Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Docela otravný že hra mi běží 60fps bez stutteru, lépe než kdy běžela jednička, ale přesto mi zobrazuje v pravém horním rohu čas od času hlášku že nemám paměť a kdesi cosi. Otravný to vždycky zavírat.
Jo no, záleží na tom, jak to člověk hraje. Ale mně vyhovuje vždy styl Rambo a případně si trochu vypomoct nějakou tou vychytávkou. A takovým způsobem byla hra poměrně těžká :-) Teda ke konci. Ze začátku to bylo v pohodě.
@Zbyisek (11.03.2017 13:26): Aha, já skill na výbušninu na dronu asi vůbec neodemknul a šel na to ručně. :D Dobrej postřeh a krásná ukázka toho, že je opravdu dobré skilly nastudovat a používat.
@JohnCZ (11.03.2017 12:42): Ta mise s barabiznou byla naopak jedna z nejjednodušších :-D Stačilo to proletět dronem, z dronu tam šoupnout bombu a bum. Postup opakovat u druhého a třetího objektu zájmu. Nemusel jsem vůbec vystoupit z auta :-)
@JohnCZ (11.03.2017 12:42): S tou barabiznou a tím granátometem byly dvě nejtěžší mise, bych řekl. Akorát s tím granátometem to máš tak na 3 minuty, když se ti to povede. Ta mise, kde máš vyhazovat do vzduchu ty automaty je podstatně delší a když tě zabijou ke konci, tak to naštve.

Já osobně vyhodil do vzduchu rychle první dva a pak se utekl schovat na střechu a tam si našel útočiště, z kterého jsem všechny obrněnce pozabíjel. Já jak jsem to jel tím akčním stylem celou hru, tak jsem vždy zkoumal, kde je nejlepší útočiště, kde mě hůře můžou obklíčit, tam jsem to obsadil a kosil postupně. To byla vždy moje taktika. A nejlépe tak, aby byly dva kryty, protože se mě často snažili vyhánět granáty. Tu s těmi výbušninami jsem dal též tak na pátý až desátý pokus. Ale už jsem byl zvyklý to jet akčním stylem, takže mě to zase nějak nezaskočilo, že se to nedá jet stealthem.

Ale úplný závěr už byl celkem jednoduchý. Tam těch obrněnců až tak moc nebylo a dali se tedy i snadněji hacknout, aby nevolali posily. Ale ty dvě mise byly dost těžké. Zbytek jsem dával i s povoláváním posil. Jak nebyli obrněnci, tak jsem běhal jak šílenec a všechno kosil. S obrněnci už jsem si vždy našel dobré místo, kde mě nemohli obklíčit a postupně kosil, takže se to dalo.
@CrocoRay (11.03.2017 12:29): Ten tichej postup je potřeba natrénovat. Ze začátku jsem strašně chcípal a nešlo mi to, protože jsem to neuměl, neodhadl reakce AI apod. Jakmile to ale chytneš do ruky, hraje se to příjemně. Akční postup je opravdu o dost těžší, asi i proto, že hra se jakože snaží tě spíš nasměřovat do toho stealthu, který je i logičtější v kontextu s příběhem a postavami. Nejhorší jsou právě na tom ty posily, které tě rozdrtí raz dva, když ti vpadnou do zad. AI je dost agresivní a rychle se přemisťuje. Ale jak řikáš, tomu se dá vyvarovat různými vychytávkami, které je potřeba různě kombinovat - obzvlášť na vyšší obtížnost a s blížícím se závěrem. Jakmile to hraješ bez nich, je situace hned o dost těžší.

Pro mě asi nejtěžší byla ta mise v té barabizně pod Golden Gate, kdes měl vyhodit do vzduchu nějaká 3 místa s HW. To nejde udělat potichu, jakmile odpálíš první, najednou se na tebe sesype hromada obrněných nepřátel a ty musíš ještě nějakým způsobem vyhodit do vzduchu zbylé dvě, přičemž ta budova má asi jen 3 vchody (jedině snad přes střechu), takže se o nějaké volnosti a možnosti utéct nedá moc mluvit. Tam jsem měl po delší době i pořádný raqe quit. Druhý den jsem to ale kupodivu dal hned na první pokus, ale to tak bývá. :D
@Paul (11.03.2017 09:23): @JohnCZ (11.03.2017 12:06): Tu část s gránatometem jsem nakonec dal tak, že hned jak se mi povedlo sundat tu první várku, tak jsem to běžel hacknout a pak jsem se schoval na střeše a postupně je zabíjel. Ale dostat se na tu střechu bylo pro mě celkem obtížné a vždy mě hned ze startu sundali. Buď jsem se dlouho zdržoval s těmi vepředu, až dorazily posily, které mě zezadu sundaly. Nebo jsem se ty ty původní snažil dostat co nejrychleji, že mě ve zmatku zabili oni. A gránatomet by byl účinný, kdyby ti debilní obrněnci nebyli tak odolní.

