Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Titus Interactive Titus Interactive Titus Interactive
Francie
Francie
Založeno 0000
Založeno 1985, zrušeno 2005
Založeno 1985, zrušeno 2005
Titus Software je dnes již zaniklé vývojářské a vydavatelské studio, založené v roce 1985 ve Francii dvěma bratry Ericem a Hervém Caenovými. Společnost byla ve svých začátcích přejmenována na Titus France SA (1985-1999), později Titus Interactive S.A. Studio se zabývalo vývojem a distribucí her pro široké hráčské publikum a na téměř většinu systémů své doby (Super Nintendo Entertainment System, Game Boy, Sony Playstation, Sega Dreamcast, Nintendo 64, Nintendo GameCube, Sony PlayStation 2, Xbox a PC).

Díky výborné finanční situaci na poli videoherní zábavy a největšímu rozkvětu firmy na konci 20. století a počátku 21. století, se Titus rozhodl v roce 1998 zakoupit dva vývojářské týmy - BlueSky Software a Digital Integration Ltd. Další na řadu přišel Virgin Interactive Entertainment (1999), zakoupením většinového podílu, změnou jména na Avalon Interactive a vytvoření dceřiné distribuční společnosti pro evropský trh. Pro distribuci na americkém kontinentě podepisuje v roce 2000 smlouvu s Cryo Interactive, následovanou odkoupením práv na hry společnosti Microïds a získáním partnerství s Eurosport.com a TF1. V roce 2001 získává společnost většinový podíl v jedné z neznámějších firem tohoto průmyslu, v Interplay Entertainment Corp, svolává valnou hromadu a ustanovuje novou předsednickou radu v čele s Hervém Caenem. Díky odkoupení Interplay získávají také Shiny Entertainment, kterou následně v roce 2002 prodávají spolu s částí Interplay dalšímu gigantu Infogrames. Následuje dohoda o distribuci s KONAMI a MBO (dceřiná společnost Virginu). Rok 2004 se pro tento zábavní kolos stává klíčovým, když po nepřesvědčivých finančních výsledcích a ukvapených nákupech a dohodách je nucen vyhlásit bankrot a o rok později vstoupit do likvidace se všemi svými pobočkami.

První hrou firmy se staly v roce 1987 arkádové závody Crazy Cars, závody s loděmi Off Shore Warrior (1988) a další automobilové závody a pokračování F40 Pursuit Simulator (Crazy Cars II, 1988). Poté následovaly hry různých žánrů jako Highway Patrol II (1989), Wild Streets (1990), Battlestorm (1991), jedna z neznámějších plošinovek Prehistorik (1991) spolu s pokračováním Prehistorik 2 (1993) a třetí díl série Lamborghini: American Challenge (Crazy Cars III, 1992). Posledním titulem této společnosti se stala v roce 2003 FPSka RoboCop.
Titus Software je dnes již zaniklé vývojářské a vydavatelské studio, založené v roce 1985 ve Francii dvěma bratry Ericem a Hervém Caenovými. Společnost byla ve svých začátcích přejmenována na Titus France SA (1985-1999), později Titus Interactive S.A. Studio se zabývalo vývojem a distribucí her pro široké hráčské publikum a na téměř většinu systémů své doby (Super Nintendo Entertainment System, Game Boy, Sony Playstation, Sega Dreamcast, Nintendo 64, Nintendo GameCube, Sony PlayStation 2, Xbox a PC).

Díky výborné finanční situaci na poli videoherní zábavy a největšímu rozkvětu firmy na konci 20. století a počátku 21. století, se Titus rozhodl v roce 1998 zakoupit dva vývojářské týmy - BlueSky Software a Digital Integration Ltd. Další na řadu přišel Virgin Interactive Entertainment (1999), zakoupením většinového podílu, změnou jména na Avalon Interactive a vytvoření dceřiné distribuční společnosti pro evropský trh. Pro distribuci na americkém kontinentě podepisuje v roce 2000 smlouvu s Cryo Interactive, následovanou odkoupením práv na hry společnosti Microïds a získáním partnerství s Eurosport.com a TF1. V roce 2001 získává společnost většinový podíl v jedné z neznámějších firem tohoto průmyslu, v Interplay Entertainment Corp, svolává valnou hromadu a ustanovuje novou předsednickou radu v čele s Hervém Caenem. Díky odkoupení Interplay získávají také Shiny Entertainment, kterou následně v roce 2002 prodávají spolu s částí Interplay dalšímu gigantu Infogrames. Následuje dohoda o distribuci s KONAMI a MBO (dceřiná společnost Virginu). Rok 2004 se pro tento zábavní kolos stává klíčovým, když po nepřesvědčivých finančních výsledcích a ukvapených nákupech a dohodách je nucen vyhlásit bankrot a o rok později vstoupit do likvidace se všemi svými pobočkami.

První hrou firmy se staly v roce 1987 arkádové závody Crazy Cars, závody s loděmi Off Shore Warrior (1988) a další automobilové závody a pokračování F40 Pursuit Simulator (Crazy Cars II, 1988). Poté následovaly hry různých žánrů jako Highway Patrol II (1989), Wild Streets (1990), Battlestorm (1991), jedna z neznámějších plošinovek Prehistorik (1991) spolu s pokračováním Prehistorik 2 (1993) a třetí díl série Lamborghini: American Challenge (Crazy Cars III, 1992). Posledním titulem této společnosti se stala v roce 2003 FPSka RoboCop.
Oficiální stránky vývojáře (http://)