Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fg (06.06.2012 11:39): Někdy to tak připadat může, ale co si budeme povídat, téhle hře chtě nechtě nejvíc ubližuje právě to spojení s RtCW. I tak ho ale do krabicové sbírky plánuji zařadit.
@Jack_Dark (06.06.2012 11:56): Tak aby nebyla, když je od stejných autorů, ale na všech frontách tam je znát pokrok v tom nejlepším slova smyslu.

Příběh, už to není pohádka o talismanu a boji proti jasně definovanému modrozeleném zlu, reprezentovaném opláštěnejma housenkama z jiné dimenze, ale drsný story o ve stylu "Řekni to mý ruce". Jo jsou tam hned tři možné konce.

Střelba je přirozenější, monstra X krát promyšlenější a zábavnější

A prospěla i změna enginu (ne že by idtech4 plnil svoji funkci špatně)
@Fg (06.06.2012 04:04): Tak jako akce je to svižná, i když často dost monotónní, ale jako nástupce fenoménu RtCW těžce propadá. Ale je znát, že i tenhle díl pořád čerpá ze své "značky", protože cena originálky se i po třech letech pořád drží dost nahoře.
na tak "starou" hru pěkná grafika, jinak herní náplň o5 katastrofa, čekal jsem od nástupce RtCW něco víc!
Tak nevím, jestli při druhém hraní mi jdou některé finálové pasáže hůř (Far Cry je typickým příkladem), ale teď, když chci klukovi pomoct při likvidace Hanse, tak ho nemůžu dostat na kolena ani za prase, hlavně v té druhé části. Fakt pruda.
Což o to, nějaký návod je v sekci Nápověda, ale z toho se to ne vždy pochopí správně. Neuškodilo by něco jako příklady či vzory.
Škoda, že je zavřená diskuze na nové funkce. Totiž, napadlo mě, že každému nováčkovi by se mohlo nějakým neagresivním způsobem min. doporučit, co a jak tady na DH dělat v podobě nějakého popup okna nebo přesměrováním na speciální stránku.

Mohlo by v pár bodech být napsané, k čemu vlastně DH slouží, představení funkcí atd. a samozřejmě by tam byla i zmínka o komentářích (něco ve stylu méně, ale kvalitně). Samozřejmě nemůžeme diktovat, co tu kdo má dělat, ale bylo by to formou doporučení, k všeobecné spokojenosti... Taková blbost nemůže být těžká na práci, hlavně musí být dobře viditelná a poutavá, aby ji každý nováček hned nezavřel...
Na pravopis jsem moc nereagoval, přestože si na jeho správnost potrpím, jelikož na něho bych tady poukazoval častěji. Omlouval jsem hlavně styl, jakým tu nováčci komenty píšou. Já jsem na začátku vstupu do DH také zrovna svým stylem neoslňoval, ale postupně jsem (doufám) začal chápat, jaký by asi měl být a jaký obsah komentu je vyžadován. I tak se spoustě lidem líbit vůbec nemusí! Proto jsem tedy dotyčnému dával čas, kterým buď svůj styl změní k lepšímu, nebo holt zůstane takový, jaký je.
Ano, pravopisné (a jiné) chyby rozhodně nejdou omluvit pouze tím, že je uživatel nováček. Spíše jsem ovšem poukazoval na to, že stejně jako většina jiných nováčků, i tenhle (bohužel) dává přednost kvantitě před kvalitou (počáteční nadšení, však to znáte)... což ho určitě časem přejde a věřím, že každý následující komentář už bude jenom lepší.

Přesto je většina z jeho jedenácti komentářů (které už kvůli množství nejspíše nestačil pořádně překontrolovat) kvalitnější, než bývá u nováčka se sklonem k téhle ehm...početnosti komentářů zvykem:).



2Isair: Ano, vím o tom že mám s pravopisem problémy. Proto komety několikrát kontroluju. Tady na to tak velký pozor nedávám. Rozhodně to neomlouvám něčím takovým, jako že jsem tu nový atp. Taky neříkám, že to dotyčný dělá, spíše je tím omlouvám. Prostě mi ten koment nesedí, ale negativní bodík bych mu za něj nedal. Naopak jsem rád, že se někdo snaží napsat něco delšího.
Say: Sakra, nějak se mi smazal příspěvek:)... no nic, opraveno.

Jen bych dodal, když jeho komentáře porovnám s jinými nováčky, kteří také samým nadšením napostují desítky komentářů za den, tak jsou přesto na ještě vcelku slušné úrovni, i přes občasné chyby/překlepy a nevšední výrazovou stránku.
Isair: What?

