsou schopni se uzivit jen konzolemi a jakmile jim to prestane vydelavat nastane opet na PC japonska doba temna. Takze ruzne bojkoty, kvuli cenzure, denuvu, obycejnemu remasteru a podobne jsou tak trochu ve znameni hesla...hraci proti sobe:)
@Milfhunter (26.04.2018 19:35): Jo, na netu se dívám na parry, ale bude těžké odhadnout přesný moment, i když jsou i zpomalené záběry, kdy přesně to udělat.

Zkouším vylepšit bastarda, bo Greatsword můžu držet akorát ve dvou rukách a to nejde parryovat.
@CrocoRay (26.04.2018 19:03): nauč se parryovat, zrovna Gwyn je jedinej boss kterej se dá parryovat, je to těžký ale dá se to. a jinak souhlasim ta cesta krz ten kiln ke gwynovi je vopruzbtw na bossfight si muzes vyvolat solaira.
Jste se rozepsali za ty tři hodiny, co jsem spal. Jinak ten Bastard lze vylepšovat na plus 15? Já měl +5 a pak jsem měl možnost dát +6/raw bastard, special bastard apod.

Takže když dám +6, tak můžu pokračovat na +7 a tak dále?

Brnění mám ten Knight myslím a mám +9 hrudní plát. Zbytek mívám okolo +4.

Hra mě jinak doteď bavila hodně, ale konec mě sere :-)

Gwyn mě zabil tak 10x.
@7c (26.04.2018 18:48): Tak ono to vesměs nebylo nic hrozného - skoky jsou trochu kratší a je tam pár žebříků, kterými se při slézání můžeš propadnout, jinak nic. Ten bug s weapon durability v oficiální 60 FPS dvojce byl o dost zásadnější a ten opravili až s vydáním SofTS na konzolích (v původní dvojce je dost možná dodnes).
@Ronik (26.04.2018 18:45): Já těch neoficiálních 60 nezkoušel primárně kvůli zásahu do spustitelného souboru (a potenciální - i když prakticky nulové - následky od Steamu). Bugy by mě nepřekvapily.
@Phoenix (26.04.2018 16:06): Black Iron je asi nejlepší set proti Gwynovi (nikoliv překvapivě).

Jinak štít (ideálně Greatshield of Artorias nebo možná Black Knight Shield) oba finální boje hodně zjednodušuje (odvážil bych se tvrdit, že s GoA je dá každý na pár pokusů).

@Ronik (26.04.2018 16:16): Kdo to nechce, platit nemusí. Já v nejbližší době další hraní jedničky v plánu nemám, ale remaster koupím z principu ("wallet voting"), protože chci víc Bandai Namco her na PC :)
@Charllize (26.04.2018 16:08): Jasné, chápu, že je to určené hlavně pro konzole, ale na PC je přece jen standart dávat takovéhle remastery zdarma (třeba Bioshock, oba díly Darksiders, Titan Quest nebo Skyrim) a když už ne, aspoň to bývají edice se všemi DLC (Sleeping Dogs, Deus Ex HR). Tady je to o to horší, že ten původní port za moc nestál a rozdělí to, už takhle malou, online komunitu.
@Ronik (26.04.2018 15:05): co jsem koukal na video co je na ps storu vypadaji i textury lepe. Pritom u tech srovnavacich videii mi to neprislo. Kazdopadne jde jen o remaster takze nejake totalni prekopani vseho je asi tezko cekat. A na pc to samo takovy efekt nema. Je to tam hlavne proto aby se pc komunita necitila dotcene a nemusela zase sepisovat petice :)
@CrocoRay (26.04.2018 14:19):

Základním brněním myslíš Knight Armor? Já jsem používal Black Iron Armor, vylepšené na max (a při NG+ a dál občas něco jiného, ale Black Iron Armor mi sedělo asi nejvíce poměrem hmotnost/obrana). Na jakou úroveň jej máš vylepšeno?

Jaký používáš štít?

Co zatížení postavy? Jsi schopen se pohybovat a provádět roll tak, abys mohl uskakovat nebo provádíš fat roll?

