Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

K traileru jsem se nikde nedostal ale viděl jsem nějakej screen kde Louis vypadá jak homelessák a Francis jako metalista :D.
Před půlhodinou oznámený na E3 při MS konferenci. Když ten trailer začínal, říkal jsem si jaká je to kopírka:)
A už je to na 100% jistý? Teda, od Valve bych to nečekal, spíš jsem doufal že to bude EP3.
Myslím že žádné zlevnění ani nebude, Csko taky stojí pořád nějákých 800kč
Tjn, zvlášť když ani pořádně nevydali SDK... U Valve nezvyk - viz HL epizody :)
Tak to je drsný...já čekám tak dlouho na zlevnění jedničky (furt stojí 1100 a v anglii 27 liber), a ona snad vyjde dřív dvojka...docela lame move od valve.
To jsem ani nečekal že bude něco jako další díl. Čekal jsem spoustu dalších updatů...
To jo, jako by teď neměli dost prachů z prvního dílu, takhle ho nejspíš pohřbí a všichni hurá na 2ku
Těžko říct. Killing Floor se trochu víc podobá klasickým akcím, ale má víc hororovou atmosféru a perfektně udělané zbraně. Jen je u něj znát zastaralost enginu a klasický unrealovský server-browser také za mnoho nestojí.
Zajímalo by mně jak hodnotíte L4D kontra Killing Floor, protože si chci jednu z nich koupit a neumím se rozhodnout. Docela jsem nahlodanej killing floorem - kupovat si vybavení na pár dalších minut střílení vypadá jako dobrá sranda.
Aim, Vodny: Já tomu stejně rozumím ho*no :) Budu šťastnej, až to bude fungovat jak má a budem si všichni tady moci dát online kampaň "Úsvit mrtvých", nebo bez nějakých problémů skinovat si věci atd. :)
Pooky: Tvůrci tvrdí, že už beta nabízí nástroje, které měli k dispozici tvůrci při tvorbě L4D. Zatím se ještě dolaďuje stabilita, kompatibilita a interface.
Měla by ti umožnit vytvářet mapy z toho co je k dispozici v L4D + můžeš tvořit postavy a nový objekty + nějaký pluginy pro SketchUp (nebo jak se to jmenuje). Full verze by prej měla být víc user-friendly, jestli jsem to správně pochopil.
A o čem je ta beta verze? Kdy konečně si budeme moci zahrát fan mapy od fanoušků? (Eng moc neovládám, tak se nezlobte za zbytečnou otázku)
NateLogan? Jak neumí dělat screeny? Screeny stejně dělám ve Frapsu ve 100% kvalitě GIF, pak to hodím v 90% do JPEG a pak přes program Picasa hodim na net ke svému google účtu. Jednodušší už to být nemůže. A 1GB? Málo to rozhodně není, když je člověk spořivý a nahrává jen ty screeny, které za to stojí.
montana: U Xfire je všechno automatické a hosting není žádný hlemížď. :-) Navíc je tam neomezená kapacita na screeny.

Vodny: KF má jen jednoho bosse, to ostatní jsou regulérná zombie (nebo spíš mutanti, genetické experimenty... no prostě tak něco). KF má více "stísněnou" atmosféru (trochu mi to připomíná první Silent Hill, jen ten hudební doprovod tu atmosféru mění). Ale stejnak by se podle mě Killing Floor neměl porovnávat s L4D. Na jednu stranu je to možná hra na podobném principu, ale zaměřením je KF úplně něco jiného.