Hub nahodil špatný rozjezd (plně souhlasím s j.callingem), ale jak říká Chuck, dejme mu šanci (na nějakou dobu). Bude na sobě muset zapracovat, jinak se ty mínuska jenom pohrnou, toť vše.
2Chuck: To je sice pravda, ale není to omluva pro takovou prasárnu jako je slovo "věčí", myšleno "větší". Takže ikdyž se mi líbí, co chtěl dotyčný napsat, s výsledným projevem se nedokážu stožnit a plně souhlasím s j.calling.2badem. Proto jsem u věty "Zvukové stopy jsou kvalitní možna zvukově" přestal. Přitom stačí, když si takový dlouhý text po sobě přečteš a upravíš.
Na druhou stranu bych neopomněl fakt, že každý tu jednoho dne začíná.
Nexus: Nic proti ničemu, ale tvůj styl psaní na mě působí šíleně...nepřirozeně. Neuvolněně. Jakoby ses o cosi pokoušel a strašně přitom tlačil na pilu. Nemluvě o horší gramatice, která v tak napsaným textu vyčnívá jak prase. No jednoduše řečeno se to čte blbě. Ale tak, whatever rocks your world.
Tak ten svítící modro růžový pavouk (nebo kudlanka) je zničen. Na hard jsem to dal až napotřetí a furt mě ani žádný boss nemůže překvapit :-)

Ale zatím druhý "nejtěžší" okamžik ve hře :-)
Last jedi: Hergot, vidíš, to jsem vůbec nedomyslel, že tu nechtěně mluvím jako sexuální sadista. :-)
čo by si pomyslel nezainteresovaný okoloidúci s istou dávkou puritánstva v tele, keby videl to "holky jde udělat i nožem, viď?" :)
Chuck: No, já ho dával v pohodě i samopalem :-)
Ale je pravda, že jsem použil i něco jiného ze zbraní.

Jinak ty vaše mrskačky nebyly těžké. Jenom se člověk musel krýt a používat úkroky a headshotovat. Většinou šly jako po másle :-)
Pivo: Taktika mi jasná byla, ale ten samopal je na Zettu přece jen slabší a doba boje o to delší, chce to zavčas kombinovat s něčím silnějším. Geista sama o sobě těžká tolik není, jako ty její mláďata, která na Tebe velmi rychle nabíhají. Ty jsem zdolával dost dlouho.

Indian: Jo, mrskavky, ty mi zezačátku daly zabrat taky. :-)
hrál sem jenom demo a ta obtížnost je vážně nízká....pamatuju si na souboje v RTWC s tím speciálmím komandem plných krásnejch německejch ženštin, to byl ten pravej záhul :-)
Chuck: Pokud neznáš taktiku, tak to moc nepůjde :-)
Ale se znalostí taktiky je to úplná lama (a to myslím že i na tu nejtěžší obtížnost). Říkáš, že Geista je těžký, jo? I když budu vědět, jak na něj?

Na jakou obtížnost jsi hrál ty? Mě tady těžká přijde jako obdoba normálu u jiných her a nejlehčí obtížnosti u starších (hardcorovějších) her. Ale jako zápor to ani trochu neberu, jen se nad tím udivuju :-)
Pivo: Já Zettu likvidoval dost dlouho samopalem a to nebylo zrovna nejúčinnější, takže mi to chvíli dalo. Horší je Geista, ale tam jsi asi ještě nedošel.
Celkem fajn hra na odreagování (takový lehčí nadprůměr), ale obtížnost (jestli to tak jde nazvat) je na opravdu nízké úrovni :-)

Na těžkou obtížnost mě zabili asi maximálně 5x a to ještě přeháním (pokud nepočítám, že jsem se nechal zabít schválně, když už jsem chtěl ukončit hru). Generála Zettu jsem dal napodruhé a poprvé mě zabil, protože jsem ještě neznal přesnou taktiku. Myslím, že bych ho dal bez nejmenšího problému i na tu nejtěžší obtížnost napoprvé :-)
Jezek: Např. sten, protože na klasický sapik mumie moc nereagovaly. A tak já teda taky končím. :-)
Katakomby byly parádní, šlo jenom o to, používat správné zbraně ;-) Ale už končím.
Znám hodně lidí, kteří hru kvůli těm katakombám ukončili. Je to sice otravné, ale ty 2 mise, které se tam odehrávají, nejsou nijak dlouhé a ta doprovodná ponurá hudba k nim není vůbec špatná. :-)

Sakra, my tady ale mluvíme o RtCW a ne o Wolfensteinovi. :-)
No hudba špatná nebyla, ale nějak mě moc nemohla chytnout. Jinak v tehdejší době ta pustost byla zvykem a asi proto mě hodně her z té doby nebavilo ani kdysi, když jsem nehrál ještě moderní hry :-)
A katakomby mi vůbec nesedly.
ALe ne, šlo je sundat čímkoli, jenom dobře mířit a čekat ve vhodném místě. Paradoxně i ludgerem, ale do hlavy.
Bože, já bych si to dal znovu :P