Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nemyslím, že nad rámec toho dubnovýho updatu by byly jakýkoli věrohodný informace o dalším obsahu...Jinak 208, Fiesta a Polo v rallycrossu jsou, ne? S licencováním škodovek maj možná Codemasters tradičně nějaký problémy, v předchozích Dirtech taky chyběly.
@USER47 (18.02.2016 12:27): Jeste jsem jse chtel zeptat ohledne obsahu,nevis,nebo si myslis vydaj dlc rallycross completni sezonu?jinak nechapu ten obsah co ma vyjit v dubnu proc tam jsou peugeot 207 stary a clia,pro tam nejsou aktualni auta s1600,např.fabia,208,fiesta,polo atd
Je to normální, v menu to ukazuje jen 1.0, i když je to technicky 1.04.
Ahoj,dekuji za radu,ale koukal jsem ted na to jak jsi mne psal postup a mam to tam nastaveny,udrzovat hru aktualizovanou,ale fakt prisaham,ze kdyz ji zapnu mam v hornim rohu v1.0,tak nevim,vzy jse mne veskery obsah do hry aktualizoval,koukni jse prosim,jestli ji mas ty kdyz ji spustis nahore 1.04?
@fbravo (18.02.2016 11:58): Tak nemáš asi povolený aktualizace. V seznamu her na Steamu na ni klikni pravým tlačítkem, dej vlastnosti a tam záložku aktualizace. Hned v první roletce bys měl mít nastaveno, že chceš mít hru vždy aktuální.

Ale třeba si to jen pleteš, aktuální verze je totiž pouze 1.04
Ahoj,zdravim,nevite nekdo,kdyz mam hru koupenou s aktivacnim klicem od steam,jak stahnu tyto aktualizace v1.3 a v1.4,nevim kde to stahnout,driv mne to slo automaticky,kdyz zapnu hru mam tam porad v1.0,dekuji za radu
Český dabing pro DIRT Rally? Právě o to se pokouší nadšenci T3NK a vranik08, kteří před pár dny zveřejnili první video, na kterém si chtěli ověřit zájem československé komunity. Oslovili jsme je o více informací.
http://simworld.cz/dirt-rally-cesky-dabing/
Z recenze Levelu :
Pokud jste v minulosti nadávali na nereálnost závodních her, po téhle se budete ještě těšit za volant. :-D
@Hoonza (14.02.2016 20:35): CamHack jsem zkusil, nefungovalo mi to (Win7, 64b.) a na fóru rbr.onlineracing.cz jsem zjistil, že nejsem sám. Nějakej návod, jak to údajně rozchodit tam byl, ale ani podle něj to některým nemakalo. Mě osobně vyplašily ty čachry s příkazovym řádkem a nouzovym režimem. Ajťák nejsem, tak jsem od CamHacku utekl a editoval si přes obyčejnej poznámkovej blok z Win v ini-souboru konkrétního auta pár hodnot (cam_bonnet2 pro pohled přes haupnu, nebo cam_internal pro pohled přes volant). Je to sice trochu vopruz, když nejdřív nevíš, který numera na co jsou a že každou změnu vizuálně zkontroluješ jen v následně spuštěné hře, ale když někdo "nutně" potřebuje svuj vlastní pohled z auta při jízdě, třeba si s tim rád pohraje :-)

Instalaci fyzik/modelů novejch aut jsem dřív dělal jedině přes TotalCommander a byl jsem na to připravenej i teď, ale když jsem na rbr.onlineracing.cz narazil na ten instalátor, v rámci pohodlnosti jsem ho klidně použil. Do turnajů se nechystam, ale alespoň vizuální kontrola nově nainstalovanýho auta (kola/podvozek vs. kastle) proběhne vždy :-)
@speedevil (14.02.2016 19:17): Na úpravu pohledu doporučuju CamHack, to je utilitka, se kterou můžeš jakkoliv manipulovat s pohledem a uložit si ho, není to nic těžkého. S těmi skiny ti asi neporadím, já to vždy všechno instaloval ručně a nikdy jsem s tím problémy neměl.

