Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bursoft (08.03.2014 01:08): Přesně tak to je, v CBT jsem už přes 2 měsíce, momentálně to ani nehraju. Gameplay je hrůza. Už teď tak 80% lidí stále nechápe, že se tam nehraje na fragy, ale musíš držet body. Někdy je u hned u výjezdu z base tolik kreteténů, že nejsi schopen ani projet. Jestli někdo nadává na neschopnost týmu ve WoT, tak tady to platí dvojnásob. Ale ve WoT jste někdy schopní v četě obrátit průběh bitvy, ale tady to je nemožné. Tohle bude hratelné jen v klanu, public bude katastrofa.
@Say (07.03.2014 23:34): Neřeším cobykdyby. Osobně si myslím, že WT tanky budou slušná nuda (aspoň pro lidi, který nebaví sedět 10 minut v křoví a mžourat, jestli se někde nepohnul nějakej stín). Až to vyjde, určitě to vyzkouším, jsem na to dost zvědavej, ale prostě hra, ve které tě může každej sejmout jednou střelou, jenom o to víc podporuje kempení. Až všichni ti sebevrazi zjistí, že se nikam neposunou rushováním, tak to skončí u toho, že všichni popojedou pár metrů od spawnu a budou čekat na nějakýho zelenáče, kterej neví jak ta hra funguje a budou se na něm feedit. Už jenom různý videa, co jsou k vidění na YT tady ten styl hraní naznačují.
@Say (07.03.2014 17:38): WT bude uplně to stejný (ne-li hroší kvůli gameplay, co jsem zatím viděl z YT), stačí si zapnout letadla. Hraje tam víc retardů, co radši ramujou vlastní stíhačky, než aby opravdu stříleli ty druhý. Všehovšudy komunita je největší problém každé MMO hry (zvlášť F2P), stačí moje poznatky z WoWka a to jsem hrál jen na free serveru..
@Say (07.03.2014 18:57): Tutoriál by vyřešil hodně. V první řadě, jak funguje pancíř rozhodně nemusí být každému zřejmé. Jasné, ve statech máš napsané "front/side/rear", ale mě třeba z počátku nenapadlo, že každý tank má nějaké slabiny a už vůbec by mě nenapadlo, že hra si počítá i úhel dopadu. Ve hře není žádná indikace, že tento mechanismus existuje.
V základní hře není absolutně žádná nápověda ohledně toho, jak fungují spotovací vzdálenosti (50m, 445m, 500m) a jak se do toho mísí kamufláž.
Ve hře pak není žádná indikace deprese a elevace děla, rozptylu za jízdy, žádná indikace odporu pásů, HP modulů, rozmístění posádky a modulů a mnoho dalšího. Ani pitomá vysvětlivka jak vlastně funguje "přesnost děla" tam není.

Neznalost těchto systémů z dlouhodobého hlediska ovlivňuje způsob, jakým lidi hrají (hlavně kempování, absence zkušených scoutů, neschopnost lidí zaujmout správnou pozici atp.).
Samozřejmě na idiocii, jako třeba ignorování mapy, blokování uliček, vyjíždění do nesmyslných míst nebo kempování v úplném rožku mapy, na to lék není a nebude.
@LIUWIL (07.03.2014 18:43): Tutoriál nic neřeší. Nejlíp se naučíš samotným hraním. Pokud někdo po 500 bitvách neví, že má ve předu tanku nejsilnější pancíř a že při střelbě na větší vzdálenost musí zastavit, tak ani svěcená voda nepomůže.
@LIUWIL (07.03.2014 18:43): tutoriál má a pořád lepší než ten co je ve WoT a k té první otázvr, pozdě, arkádovky (letadla) ve WT jsou na tom zhruba stejně co ve WoT a tanky nebudou moc rozdílné.
@Say (07.03.2014 17:38): Hlavní otázka je, jestli WTh nepostihne stejná sorta uživatelů. War Thunder, pokud se nepletu, taky nemá žádný pořádný tutoriál.

Osobně by mi asi více sedla hra s modernějšími tanky, velmi rozlehlými mapami, plně zničitelným prostředím a hlavně s pořádným tutoriálem po jehož dohraní bude nováček mít alespoň hrubou představu o tom, jak fungují herní mechanismy.
Popravdě mi nějaká pořádná hra s tanky chybí. A když jednou za měsíc pustím WoT, po 2 bitvách to znechuceně zase vypínám, protože to co tam ti hráči předvádějí je fakt na prášky.
Tady je vyjádření vývojařů: A lot of work has been dedicated to our Ground Forces. It is too early to say if player controlled ground units will appear in 1.39. CBT is at full blast and many of CBT members think that the game can be released for open test, we still want to fix, check and finish a lot. Ground Forces may be released in 1.39 but most likely it won’t happen before Spring.

