Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mě piráti nevaděj a jestli ve trojce budou kouzla tak hraju za magiče, ti ve dvojce nebyly, takže tam určitě budou změny jo a ve dvojce se dala obtížnost nastavit na HARD a nebylo to lehký :D
@Miraak (31.07.2014 19:11): Tak zkrátka risen není gothic :D, co si budem povídat a jestli se to má přiblížit ke gothic tak maximílně příběhem páč obtížnost a jeste neco posrali to vi i Lario.

Já jsem spis zvedav dvojka byla zklamáním. Piraty nemusím.
mě se na Risenech líbí příběh, ten je hlavní, pokud bude dobrej tak jo bude se mi líbit
@FildasCZ (29.07.2014 12:50): Na nízkou obtížnost si stěžují už od exkluzivního představení v Gamestaru. V plné verzi to asi nebude jinak, takže snad na tu těžkou budou souboje příjemnou námahou :)

Jinak v preview německých časopisů zmiňují mezi zápory slabší příběh. Pořád doufám, že bude aspoň zajímavější a konzistentnější než v předchůdci.
Nevím nevím. Docela jsem byl zvědav, prej návrat k g1 a g2 ? Neřekl bych z toho, co jsem četl. Prej za vás "vše" uděla spolubojovník, je to prej jeste snadnejsi nez predchozi dily.

Cituji jednoho rozumneho pána.
"Zdá se, jakoby největší problém pro nové hry byl panický strach vývojářů udělat hru těžkou. dovolit jí zabít hráče, naštvat ho, zdeptat ho a přinutit vyvinout nějaké úsilí aby se dostal dál. Což mi přijde smutné."


Jakej mimoň? :D Tu hru jsem odehrál snad 20x tak vím o čem mluvím. Risen jsem odehrál jednou a to jsem se k tomu musel vracet.
Blablabla, nejlepsi je gothic jednicka :))
No koukam na to jak vyjeveny, ono je to stejne doslova :D mohli si trochu pohrat s detailama :x
@Arcee (24.05.2014 22:19): Ja som k dvojke v zaplave informacii pristupoval pomerne s despektom, o to viac som bol nakoniec spokojny.
Stale som ocakaval debilny Piranha-like dojebany zaver spocivajuci v naplacani miliardy zbytocnych subojov na vsetky mapy a ono nic tajke sa nekonalo.

Skoda ze tak znicili absolutne uzasnu prvu polovicu hry Risen, ktora je zdaleka to najlepsie co kedy Pirane vytvorili.
Me treba dvojka bavila, grafiku to melo peknou i kdyz by mohli ubrat na saturaci
@sxg (24.05.2014 16:51): vypadá to stejně jako dvojka. Hrůza bych to nenazval, koho dvojka bavila, pravděpodobně se mu bude líbit i trojka. Se zaklínačem se samozřejmě srovnávat nedá, to je jiná liga.
@Arcee (22.05.2014 22:44): Právě o tom pochybuju. I kdyby měli čas na odbugování, tak by v pozdním stádiu vývoje nejspíš nezrušili koncept tajemných a zapomenutých truhel a určitě by se nenahrávaly nové dialogy pro nově úkoly potřebné efekt větší konzistence světa. Ale ten nedostatek příběhového a historického pozadí by třeba zvládli, v tom máš možná pravdu.

Respektive Gothic 3 pokazilo předčasné vydání, což je jen a jen vina JoWoodu. Nicméně odladěný Gothic 3 by v jádru nebyl úplně skvělou hrou. Takže asi tak ;)
Napriklad mna praveze Risen 2 velmi prevapil skutocnostou ze posledne 2 akty neboli iba hlupo preplacana sracka naspawnovanych legii monotonnych subojov, som to cakal a nic uz len za to body hore pre Risen 2.
Chlape kdyby dal jowood piraním více času, tak to všechno doladí. Celá vina je na jowoodu.
@Lario (22.05.2014 19:36): Hele legendarní zbraně jsem měl skoro všechny až na dračí luk, který jsem prostě nemohl najít, nebo kostěný. A nektere legendarky nesli bez sarvatek. Snad nejvic hranejsi singlac, kde mam nejvice hodin. Datac ke hre jsem hral, ale rychle unintaloval prisel mi prazdnej místo jmen byly napisy npc odehravalo se to i ve stejné zemi .
Hned ze zacatku jsem mel super zbroj spousta penez.. Prej to delal nejakej indickej team.

Jinak risen 2 me vubec neoslovil a toho vlastním..
JoWood jsou fakt nejvetsi sraci.. Ta hra mohla bejt mnohem delsi, zajimavejsi :(

Tak nejak me mrzi, ze odflakli 2 díl.
[neexistující příspěvek]: Ok, Risen 2 nebyl zrovna tragický. Ale byl velmi průměrný (údajně i v prodejích).
A co když se Piranha Bytes nechtějí ke Gothicu vracet? Co když chtějí po 17 letech fantasy RPG dělat něco úplně jiného?

