Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Historické bitvy jsou fajn, baví mě víc, než arkáda. Btw...

Asi není způsob, jak víc odzoomovat od vozidla (resp. zvýšit FoV)?
@Hoonza (09.04.2014 12:34): Střílení skrz stromy v realistických bitvách není až takový problém - nepřítel sice ví kde seš, ale ne jak daleko, takže stejně má problém tě trefit (pokud teda nepoužívá kanón s hodně plochou balistickou křivkou jako Tiger nebo Panther). Co je mnohem horší je fakt, že se všichni zobrazujou na mapě a tudíž prakticky není možné někoho flanknout aniž by si tě všiml
Galijin by mohl odstranit jmenovky nepřítele z realistických bitev, aby pak na sebe všichni nestříleli skrz stromy jak idioti. Takové voloviny ať nechají pro arkádu.
@Say (08.04.2014 22:41): S jakýma tankama jsi to zkoušel? Třeba německé 75mm houfnice ho bez HEAT munice nedokážou zničit vůbec. Má stejný pancíř jako T-34 a s tím to mám ověřené - není nad to bojovat proti třem StuGům zároveň a vyhrát :)
@Say (08.04.2014 21:54): to je přesně ten důvod proč "mě něco nefunguje" není popis problému... jinak jak už to řekli je to klávesa "V" (default) na změnu pohledu u letadel, ale ani ta optika (+ přiblížení pravým tlačítkem) není zrovna moc velké přiblížení
@Say (08.04.2014 22:41): pohled přes optiku zapínáš klávesou "V" a pak můžeš dále přepínat přiblížení pravým tlačítkem... jinak T-50 je pěkně odolná mrcha. Mě se ho dařilo ničit střelbou do věže, s německým Stugem jsem ho i dal na jednu ránu.

Dneska jsem zkoušel realistický bitvy a to je oproti arkádě velká paráda. Bitvy jsou mnohem více taktické a zábavnější.
3 dotazy...
- Bude na vyšších tierech větší zoom, nebo mi uniká nějaká klávesa?
- Jde přepnout munici ale ne rovnou přebít (chci vystřelit nabitou a poté nabít vybranou, tak jako ve WoT)
- Podařilo se někomu zprovoznit rádio?

Jinak líbí se mi...
• množství možností, které např. WoT nemá ani po 3 letech vývoje
• samotná garáž, kdy dynamická kamera sleduje detailní modely za doprovodu Mozartovy Ave verum corpus...
• možnost úpravy postprcessových efektů v realtime a pro různé barevné kanály
• model poškození, který zatím není bezchybný, ale už tak je to něco úžasného (+ ty opravy a poškození ukázané přímo na modelech tanků)

Jediné, co mi zatím trošku vadí, tak je mírný zmatek v upgradech strojů a samotném klientovi, kde člověk na poslední chvíli neví, jestli pouští CTB nebo letadla. Taky by to chtělo nějak upravit popisky nepřátelských vozidel. To, že tu nejsou obrysy tanků je super, ale ty mega nicky vidět nepotřebuji. Raději nějakou ikonku typu tanku... Ale je to beta=)

Shrnuto podtrženo... Obrovský potenciál, určitě budu pravidelně sledovat a zkoušet. S ostrou to vidím na novou závislárnu.
@IRONHIDE (06.04.2014 12:51): Strašně mě sere, že tanky nemají správné zvuky motoru, hlavně teda Panther a Tiger. Zní to stejně debilně, jakoby někdo zvuk pro Porsche GT3 nahrál z dieselové Octávky. Snad to do plné verze spraví.
@Say (07.04.2014 21:42): na foru by si teď měl mít přístup do uzavřené sekce closed bety. Pokud nemáš stačí se odhlásit a znovu přihlásit. Tam také najdeš rozpis časů kdy je server otevřen.
UBKE7-9EQTL-FPGHF-QM7AA-PAX3W-3C886
mám teď klíč navíc ke ground forces betě (snad funkční) tak si ho někdo klidně vemte. Stačí se přihlásit na hlavní stránce a dát redeem code :)
@Gonzalez (07.04.2014 10:02): V arkádě jsou tanky na nic - každej tě vidí na kilometr a hned tě sejme protože ví kam má střílet. Realistické bitvy jsou daleko taktičtější a víc závislé na skillu. A to i na stejných mapách.
@Arc (07.04.2014 10:09): "co se ukazatele penetrace týče tak jak jinak to chceš asi udělat"