Protiútokem se štítem myslíš parry a následný útok? To se hodí v jedničce hodně, zejména na různé rytíře, doporučoval bych natrénovat.

Stone Greatsword mi vždy přišel dost pomalý, ale jsou jedinci, kteří Dark Souls s podobnými zbraněmi hrají. Já jsem jedničku dohrál s non-element Bastard Swordem +15. A co se týče scaling, máš Strength a Dexterity vyváženě a na soft cap 40 tak, aby to odpovídalo charakteristice dané zbraně?

Nejlepší by asi byl screen postavy, jinak Tě zasypu otázkami.
@Charllize (26.04.2018 14:57): Jojo, systém zaheslovaného MP z třetích Dark Souls, možnost použít víc duší najednou, nové osvětlení, které někdy vypadá hůř než v originále. A jeden nový bonfire, pecka :)
@CrocoRay (26.04.2018 14:41): Nepřijde mi, že by ta cesta byla nějak extra dlouhá, ale chápu, že neustále to opakovat je pak trochu k nasr...

Pokud to pro Tebe byla ztráta času, nerozumim tomu proč to tak dlouho hraješ, hrrr už ať to mám dohraný chápu u hry co je na deset hodin, ale nevěřim tomu, že sis to hraní DS prostě neužíval :)
@SilentWolf (26.04.2018 14:27): Já to stání na místě myslel tak, že právě nepostupuju a chodím jednu lokaci pořád dokola. Jen u grindu mám nějaké zkušenosti, tady mám červenou obrazovku, že jsem chcípl.

Jinak mně už se moc do DLC nechce jít z toho důvodu, že samotnou hru na 95% vůbec nedohraji, tak už i těch 60 hodin považuji za dost velkou ztrátu času v mém životě. Nevím, ale ten systém checkpointů mi ji znechutil, že musím takovou dálku, že už se mi to nějak hrát nechce.
@CrocoRay (26.04.2018 14:19): Mohl bys ještě někam nahodit screenshot se svými atributy, abych ti mohl doporučit lepší zbraň? S tím tvým Greatswordem by to určitě šlo taky, ale optimální nejspíš není.
@CrocoRay (26.04.2018 14:19): tak postup ve hre je vetsi posun nez novy level. :-D pokud to beres jako stani na miste, tak ti to brat nebudu.

A s tou praci, pokud budes 8h v praci delat stereotypni praci, budes ji delat i zitra. Pokud se budes 3h snazit prijit na vhodnejsi reseni, tak te mozna bude bolet hlava ale vymyslis neco, diky cemu se to bude delat samo. (A pak te budou moct vyhodit :-D ale spis mas nadeji na posun). To je jak s hranim. Kdybys misto 10h zabijeni lehouckych nepratel a farmeni z nich investoval 3hodinky snahou zabit ty silnejsi tak uz davno vis jak blokovat stitem, jak bodat do zad, jak spravne vyuzivat utok z rozbehu atd.. pak by Gwyn lehl napoprve taky.

A proc se ho furt snazis dat, kdyz porad piseme ze si tak znepristupnis uz vse ostatni. :-D jdi do toho DLC, nebo uz moznost mit nebudes.
@SilentWolf (26.04.2018 13:40): Jo, to je o psychice. U grindu máš motivaci a může tě to bavit. Ale jet čistě za účelem se někam dostat, kde z toho nic neplyne, tak tě to nervuje. Je to jako stát osm hodin na místě zadarmo anebo trčet v práci osm hodin, ale dostat za to nějaké peníze.

Jinak snaha, to je úhel pohledu. Snažit se tomu člověk může věnovat čas anebo se taky může snažit pochopit mechanismy.

Jinak toho Gwyna prostě nejsem schopný dát a nevím jak to udělat. Štít mi vyžere celou staminu, bo jeho útok je moc silný.

@Phoenix (26.04.2018 14:04): Brnění mám základní, ale vylepšené ze začátku, co jsem nafasoval jako válečník nebo rytíř. Takže střední zbroj, ale odolnost je poměrně vysoká. Se štítem nevím, jak dělat protiútoky, bo mi to moc nevychází. Zbraň teda používám těžkou a damage mám velký, ale hned jak mu dá ránu, tak mě složí on tou svojí.