Jinak ještě jedna věc, vzpomněl jsem si, že hra jede i když máš špatně nainstalovanou fyziku (třeba když prohodíš fyziky u různých aut nebo tam dáš jinou fyziku gum), jen se auto pak chová jinak než by mělo, občas není špatné mrknout se z venku, jestli správně sedí podvozek ke kastli, nejjistější způsob jak zjistit, že je všechno ok, je připojit se do nějakého turnaje, protože s fyzikou, která neodpovídá regulím, tě to nikam nepustí.... Možná teda jestli to děláš přes nějaký instalátor, tak ten to má vychytané...



@Hoonza (14.02.2016 08:59): Jo, trefils to správně, neměl jsem verzi 1.02, odkazy na některý patche z rbr.onlineracing.cz nefungovaly, ale našel jsem to jinde. Takže už to maká a první pocit z toho mam dobrej. Zatim jsem vyzkoušel pár aut (aniž bych zatim nějak zasahoval do nastavení) a fyzika se mi líbí, auta se tak nějak líp vodí po trati, než default káry. Trochu mi vadí, že má každý auto nastavenej jinak pohled z kokpitu (někdy pro mě tak šíleně, že blbě vidim na trať a nejsem schopnej s tim ject) a u poloviny aut, který jsem stihl vyzkoušet, mi nefungovaly u aut skiny (jen čistě bílý modely), i když v ZIPu modelu konkrétních aut evidentně DDS soubory skinů jsou. Všechno jsem to instaloval do hry stejně (přes VDRMInstaller), takže netušim, proč některý skiny se ve hře ukazujou, některý ne... ale to doufam kdyžtak dořešim na fóru rbr.onlineracing.cz.
@Hoonza (13.02.2016 17:46): Jo, dík za info, teď jsem na to koukal, zatim z toho jsem trochu zmatenej, ale třeba seberu odvahu a začnu si hrát. Šance, že mi to bude makat tu snad je, kdysi už jsem v RBR zkoušel plno jinejch než default aut a fungovalo mi to :-)

*po hodině: Tak určitej pokrok nastal, ale cíle jsem zatim nedosáhl - hra funguje, nepadá, auto pro NGP fyziku (zkoušen zatim Citroen DS3) se normálně načte na start erzety, zvuky fungujou, volant se točí, ale nemakaj pedály plyn/brzda, takže se zatim nehnu z místa. Zkoušel jsem i změnu na ovládání klávesnicí - to samý, jde jen řídit, plyn a brzdy mrtvý. Zkusin ještě na rbr.onlineracing.cz pročíst nějaký diskuze, třeba se tam dočtu o mym problému :-)
@speedevil (13.02.2016 17:35): Můžeš to mít samozřejmě i na offline hraní. Všechno najdeš na rbr.onlineracing.cz, momentálně tam provozují fyziky od NGP (Němci), které vesměs mají stejné úpravy jako ta Waltrova fyzika, o které jsem psal... Všechno užitečné určitě najdeš přímo na webu... Jen je to trochu drbačka, než to člověk všechno nainstaluje a jakmile uděláš něco špatně, tak ti hra nepojede :-)
@Hoonza (13.02.2016 17:12): Nádhera, kombinace promakaný fyziky RBR a techniky ve formě Motorsport simulátoru musí bejt supr zážitek pro virtuálního závodníka, kterej se nedá srovnávat s hraním RBR doma u PC, ze židle v bačkorách, s volantem za dva litry :-))
A ta jiná fyzika do RBR - to je záležitost vyloženě online ligy, nebo jí můžu mít v RBR i jen tak, na offline hraní?
@speedevil (13.02.2016 16:57): Já už si moc nepamatuju, jak se chová základní fyzika v RBR, protože když jsem jezdil online ligu, tak tam byla úplně jiná fyzika a pak vyšla zase další fyzika, která překopala celou setrvačnost, hmotnost auta, fyziku gum a to už z toho udělalo prakticky jinou hru... A musím říct, že se to na asfaltu chovalo skvěle.