No prostě bych ten ukazatel vyhodil. Nechal bych ho v arcade modu bezbarvej a člověk prostě bude používat svoje oči pro jednou aby viděl kam střílí a trochu by i musel mířit, hledat slabý místa. A ne jen čekat na zelenou barvu s povelem vystřel. (V rb ukazatel není, ani neukazuje kam ti střela dopadne takže musíš nadsazovat)
@Gonzalez (07.04.2014 10:02): "U letadel přece jenom ikdyž je člověk v horším stroji tak se může nějakými manévry dostat za nepřítele."
a to je právě problém arkádovek, když tě dohoní letadlo ve střemhlavém letu i když by nemělo :D tanky jsou ale to samé, dokud máš penetraci tak je jedno jakou ráži má dělo (i Pz3 myslím mohl dát tigra s určitým typem APCRka), to že hráči tak nějak neumí naúhlovat pancíř je věc jiná :) co se ukazatele penetrace týče tak jak jinak to chceš asi udělat, když nejsou silulety tak viditelné jako ve WoT a ani optický zoom není tak velký (AFAIK v RB penetrační ukazatel není, nebo jo ?)
Tak jsem se také dostal do closed bety a zatím mám z tanků spíše rozporuplné pocity... Hra vypadá skvěle i se dobře hraje. Mapy mi přijdou dost malé, hned po pár metrech potkávám nepřítele. Hra je dost nevyvážená, ale to jsou letadla taky. Hra ovšem nevyžaduje žádný skill, stačí kvedlat myší dokud kurzor nezezelená (což znamená že míříte na slabé místo) a vystřelit. Ze soubojů jeden na jednoho v 90% případů tak odejde jako vítěz osoba s větším kanónem. U letadel přece jenom ikdyž je člověk v horším stroji tak se může nějakými manévry dostat za nepřítele. U tanků když horší tank potká lepší tak to může rovnou zabalit.

V realistických bitvách to zřejmě bude o něco lepší, díky tomu, že člověk taky musí mířit sám a ne jen jezdit myší po mapě dokud mu kurzor nezezelená. Realistické bitvy plánuju vyzkoušet později tak uvidíme.
Doufám, že tam budou i houfnice a raketomety... Já bych se hned zakempil někde v rohu mapy s MLRS nebo BM-21 :D
@Hoonza (04.04.2014 12:32): Nebudou tam jenom nejmodernější tanky - budou tam tanky od 1950 až po blízkou budoucnost (tj. současné prototypy v testování).
Ne všechny tanky tedy budou mít počítačové míření (osobně si taky nemyslím, že by míření přenechali kompletně počítači). Podle vývojářů hodlají vsázet na velice komplexní možnosti úpravy tanků. Tj. člověk začne jezdit s nějakým tankem z roku 1950 a postupně si ho upraví tak, že bude moci jezdit vedle tanků z roku 1990.
A hlavně, nebudou tam jenom MBT (main battle tank), ale jakákoli obrněná vozidla uznají za vhodně. Dost možná se tam objeví i obrněná auta pro účely průzkumu terénu.
@LIUWIL (02.04.2014 21:11): To jo a taky odpadne jakékoliv umění správně zamířit na dálku, protože moderním tankům už to vykalkuluje počítač. Jsem docela zvědavý, jak to borci udělají, moderní tanky se mi líbí (někdo tu psal, že nemají duši, historii - to je blbost), takže se na to docela těším.
@Hoonza (02.04.2014 12:46): Určitě by to chtělo větší mapy, uvážíme-li že tanky se běžné budou moci pohybovat mezi 50-70km/h, ale nějak extrémně velké mapy zase budou svádět ke kempení a budou zbytečně oddalovat samotné střety. Samozřejmě vše je otázkou toho, jakým směrem hru budou balancovat, jestli k strategii, k taktice či k akci.
Jestliže budou mapy navrženy stejným stylem jako ve WoT a WT, tak je úplně jedno, jestli tam budou jezdit moderní nebo druhoválečné stroje, boj bude pořád probíhat stejně. Rád bych viděl realističtěji navržené mapy, kde se bude bojovat na víc než kilometrovou vzdálenost, těžko ale říct, jak moc zábavné by to bylo.