Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (01.04.2014 23:55): Od toho je tady Call of Duty. Když uvážíš kolika lidem dělá problém řídit vozidla v Battlefield a létat s vrtulníkem je tam pro mnohé neuskutečnitelný počin, pochybuju že by moderní tanky bylo něco, z čeho by tito hráči byli na větvi, zvlášť pokud do těch tanků skutečně hodlají narvat pokročilou výbavu.
Mimochodem všichni tady jsme dnešní hráči :D (ale vím jak to myslíš)
@Say (01.04.2014 23:07): Ano taktizovat se tam dá - ale běžně se to nedělá. U moderních tanků ta taktika bude mnohem hustší.
Dokud hra není venku, je hodně ukvapené a trochu hloupé tvrdit že tam nebude taktika, jenom protože že tam budou moderní tanky, které někdo může považovat za nudné jenom z nějakého pro mě zcela nepochopitelného důvodu, jediné co by ho mohlo omluvit je, že se o ně nikdy nezajímal.
Kompozitní a reaktivní pancíř, protitankové střely, kouřové clony, serepetičky jako výbava pro udržení a operaci tanku pod vodou a hromada dalších věcí. Moderní tanky jsou dělané hlavně pro rozšíření taktických možností.
@Bursoft (01.04.2014 22:42): @Say (01.04.2014 22:45):
Mě osobně lákají spíš ty moderní tanky. Samozřejmě nevím, jaká je vize tvůrců, ale moderní tanky umožní implementovat pokročilejší taktiku (za předpokladu že tanky skutečně budou mít moderní vymoženosti), rozlehlejší mapy a hlavně rychlejší gameplay, tzn. žádné bojování z rožků mapy, nebo kempení pod budovou. Předpokládám že u moderních tanků nebudou implementovat maximální dohled na 500 metrů :)

Jen jsem zvědavý jak hodlají implementovat staty tanků. Spousta informací o moderních tancích je utajována.

@Say (01.04.2014 22:45): "Ono právě omezení a pomalý spád je to, co nutí hráče taktizovat a přemýšlet nad tím, co udělat.

Jo, to taktizování se ale ve WoT hodně projevuje, že ano :P A co se statů týče, tak ty jsou z velký části taky vymyšlené a podřízené samotné hře. Viz. třeba francouzské TDčka, nebo takové Hellcaty které z blízka vyřazovaly Tygry jediným zásahem do boku. Prostě realitu do hry nedostaneš a pokud jo, nebude to hratelné. Nehledě na to že takový WoT využívá tanky které existovaly jenom jako prototypy a mnohé z nich se dokonce ani nedostaly z papíru do továrny.

Jinak myslím si že časem by se nemuseli limitovat jenom na tanky, ale přidat i jiné moderní obrněné pozemní vozidla. Na velkých mapách by to byl pořádný řev.
Hrát moderní tanky může být zajímavé v tom, pokud dostaneš do pařátů moderní stíhače tanků
@Say (01.04.2014 22:41): Nemusí, ale rozhodně může, když se k tomu vývojaři nějak postaví. Třeba to bude nakonec hra víc o skillu, taktice a coopu, než o zápasení se špatnýma tankama proti OP tankům..

edit. Ale jestli tě víc baví možnost vzít si Tigera a vyjet proti 30 Shermanům, který z 3 km odstřelíš na ranu, proti gustu...
@Say (01.04.2014 22:04): Wut? Nostalgie? Historie? Chce to jen víc zájmu, moderní tanky mají svou historii i pověst taky. Jen proto, že nejsou na každé černobílé fotce z WW2, obalený tisícovkama historek veteránů a historiků, nejsou nezajímavý. Jen možná variabilita je slabší, protože dnešní tanky jsou vyšperkovaný tak, že jsou mobilní jako lightka, odolný jak heavy s dělem z TDček a všechny se vyrábějí podle tohoto receptu, takže lepší tanky z nich můžou dělat už jenom všechny ty hi-tech pičovinky, co do nich dneska cpou. Ale právě díky tomu, že moderní tanky jsou ultimátní stroje, hrát za ně může být hodně zajímavý.
@pipboy (31.03.2014 23:54): Tank a nuda v jedný větě nejde dohromady :D... ale hra nudná klidně být může.

@Bursoft (31.03.2014 23:56): jo trailer je spíš jen lákadlo a moc toho ukázat ani nemá. ale co jsem tak pročítal jejich stránky a forum tak to nezní špatně. Na betu kašlu ale až to výjde v jakž takž použitelným stavu tak určitě zkusím. Zatím si vystačím s War Thunder
Když jsme u těch tanků, co si myslíte o Armored Warfare, který vyvíjí Obsidian? Stránky. Trailer
Jedná se o free2play moderní tanky, běží to na cry engine a vypadá to docela zajímavě. Na druhou stranu si ale říkám aby tu nebylo nějak přetankováno.
@Akhera (31.03.2014 14:48): " nemůžou přece mít dvě složky hry, které každá má úplně jiné nároky." ale můžou, proč by nemohli ? Medal of Honor (2010)... jo mimochodem i když bude optimalizace 100% tak (bavíme se li o WT tak jak je udělané, nikoliv jak by mohlo hypoteticky byt) budou tanky náročnější než letadla...