Nezapomeň, že lidi, kteří do teď vychvalují RBR, nejspíš mluví právě o modifikované verzi, osobně neznám fakt nikoho, kdo by hrál tu základní, která je z dnešního pohledu opravdu směšná :-))

Tady máš video pro představu, jak vypadá modifikované RBR... Dokonale udělaná česká trať podle reálu, navigátor Petr Gross a překopaná Waltrova fyzika (kterou ladil ve spolupráci s Kresta racingem a jejich Fábií) https://www.youtube.com/watch?v=4K045sB8Dxg
@Hoonza (13.02.2016 09:13): "RBR se musí omodovat až do bezvědomí..."
No to asi fakt jo. RBR mam rád, uznávam ho jako slušnej rally sim, ale že z něj lidi dělaj modlu co se závodních simulátorů týče, neni podle mě jen tim, že by to byl ař takovej zázrak, ale je to taky tim, že nemá moc konkurence. Pro někoho znamená, že když v závodní hře jde auto těžko ovládat, je to atomaticky simulátor a málokoho napadne, že je to třeba jenom blbě udělaná arkáda... jak např. hra se "vznášedlama" NFS Shift (2009). V RBR se auta taky ovládaj blbě, na šotolině to ještě jde, ale na asfaltu se chovaj... neumim to přesně popsat... "divně". Ve skutečnym véercéčku jsem nikdy nejel, ale nevěřim, že by se závodní rally-speciály šmejkaly po asfaltu podobně jako v RBR - tohle možná řeší všelijaký módy. Ale i tak mam RBR rád, když jsem ho hrál poprvý, dohrál jsem celou "kariéru" na klávesnici. Sice jsem nebyl první, ale ani poslední. Když jsem si pořídil volant, zkoušel jsem to znova, ale do konce jsem u toho znova nevydržel.
@Hoonza (12.02.2016 20:16): "...spoustou lidí, kteří mají pořád zafixované že Codemaster = sračky..." To by mě docela zajímalo, na základě čeho jsou podle někoho hry od Codemasters automaticky sračky. Nevim teda jak jiný hry, já od nich znam jen závodní, ale když to vezmu kolem a kolem, právě od Codemasters mam nejvíc závodních her, který se mi líbí, nebo mě minimálně nenaštvaly. Je tam jedna vyjímka v podobě Colin McRae: Dirt z roku 2007, což je megahnus a nějak se mi ani po letech nechce věřit, že by tenhle šit dělali ti samí lidi, jako třeba Dirt2, Dirt3, Grid, Grid2, Grid Autosport, eFjedničkový hry... ten rozdíl v grafice hry je neskutečnej. Takže jeden průser na několik dalších povedenejch výtvorů mě až tak netrápí a kdybych teď měl já říct "nějakej vývojář = sračka", je to myslim jasný, do rovnice dosazuji Milestone.
@USER47 (13.02.2016 13:47): Je možné, že ten jejich engine má nějakou limitaci na velikost mapy a tak to dohání klikatostí... Pamatuju si na nějaké své experimenty v CryEnginu, kdy jsem se pokoušel tvořit české rychlostní zkoušky a ten má taky své limity (4x4km), takže do toho čtverce to bez kompromisů nacpat nešlo :-)

Ogier nepřekvapuje :-) Sleduješ to živě na WRC+ ?
Co se ještě týče těch Milestone, tak největší problém třeba WRC4 jsou podle mě ty tratě, který vypadaj dost směšně. Je fajn, že se snažej udělat tratě úzký a plný zatáček, ale oni to dováděj do takovýho extrému, že to začne bejt nuda. Pokud narvou vracečku na každejch deset metrů, tak to ústí jen v to, že skrz celou erzetu se člověk plouží průměrně čtyřicítkou a hra úplně postrádá pocit rychlýho rally. Přijde mi, že i delší závody se odehrávaj na strašně malý mapě, protože je ten čas nahnanej nesmyslnou klikatostí.

