Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
SimBin SimBin SimBin SimBin SimBin
Švédsko
Švédsko
Švédsko
Švédsko
Švédsko
Založeno 2003
Založeno 2003
Založeno 2003
Založeno 2003, zrušeno 2014
Založeno 2003, zrušeno 2014
Soukromé švédské studio specializující se na závodní simulátory založil v roce 2003 bývalý závodník Henrik Roos (trojnásobný šampion Švédska v třídě GT), Johan Roos a Ian Bell.

Úplné začátky SimBinu se datují od roku 2001, kdy vytvořili několik modifikací do hry F1 - 2002. Po založení firmy se první vlastní vydanou hrou stalo GTR - FIA GT Racing Game, které slavilo takový úspěch, že o dva roky později přišlo pokračování GTR 2. Mezitím vznikl simulátor GT Legends, který se zaměřil na historická auta a závody.

Během roku 2005 došlo v SimBinu k menším roztržkám a firmu opustil Ian Bell, který založil vlastní vývojářské studio Blimey! Games. I když se jedná o "konkurenci" tak obě firmy spolu částečně spolupracují.

V roce 2006 se SimBinu podařilo získat exkluzivní práva na další šampionát FIA a to WTCC. Vyšla tak oficiální hra šampionátu Race: The Official WTCC Game a také její následovník. Do budoucna se plánují další díly.

SimBin je v současnoti rozdělen do tří skupin - Studios AB (marketing), Development Team AB (vývojáři rozmístění po celém Švédsku) a Distribution AB (distribuce). Všechny tři skupiny dohromady tvoří SimBin Group.
Soukromé švédské studio specializující se na závodní simulátory založil v roce 2003 bývalý závodník Henrik Roos (trojnásobný šampion Švédska v třídě GT), Johan Roos a Ian Bell.

Úplné začátky SimBinu se datují od roku 2001, kdy vytvořili několik modifikací do hry F1 - 2002. Po založení firmy se první vlastní vydanou hrou stalo GTR - FIA GT Racing Game, které slavilo takový úspěch, že o dva roky později přišlo pokračování GTR 2. Mezitím vznikl simulátor GT Legends, který se zaměřil na historická auta a závody.

Během roku 2005 došlo v SimBinu k menším roztržkám a firmu opustil Ian Bell, který založil vlastní vývojářské studio Blimey! Games. I když se jedná o "konkurenci" tak obě firmy spolu částečně spolupracují.

V roce 2006 se SimBinu podařilo získat exkluzivní práva na další šampionát FIA a to WTCC. Vyšla tak oficiální hra šampionátu Race: The Official WTCC Game a také její následovník. Do budoucna se plánují další díly.

V roce 2013 vydali svoji první free-to-play hru s názvem RaceRoom Racing Experience, která se dočkala spíše kritiky, kvůli mikrotransakcím, smyšleným tratím a autům.

SimBin je v současnosti rozdělen do tří skupin - Studios AB (marketing), Development Team AB (vývojáři rozmístění po celém Švédsku) a Distribution AB (distribuce). Všechny tři skupiny dohromady tvoří SimBin Group.
Soukromé švédské studio specializující se na závodní simulátory založil v roce 2003 bývalý závodník Henrik Roos (trojnásobný šampion Švédska v třídě GT), Johan Roos a Ian Bell.

Úplné začátky SimBinu se datují od roku 2001, kdy vytvořili několik modifikací do hry F1 - 2002. Po založení firmy se první vlastní vydanou hrou stalo GTR - FIA GT Racing Game, které slavilo takový úspěch, že o dva roky později přišlo pokračování GTR 2. Mezitím vznikl simulátor GT Legends, který se zaměřil na historická auta a závody.

Během roku 2005 došlo v SimBinu k menším roztržkám a firmu opustil Ian Bell, který založil vlastní vývojářské studio Blimey! Games. I když se jedná o "konkurenci" tak obě firmy spolu částečně spolupracují.

V roce 2006 se SimBinu podařilo získat exkluzivní práva na další šampionát FIA a to WTCC. Vyšla tak oficiální hra šampionátu Race: The Official WTCC Game a také její následovník. Do budoucna se plánují další díly.

V roce 2013 vydali svoji první free-to-play hru s názvem RaceRoom Racing Experience, která se dočkala spíše kritiky, kvůli mikrotransakcím, smyšleným tratím a autům.