Jinak mám Stone Greatsword +3. Žádný element.
@SilentWolf (26.04.2018 13:40), @CrocoRay (26.04.2018 13:38): : jj, to jsem chtěl přesně dodat. Je třeba dát pozor na to, že v jedničce člověka hra po dohrání automaticky hodí do NG+, narozdíl od dvojky a trojky.

@CrocoRay (26.04.2018 13:38): Gwyn mi moc těžký nepřišel, takový Manus je něco úplně jiného (obtížnost DLC a zejména posledního souboje byla právě podle autorů reakcí na nízkou obtížnost boje s Gwynem) :-) Je to jeden z mála bossů, kde má IMHO smysl v boji používat štít. Jakou máš zbraň (typ, upgrade, elementální DMG), postavu (level, směr vývoje), brnění (lehké/těžké, upgrade atd.)? Cesta ke Gwynovi je sice plná rytířů (tuším pět kusů), ale někteří jdou občas sejmout "na férovku" zezadu. Pokud bys byl úplně zoufalý, tak je možné zálohovat save těsně před bojem s Gwynem a po pořážce prostě obnovit ze zálohy, ale v jedničce takové kejkle skutečně nejsou potřeba.

Kdyby nebyla šance to dohrát, tak nemůže existovat tolik lidí, kterým se to už podařilo. Spíše mi přijde, že něco děláš špatně, pojďme spolu přijít na to, co to je.
@CrocoRay (26.04.2018 13:38): ja ho dal napoprve. Nevim kde je problem. :-D vytuhl jsem na jinych bossech zas. Celkove humanoidi mi se stitem, ktery blokuje 100% fyzickeho dmg prisli vzdy slabsi.

To posledni boss v trojce. To je teprv rachot. Nedej boze DLC trojky. A DLCčka do dvojky jsem vzdal. :-D at to nevypada ze machruju s Gwynem.

Jde mi o to ze po jeho zabiti hra konci a zacina NG+. Tak se teda na to bud vykasli, nebo - jestli chces dal hrat, jdi resit to DLC a obraz.

Mel ses kazdopadne misto grindovani ucit, jak to hrat. Potvrzuje to muj nazor ze snaha nerovna se grind. Snaha je snaha. :-D se jen divim ze trpelivost opakovat jeden usek abys farmil veci je v pohode, ale opakovat usek kvuli smrti, u toho ocividne chytas nervy. :-D zajimave (neryju).
@SilentWolf (26.04.2018 13:22): No já asi ignoruju i hlavního bosse, protože to nemá smysl. Ubral jsem mu maximálně 5% zdraví a na víc se nezmůžu. On přiběhne a sekne mě, takže půl zdraví pryč. Pak mě chytne a třískne se mnou a jsem mrtvý. Vypít lektvar? K čemu, když to není možné. Uskočit? K čemu, když stejně mě pak sejme v dalším kombu a já nemám šanci vystihnout všechny komba, aby se ani jednou netrefil, protože jak se mu to jednou povede, tak jsem prohrál. Tam není šance to dohrát.

Takže hru jsem nedohrál. Zítra poslední šanci dávám a pak to odinstaluji.
Jinak ten Gwyn je kurevsky rychlý parchant a ještě před ním jsou ti rytíři a blbě se jim vyhýbá. Mě ty checkpointy daleko od bossů prostě štvou. Ono není zábavné chodit dokola jednu trasu, bo pak člověk už ani nemá motivaci se u bosse snažit.
@SilentWolf (26.04.2018 12:33): Toho Golema jsem třeba zabil, ale nechápu proč takové věci dávají pro vstup do DLC. Člověk si zaplatí dodatečný obsah a pak ani neví, jak se tam dostane :-D

Každopádně už můžu jít na závěrečného bosse Gwyna.
@SilentWolf (26.04.2018 12:12): Jo, ale to by mě nenapadlo se na to dívat a spojit si to s tou dírou :-D

Naštěstí čtyři králové byli hodně slabí a šli k zemi hned na první pokus. Šlo jen o to se k nim dostat blízko a bylo to. Takže už mám všechny duše.