@LIUWIL (31.03.2014 12:12): bavíš li se obecně (nejen o WT) tak hypoteticky nemáš pravdu. Příklad: Crysis 2 a kauza s teselací kdy měli totálně jednoduché modely příliš polygonů, třeba podělané prkno na podlaze mělo víc polygonů než tank ve WT (velký teselační faktor AMD nezvládalo). Bavíš li se o WT tak to tak pravděpodobně bude :)

@IRONHIDE (30.03.2014 21:13): Vypadá to fakt pěkně. Když vedle toho postavím jakékoli záběry z WoT, tak je nádherně vidět ta arkádová parodie na tankové bitvy a snahu o autentický zážitek=)
@LIUWIL (31.03.2014 14:52): Zato geometrii tanků nejde zjednodušit ani píď! :) Ne, vážně, to že rozdíl v FPS mezi nízkými a vysokými detaily je malý spíš znamená, že je něco blbě optimalizované. A spíš mám dojem že budu z nějakého důvodu ojedinělý případ, protože GTX 560 není zrovna low-end a nechce se mi věřit, že každej kdo hraje tanky má lepší. Proto se IRONHIDEa ptám co má za grafickou kartu že mu to běží tak pěkně
@Akhera (31.03.2014 14:48): Ale to není jenom detailama, to je geometrií vozidel a terénu. Je to jako třeba závodní hry - zdánlivě mají naprosto úžasnou grafiku a přitom nejsou vůbec náročné na HW, ale to je tím, že auta mají velice jednoduchou geometrii.

Jediný způsob, jak je udělat stejně detailní jako letadla, je smazat terén a z tanků udělat jednoduché krabičky bez pásů, mříží, rámů atp.
@LIUWIL (31.03.2014 12:12): Právě že to je tím jak to chtějí nebo nechtějí dělat - nemůžou přece mít dvě složky hry, které každá má úplně jiné nároky. Pozemní jednotky prostě musejí být tak detailní, aby se při stejném nastavení hýbaly stejně rychle jako letadla. Jinak mě to totiž nutí mít i na letadlech nižké nastavení
@Akhera (31.03.2014 09:35): Samozřejmě určitá míra neoptimalizovanosti není vyloučena, ale vysvětloval jsem přece, že to není tím jak to chtějí nebo nechtějí dělat. Prostě detailní terén včetně flóry je už sám o sobě náročnější na render, a do toho tanky jsou na modelovaní náročnější než letadla, jejichž geometrie je relativně jednoduchá.
@LIUWIL (30.03.2014 23:54): Ano, ale jestli tanky dělají o tolik víc detailní, že kvůli nim musím snižovat nastavení, tak to mají blbě optimalizované. Co je ale ještě zvláštnější je, že rozdíl v rychlosti mezi vysokými a nejnižšími detaily je celkem malý - na vysoké detaily tanky vypadají skvěle a hýbou se 20 FPS a na nejnižší vypadají hůř jak ve World of Tanks a zlepší se to jen na 40 FPS
@LIUWIL (31.03.2014 00:45): tak tak, ale konkrétně u WT bych neřekl, že vysoko není zátěž, ty volumetrické oblaka si vezmou docela dost :), ale samozřejmě jinak máš naprostou pravdu :)
@Arc (31.03.2014 00:11): Samozřejmě se bavím o té scéně. Přece jenom když člověk přiletí s tím letadlem k zemi tak to ani zdaleka není tak detailní jako v ground forces. V podstatě je to jenom pár modelů letadel, které člověk (kromě toho svého) vidí z velké dálky (tzn. že se dívá na low-poly modely) v prostředí které v podstatě žádnou zátěží pro grafiku není.
V ground forces je jednak to prostředí, na které se člověk neustále dívá zblízka a pak jsou tam tanky, které na sobě mají nespočet všemožných detailů, které letadla nemají.
@LIUWIL (30.03.2014 23:54): modelů tak můžou mít i stromy třebas miliardu polygonů, záleží jen jak jsou udělané :), tys asi myslel, že náročnost hry ve vzduchu a hry na zemi bude jiná, že ?:D
@IRONHIDE (30.03.2014 21:13): Jakou máš grafickou kartu? Mě letadla jdou v klidu na vysoké detaily, ale když chci hrát tanky, tak i na minimálních je to docela bída. Tak si říkám, jestli je problém u mě, nebo to mají prostě tak blbě optimalizované že na to budu potřebovat upgrade