Taky se na tanky těším, tak doufám že budou venku co nejdřív.
Má být ještě jeden velký patch 1.39, který by měl být bez tanků, s novými letadly... tanky by snad měly přijít s tím dalším... takže počítám nejdříve květen (spíše ale déle)
Jsem taky docela zvědavý... Tanky rozhodně zkusím. Tak za 2-3 měsíce?
@RedDwarf_Cz (16.01.2014 16:29): Já zkoušel jen němce a nejlíp se mi hraje s Pz3, je to bestie :D blindshotem sem sundal i 700 metrů vzdálené letadlo. Jinak stalo se někomu že mu post battle screen začínala v kreditech zápornou hodnotou ? (zatím sem moc nekoukal na fórum, takže netuším ejstli je to potvrzený bug nebo ne).



@Johny8x (16.01.2014 16:29): Tuším že se to neví jistě.
Takže jdou jen arcade. Z nových tanků se mě hraje líp za IS, než Tigera. KV-2 zatím nic moc, zato Jpanzer IV není špatný, dobrá kadence.
@Bodkin (16.01.2014 12:34): uzavřená beta byla pro vybrané, zvýšit šanci na vybrání si mohl plněním určitých misí před spuštěním bety, ve druhé fázi už brali platiče (ti kteří si koupili placený balík jednoho tanku a vstup do bety)
Mají ty tanky na non-arcade, nějaký historický smysl? Že nejsou tanky namíchané stejně jako v WoTku, tigr masí tigra?
@RedDwarf_Cz (16.01.2014 10:14): To je právě degenerace hráčů z WoT, jde o to že ve WoT se většinou jen kempí bo spousta hráčů se bojí schytat hit (i když mají HP), teď když nemají HP (WT tanky) se bojí vyjet ještě víc...
Dnes přichází do testu nové stroje jako Tiger, IS a další. Hraji CBT už druhým týdnem a mám takový pocit, že ta hra na public bude ještě větší peklo, než wot. Jsou tam 3 body k obsazení. Po jednom u každé base a jeden samozřejmě uprostřed, kde by se měly svádět ty největší boje. Ale už teď v CBT to spousty hráčů nějak nedokážou pochopit a stojí před svou base, snažíci se hitnout enemy přes půl mapy a vůbec jim nevadí, že střed má v rukou nepřítel. Jestli se něco nezmění a v openB příjdou masy amatérů z wot, tak to bude něco.
To, co ukazují ve videích s tankama, mě dost zklamalo. Zase se bude mířit přes stromy jak ve WoT, tanky mají svou papírovou rychlost (reálná byla tak poloviční) a mapy vypadají otřesně - samý kamenolom :-(
@Bursoft (03.01.2014 18:51): Jak říkáš, bomba letí k cíli dlouho... není problém odhadnout pohyb tanku, který řídí počítač, jelikož se pohybují pořád stejně a jsou dost u sebe (i když to chce trochu tréninku)... pokud ale tank bude řídit člověk, těžko ho z výšky trefíš... na to bude třeba bombardovat střemhlavě, což je o dost nebezpečnější
@Arc (03.01.2014 16:46): No, necháme si ty hádky, až ty tanky zpřístupní pro všechny a bude jasný jak to bude fungovat :). Osobně si myslím, že mít v jedné bitvě letadla a tanky zaráz je nespravedlivý a jsem zvědavej, jak to chcou vybalancovat. Teďka je to samozřejmě jednoduchý, když tam lítaj dvojplošníky se 7mm kulometama, větší záhul pro tanky budou (mnohem rychlejší) stíhačky s bombama. V nějakým spotingu nevidím problém, pokud mi můj tank naspotí nepřátelskej tank, tak i to letadlo ví, kam letět.
@Bursoft (03.01.2014 16:29): Pokud neumíš mířit tak ano blbě se odhaduje ;) a Přesně mířená nálož z 5km to nějak nejde dohromady, už teď je to obtížné (AI tanky) a to víš kde se ty vozidla pohybují, jak je budeš chtít najít v lese nebo se sedící kamufláží z velký výšky a přesně zamířit mi teda vysvětli :) BTW soudit a hodnotit jsou dvě odlišné věci, soudit hru na základě 1/3 je hloupé ;)
@Arc (03.01.2014 16:20): Já moc dobře vím, jak historický bitvy ve WT vypadaj. Letíš asi 20 minut z jednoho místa na druhý, vystřelíš 500 nábojů do jednoho letadla, protože se fakt blbě odhaduje vzdálenost bez těch UI naváděčů, s trochou štěstí ho sestřelíš a letší dalších 20 minut zpátky, abys přebil. Ale to se ti většinou nepovede, protože tě nějakej kokot po cestě radši naramuje. Jinak ano, beru v potaz co vidím, snad mi nechceš říct, že jsi nadšenej z něčeho, o čem nevíš, jak bude fungovat (myšleno historický a full real bitvy).

Jinak osobně pochybuju, že v těch bitvách budou lítat bombardéry, protože jestli jo, tak nashle, jakejkoliv tank nemá šanci přežít dobře mířenou nálož, která na něj letí z 5 km výšky.