@
HolyMeatball (13.03.2014 15:39): Dvojka je podle všeho o hodně jiná celým systémem.
Nepřátele se za určitých podmínek přestanou respawnovat, levelovat je snazší, ale hlavně, levelovat se prý dá jenom z jednoho jediného místa. Celá hra je mnohem větší, díky čemuž na sebe není všechno tak namačkané. Hra sice už nemá tak důmyslný level design, ale ten stejně dokázal ocenit málokdo. Ve hře je teď stejně možné warpovat mezi ohništi úplně od začátku.
Velkou změnou taky je, že bude možné si restartovat level, díky čemuž bude možné změnit styl hry, aniž by člověk začal novou postavu nebo byl level 200 a měl staty které nepotřebuje. Díky tomu se do NewGame+ bude pouštět mnohem více lidí.
Co se ještě nepřátel týče, má jich být méně, ale střetům s nimi se údajně nebude dát vyhnout tak snadno jako v DkS1 (to ale nemám od nikoho potvrzené)
:D Už jsem si taky nechal vyspojlerovat, že spoustu lidí čeká při prvním slézání z žebříku velké překvapení
Tlačítko, kterým se dřív spouštělo dolů, není způsobí že se postava žebříku pustí a ze žebříku spadne. Dolů se teď spouští jinak.