Navíc to vypadá naprosto dementně z hlediska logiky prostředí, protože jsou schopný nacpat klikatou silničku na plochou placku, kde by ji takhle nepostavil vůbec nikdo. A ještě celý dílo dodělaj tím, že na silnici o šířce jednoho osobáku jsou schopný nacpat texturu s pruhem uprostřed, takže máte pocit, že závodíte na nějakým zmenšeným modelu absolutně neodpovídajícím rozměrům auta.

Rally Sweden offtopic: To Polo je neskutečný. Mám dojem, že Volkswagen při jeho konstrukci musel konzultovat nějaký technický manuály svý obrněný produkce z dob WW2. Ogier vlítne do škarpy a nic, kromě pár orvanejch plastů. Mikkelsen vlítne do stromu a taky jede dál jakoby nic. Oproti tomu Meeke škrtne v malý rychlosti kámen, kterej ani nebyl vidět, a je v prdeli.

Ogier to v posledních erzetách prej tlačí fest, bere šutry a jede na maximální riziko, aby přes ty nánosy sněhu udržel první místo před Paddonem (kterej jede výborně btw), a to PanzerPolo furt drží. Zjevně jediná překážka, která ho dokáže znehybnit, je Jari-Matti Latvala.
@Vodny (13.02.2016 02:02):

"Dirt Rally byla téměř bezchybná už v předprodeji a teď roste jak houba po dešti. Jen málo her včetně i jiných žánrů může nabídnout takový progress od svého vydání."

Jaký progres od vydání? Všechny updaty, které přinášely nový obsah, byly součást early accessu, takže na začátku člověk zaplatil za nedodělanou hru (která mimochodem na úplném začátku nebyla zdaleka tak dobrá jako teď) a postupně autoři vydávali části, které teprve dokončovali.
Nevím o tom, že by od vydání hry vyšel nějaký nový obsah, ten má být snad až někdy v dubnu a opět se bude jednat o věci, které byly naplánované už od začátku vývoje. Ne, že by mi to vadilo, jen se mi zdá, že to trošku překrucuješ :-)

Nynější cenovka 50eur za hru, která nemá úplně dořešený koncept a má málo tratí (2rz na jednu rally) , mi příjde celkem úlet, ale budiž, Codemasters byly vždy vyčůraní a uvědomují si, že když teď nemají žádnou větší konkurenci v rally hrách, tak si mohou dělat, co chtějí. Zvlášť když si člověk uvědomí, že dobrá půlka grafických assettů / 3d modelů a zvuků je recyklovaná z minulých dvou her... Není nad to mít jednu práci zaplacenou dvakrát nebo dokonce třikrát :-) Oni to tak dělají odjakživa, viz CMR 3 - 5

