Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (16.03.2014 21:23): Vyjde to 25. dubna.
Podle slov vývojářů byla PC hlavní platforma protože bude moct taky sloužit jako port pro next-gen. Hru údajně měli ve vývoji o měsíc déle aby ji uvedli do požadovaných standardů. Co je na tom pravdu uvidíme příští měsíc, nicméně je fakt, že status GOLD skutečně PC verze dostala o ten měsíc později. Osobně je mi to úplně šumák.
Jinak nechápu proč všichni pořád rýpou do portu jedničky. Bylo štěstí že hra na PC vůbec přišla.
@Say (16.03.2014 21:23): Nemal by byt asi, nie je to vynuteny narychlo splacany konzolovy port ako jednicka.
Teda aspon na to spolieham..... teda to je hlavny dovod preco som nesiel do jednicky a rovno cakam na dvojku.
25. května to má vyjít na PC? A bude to to samé, co DS1 bez DSfixu? Tzn. robustní a hnusný HUD, vynucený FXAA, DoF a hromada škaredých shaderů...?
A bude to optimalizovaný pro klávesnici +myš, nebo to bude stejná hrůza jako jednička ?
@khudman (14.03.2014 14:27): Každému draku (i hyprid Priscilla) vypadne nějaká dračí zbraň pokud mu usekneš ocas. Mezi draky se nepočítají ty modré svině ve Walley of Drakes, ani Hydra.

Když draka jenom zabiješ, nic z něho nevypadne. Musíš mu useknout ocas. Draci se nerespwanují. Hellkite drak, když skrz něho proběhneš k tomu ohništi co je pod ním, odletí pryč. Když pak ale odejdeš, tak se zase vrátí. Pokud ho však zabiješ, je navždycky fuč.

Jinak co se katan týče, jsou celkem čtyři. Obyčejné katany jsou dvě - jednu dostaneš od toho merchanta a druhou najdeš v Blighttown. Obě katany mají jiný moveset. Jinak pokud jsi ve Forrest Hunter Covenant, v nejspodnější části Bligttown, tam co jsou ty velké kola, najdeš Shivu od kterého si můžeš koupit Washing Pole
Pro sběratele exotiky je potom Chaos Blade
Lidi...Mam takovej problem. zjistil jsem že z Hellkite dragon (na mostě) padá Drake Sword...Já už ho zabil, ale nic nepadlo. Četl jsme na netu, že se da respawnout, když přejdu most zpátky, to jsem udělal snad 15x a drak se nevrátil...Nevíte v čem může být problem?
@Say (14.03.2014 13:36): Na uzavřených platformách se podle mě spíš rozvine možnost kupovat hry za nižší částky s tím, že se ve hře budou zobrazovat reklamy. SONY už má dokonce systém který bude reklamy zobrazovat během načítacích obrazovek. Potenciál na výdělek je v tom obrovský. Za reklamu jsou fakt velké prachy.
@mazar1234 (14.03.2014 13:20): Musí, protože když něco garantují v prodejním katalogu, musí to dodržet, jinak máš ze zákona nárok hru vrátit protože zboží neodpovídá specifikacím.
Ale to já jen tak rýpu :)
Pro firmy jako EA by nejlepší hrou byla taková, která stojí 60$, za kterou se platí měsíční poplatky, která má mikrotransakce a do které si musíš koupit DLC jinak ji nerozjedeš.
Samozřejmě kdo by to kupoval je věc druhá :)
@mazar1234 (14.03.2014 12:46): Pokud budou novinky v 60FPS stát 25 éček, tak klidně :D

Jinak kdybychom to vzali vážně, tento model by se nevyplatil, protože by vyžadoval v první řadě aby udělali a distribuovali několik těch edicí no a hlavně, museli by se srát s podporu, tedy kdyby měli verzi která podporuje SLI, museli by optimalizovat, aby to fungovalo (protože i dnes je spousta her, pro které SLI v podstatě nic nedělá).

