Blbost, mám RU verzi a hraju s kým chci. Ten regionální zámek buď nefunguje, nebo byl odstraněn. A v knihovně her mám jak RU verzi tak EU, při instalaci jsem pochopitelně vybral EU. Pouze aktivace klíče musela proběhnout prostřednictvím VPN.
Diskuze
@Spyro (22.10.2012 20:24): Tak jsem trochu prošel diskuze na netu. Pokud budeš mít Ruskou verzi tak stačí jenom aktivace přes VPN. Dále budeš moc hrát jenom na ruských, ukrajnských servrech. A pokud si budeš chtít dokoupit Season Pass tak si zase musíš koupit ruský.
Tak si asi ještě počkám, i když se dá Borderlands 2 RU sehnat 18,5$ a Season Pass 16$
Tak si asi ještě počkám, i když se dá Borderlands 2 RU sehnat 18,5$ a Season Pass 16$
Podle toho jak je to koupené, pokud přímo v ruském steam store, tak bys ho musel i spouštět přes VPN, retail verze (z krabice) to můžou mít jinak.
Mohl by mi někdo říct: Jaký je rozdíl mezi RU verzi a EU? Vím že RU verze se musí aktivovat přes VPN. Je tam ještě nějaký rozdíl?
@marwel (15.10.2012 15:55): No ono UE3 má problém s AA. A bez něj jsou ty linky strašné. Hlavně při nižším rozlišení.
@Say (15.10.2012 15:44): No ja videl jen nejake srovnavaci screenshoty, ale prislo mi, ze na tech screenech, kde to meli vyple to bylo takove jako slite v jednu neprehlednou kasi. Prijde mi, ze je to na ten cel shade primo delane a ty linky tam prave dost dulezite oddeluji jednotlive objekty. V behu to mozna vypada jinak no.
@marwel (15.10.2012 13:58): Se zapnutým cel shadingem (pokud myslíš ty černé outline) jsem to nikdy nehrál. Oba díly s tím vypadají příšerně.
@Redfield (15.10.2012 13:37): Nezmenilo. Dynamicke stiny jsem vypinal i v prvnim dile no. Tady jsem se kvuli tomu musel hrabat v ini. Jeste pohrabu a uvidim, co ziskam. Docela zajimave, ze jde vypnout i cely ten cel shading. :-) Jinak s tim inventarem jsem trochu kecal. To zpomaleni zpusobuji doskakujici textury. Jakmile se nactou, tak uz je to v poradku. :-)
@marwel (15.10.2012 13:10): Doporučuji vypnout dynamické stínování, jestli si to tak už neudělal. Hru to moc neovlivní, ale FPS dost. (Pokud se to v patchi nezměnilo, tak se dá ale vypnout jen přes .cfg)
@Redfield (15.10.2012 08:56): No bohudik se to tyka jen inventare. Zbytek hry jde velmi slusne (vzhledem k tomu, ze znovu nesplnuji minimlani HW pozadavky :-)).
@marwel (14.10.2012 22:39): 14 fps? Tak to se nedivím, že ti inventář nesedí, to bych na tom byl stejně. Ale jinak se mi teda s inventářem pracovalo líp než v jedničce, kde byl dost otravnej.
@NateLogan (14.10.2012 21:28): Dead Space hraji na gamepadu, takze bez problemu. Spis jsem ale mluvil o prehlednosti. V tom je DS mnohem lepsi, protoze UI neni preplacane. V Borderlands 2 invetar slusne zpomaluje. Kdyz mas v inventari 14 fps, tak to neni zadny med se tim prohrabavat. Meli proste nechat klasicky 2d interface jaky byl v prvnim dile.
Tak jsem konecne vypadl z te prvni lokace a dostal konecne auto a par slusnejsich zbrani. Zacina to byt mene nesnesitelne. :-)
Tak jsem konecne vypadl z te prvni lokace a dostal konecne auto a par slusnejsich zbrani. Zacina to byt mene nesnesitelne. :-)
Eh, zrovna Dead Space má o hodně horší UI, pokud jde o ovládání myší a klávesnicí. Ne že by ale nemělo UI v B2 svoje mouchy, včetně několika hnusných bugů (invertovaný scrolling), plus je tu stále několik obrazovek menu, které nelze ovládat jen myší.