Nicméně máš pravdu v tom, že nic lepšío než Dirt Rally momentálně není. RBR se musí omodovat až do bezvědomí, aby to za něco stálo a rally mody v Assetto Corsa nebo rFactoru sice mají 1000x lepší požitek z jízdy než v Dirtu, ale vše ostatní tam je nedotažené.
@Hoonza (12.02.2016 20:16): O popularitě nebo kvalitě Dirt Rally bych nepochyboval nejen na základě vlastní zkušenosti, ale už jen díky faktu, že v Early Access ta hra stála 35 Euro a teď je za palbu 50 Euro. Nepamatuji si, že by nějaká hra měla takový nárůst ceny oproti Early Access, ale je to celkem pochopitelný. Updaty jsou dost velký a přidávají vždy velmi hmatatelný obsah, nikoliv jen "bug hunting" jako je to u jiných her. Dirt Rally byla téměř bezchybná už v předprodeji a teď roste jak houba po dešti. Jen málo her včetně i jiných žánrů může nabídnout takový progress od svého vydání. Že to údajně hardcore komunita tolik nežere (nevím, nemám o tom informace) je spíš jejich chyba, protože široko daleko tady není konkurence. WRC, Loeb, jsou sračky na Ntou a to člověk nemusí ani zkoušek, stačí mrknout na videa. Konkurence tady prakticky není a pokud někdo mastí RBR i po těch letech, tak ho bude mastit dál. Pro nové příchozí je ale Dirt Rally tím nejlepším možným zážitkem v tomhle sportovním odvětví.
Nevím, možná je to jen nostalgie, ale přijde mi, že fanoušek se sice dneska líp dostane k amatérskejm záběrům a různejm sestřihům, ale už jde celej šampionát úplně mimo mainstreamový publikum. Už jen dozvědět se o tom, že se jede nějaký rally, vyžaduje aktivní snahu, místo aby na to člověk narážel na titulkách sportovních webů či v televizi.

Nicméně s tou hardcore komunitou je to zajímavá informace, domníval jsem se, že Dirt Rally si vede celkem dobře i u maniaků, co dosud hrajou RBR apod. Otázkou je, nakolik jsou tyhle nepřesvědčený ultrahardcore komunity početný.
@USER47 (12.02.2016 18:50): V době CMR2 nebylo MS rally zdaleka tak dobře mediálně pokryté jako dnes, kdy máš při každém závodě několik RZ živě a na youtube tolik videí, že ani nemusíš zvednout zadek a vidíš toho víc než chceš, ale to je teď jedno.

Vzhledem k tomu, že Dirt Rally je celkem ignorován hardcore simracerama a taky spoustou lidí, kteří mají pořád zafixované že Codemaster = sračky, tak tam pořád prostor pro další hráče je. Nejsou to miliony, ale pořád je to dost lidí, kteří dokáží uživit projekty jako je třeba iRacing nebo Raceroom...

Dirt Rally je pro mě pořád celkem slabota a jsem prostě přesvědčený, že kdyby to někdo udělal fakt pořádně, tak by to mohlo být ještě úspěšnější. Třeba staré WRC hry od Evolution Studios byly komečně hodně úspěšné a rozhodně nedělaly ostudu jako ty kraviny od Milestone.
Tak v době CMR2.0 byl samotnej sport o dost populárnější, přenášely ho televize apod. Dirt Rally je v rámci rally her dost úspěšný, ale nějaký obrovský čísla v poměru k jinejm žánrům se toho taky neprodaly. Podle mě tam už prostě není prostor na oslovení ještě užších skupin hráčů.
@USER47 (11.02.2016 17:16): Já si teda nemyslím, že by rally bylo nějaký okrajový žánr. Nový Dirt je toho jen důkazem, je to dost úspěšná hra, přitom měla minimální propagaci ve srovnání s tituly jako pCARS nebo Assetto Corsa. Když si vzpomenu třeba na Colina dvojku, tak na něj byly reklamy úplně všude, i v televizi. Všichni tu hru znali, i lidi, kteří nikdy na rally nebyli. To byl prostě megahit.

Já věřím, že kdyby se někdo pokusil udělat pořádnou rally hru, která by byla postavená na propracované fyzice (aby uspokojila hardcore simracery) a která by zároveň obsahovala pomocníky jako měl třeba rFactor (aby si zahráli i arkádisti), tak by to byla bomba... Samozřejmě muselo by to mít co nejatraktivnější vizuál, propracovaný damage model (aby si užili i rozbíječi), spoustu aut a tratí... A hlavně by to vůbec nemuselo mít oficiální WRC licenci, protože na světě je spousta mnohem krásnějších tratí než ty promimentní nudy, které se jezdí každoročně jen protože se tam točí velké prachy... To samé s autama - na co tam cpát ty moderní WRCčka (které jsou imho totální nuda), když si jde obstarat licenci na různé historiky, Ačka, Kity nebo starší WRCa (ještě když to umělo jezdit atraktivně)
Situace z Monte Carla se opakuje, Meeke se držel kousek za Ogierem, ale zase něco trefil a zjebal si auto. Nicméně podobnej problém měl i Mikkelsen, Latvala a Neuville, takže mezi druhým a šestým místem je pár sekund rozestup a mohlo by se pěkně bojovat o místa na pódiu.