SimBin je v současnosti rozdělen do tří skupin - Studios AB (marketing), Development Team AB (vývojáři rozmístění po celém Švédsku) a Distribution AB (distribuce). Všechny tři skupiny dohromady tvoří SimBin Group.
Soukromé švédské studio specializující se na závodní simulátory založil v roce 2003 bývalý závodník Henrik Roos (trojnásobný šampion Švédska v třídě GT), Johan Roos a Ian Bell.

Úplné začátky SimBinu se datují od roku 2001, kdy vytvořili několik modifikací do hry F1 - 2002. Po založení firmy se první vlastní vydanou hrou stalo GTR - FIA GT Racing Game, které slavilo takový úspěch, že o dva roky později přišlo pokračování GTR 2. Mezitím vznikl simulátor GT Legends, který se zaměřil na historická auta a závody.

Během roku 2005 došlo v SimBinu k menším roztržkám a firmu opustil Ian Bell, který založil vlastní vývojářské studio Blimey! Games. I když se jedná o "konkurenci" tak obě firmy spolu částečně spolupracují.

V roce 2006 se SimBinu podařilo získat exkluzivní práva na další šampionát FIA a to WTCC. Vyšla tak oficiální hra šampionátu Race: The Official WTCC Game a také její následovník. Do budoucna se plánují další díly.

V roce 2013 vydali svoji první free-to-play hru s názvem RaceRoom Racing Experience, která se dočkala spíše kritiky, kvůli mikrotransakcím, smyšleným tratím a autům.

SimBin je v současnosti rozdělen do tří skupin - Studios AB (marketing), Development Team AB (vývojáři rozmístění po celém Švédsku) a Distribution AB (distribuce). Všechny tři skupiny dohromady tvoří SimBin Group.

1. září 2014 změnilo studio SimBin Studios název na Sector3 Studios. Změna názvu nastala kvůli přestěhování studia, původní název byl smluvně vázán k místu. Studio se nadále věnuje vývoji závodních her, např. přidávání obsahu do free-to-play RaceRoom Racing Experience.
Soukromé švédské studio specializující se na závodní simulátory založil v roce 2003 bývalý závodník Henrik Roos (trojnásobný šampion Švédska v třídě GT), Johan Roos a Ian Bell.

Úplné začátky SimBinu se datují od roku 2001, kdy vytvořili několik modifikací do hry F1 - 2002. Po založení firmy se první vlastní vydanou hrou stalo GTR - FIA GT Racing Game, které slavilo takový úspěch, že o dva roky později přišlo pokračování GTR 2. Mezitím vznikl simulátor GT Legends, který se zaměřil na historická auta a závody.

Během roku 2005 došlo v SimBinu k menším roztržkám a firmu opustil Ian Bell, který založil vlastní vývojářské studio Blimey! Games. I když se jedná o "konkurenci" tak obě firmy spolu částečně spolupracují.

V roce 2006 se SimBinu podařilo získat exkluzivní práva na další šampionát FIA a to WTCC. Vyšla tak oficiální hra šampionátu Race: The Official WTCC Game a také její následovník. Do budoucna se plánují další díly.

V roce 2013 vydali svoji první free-to-play hru s názvem RaceRoom Racing Experience, která se dočkala spíše kritiky, kvůli mikrotransakcím, smyšleným tratím a autům.

SimBin je v současnosti rozdělen do tří skupin - Studios AB (marketing), Development Team AB (vývojáři rozmístění po celém Švédsku) a Distribution AB (distribuce). Všechny tři skupiny dohromady tvoří SimBin Group.

1. září 2014 změnilo studio SimBin Studios název na Sector3 Studios. Změna názvu nastala kvůli přestěhování studia, původní název byl smluvně vázán k místu. Studio se nadále věnuje vývoji závodních her, např. přidávání obsahu do free-to-play RaceRoom Racing Experience.

V roce 2016 bylo znovu vzkříšeno studio SimBin a to pod názvem SimBin UK. Studio se přestěhovalo do Manchesteru a bude úzce spolupracovat se Sector3 Studios. Jako poradce při vývoji závodních her bude s tímto studiem splupracovat Mathias Lauda, syn Nikiho Laudy.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.simbin.se)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.simbin.se)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.simbin.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.simbin.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.simbin.com)