Jinak obrněnce se dá sundat normálně na blízko, ale já stealth moc nemusím. Paralyzér jsem nezkoušel, ale na to už odpověděl John. Já se vždy prostřílel přes celou hru a to je mnohem obtížnější než tichý postup, který moc nemusím. Tak i proto si stěžuji na tu vyšší obtížnost, ale dalo se to. Pak už mě hra donutila používat i hackování a bránit zavolání posil, protože s respawnem obrněnců už byla obtížnost místy masakr.

Jinak chvílemi jsem zkoušel i ten tichý postup, ale snažil jsem se to dělat co nejrychleji, že mě stejně vždycky chytli a musel jsem zbytek postřílet.

A blbé je, že buď si navolíš výbušniny nebo hackování a rušení posil. V tom zmatku a nervozitě, když je všude hromada obrněnců a já mám zaplé výbušniny, jsem i trochu zazmatkoval a nepřepl na rušení co nejrychleji. Ale to je o cviku. Já se většinu hry snažil spíše prostřílet a až ke konci mě to nutilo používat i jiné vychytávky.
@Paul (11.03.2017 09:23): Dají se v pohodě obejít většinou a není jich zas tak moc. Případně je můžeš sejmout taserem (vylepšený taser je sundá tuším na jednu ránu) a pak ve spánku dorazit pokud nechceš, aby se probrali. Drtivou většinu hry lze projít non-lethal. Ono celkově je v závěru nepřátel v některých lokacích tolik, že se akční postup nevyplatí (obzvlášť pokud nerveš skilly do zbraní).

@CrocoRay (11.03.2017 01:05): Yeah, u toho granátometu jsem taky párkrát umřel. To nebylo úplně šťastně dořešené. Ta zbraň je dost neúčinná.
@CrocoRay (11.03.2017 01:05): předpokládám že když jsou na scéně nějací tito obrněnci tak se to nedá hrát nonlethal? Resp. hrál to tu někdo nonlethal ?
Já ti zatím zkouším, jen taser a melee.
Tak dohráno. Ke konci mě celkem štvala ta vysoká obtížnost, kde byli samí obrněnci a pokud jsem včas nezrušil volání o posily, tak ten respawn mi dost lezl na nervy. Ale jinak mě hra bavila.

Nejvíc mě ale štvala ta mise s gránatometem, kde furt běhali ti obrněnci. To jsem dal až tak na dvacátý pokus a většinou mě zabili hned ze startu.
Jsem si udělal "selfie" (zlo) před oddávajícím se párem a jejich famílií, ženich začal pózovat, nevěstě se to nelíbilo, začali se hádat, ženich dal nevěsty bráchovi pěstí, pak se začali rvát další dva členové jejich famílie, panika, někdo zavolal poldy, nevěsta poslala ženicha do hajzlu.

Ok.
@JohnCZ (10.03.2017 17:10): U AI jsem si toho všiml jen jednou, ale pobavilo mě to. Týpek rozbíjel basebalkou auto a řval "Ty podvádějící děvko". K němu přiběhla policajtka, zastavila se pět metrů od něho a utekla :-D

Ale jinak ty bugy se dají přežít. Vždycky to hodím do menu a pak už je to dobré. Ne, že by mě to nějak těšilo, ale nepatří to mezi ty bugy, které mě rozzuří nejvíc. A možná to hře odpouštím i proto, že mě to celkem baví. Kdyby mě hra nebavila, tak s tím vozíkem bych byl asi už poměrně naštvaný, bo tam mi to trochu hraní zkomplikovalo. Takhle jsem to překousl a jedu dál.

Ale už asi budu pomalu končit. Uplay mi ukazuje 70% dokončení, což mi přijde zvláštní, když spoustu obsahu jsem podle mě nesplnil a hru jsem ještě taky nedohrál. Většinou u Assassins mám 60% dokončení po dohrání hry.
@CrocoRay (10.03.2017 16:59): Jestli budou lidi dostatečně řvát, tak to tam snad přidají. Stejně jako přidali možnost ztlumit si hlasitost hudby.

