Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dneska jsem si připomněl soundtrack téhle hry. Ačkoliv má právem poněkud smíšená hodnocení, zvuková stránka (společně s estetickou) byla čisté zlato.
Dohrano. Pekne, tedy jmenovite: hudba, fyzika, piskoviste i neukotveny pribeh bezradnych domorodcu, kterym byl jejich dobrotivy dech bozi malo..
Prudila nepreskocitelna dema, potize se spustenim na nekterych strojich, zpozdeni kurzoru mysi na nekterych strojich, omezena kamera a ovladani.
@Clorky (05.04.2013 19:01): Když už chceš rýpat, nejprve si téma nastuduj :P
1) SC není hra na boha, hráč představuje starostu.
2) I kdyby se nad bodem 1) dalo kvůli takřka neomezeným pravomocem polemizovat, Populous vyšlo o pár měsíců dřív a jedná se tak o první PC hru, kde hráč představuje nějaké to božstvo.
Nejdriv instalace na 20 minut - opravdu intenzivni zazitek, vyzadujici plnou pozornost. Vcetne zapoleni s Uplay (vystoupit nastoupit, ze me to nenapadlo hned). A pak zjisteni, ze s mysi to ma tak brutalni lag, ze je to nehratelne. Na gamepadu to beha bez lagu?
Ovládání myší zatím neopravili, že ne? Respektive pořád to má ovládací schéma dělané pro gamepad?
@Maximus (13.07.2012 19:18): To je luxusní cena. Je to taková příjemná relaxační hříčka v indie duchu, tedy pokud pominu občasné výbuchy vzteku "KAM K**** ZASE LEZEŠ TY STUPIDNÍ DOMORODČE, CESTA JE TAM" :-)
Tak jsem to hrál... Grafika na traileru a celkově vypadala na videu lépe tak o polovinu než ve hře.

Po chvíli stereotyp, prostě nuda. Pro lidi co chcou zabít chvíli volného času dokonalá hra, na propařenej večer to ale není ;).
První dojmy:

hnusnější voda než to vypadalo
hezké animace pohybu panáčků
divné pohyby kursoru

uvidíme...
To je možné, ale moje nervy nic nemění na tom, že mi už samotnej koncept nedává smysl. Týpek není schopnej překročit kus půdy pod deseti centimetrama vody, člověk si říká, že se holt nenaučili plavat, přifičí tsunami, a hle - umí plavat.
A proto davas tak malo? Ta hra prece nemuze za to, ze mas problemy s nervama :)
Během prvních třiceti minut jsem už zas ze zuřivosti trhal vlastní vlasy. Pro takovýho cholerika, jako jsem já, je to naprosto nehratelné.
Tak po te prvni vesnici jsem ovsadil tu co je hned vedle o kousek dal stejnym smerem a jako poslednijsem obsazovla tu ktera je na uplnem zacatku nejbliz. Jakmile zacla lava lejt ze stran, tak to bylo jedno velky rozlejvani hradeb, ale dve vesnice uz jsme mel v cajku, toz to byla spis otazka casu. A kdyz mi do nich naprselo (bo tma pochopitelne z okolni lavy byl dulek) tak jsem proste zapnul vyparovani vody.
Tak obsazení tý vesnice co zminuješ bylo jednoduchý, ale poté co začala láva proudit ze stran jsem nikdy nedokázal obsadit poslední vesnici. Nakonec jsem to udělal tak, že jsem daný totem ze začátku "podlil" lávou, vznikl mi tam pořádný kopec a pak už tam křovák s ochranou doběhl aniž by vesnice shořela.
Misi v krateru jsem nakonec udelal tak ze jsem na nekolikaty pokus jako prvi obsadil totem nejbliz sopce (ma vysouseni vody) a co nejrychjes do nej dostal ochranu na lavu, mezitim se snazil odklanet lavu tak aby manik moh dosnyst tu ochranu a vesnice mezitim nevyhorela. Kdyz se tohle povedlo, tak uz to dal celkem slo.