Pokud jde o Gothic 3, tak Piraně na jeho kvalitách taky mají svůj podíl. Zejména za špatně řešené získávání legendárních předmětů, nekonzistenci světa a minimální lore. Poměrně menší za to, že ho nestihli udělat podle časového plánu.
Vina za všechno ostatní už padá jen a pouze na JoWood. Hlavně a především za rozhodnutí vydat G3 v těžce zabugovaném stavu a rozhodnutí zkrátit hlavní příběhovou linii. Dal pak ještě za nepoužití tržeb z prodejů k financování patchů a pořádného addonu, který by spravil herní mechaniky, přidal inteligentní questy, lore a prodloužil hlavní příběhovou linii.


@Gonzalez (22.05.2014 12:40): Já jsem taky Gothic 3 pořádně rozehrál až roky po vydání. Navíc s patchem 1.7x a na vysoké detaily. Byla to jedna z prvních hardwarově náročnějších her, kterou jsem testoval možnosti nového PC. V té době na mě ta jeho grafika udělala tak pozitivní dojem, že mi zábavu z hraní vůbec nekazili jeho zjevné nedostatky :D
Docela se na to těším. Od druhého zaklínače jsem snad nehrál pořádné RPG a hry od Piranha Bytes mě vždy bavily. Gothic 1 a 2 jsou pro mě nepřekonatelné ale bavila mě i ta trojka s community patchem. Risen ve srovnání s Gothicem trochu kulhá, ale pořád se podle mě v žánru jedná o vysoký nadprůměr. Tak snad Risen 3 nezklame.
[neexistující příspěvek]: Vzhledem ke "kvalitám" Risenu 2 doufám, že ne ;)
@Jumas (21.05.2014 16:33): Tak tohle imho neni problem, pokud hra jeste nevysla. Proste se to pak po vydani prepise. Horsi je, kdyz takovy popisky vznikaj z wiki i po vydani hry :)

Hlavni ted je, ze tady ta hra vubec muze byt a muzem o ni diskutovat :)
Mě hlavně nesedí ten budoucí čas. Chápu, že hra ještě nevyšla a co se slibuje, nemusí nakonec ve vyšlé hře být, ale takhle se po vydání bude muset (zase ten budoucí čas :)) popisek editovat určitě.

Například: "Tvůrci hry tvrdí, že hra by měla být více podobná prvnímu dílu a půjde i trochu o "návrat ke kořenům". " - to není něco, co by se mělo psát do popisku, ale do diskuze.
@Eru (21.05.2014 15:49): Taky si myslím, že to je pouze věcné konstatování.

Přesto jsem toho názoru, že by tomu prospěl návrat k originální verzi, kde to je v závorkách a se slovíčky "prý" a"jakoby" ;)
@Marcusss (21.05.2014 15:41): Jojo Lairo, to tam fakt nemá co dělat. On ten popisek musí bejt nestranej a bez emocí, aby to mělo jen informační hodnotu. Je lehký sklouznout k vlastnímu názoru, ale ten v popisu nemá co dělat :)
@Lario (21.05.2014 15:30): Jo, ironické konstatování je asi přesnější definice. Ale i tak mi to moc nesedí do popisu hry, který by imho měl být věcný. Na ironické konstatování jsou komentáře...
@Marcusss (21.05.2014 15:24): Tak to nebylo myšleno. Má to vyznít spíš jako série ironických konstatování :)
Akorát ty ironizující dodatky byly v původní verzi v závorkách, jenže Eru to oddělil z jedné strany čárkou a z druhé středníkem...
To rozebrání tématické konzistence v popise zní docela drsně nespokojeně…XD
@Lario (21.05.2014 13:47): Nedělám. Že bude většina oblastí z mírného pásu jsem se vyčetl z několika internetových zdrojů (jsem to chtěl přidat také, ale byl jsi rychlejší). Např. tady. A výskyt Mendozy v třetím díle jsem smazal, protože by to byl spoiler. Navíc mnou upravená formulace nijak nevylučuje, že bych těch úkolů ve světě mrtvých mělo být víc.
Eru, díky, že mi ten popis koriguješ. Nicméně tam děláš nepřesnosti:
"Svět bude složen zejména z oblastí mírného pásu, ale i některých tropických."
Neví se jak to bude. Lepší by byla neutrální varianta:
"Svět bude složen, jak z tropických oblastí, tak z oblastí mírného pásu."

A ještě tohle:
"Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými, zde potká i důležitou postavu prvního dílu a bude pro ni plnit jistý úkol ve světě živých."
Těch úkolů bude asi víc a od různých lidí.
"Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými (například hlavním inquisitorem z prvního dílu) a plnit pro ně úkoly ve světě živých."

@montana (21.05.2014 13:45): Já se na to normálně můžu vys... :)
Sakra, jak blboun kontrojulu bezchybnost textu v popisku. A nevšimnu si, že jsem udělal chybu v názvu :D
To je fakt smutný, jak Piraně přešlapují už skoro 10 let na místě. Snad se po zakončení téhle trilogie aspoň někam pohnou.