Tyjo, ty na ty bugy máš nějak smůlu. Nic takového si nevybavuju, když nepočítám AI, která někdy dělala opravdu psí kusy.
Teď mě pobavila ta vedlejší mise, kde se nabouráváte do bankomatů a můžete okrádat lidi nebo jim naopak peníze darovat. Ty hlášky mě celkem bavily: "Váš účet je na nule. Přeji pěkný den." :-D

Ale zase nějaký bug, když jsem se měl dostat na střechu a chyběl tam ten vozík. Pomohlo až vypnout hru do menu a znovu načíst. To jsem ještě cestou narazil na jiný vozík vzdálený 1 km, tak jsem pro jistotu jel s ním, kdyby tam ten druhý určený nebyl. Po cestě za mnou fízlové vyhrožovali, že jestli nevypadnu, tak mě zavřou, tak jsem ještě měl strach, že po mně půjdou fízlové. Nakonec jsem tam s tím pitomým vozíkem dorazil po pěti minutách a ten původní už tam byl. Ty bugy trochu naštvou, ale dá se to přežít.


Jinak u toho označování cesty nevím, zda to nějaký patch vypne. V jedničce bylo to samé a ve dvojce to dali znovu bez možnosti vypnutí. Přišlo by mi divné, kdyby to teď najednou s patchem až teď opravili. Ale možné to je.
@Paul (10.03.2017 16:40): Třeba s nějakým upgradem. Po vydání jsem si stěžoval, že nejde měnit hlasitost rádia (jen úplně vypnout). A hle, po upgradu to už jde. A přibylo i více položek v nastavení (třeba FPS lock). Tak třeba na tom ještě zamakají dál :)
@Garret (10.03.2017 14:47): je to vopruz, ruší to..nechápu že tam je tři prdele HUD položek a tenhle immersion breaker vypnout neumožněj.

@montana (10.03.2017 16:21): no není to můj šálek nehipsteroidního kafe, ale ono se to zas tak vážně nebere, takže to zatím toleruju. Ale samozřejmě že prakticky jakákoliv jiná open city akce je mi tématem blíž :)
@Paul (09.03.2017 23:51): A ty rakovinotvorny postavy a stylizace te nedeptaj? Ja ten tri hodinovej trial musel po hodine vypnout :)
Ta stylizace pusobi jako kdyz se rodice pubertaka snazi byt cool, daj si kalhoty pod prdel a ksilt dozadu.
Mně to právě vyhovovalo, protože mi to dost ulehčovalo navigaci, ale beru, že ta možnost vypnutí tam být mohla. Jinak já občas narážím na bug, že nemůžu vlézt do některého auta a musím si jít ukrást jiné. Není to extra časté, ale zase ani tak výjimečné, že bych to potkal jen jednou nebo dvakrát. Občas se mi to prostě stane. Trochu to naštve, ale přežít se to dá. Anebo jsem musel misi nahrát od posledního checkpointu, protože jsem se hacknul do pokoje a nemohl jsem se napojit na kameru. Nejlepší, že jsem tu webku našel normálně a ani za prase jsem se nemohl napojit, tak mi došlo, že to bude asi nějaký bug. Po načtení už to šlo normálně.

Jinak některé postavy jsou docela zajímavé. Třeba to tlusté prase mě docela pobavilo. Tak mě napadá, že z těch škaredých holek, co to na mě v životě zkoušely mi takováhle obluda v mém obludáriu chybí :-D
Ale jsem zvědavý na ten příběh. Ze startu mě nudil, ale pak mě docela chytil.
Dá se nějak vypnout ta modrá šipkolajna na silnici když si někam dám waypoint? Je to dost otravný. Tohle měla mimochodem Mafie lepší, ty jakobyznačky byly supr.
V nastavení HUDu jsem to nenašel.
Jinak jsem teď byl navštívit Ubisoft SF, pěkný :)
Tak první dojmy dobrý, to SF mě tu snad bude hodně bavit, ale trochu mě deptá ta ultra arkádová fyzika aut...co bych dal za tu fyziku z Mafie, nebo třeba z Crew, plus ty interiéry...

Jinak dal jsem preset high, zvýšil texture resolution a filtering ultra, zapnul HBAO, tu mlhu a SMAA TX2, a zatím se to drželo na 60ti i při jízdě centrem SF, grafika jela na 80% a všechny čtyři jádra procesoru na 100, což je dost masox.
@CrocoRay (09.03.2017 20:05): záleží hodně i na framepacingu, když má jedna hra 30fps a špatnej framepacing a druhá 30 a dobrej, tak je to neskutečnej rozdíl ikdyž jako běží stejnou rychlostí. Mafia 3 měla framepacing docela blbej.

