Dan Kaplan, uznávaný spisovatel, kvůli své práci na nové knize odjíždí s manželkou a synkem z rušného velkoměsta na venkov, aby jej od psaní veledůležitého románu nic nerozptylovalo. Tento román bude zlomovým momentem jeho kariéry, myšlenky jsou tedy upnuty převážně na tuto výzvu. Na druhé straně je tu však i rodina, která tvoří podstatnou část jeho života. Snaží se být vzorným otcem a manželem, ale to se mu zrovna 2x nedaří, jelikož je mu jeho knižní "záliba" neustále vyčítána.
A právě do pomezí těchto dvou druhů vztahů vstupuje hráč v roli spirituální entity - ducha, jako shůry pobíhajícího pozorovatele obyčejného života, jenž sleduje osudy, zkoumá tužby, ovlivňuje dění kolem tříčlenné rodiny, avšak potají, vašich zásahů si nikdo nesmí všimnout. Touto intervencí hýbete osou příběhu, jste hlasem údělu rodiny Kaplanových, resp. Dana, na jehož bedrech bude ležet zodpovědnost za vyváženost osobního, rodinného a pracovního života.
@Seeker (komentář): no, vzhledem k tomu, že v ČR každým rokem vznikají populární (minimálně stodílné) seriály s podobně nudnými každodenními tématy, tak dvě hodiny v roli ducha nejsou ještě taková hrůza, ne? :D možnost posednout lampu přece jen člověk nemá v každé hře :P
Pro: Zajímavá myšlenka způsobu vyprávění příběhu
Proti: "Strojová" hratelnost, nezajímavé neměnné prostředí, nudné postavy a jejich problémy (opravdu je nutné na to dělat hru?)