@Say (14.03.2014 11:24): A o par rokov budeme s povzdychom spominat na tie skvele stare zlate dobre casy kedy sa platilo za DLC.

Free edition - 5FPS
Basic edition - 30FPS locked 9,99€
Advanced edition - 60FPS locked 24,99€
Master edition - 120 FPS 49,99€
Godlike edition - podpora SLI/Crossfire + unlocked framerate 65€

Napad je to priam genialny :-)
@Say (14.03.2014 11:24): ????????????????????????????????????????

Nevím jestli jenom nechápu tvůj příspěvek, nebo jestli's to zase nepochopil ty. Ono je docela logické že PC verze bude mít lepší textury a FPS.
Já věděl že se jde do katakomb ze hřbitova- musel jsem se podívat na obrázek kde je vstup, ani poté jsem ho nenašel, musel jsem se znovu podívat na obrázek... :D :D :D
@Matthew.J (13.03.2014 20:16): Jo, stává se. Já jsem třeba při první hře pořád dokola chodil na ten hřbitov. Když se mi to tam nakonec nějakým způsobem podařilo zabít, šel jsem do katakomb a tam vybuchovaly létající lidské hlavy, tak jsem to vypnul.
Já ho zabil, myslel jsem že levé tlačítko skryje titulky, ale udělalo to že od Andreho jsem už poté nikdy titulky nečetl, chudák... :D to samé undead merchant.
@khudman (13.03.2014 16:23): Poradím ti, že divine zbraně vyrábí Andre of Astora. Je to ten ultra namakaný kovář co je v Undead Parish. Musíš mu však najít divine ember. Jakmile ji budeš mít v inventáři, tak když s ním promluvíš, bude chtít, abys mu ji dal. Není absolutně žádný důvod si jakékoli ember nechávat - nic jiného kromě zásobování kovářů s tím nejde udělat.
(BTW: Používám některé anglické výrazy, protože překládat je do češtiny by bylo strašně kostrbaté a divné).
@khudman (13.03.2014 16:12): Jsou dvě možnosti. Všichni kostlivci, kteří neustále ožívají, patří nějakému necromancerovi. Kostlivce zabiješ permanentně tak, že je buďto umlátíš nějakou "divine" zbraní (tu si většinou musíš vyrobit), nebo zabiješ necromancera kterému ten kostlivec patří. Jelikož však nevíš, kde necromanceří jsou, doporučuju si sehnat nějakou "divine" zbraň (na kostlivce nejlépe tupé zbraně).

Do New Londo ruins se doporučuji pustit až budeš mít prošlé Sens Fortress a projdeš i lokaci která je za ní, jinak stejně neprojdeš až na konec lokace a budeš tam ty duchy zabíjet úplně zbytečně.
@HolyMeatball (13.03.2014 15:39): Dvojka je podle všeho o hodně jiná celým systémem.
Nepřátele se za určitých podmínek přestanou respawnovat, levelovat je snazší, ale hlavně, levelovat se prý dá jenom z jednoho jediného místa. Celá hra je mnohem větší, díky čemuž na sebe není všechno tak namačkané. Hra sice už nemá tak důmyslný level design, ale ten stejně dokázal ocenit málokdo. Ve hře je teď stejně možné warpovat mezi ohništi úplně od začátku.
Velkou změnou taky je, že bude možné si restartovat level, díky čemuž bude možné změnit styl hry, aniž by člověk začal novou postavu nebo byl level 200 a měl staty které nepotřebuje. Díky tomu se do NewGame+ bude pouštět mnohem více lidí.
Co se ještě nepřátel týče, má jich být méně, ale střetům s nimi se údajně nebude dát vyhnout tak snadno jako v DkS1 (to ale nemám od nikoho potvrzené)

:D Už jsem si taky nechal vyspojlerovat, že spoustu lidí čeká při prvním slézání z žebříku velké překvapení Tlačítko, kterým se dřív spouštělo dolů, není způsobí že se postava žebříku pustí a ze žebříku spadne. Dolů se teď spouští jinak.