Druhý díl budovatelské tahové strategie Galactic Civilizations nás vezme do roku 2225, kdy se ambiciózní lidská rasa vydává do dalekého vesmíru s cílem ovládnout celé galaxie. Narazí však na tvrdý odpor a s pomocí spojenecké rasy Altaranů z prvního dílu (potažmo datadisku) bude muset bojovat nejen o nadvládu, ale i samotné přežití.
Galactic Civilizations II se díky vysoce konfigurovatelnému 3D enginu (jeho editoru) a chytré AI soustředí na velké množství možností a svobodu hráče, například je možné si vymodelovat bojové lodě dle své fantazie, téměř bez omezení.
Kromě kampaně je také možno hrát náhodné mapy za jednu z 10 dostupných ras, ovšem multiplayer bychom hledali marně.
Ten management planet je opravdu hodně základní. A tři prdele technologií to nezachrání. Spíše naopak. :-(
Jinak bych také očekával, že další civilizace nebudou dělat tolik drahoty s vědeckou a ekonomickou spoluprací. Nějak v tomhle vesmíru nikdo nevěří na kapitalismus. Trochu mě to pak nutí vykašlat se na nějaké budování a prostě si vynutit pozornost silou. V čemž je zase kupa problémů s logistikou, abyste mohli vytvářet větší flotily. Že má hra svá pravidla chápu, ale tohle je až házení klacků pod nohy.
Jinak grafika krásná. Možnosti úprav lodí a stanic také super. Jenže... Mě na tohle zase až tak moc neužije. MoO2 mě zatím určitě bavil více.
Jinak bych také očekával, že další civilizace nebudou dělat tolik drahoty s vědeckou a ekonomickou spoluprací. Nějak v tomhle vesmíru nikdo nevěří na kapitalismus. Trochu mě to pak nutí vykašlat se na nějaké budování a prostě si vynutit pozornost silou. V čemž je zase kupa problémů s logistikou, abyste mohli vytvářet větší flotily. Že má hra svá pravidla chápu, ale tohle je až házení klacků pod nohy.
Jinak grafika krásná. Možnosti úprav lodí a stanic také super. Jenže... Mě na tohle zase až tak moc neužije. MoO2 mě zatím určitě bavil více.
Pro: veľa možností, počet rás, prepracovanosť, tvorba vlastných lodí, výzkum, diplomacia
Proti: slabá a nudná kampaň