V poslední erzetě mimochodem dost překvapil Lappi na Fabii R5 v rámci WRC2. Zajel jen asi o dvacet sekund pomaleji než Ogier a vyklepl kupu WRC jezdců.
@USER47 (11.02.2016 17:16): Jsem měl zdůraznit, že píšu své subjektivní dojmy, kde pro hard hráče zvyklé kvalit DR, EVO nejspíš není a mine je, naopak kolektory a lidi co si zajezdí jen svátečně EVO uspokojí a DR je na ně hard a má málo aut (zatím).
A nikoliv že píšu popis obecné marketingové strategie o prodeji rally her.
Zjevně jsem tě tím spletl, omlouvám se.
"...S DR se to nedá srovnávat vůbec, ale pochopil jsem že to pojali jinak a míří i na jinou cílovku, takže v tomhle OK..."

Podle mě je samotnej žánr rally her tak úzkej, že chtě nechtě musej všichni zúčastnění (Codemasters/Milestone/Kyloton) mířit na stejnou cílovku, protože ono to nezajímá až tolik lidí. Akorát to každej dělá jinak a Codemasters v tom svou konkurenci válcuje.

Lidí, co si kupujou rally hry, není až tak moc, aby si Milestone mohli dovolit mířit třeba jen na hráče, co chtěj arkádu, a Codemasters na hráče, co chtěj simulátor. To by každý ze studií prodalo pět a půl kopií. Rally Evo, Dirt Rally a WRC5 jsou přímá konkurence, která se snaží oslovit stejnou skupinu lidí.
@speedevil (10.02.2016 15:05): nikoliv, oni jsou skutečně takhle hloupí.

Chápej, ta hra dělá co má, má to nějakej model, auta pak reagují očekávaně podle toho co to je a na čem to jede. Ale aby odpovídala tý laťce nastavený DR, to by museli skutečně zapracovat, protože v tomhle směru je to o dost jinde.

Je to celý o generaci za codemasters, není to tak do detajlu propracovaný jako DR. Já si v tom svátečně zajíždím a teda u mne je doba kdy se v tom bavím vs cena v dost dobrým poměru. Dělám rád kolekce, je tam jen v základu 80 aut, to mi stačí jako cíl to posbírat. Tratě jsou docela dlouhý a na PC jsou i načítací časy krátký (ale jak jsem koukal, na konzolích naopak neskutečně dlouhý, to nedává smysl, ale tahle firma jsou asi skutečně vrtáci, jak píše vedle User).

Technický problémy jsou u Milestone taky klasicka. U EVO se musí vypnout vsync, protože fps s ním spadne na 15-20, bez něj ale při nejlepším nastavení máš 45-60 a víc. Vyhlazování jim tentokrát funguje, ale i to občas to u některých aut blbne.

S DR se to nedá srovnávat vůbec, ale pochopil jsem že to pojali jinak a míří i na jinou cílovku, takže v tomhle OK. Taky ten směr kterej nabrali je správnej, kdyby jim vydržel, tak třeba o pár titulů v budoucnosti by mohli udělat i skutečně perfektní titul.