@marwel (14.10.2012 20:44): Začátek je opravdu docela nuda, od Sanctuary pak nastane obrat o 180% (hlavně to konečně začne pořádně navazovat na BL1) a v mém případě to vydrželo dalších +/- 50 hodin. A v Sanctuary se pak dá i zvětšit inventář (max. 27 slotů tuším), a když se k němu chováš ekonomicky, tak ti dojde málokdy.
@SavageCZ (14.10.2012 20:25): Nevim. Cele mi to prijde takove nemotorne (takovy pocit jsem u prvniho dilu nemel). Na zacatek prilis komplikovany level design (moc baraku apod.), prilis mnoho lootu (podobny problem jako u Torchlight 2, ale tam se toho dalo do inventare nacpat vyrazne vice), otravni nepratele (ti ptaci snad nelitali v prvnim dile takhle rychle a agresivne ze vsech stran), sileny respawn nepratel (staci se otocit a hned jsou zase vsude kolem), opravdu spatna hudba (zatim), ... Jednicka mela mozna pomalejsi rozjezd, takze si na to clovek tak nejak postupne navykl. A byla celkove prehlednejsi (ne jen UI, ale i design). Ale dam tomu jeste cas a pokusim se dostat do Sanctuary.
@marwel (14.10.2012 20:09): Nelámej hůl, na inv za chvíli si zvykneš a popravdě mi celá hra připadá jako o málo vylepšená jednička (jedná se o drobnosti, ale velmi příjemné) takže celkem nechápu tvůj pocit nudy.
Tedy... Prvni dil me docela bavil ale tohle je silena nuda. Ja se snad nedostanu ani do Sanctuary. A boj s naprosto prisernym uzivatelskym rozhranim prohravam na plne care (hra, postavena na lootovani a ma takhle debilni UI?!). Tohe cool 3D rozhrani mi vazne leze krkem. Jedina hra, kde to bylo dobre je Dead Space. A rekl bych, ze to tak take zustane.
@Dipsi (27.09.2012 12:21): Já! Dyž mi to koupíš.
někdo má zájem zahrát si COOP? :-)
Tak za tohle bych měl sto chutí Borderlands 2 srazit hodnocení o 30 a více bodů. Tedy nehledě na fakt že tam jsou i jiné mnohdy otravné chyby, ale tohle už je fakt k vzteku. Už podruhé mě hra hodila důležitou postavu do místa kde s ní nemohu promluvit a pokročit tak v příběhu (nelze ukončit quest). Přesněji jde o Rolanda který po onom obtížném souboji s WARDENem vždy zůstane trčet uvnitř mrtvoly tohoto dementního robota, nemohu se tak k němu dostat a promoluvit s ním a postoupit dále. Fakt žůžo- Nejde nějak udělat aby ty zdechliny byly "nehmotné" a neotravovaly tak v úkolech?
Edit- Tak nakonec vyřešeno, hra kupodivu (má štěstí :D) nakonec Rolanda přehodila na jiné místo, když jsem se odhodlal opustit lokaci, tam už se dostat šlo a úkol byl zdárně ukončen.
Edit- Tak nakonec vyřešeno, hra kupodivu (má štěstí :D) nakonec Rolanda přehodila na jiné místo, když jsem se odhodlal opustit lokaci, tam už se dostat šlo a úkol byl zdárně ukončen.
@NateLogan (23.09.2012 23:17): Záleží přes co.
Měl by někdo zájem po večerech o coop?
Uprimne receno uz jsem se nad tim taky zamyslel >_>
Nic, jeste to dneska pustim, jestli me to aspon torchu nechytne tak to smazu a hodim tam 65 a pujdu hrat Grandii, nebo Everybodys Golf, nebo Torchlight 2 nebo cojavim budu vymejslet system animovani pixelpanaku bez prekreslovani kazdyho snimku.
Nic, jeste to dneska pustim, jestli me to aspon torchu nechytne tak to smazu a hodim tam 65 a pujdu hrat Grandii, nebo Everybodys Golf, nebo Torchlight 2 nebo cojavim budu vymejslet system animovani pixelpanaku bez prekreslovani kazdyho snimku.
pipboy nasolil 70% aaa titulu... Nemáš horečku?
No, dneska se to trochu zlepsilo, ale furt je to dost nuda. Tech 70 je jeste porad dost optimisticky nadsazeno...
Nastavení velikosti a pozice HUD chci od teď ve všech hrách! Konečně to někdo zrealizoval aniž bych se musel hrabat v konfiguračních souborech, včetně změny FoV!!!
