Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
MagicalTimeBean MagicalTimeBean MagicalTimeBean
USA
USA
Založeno 2009
Založeno 2009
Založeno 2009
MagicalTimeBean je malé americké nezávislé studio založené roku 2009 Ianem Stockerem. Ian Stocker se v herním průmyslu pohybuje již od roku 2002, ovšem ne jako vývojář, ale jako hudebník a zvukař. Specializoval se hlavně na přenosné platformy od Nintenda (Game Boy Color, Game Boy Advance a Nintendo DS), kde se podílel na tvorbě hudby a zvuků pro více než 40 her (např. Harry Potter and the Chamber of Secrets, The Sims: Bustin'Out, The Lord of the Rings: The Return of the King, 007: Everything or Nothing, The Sims 2, LEGO Star Wars: The Video Game, Burnout Legends, atd.)

V roce 2009 se spíše ve volném čase pustil do svého prvního projektu Soulcaster na platformu X360. Vzhledem k celkem příznivému přijetí se rozhodl vytvořit pokračování Soulcaster II vydané jen o pár měsíců později. Vzhledem k pozitivnímu přijetí jeho her se Ian Stocker rozhodl ve dráze vývojáře pokračovat a v roce 2011 se naplno pustil do svého dalšího projektu logické plošinovky Escape Goat. Ta vyšla v roce 2011 znovu nejprve na X360 a stala se zatím jeho nejúspěšnějším titulem. V roce 2012 se Ian Stocker rozhodl portovat všechny tři hry na PC platformu a poté se pustil do pokračování hry Escape Goat 2. Hra byla nakonec vydána v roce 2014 za pomoci studia Double Fine Productions, které Ianovi poskytlo zázemí a podporu pro dokončení hry.
MagicalTimeBean je malé americké nezávislé studio založené roku 2009 Ianem Stockerem. Ian Stocker se v herním průmyslu pohybuje již od roku 2002, ovšem ne jako vývojář, ale jako hudebník a zvukař. Specializoval se hlavně na přenosné platformy od Nintenda (Game Boy Color, Game Boy Advance a Nintendo DS), kde se podílel na tvorbě hudby a zvuků pro více než 40 her (např. Harry Potter and the Chamber of Secrets, The Sims: Bustin'Out, The Lord of the Rings: The Return of the King, 007: Everything or Nothing, The Sims 2, LEGO Star Wars: The Video Game, Burnout Legends, atd.)

V roce 2009 se spíše ve volném čase pustil do svého prvního projektu Soulcaster na platformu X360. Vzhledem k celkem příznivému přijetí se rozhodl vytvořit pokračování Soulcaster II vydané jen o pár měsíců později. Vzhledem k pozitivnímu přijetí jeho her se Ian Stocker rozhodl ve dráze vývojáře pokračovat a v roce 2011 se naplno pustil do svého dalšího projektu logické plošinovky Escape Goat. Ta vyšla v roce 2011 znovu nejprve na X360 a stala se zatím jeho nejúspěšnějším titulem. V roce 2012 se Ian Stocker rozhodl portovat všechny tři hry na PC platformu a poté se pustil do pokračování hry Escape Goat 2. Hra byla nakonec vydána v roce 2014 za pomoci studia Double Fine Productions, které Ianovi poskytlo zázemí a podporu pro dokončení hry.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.magicaltimebean.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.magicaltimebean.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.magicaltimebean.com)