@Garret (09.03.2017 20:25): jsem si říkal cabbage lake, wtf, pak jsem si uvědomil aha, Kaby :)

Po Kaby jsem taky koukal, ale docela se mi nechutí že je to jen renamed Skylake, ta lenost Intelu už je prostě otřesná. A bohužel Ryzen se ve hrách moc nepředvedl, tak nevím jestli ceny budou dolu nějak výrazně, ale taky bych to už docela rád obměnil. 6 let mi žádný CPU ještě nevydrželo. Pentium 100 jsem měl 3 roky, Durona 800 jsem měl 3 roky, Athlona 64 3000+ taky 3 roky, Core 2 Duo E4400 4 roky.
@Zbyisek (09.03.2017 17:33): @Paul (09.03.2017 16:26): Tak mně se ta mlha teď objevuje častěji. Ze začátku ani moc ne, ale teď co jsem hrál tak pět hodin v kuse, tak Golden Gate už jsem v mlze viděl hodněkrát.

Jinak kdybych měl srovnat plynulost, tak z osobního pocitu mi přijde, že je při 40ti fps plynulejší než třeba Mafia 3. Jinak já to mám na ultra a snížené mám jen vyhlazování, stíny a vypnuté extra detaily. Vesměs mi to jede těch 40 fps, ale v jedné části mapy to klesá i na 25 :-) Ale je to jen jedna část na mapě, kde se vyskytuje více detailů. Ale při těch 40 fps mám fakt pocit, že hra běží víc hladce než některé jiné hry. A to třeba i kdybych to srovnal s jedničkou, kde jsem furt měl takový pocit menšího škubání.


@Garret (09.03.2017 19:41): A tak taková hádka může být důvod k sebevraždě :-)
@Paul (09.03.2017 18:52): ne, klesá to na 50, ale není to tak rušivé jako v Mafii. s vyhlazování je to zabité i v pěších pasážích. jinak mám všechno na Very High, resp. High.

teď jsem byl svědkem situace, jaxe hádají týpek s holkou. holka mu řekla, že spala s jiným, že se k ní chová jako k hovnu. vyprovokovala ho aby jí dal facku, poslala ho do prdele a šla pryč. vlezla na vozovku, málem ji srazilo auto a začala utíkat po cestě, mezi tím ji málem sejmulo dalších 5 aut. mezi tím týpek taky vlezl na vozovku, ale ten to povýšil na další level - neustále do sebe nechal najíždět auto, až se za ním vytvořila kolona asi dalších 20ti aut. to první do něj furt najíždělo a týpek furt uhýbal a zůstával na silnici... ta jejich "nová revoluční" pedestrian AI stojí za vyližřiť, ale vytváří to komické situace. nebo tady - dva cajti se postaví do silnice a stojí. a za nimi dopravní kolaps :-)
Docela mě potěšilo, že je ve hře vedlejší mise, kde potkáte Aidena Pearce. Jen škoda, že se to netýká hlavní linky.

Jinak ještě jeden screen té volumetrické mlhy, jak se vleče po okolí.

odkaz
Tak nejvíce se mi asi líbí zpracování vody a vegetace. Místy hra tedy vypadá opravdu skvěle. Na tu mlhu jsem narazil podruhé a žádný rozdíl ve výkonu jsem nezaznamenal. Vlastně bych řekl, že frame je ještě malinko vyšší, když třeba projíždím kolem parků, kde to jinak padá i na 35 fps. No zkusil jsem nahrát pár obrázků, tak snad to bude fungovat. Když ne tak nic no.

odkaz
odkaz
odkaz
odkaz
@M.a.t.t. (08.03.2017 16:05): to je klidně možný - u Mafie hodně dělá ta 60s atmosféra, perfektní bouráky a dobře napsanej revenge story kde nehraju za hipstera :)
Uvidíme jak se dokážu naladit na tu opačnou vlnu tady.
@CrocoRay (08.03.2017 15:01): Jop, však jsem to říkal. Ta variabilita tam je. Takhle to má bejt, nevím co to je jinak za standard cpát do her jednu misi na 20x.