Ale graficky propad k horšímu oproti jedničce. Tohle bude chtít nějaký ten tweaking...
Ale graficky propad k horšímu oproti jedničce. Tohle bude chtít nějaký ten tweaking...
@pipboy (20.09.2012 01:40): strileli sme to asi 2 hodiny v koopu, a zacatek je vazne dost nudnej. doufam ze se doziju slibovane rozlicnosti prostredi, protoze ta zmrzla nicota a halabala chajdy me vubec neberou.
taky vsecky ty zbrane strilej tezce podzvukovy strelivo a musi se predsazovat i na 10 metru... mam dojem ze hazet kameny tak je zasahnu driv nez tam doleti naboj z pistole.
taky vsecky ty zbrane strilej tezce podzvukovy strelivo a musi se predsazovat i na 10 metru... mam dojem ze hazet kameny tak je zasahnu driv nez tam doleti naboj z pistole.
jezisku na krizku, borderlands jsem dohral, ale nijak odvareny jsem z toho nebyl... ale tak vsici tvrdi, ze dvojka je ve vsech smerech lepsi.... po hodine a pul hrani ten pocit nemam. Promakanejsi mozna, ale jinak me ta vec nudi, az me to vylozene sere. No jeste se na to vyspim a uvidim co zitra, ale dneska to bylo spis za trest.
Tak takové kraviny opravdu nehraju :-D
Nojo, když se na to dívám teď s vyspanýma očima, tak mi to taky připadá víc jak gamepad :-D
Nojo, když se na to dívám teď s vyspanýma očima, tak mi to taky připadá víc jak gamepad :-D
@Arcee (19.09.2012 01:14): To je jasný gamepad, pokud takhle hýbeš myší, tak musíš být velmi snadná kořist v CSku.
@Arcee (19.09.2012 01:14): A ja to odhaduji na gamepad.
Hm, podle pohybu kamery odhaduju, že používá myš.
@Arcee (19.09.2012 00:50): A nenapadlo te, ze by to mohl autor videa hral na PC s gamepadem?
To si snad jen dělají srandu že jsou v PC portu místo písmen kláves znaky z gamepadu...
http://www.youtube.com/watch?v=_bGfyyFOV1o&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=_bGfyyFOV1o&feature=player_embedded
@NateLogan (17.09.2012 12:17): Pravda, pravdoucí.
@Strady (17.09.2012 10:05), @Bodkin (17.09.2012 10:17): V USA a Kanadě vycházejí hry v úterý, v Evropě v pátek. Steam ukazuje lokální datum vydání... :-(
http://store.steampowered.com/app/49520/?cc=us
http://store.steampowered.com/app/49520/?cc=us
@Strady (17.09.2012 10:05): Yep, alespoň dle steamu.
Nechci být šťoural ale myslím, že datum vydání je 21.9.2012 pro PC.
Hmmm, to je to fakt o 7 GB menší než jednička? Zajímavé.
@NateLogan (14.09.2012 18:59): Vypadá to, že preload už běží.
GreenManGaming už rozeslal Steam klíče. Snad brzy nahodí preload...
BTW neví někdo jestli se nějak dá zjistit validnost a typ Steam klíče bez jeho aktivace?
BTW neví někdo jestli se nějak dá zjistit validnost a typ Steam klíče bez jeho aktivace?
@special_plan (08.09.2012 16:15): Právě. Proto to hraji jen v co-opu.
Osobně nemám po dohrání prvního dílu (včetně DLC) nejmenší chuť si toto kdy pořizovat. Hra to nebyla špatná, ale tohoto jednoduchého typu hratelnosti jsem se přejedl už v původní hře.
Už instaluju jedničku, dohraju ji a pak vzhůru na tuhle parádu! :D PECKA.
taky bych uz konecne mohl....ale ja mam bohuzel nahrany jen asi tri, ctyri hodiny
Bomba dvakrát jsme rozehrál jedničku, dostal jsem se fakt daleko a hra mě opravdu bavila... a z nepochopitelnýho důvodu sem jí vždycky vymazal z disku. :-) Sakra už jí musim konečně dohrát.
jéé, ona už vychází dvojka a já ještě ani nestihnul zahrát první díl :(
Na tohle se těším jak na výplatu.
Heh, měl bych dojet jedničku, jak tak vidím.