PS: Single jsem zkusil podruhé a i podruhé stojí za houby. Také jsem narazil na jednu hru, kde byla kooperace mizivá (nebo spíš se všichni pořád někam rozutekli a moc nekooperovali proti tužším hordám). A hra na nejnižší obtížnost je také nuda (místo zoufalého bránění každý sám za se be lítá po mapě jako střelený a hledá něco, co by mohl zastřelit/umlátit). A taky se mi nepozdává finální boss, nebo spíš se mi nelíbí, jak se teleportuje...
Proc pouzivate na obrazky takovou veledebilni vec jako Xfire? Kdo si to v tom ma prohlizet :)
Nehledě na to, že L4D má filmovou atmosféru. Sprintující zombie jsou jedinečné. Ty postavy z KF jsou si hodně podobné a narozdíl od Boss infected nejsou tak charakteristické.
Tak presne toľko by som zrejme dal Left 4 Dead SP :) Možno plus jeden bodík za celkom slušných botov.
NL: Nedá se svítit, ale mě prostě KF přijde jako totálně bezduchá akce. Jak říkám, zatím jsem hrála single, ale už ten level design, nevyužité prostředí, nulová atmosféra a celková béčkovost z téhle hry stříká proudem. A nedovedu si představit, že v co-opu se to otočí o 180°. A zbraně? Střílím ze všeho co mám. Žádné taktizování - brokovnice, samopal, odstřelovačka, žádné taktizování jako s pipebombama. molotovem atd. Je toho strašně málo co hra může nabídnout. Člověk nepostupuje dopředu, ale hraje jdnu velkou anonymní mapu. Grafika je hoodně za zenitem. Zatímco u RO je vyhovující, tady už to vážně smrdí. Chtít za mód do UT04 prašule je prostě moc. Ale co-op to může ještě změnit. Zatím to vypadá na krásných 4/10.
BTW nepřítomnost jakéhokoliv zaměřovače je prýma věc. Dávat headshoty je celkem umění a že headshoty jsou na ty nejtužší nepřátele celkem potřeba. Pro mě vítaná změna od klasických stříleček.

PS: Zkuste rozkřiknou po československém světě internetu existenci téhle skupiny: http://steamcommunity.com/groups/kf_czsk. Pokud má někdo zkušenosi s vedením podobných skupin a má zájem, stačí říct, mile rád to nechám na něm (mé organizační schopnosti zamrzly někde v době ledové) :-).
[KF] Mě se Killing Floor zdá jako výborná co-op akce. Single stojí za houby (počty nepřítel se upravují na počet hráčů - v jednom je to celkem lehký a nuda) a je to jenom eqivalent botů v CSku (ani by zde být nemusel). Multiplayer má také své mouchy (hledání serverů, prvotní problémy při vydání hry), ale je to výborná zábava. Zde žádný rambo-styl není, rádoby Rambo pravděpodobně umře hned za rohem. A nakupování je také prýma vynález. Nejenom že se člověk s koncem vlny musí pomalu přesouvat k prodejci (pokaždé jinde), ale také si musí hlídat čas (cca 1 minuta na to tam doběhnou, nakoupit a někde pak zakempit). Přitom se pořád řeší dilema: Koupit novou zbraň, munici, granáty nebo brnění? Nebo šestřit na lepší zbraně? Grafika je sice pěkná a hororová, ale na všechny ty post-process efekty se poměrně dlouho zvyká (X-Fire galerie) a animace nejsou tak dokonalé, jako u L4D. I když zde za to nejspíš může již obstaróžní Unreal 2.5 engine. Design map je také takový spíš unrealovský něbo quakovský, tedy nic přehnaně reálného.

Zkrátka první dojmy jsou celkem pozitivní. Škoda jen toho unrealovského vyhledavače serverů (stojí za prd).
Ohľadne kopírovania L4D - originálny mód Killing Floor pre UT 2004 vyšiel myslím už v roku 2005, posledná verzia až minulý rok, takže žeby sa nejako veľmi inšpirovali L4D, sa povedať zrejme až tak nedá. S tým príbehom súhlasím - v L4D ide o to prežiť, tu o vystrieľanie všetkého "živého", čakal som trochu viac.
KF: Zatím jsem hrál Solo a musím říct, že mě to zdaleka nebaví tak jako single v L4D. Navíc monstra jsou neskutečně dementní a prakticky kopírují ty z L4D. Teda je tam něco jako Boomer a pak taková hala bala Witch co řve jak kráva. Nákup zbraní - zajímavá varianta, ale proč mám pořád ten pocit, že to všechno je jenom na oko? Nakupování zbraní rozhodně na zábavnosti nepřidává a je to tam asi jenom proto, aby to vypadalo originálně. Navíc L4D má alespoň jakýs takýs náznak příběhu a logiku. KF je nelogická vyvražďovačka všeho živého.