Ta mlha se neobjevuje moc, za celou hru jsem na ní narazil jen párkrát (většinou jsem ji viděl jen někde v dáli... Golden Gate v mlžném oparu ale stojí za to), ale když už ano, tak mě to vždycky fascinovalo. U jiné hry jsem takovou věc ještě neviděl, tak jsem na to trochu čučel jak sůva z nudlí. :)
@Paul (08.03.2017 11:29): @JohnCZ (08.03.2017 12:07): No, já tu mlhu viděl zatím jen jednou a moc často se neobjevuje a to jsem z ní hned vyjel, protože mě naháněli fízlové, takže jsem zase tak moc ohledy na ni nebral :-) Frame určitě nijak neklesal a v noci hra běží plynuleji, ale určitě se na ni více zaměřím, jak se zase objeví. Jinak ty extra detail jsou největší požírač výkonu. Pak ještě docela žerou ty maximální nastavení stínů, ale už ne tolik. S těmi extra detaily při maximu to klesá i na polovinu.

Každopádně hra je zábavná. Vedlejší mise jsou opravdu udělané dobře a nejsou tam jen ty nudné minihry jako v jedničce. Každá má nějaký menší vlastní příběh a svým způsobem hlavní linku obohacují. Například se mi líbila mise, kde mám jezdit závody s elektrickými kárami a pak shánět nějaké díly na vylepšení, abych mohl porazit konkurenční univerzitu. A je tam toho více. Už ne jen to "Jdi a zabij".

Pak mě taky pobavilo, když mi hra řekla, že mám hacknout nějakého hráče. Tak jsem to teda zkusil, on na mě nepřišel a já ho úspěšně hacknul. A nakonec jsem za to ještě dostal achievement "Takhle se trolí" :-)
Ta mlha je boží, jak se valí přes kopce a chová se opravdu jako mlha a fps to moc nežere. Na to tam jsou jiní adepti. :D
@CrocoRay (08.03.2017 00:02): Dík za info. V tom jednom nvidia videu ta mlha vypadala skvěle. Extra details přidávaj víc polygonů na vzdálený objekty, poznat to moc není a výkon to žere hrozně.
@Paul (07.03.2017 20:41): Ta mlha se objevuje jen v noci a zatím jsem ji viděl jen jednou na chvíli, takže ty nároky neposoudím přesně, ale neřekl bych, že zrovna tahle položka žere moc výkonu a frame dolů nějak nešel. Jinak je snížená viditelnost, ale za něco extra bych to nepovažoval. Mlha v Battlefield 1 se mi líbila více :-)

Nejvíce výkonu žere podle mě maximální nastavení stínů. Ty mám nastavené na ultra, ale pak tam jsou ještě dvě vyšší možnosti. A pak dodatečné detaily, kde je upozornění, že to má extrémní nároky. Tam mi nejvíce šel frame z průměrných 45 na 20 fps. Ty dvě věci jsem snížil a frame se hýbe mezi 40-50. Celkově ten rozdíl ve vizuálu zase tak velký nebude, i když rozdíly bych asi poznal, kdybych udělal dva screeny a zkoumal.

Ale frame klesá pouze přes den. V noci to jede plynule a nastavení nemá tak velký vliv. Jinak když snížíš ty dvě zmíněné položky jako já, tak ti tvá GTX 1070 hru utáhne v pohodě těch 60 fps a hra vypadá pořád skvěle. Takové propady jako u jedničky tam nejsou a řekl bych, že je to lépe optimalizované. Ale na ty dvě nastavení to chce aspoň 1080ku.
Já si zahrál cca před měsícem na piráta a prostě ne .. ubisoft hry = nuda :) Štěstí, že jsem to nekoupil a to jsem to měl plán v případě WD 2 udělat vyjímku u Ubisoftu,. Je to opět takové nijaké, jako celek to není špatné, ale je to taková průměrná zábava, takže nic pro mě. Musel bych mít asi opravdu velkou herní krizi :)
Jako u ostatních her od Ubi, tak po tomhle už teď neštěkne ani pes ...
Tak už jsem u toho nějakou dobu strávil. Graficky je to místy opravdu hodně pěkné. Především tam, kde je vegetace u různých parků apod. Ale taky je to kurevsky náročné. Hraji sice téměř na maximální nastavení a spoustu položek mám nastavených na ultra a hra se drží 40-50 fps v průměru, ale pak tam jsou asi dvě položky, které dokážou dost vyžrat výkon a při úplném nastavení na maximum mi hra jede pouhých 20 -25 fps během dne.

Na to, že mám GTX 1060 6 GB a jedu v rozlišení 1920x1080, tak musím říct, že je to docela dost náročné. Ani se nedivím, že ta hra v 4k rozlišení dokáže dát zabrat i GTX 1080 a frame může padat i pod 30 fps.

Ale město se mi jinak líbí a je zpracováno dobře. Zatím jsem splnil tak dvě mise a spíše se jen projížděl a pozoroval okolí.