A neni hezke zes nezminil jak hezky se ten teren formuje a deformuje, me to prislo upe nejvic cool, i kdyz to "tudy neprijdu bo je tu o neco vetsi nerovnost" me taky stvalo.... no ale nic co by nevyresil kopecek pisku :) Moznost posilat panaky na konkretni mista by byla fajn, a ne ze "dojdi pro ochranu/totem a cestou zkus neumrit."

Jen mi to celkove prijde spis jako nejake proof of concept demo nebo tak neco, byt to promakanejsi, rtskovitejsi, mohlo byto imho byt velmi zuzo.
Začínám bejt fakt naštvanej, protože ta mise v kráteru sopky je nějak moc těžká. Jakej jste na ní zvolili postup?
Debilní, debilní, debilní křováci. Už se půl hodiny morduju s přístupem k výstupnímu portálu z jednoho světa a ti pošuci nejsou schopni slézt ani nejmenší kopeček.
DRM je mi někde. Mě vadí, že ta hra neobsahuje možnost nastavit grafiku jinak než rozlišení...:(
Je to docela shity port, snad to patche opraví...
Vypadá to HODNĚ jako Populos. Jeden by řekl, že je to prachsprostá vykrádačka :)
Mick: Je to možné a s tým aj práve ten okresaný stereotypný gameplay, ale ok, už mlčím. :X (Len nemám rád ten trend sandboxov, kde v podstate nie sú žiadne normálne možnosti, len kozmetické v generickom obsahu, kde sú tie staré časy klasických tycoonov....)
Tul - usiel ti jeden maly detail, i ked pod hlavickou Ubisoftu, tak je to projekt, na ktorom pracuje velmi maly tim ludi (mozno aj tych tvojich 5 :) ) Ta nizka cena tiez nie je zo srandy. Skratka taky maly experiment v ramci velkej spolocnosti. A vdaka teda za to (nech uz to dopadne akokolvek), ze aspon niekto sa uraci :)
Marcusss: Ja netrollím (tentokrát .)). Ide mi skôr o to, že gameplay videá v podstate fakt nič neočakávané/naozaj zábavné neukázali. Preto skôr kladiem tú skeptickú otázku. Ale je pravda, že hypotizovať pred samotnými zážitkami z hrania je pomerne zbytočné. A dnes bohužiaľ jeden marketingom nezničený dizajnér v stajni takého štúdia ako je Ubisoft sotva tomu utečie alebo dokáže mať tak markantný dopad (predsalen už nie je doba, kde takéto hry robilo 5 ľudí).
Kdybych měl komentovat každou hru, u které nechápu, jak někoho může bavit, tak trolluju na všech hrách od EA Sports... Nedělám to, protože chápu, že ostatní lidé mají své vlastní priority...
A taky tohle není další Molyneuxovan snůžka žvástů, nebo Wrightův pokus ukázat, že dokáže zabavit i hrou nezačínající na Sim-... tohle je prostě zajímavý pokus který vypadá jako by někdo dal velké finanční prostředky nezávyslému studiu - Erik Chahi sice pár her udělal, ale s tou desetiletou pauzou je to prakticky pořád marketingem nezničený designér, schopný přemýšlet "out-of-the-box"...
Marcusss: Ak ma ako zákazníka produkt neláka, tak myslím, že na tých peniazoch fakt nezáleží. Je jasné, že niekoho to môže lákať, ale po tých všetkých Populousoch a Black & Whitoch a Sporeoch, pričom ani jedno mi nepripadalo natoľko zábavné, aby nadšenie neopadlo po dvoch hodinách, ostávam silne skeptický voči tomu, že by sa to touto hrou malo nejak meniť. :)

Mick: Ale neplač dieťa moje nevysimsované! :D
Tulareanus - Je to zajímavě vypadající koncept. Dlouho jsme tady neměli božskou strategii...
A upřímě - 15 EUR jako startovní cena? 40 bych za to nedal, ale 15 je jiná...
Pozeral som nejaké gameplay videá a tak a nejak nechápem, čo na tom koho láka, keď to vyzerá ako ďalší stereotypný generický sandbox ala hry od Lionheadu.
Předpokládám, že mě tato hra nějakým způsobem zklame, když se na ní těším.