Uvidíme co přinese coop...
Killing floor:Je to těžký.Já že L4D neznám,tak sem trochu tápal.K tomu nákupu zbraní:malinko sem se zdržel,když sem přiběhl ke dveřím,zjistil sem že mi je před nosem kdosi zavařil.(perfektní spolupráce).Následovala další hra..když sem chtěl nakoupit zbraně,všichni stály ve dveřích a já se nemohl dostat k pokladně.Kurva já bych vraždil takový čuráky woe.Všichni woe skákali na místě jak kreténi z CSS woe.Ještě jedna taková chyba tupců"a budu fakt sprostej. :)
Výhrady jinak nemám.Graficky dobrý.Sem tam nedostupný server..vysoký pingy..zbraně účinné..no šak uvidíme .
Skúšali ste niekto Killing Floor? Ja som to teda skúsil a je to dosť... Odlišné a povedal by som, že takisto sa tu neuživia jedinci - Rambovia. Je to ale aj ťažšie, najmä zo začiatku, kým si zvyknete. Najlepšie bolo, keď sme odrazili druhú vlnu zombíkov a mali minútu na to, aby sme sa dostali ku obchodníkovi a nakúpili. Samozrejme, nestihli sme a tak sme museli bojovať s nožíkmi a mačetami :)
Tak jsem zkoušel tu vochcávku ve stokách a fakt jsem čuměl, kolik tý mapy je zbytečně ještě mimo. Prakticky za rohem tý trubky to mohli utnout, ať se nerenderuje půlka levelu, kam se hráč stejně nemá dostat.
Jinak další fígl je na letišti, kde jde vylézt na to zelený letadlo a pokud se skrčíte a máte trochu kliku, tak na vás nemůžou ani smokeři. Ale tohle už je fakt trapný, po 20 minutách, kdy jsme skoro ani nevystřelili nás to přestalo bavit. Doufám, že tyhle exploity Valve brzo opraví.
Mě docela překvapuje, že Killing Floor má jen 220MB... Doufám, že nebudu autory za svou slabou chvilku jen nevěřícně proklínat.

EDIT: Tak pardon, těch 220MB byla jen nějaká halucinoidní chyba Steamu, teď to pro změnu píše 1600MB :-)
Teda podle videi to vypadá značně chudě a jako obrovská kopie L4D - myslím herní část. Líbí se mi ale zaměřování zbraní a jejich nákup, to jsou docela zajímavé prvky, jinak to asi dvakrát velká zábava nebude jak tak na to koukám... ale nehrál jsem, nebudu to pitvat.

ad Edit: Abych hře nekřivdil, nepřátelé vypadají opravdu luxusně, bohužel se zas tak moc dobře nechovají - snad nebude problém v AI.
KF mám zakoupený a zamluvený na doupěcí recenzi, takže vydržte týden a dozvíte se víc. Pokud to bude alespoň z poloviny tak zábavné jako Red Orchestra, není co řešit. Jinak Zeno Clash už mohu prohlásit za dobrou volbu a tak trochu investici do budoucna - chystají se updaty zdarma (pro Gary's Mod už jeden vyšel) a nejspíš i nějaké to pokračování ;-)
No, radši také vyčkám, přece jenom peněz teď není mnoho (dražší Steam v kombinaci s nákupní horečkou není dobrá kombinace, byť šlo o starší hry). Také potom bude záležet na odlišnosti od L4D, pač to mi občas i leze někdy krkem a mít tu další podobnou hru... toby asi nebylo zrovna to pravé ořechové.

Mirus: Killing Floor také využívá Unrea 2.5 engine (+ nějaké modifikace, které autoři okoukali od Unreal 3 enginu přip racívh na RO2).