Nicméně faktem je, že rally moc není a tohle EVO neurazí, ale taky se od toho nedá moc čekat.
Nemyslím si, že budget je u nich problém. Je to prostě banda lemplů, to je celé. Na jednom českém fóru se objevuje člověk, který u nich dělal a podělil se o pár informací, jak to v tom studiu chodí. Oni jsou prostě strašní amatéři, nic víc v tom hledat nemusíte :-) Oni solí jednu hru za druhou, prodává se to i tak, očividně nemají vyšší ambice než dělat takové sračky...
Ty jejich hry navíc bejvaj neskutečně technicky zmršený. Podporujou jenom 16:9 rozlišení, nemaj žádný grafický nastavení a ještě k tomu je problém rozjet je tak, aby fungovaly.

Třeba u WRC 4 je vsync, která natvrdo omezí framerate na 30fps, protože je nějaká totálně technicky zaostalá, zároveň to bez ní není hratelný kvůli děsivýmu screen tearingu. Ovšem ve 30fps to hratelný taky není, protože to z nějakýho záhadnýho důvodu vypadá jako slideshow. A při fps vyšším než 30fps zase hra zamrzá v menu. Dokonce i antialiasing je implementovanej tak geniálně, že stačí nastavit 2xAA a framerate spadne asi na polovinu.

A ostatní Milestone hry na tom nejsou o moc jinak, i ten Loeb jede furt na tom stejným enginu se stejnejma problémama.

Většina se toho dá vyřešit třeba prostřednictvím RadeonPro, kde si člověk může vynutit normální vsync, normální antialiasing a další věci, ale to nic nemění na tom, že ty hry jsou nedodělky a tohle laborování by nemělo bejt vyžadovaný pro jejich spuštění.
@Nikdykde (10.02.2016 11:29): Počkej, to si děláš srandu, ne? Že "demo na steamu nemá se hrou nic společnýho"? Odkud to víš? O Milestone už si delší dobu myslim svý, jaký že to jsou "profíci", ale tohle snad ne... (?) To by byli přece sami proti sobě, kdyby demo (na základě kterýho jim plno hráčů buď za hru zaplatí, nebo ne) byl zprasenej paskvil neodpovídající parametrům plné hry, nebo ne?
@Widl (10.02.2016 00:55): Jak to myslíš? Jakože třeba v hospodě mi daj studenej guláš s masem tvrdym jak podrážka a voschlýma knedlíkama, ale já se bez keců s masem poperu a žrádlo zblajznu, protože vim, že "chudák" pan majitel nemá peníze na kvalitní suroviny a dobrýho kuchaře? :-)
Problém u EVO je u Milestone na marketingu, protože to demo na steamu nemá se hrou nic společnýho, dokonce je tam prý použitý nějaký jiný fyzikální model.
Samotnou hru jsem koupil a nestěžuju si, rozdíly mezi auty jsou v dobrém slova smyslu extrémní, tratě jsou střídavě horší a lepší. Není to sice tak promakáno do detajlů jako DR a bude to chtít nějaký ten patch, ale není důvod to nedoporučit pro někoho, kdo rád jezdí.
Minimálně je ten směr, který Milestone nastoupili, ten správný.
@speedevil (09.02.2016 23:55): Tak já bych jim v tomhle ohledu zase tak moc nespílal. Jejich hry jsou hnusný, jezdí se všelijak, jsou plný technických chyb - ale hádám, že jejich budget na vývoj je naprosto minimální a tak to tak podle toho vlastně vypadá. Tak trochu začarovaný kruh.
@Hoonza (09.02.2016 19:18): Dík, asi jsem slepej, už to mam.
Ovšem asi nejsem sám, kdo je slepej - hlavní banda slepejšů dřepí v Milestone. Zkoušel jsem to demo a je to fakt hnus. Netušim, jak to šlape na konzolách, ale na PC je to k zblití. Milestone opět nezklamalo a už se sám sobě divim, že po několika hrách, který mě grafikou hry vyloženě nasraly, ještě naivně doufam, že by snad mohli konečně překvapit změnou k lepšímu. Leda že by si vypujčili grafiky třeba z Codemasters. U některých her si řikam, že jsou předražený, ale tohle Sébastien Loeb Rally? Na to fakt nemam žaludek ani zadarmo.